נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ישראליפט KONE

>>
>>
שירות לקוחות ישראליפט Kone טלפון

המשימה של KONE היא לשפר את תנועת האנשים (People Flow) בחיים העירוניים. אנו מבינים את תנועת האנשים במרחבים העירוניים ויודעים כיצד להפוך את תנועתם לבטוחה, נוחה ואמינה.

צור קשר שירות לקוחות ישראליפט

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ישראליפט KONE

צור קשר שירות לקוחות ישראליפט

טלפון של שירות הלקוחות של ישראליפט KONE

מספר הטלפון הינו:

5303*

זמינים בשעות ובימים:

א',ג',ה': 08:00-16:00 | ב',ד': 08:00-14:00

מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 09-8303030

צור קשר באתר של ישראליפט KONE

כתובת האתר הינה:

https://www.kone.co.il/he/

שירות הלקוחות בכתובת של ישראליפט KONE

כתובת החברה הינה:

המלאכה 5, אזור התעשייה פולג, נתניה

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של ישראליפט KONE

שם ערוץ היוטיוב הינו:

KONE ISRAEL

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של ישראליפט: 

ישראליפט

ישראליפט הינה חברה לייצור מעליות, אשר נוסדה בשנת 1961, על ידי מר יעקב אילן ובניו, סולומון ומייקל. החברה נוסדה כיצרנית מעליות אשר מייצרת את המעליות מא-ת, כולל הדלתות והמנגנונים השונים. ישראליפט גדלה, ועם השנים החלה אף להפיץ בישראל, מעליות מטעם חברות ומותגי ענק גלובליים. בשנות התשעים החלה ישראליפט לשווק את מעליות KONE העולמית בישראל, ובשנת 2009, חתמה ישראליפט על הסכם בו היא מתחייבת לשווק ולמכור בישראל רק את מעליות ומוצרי KONE, תוך כדי הפסקת הייצור העצמי.

בשנת 2013, נרכשה ישראליפט על ידי ענקית המעליות KONE, אשר החליטה לשמור על שם החברה הישראלית, ישראליפט, וכך לשמר את המותג ואת לקוחות החברה.

בשנת 2018, החליטה הנהלת KONE, לשנות את שם החברה בישראל מישראליפט, לקון ישראל.

הענק KONE, אחראית על ייצור פתרונות, עבור ערים ברחבי העולם, כשהיא מסייעת ליצור מרחב התומך בתנועת אנשים זורמת נוחה ובטוחה. KONE, מתמחה בייצור מעליות לכל סוגי הבניינים וגורדי השחקים, במגוון צורות אשר לכולן מכנה משותף של בטיחות ונוחות לצד עיצוב עדכני.

ענקית המעליות KONE, נסחרת בבורסת הנאסד"ק בפינלנד, כאשר היקף המכירות השנתי הינו בממוצע של 8-9 מיליארד יורו.

KONE, עושה מאמצים רבים בפיתוח יכולות לייצור ירוק יותר ובר קיימא, המאפשר ותומך בסביבה בריאה יותר, והורדת פליטת הפחמן. החברה גם נצמדת לכל כללי הבטיחות האפשריים, גם בסביבת הייצור של מעליות החברה, וגם לאחר תהליך הייצור וההתקנה, כאשר החברה מלווה את אנשי הצוות, הקבלנים, עובדי הניהול והאבטחה, לגבי אופן השימוש וההנחיות למשתמשי המעליות.

ישראליפט / KONE – יצירת קשר

ניתן ליצור קשר עם KONE ישראל, במגוון דרכים, בין אם ברצונכם ליצור קשר על מנת לקבל מידע כללי, או לברר על אפשרות רכישה ושיתוף פעולה עסקי עם החברה, או בין אם מדובר במקרה חירום.

KONE, מפעילה מוקדי שירות לקוחות, ומוקד חירום, הפעילים ומאוישים על ידי נציגים מוכשרים ומסבירי פנים, אשר ממתינים לתת מענה ולסייע ללקוחות החברה.

להלן דרכי יצירת הקשר עם מוקדי שירות הלקוחות של KONE:

  • כתובת משרדי KONE ישראל: רחוב המלאכה 5, אזור התעשייה פולג, נתניה. ת.ד. 8026, מיקוד:4250540.
  • מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: 5303*, או דרך חיוג אל מספר הטלפון – 09-8303030.
  • במקרה חירום ניתן ליצור קשר 24/7, דרך חיוג אל מספרי הטלפון של מוקד שירות הלקוחות בטלפונים הבאים – 5303*, או בטלפון – 09-8303030.
  • זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות הינו בימים א-ג-ה, בין השעות 08:00-16:00. ובימים ב-ד, בין השעות 08:00-14:00.
  • המעוניינים ביצירת קשר, והשארת הודעה דרך האתר, יוכלו לעשות זאת דרך מעבר אל דף יצירת הקשר שבאתר החברה, הנמצא בכתובת הבאה – https://www.kone.co.il/he/about-us/contact-us/ .

ישראליפט / KONE – אתר אינטרנט

תוכלו לבקר באתר KONE, דרך לחיצה על הקישור הבא – https://www.kone.co.il/he/ .

באתר החברה תמצאו את כל המידע האפשרי עבור פעילות החברה, ודרכי יצירת הקשר עמה. בנוסף תוכלו להתרשם באתר KONE ממגוון הפתרונות הקיימים עבור התקנת מעליות בבניינים חדשים, בבניינים ישנים, ולקבל מידע נוסף כגון תקנון החברה, מילון מונחים, אפשרויות תשלום ועוד.

שאלות ששואלים את שירות לקוחות ישראליפט

אם יש לנו בבניין מעלית אשר זקוקה לשירות ונקנתה דרך ישראליפט, לפני האיחוד עם KONE, עם מי אנו יכולים ליצור קשר, כדי לקבל סיוע ומידע?

KONE ישראל, ממשיכה לתת שירות עבור לקוחות ישראליפט. ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של KONE, ולקבל את המידע והסיוע הנדרש.

האם KONE, פעילה במדיה החברתית?

ניתן למצוא את KONE, וליצור עמה קשר דרך הלינקים המצורפים עבור כניסה אל דפי הפייסבוק, ויו-טיוב, וליהנות ממגוון חדשות, עדכונים וסרטונים שימושיים אודות החברה ומוצריה.

יו-טיוב – https://www.youtube.com/channel/UCYu3Iks5C2V4aIhsFxHGT2Q .

פייסבוק – https://www.facebook.com/KONEIL .

טיפ על שירות לקוחות ישראליפט

אם הנכם ממהרים, כדאי ליצור קשר ולהשאיר הודעה דרך דף יצירת הקשר שבאתר KONE, נציגי החברה יחזרו אליכם, ויחסכו מאתכם את זמן ההמתנה ויצירת הקשר הטלפוני.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות רכבים

שירות לקוחות ג.ג.ג רעננה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ג.ג.ג רעננה דף הבית "ג.ג.ג" מוסך מורשה ברעננה המציע מגוון רחב של טיפולים לרכבי פולקסווגן, סיאט, סקודה וקופרה. מבט

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות קופי בר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת קופי בר דף הבית אם צריך להגדיר את הקופי בר במילה אחת בלבד, כנראה ש"מסורתי" תהיה המילה המדויקת

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ישראליפט Kone

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ישראליפט Kone רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ישראליפט Kone. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ישראליפט Kone, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ישראליפט Kone, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ישראליפט Kone, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.