נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של יש (Yesh)

>>
>>
שירות לקוחות יש (Yesh) טלפון

יש- סופרמארקט.

צור קשר שירות לקוחות יש חסד

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של יש (Yesh)​

צור קשר שירות לקוחות יש חסד

טלפון של שירות הלקוחות של יש (Yesh)

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-22:00 | ו': 8:00-14:00

שירות הלקוחות בכתובת של יש (Yesh)

ראשל"צ – לב ראשון ז'בוטינסקי 16

שירות לקוחות יש

כול אחד מאתנו צריך מוצרים בסיסיים על מנת שהוא יוכל להמשיך לחיות בצורה בריאה ונכונה.
כך נוצרו להם עסקים וחברות הסובבים סביב הרצון למכור לכם מגוון רחב של מאכלים ואפשרויות במחירים שתוכלו לעמוד בהם. אכן ככול שהדבר הוא יותר זול כך תרצו להגיע לסופר בצורה תדירה יותר. זהו בדיוק המקרה של רשת המרכולים "יש", כאשר סביר להניח כי בעיר שלכם או בסביבה הקרובה אליכם ישנו כבר סניף של הרשת שתוכלו לגשת אליו. אם אתם מבקשים לשאול שאלה על מוצרים, לבקש מידע על מחירים או להזמין משלוח, תוכלו לפנות אל העסק באמצעות שירות לקוחות.

סופר שהוא נגיש ללקוחות שלו

בשנים האחרונות הסופרמרקטים השונים מבקשים להיות כמה שיותר נגישים ללקוחות שלהם.
הם יוצרים אתר אינטרנט דרכו ניתן להזמין אוכל ומוצרים עד הבית. הם יוצרים דרכי תקשורת רבים, גם בעזרת האינטרנט וגם בעזרת שיחות טלפון. הם יוצרים אפליקציות ומועדון חברים על מנת שהלקוח ירגיש שהוא יותר קשור לרשת מסוימת. "יש" לסופרים, מבקשת גם כן לתת למשתמשים בה את האפשרות לדעת על המוצרים עוד לפני שהם מגיעים אל החנויות עצמן.
אתם יכולים להיכנס לאתר החברה ולנסות לצבור כמה שיותר מידע. שם ניתן לקבל עדכונים על הנחות, להבין איפה נמצא הסניף הקרוב אליך ולדעת על אפשרויות נוספות שיקרו בהמשך.

שימוש רחב בשלל דרכי התקשורת

האתר של "יש" נותן לכם את היכולת להבין את התמונה הגדולה בקשר לרשת זאת המתרחבת ככול שהזמן עובר. דבר זה אומר שבעזרת מבט באינטרנט תוכלו להפוך ללקוחות כחמים בעלי כמות ידע גדולה. אנו ממליצים לכם להיכנס אליו לפני שאתם מחליטים לצאת לקניות למענכם ולמען המשפחה שלכם. נסו להבין אם דווקא הפעם יש מחירים זולים והנחות שתוכלו ליהנות מהם בהמשך. בנוסף, באתר עצמו יחכו לכם מחירים מיוחדים בעזרת קופונים שתוכלו להדפיס מהבית.
לבסוף, תוכלו לפנות אל הסניפים עצמם ולבקש הסבר על המצב המתקיים כעת בכול מקום.
מהן שעות הפעילות ועוד.

שירות טלפוני לכול מי שצריך

מספר הטלפון של הסניפים עצמם הוא שירות לקוחות לכל דבר שאנחנו מציעים לכם לנצל אותו. זהו הכלי שלכם לדבר בצורה ישירה עם החנויות, המוכרים והבעלים שלהם. אם יש לכם סניף שכונתי הקרוב אל הבית שלכם, תוכלו ממש לפתח קשר אישי עם מנהל הסניף בעזרת שיחה עם המספר.
קשר שכזה יוכל לתת לכם תמונה ברורה יותר לגבי המוצרים הקיימים, המחירים שלהם,
הסחורה שיכולה להגיע בהמשך ועוד. אנו ממליצים לכם להרים טלפון לאחד מהסניפים ולשאול אותם כמה שיותר שאלות. אנשי השירות של "יש" ישמחו להסביר לכם מדוע אתם תוכלו ליהנות דווקא מהגעה אל הסניף שפניתים אליו. נסו לנצל את אפשרות זאת בהמשך הדרך.

קנייה אינטרנטית מהירה ויעילה

תקופת הקורונה גרמה לכך שחברות רבות המתעסקות בתחום המזון, לעבור למחלקת המשלוחים ולנסות להנגיש את המוצרים שלהם ללקוחות בצורה יעילה יותר. גם "יש" החליטה לשלוח לכם עד הבית את המאכלים השונים שהעסק מוכר. כעת תוכלו לבצע את הקנייה בעזרת האתר,
בצורה מהירה מבלי לחכות בתור ולנסות למצוא חניה ברחוב. הקנייה היא חוויה נוחה למדי כאשר תוכלו תוך כמה לחיצות כפתור לרכוש עשרות מוצרים וליהנות מהגעת המשלוח במהירות.
בנוסף, החברה מבקשת להביא לכם את המוצרים כאשר הם טריים על מנת שהבריאות שלכם לא תיפגע מצריכה שלהם.

שירות לקוחות גם לאחר הקנייה

לא מן הנמנע כי גם לאחר הקנייה תבקשו לפנות אל שירות הלקוחות של "יש" ולבקש מהם שירות והסבר על המוצרים שרכשתם. בין אם חסר לכם ידע על כך שתוכלו לאכול מוצרים מסוימים,
בין אם אתם מתלבטים על תקינות המוצרים עצמם ובין אם אתם מבקשים לשמוע עוד פרטים.
אם אתם מאוכזבים ממוצר מסוים שיצרתם, תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות ולבקש מהם עזרה בכך שתקבלו החזר מסוים על עוגמת הנפש. יש להבין כי לקוחות חכמים ממשיכים את חווית הקנייה שלהם גם לאחר קבלת המוצרים.

פנייה בעזרת האינטרנט אל שירות הלקוחות

לעיתים ישנן מחלקות אשר פשוט מתקשרות עם הלקוחות בעזרת כתובת המייל. ההבנה היא כי בכול יום מגיעות פניות רבות בעניינים כאלו ואחרים ולכן גם לכם יהיה נוח להשתמש בעזרת האינטרנט.
אם אתם מבקשים לפנות אל שירות הלקוחות, לרשום על פער מסוים הקיים בשירות , לבקש להביא מוצרים נוספים על הרשת או להביא משוב חיובי על חוויית הקנייה, תוכלו לשלוח טופס פנייה.
בדבר זה תוכלו לרשום את כלל הפרטים שלכם, לכתוב פנייה מדויקת על מנת לקבל תשובה שתהיו מרוצים ממנה. זהו מקרה בו אתם אחראיים על התוכן ועל המשמעות הנגזרת ממנו. אם אתם מבקשים כי יוכלו למלא אחר הבקשות שלכם, נסו לנסח פנייה ברורה שאנשי השירות יוכלו להבין אותה בצורה שלמה. את התשובה תקבלו לאחר כמה ימים במייל שלכם. 



אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

23 תגובות

  1. בין השעות 1430-1530 היום, עברתי חויה טראומטית אצלכם בחנות של רמת בית שמש א'. אבקש שתיצרו איתי קשר טלפוני באופן דחוף

  2. סיוט!!!!!!!!!
    ביש ערב פסח רק במחירים…
    האם לא ברור שצריך לתגבר את מצבת העובדים בערב חג???
    היינו שעה וחצי בקופה(!!!) לא בגלל המתנה לקונים אחרים, אלא כי במשך למעלה משעה לא היו אורזים למשלוח של הקונה שלפנינו!!!!!!!!!!!!!!

  3. יש חסד סניף גבעת שאול נג'ארה ירושלים, בושה של מקום.
    קופה אחת פעילה לעשרות אנשים. עמדנו בתור וחיכינו מעל שעה וכשהתלוננו, בקופה הראשית אמר עובד מבני דודינו…. שאנחנו יכולים להתלונן כמה שנרצה הם לא צריכים אותנו, זה אנחנו שצריכים אותם.
    בושה!!!!!
    אבקש שתצרו איתי קשר בהקדם!!!!!!!!!!

  4. אסור להעסיק עובדים ערבים.זה מזריע פחד נוראי בקנייה.ובגלל זה אנחנו לא רוצים לקנות ביש חסד. נקנה באושר עד שם אין ערבים.
    חסר כח אדם יהודי???
    בושה וחרפה

  5. בסניף יש חסד טבריה עלית מצב הירקות רק הולך ומתדרדר. איכות הירקות מביש כל קונה. מצב הירקות רקובים או על סף ריקבון מתאים אולי למאכל בהמות ולא אדם. תמיד חסרים ירקות בסיסיים בעיקר בימי חמישי כשקונים לקראת שבת. ירקות כמו גמבה וכוסברה… דלעת חסרה באופן קבוע ואם במקרה נמצאת היא רקובה. תתעוררו ותשרתו את הקונים בצורה הולמת והוגנת.

  6. אסור לקנות יותר בכל רשתות יש חסד
    החסד היחיד שהם עושים זה רק עם העובדים הערבים המחבלים שהם מביאים לסניפים
    אשר פוגעים בכל זמן נתון בבנות ישראל הטהורות

    אין לתת יד לעוולה ולכל הפגיעה החמורה הזאת!!!

  7. שירות קטסטרופלי. רק 3 קופות עצמאיות פתוחות ביום רביעי! גורם לאנשים לעמוד בתור בשעות מאוחרות של הלילה ונמסר שזו הוראת הנהלת הסניף.
    מוצרים יסוד (קמח) חסרים במדף מזה שבועים, ויש רק קמח מנופה שעלותו יקרה יותר.

    ערבים מסדרים את הירקות ולא מאפשרים לקחת

    עגלות תפוסות למשלוחים ואין עגלות פנויות לקניה

    יותר "אין" מ"יש"!

    נא התיחסותכם המיידית

  8. הטיטולים החדשים על הפנים ממש, הכל בורחחח
    לא ממליצה עליהם בכלל!!
    הטיטולים הקודמים היו יותר טובים והמלצתי המון, נכון שהם היו עבים אבל זה לא פגם

  9. אני רוצה להודות לכם מאוד. שעל אף ה"אינפלציה" שהמחירים עולים. ויוצאים מחנויות אוכל עם מחירים גבוהים. אני רואה שאתם ממש מתאמצים להביא דברים זולים. ודברים שאינם זולים כמעט ולא נמצא אצלכם, מכיון שאינכם מביאים. ונכון שלפעמים נאלצים לקנות בחנויות אחרות מוצרים אחרים עקב הנ"ל. אך בסך הכל זה ממש מדהים כמה אתם בסופו של יום עוזרים לציבור מאוד מאוד.
    בתודה מראש.
    אהרן.

  10. ביום שני רכשתי דגים בחנות הדגים הדגים בסניף רימונים בני ברק ולאחר המתנה והגעת התור ושקילת הדגים שלי והצבתם לעבודה כאשר לא היו שום ממתינים מלפני ואחורי עקפו את תורי משך למעלה מחצי שעה לתלונתי בקופה ראשית נאמר שזה בידי זכיינות פרטית .אי לכך על יש חסד להציב שלט ובגדול שחנות הדגים בזכיינות פרטית על מנת שלא תתבעו תביעות ועל מנת למנוע שם רע ופירסומים מבישים על התנהלותכם הגרועה

  11. רכשתי בשר בכ-300 ש"ח ביש חסד "רמת שלמה" הסתבר שהבשר מקולקל
    חזרתי לסניף הקופאית הראשית התקשרה לאחראי
    הם סרבו לזכות אותי בזלזול בטענה שעלי לפנות לספק
    שירות מחפיר!

  12. מיחזור בקבוקים: המצאת המכונות מאד הכביד והקשה את המצב ומאד מאלץ אותי ואחרים לעזוב לגמרי מיחזור ורק לזרוק לפח אשפה. 1) המכונות כ-60% מהזמן מקולקלים או מלאים ואין מי שיגש לתקן. ועוד כ-25% המזמן נעולות. 2) מצטבר תור של זקנות ופנסיונרים עם כמויות הזויות של בקבוקים להחזיר. מי שצריך ללכת לעבודה או ללימודים אין לו מה לחכות שם 3)הגישה למכונה חסומה עם מוצרים 4) מי שלא מוכר בברקוד עף על פי שמגיע עליו פקדון. אי אפשר להכניסו למכונה ובגלל כך, קרה עשרות פעמים שסחבתי מרחק שםל כ-2 קילומטר (אין באיזורי מי שמקבל) ביד או ששכרתי רכב לקחת כמות גדולה ולא יכולתי למסור וחזרתי הביתה והחזרתי לערימה שמונחת לנו בחצר.
    שנית: בבני ברק אין מענה טלפוני כלל!!! רק בערך פעם בחודש מצליחים לקבל מענה.
    בסניף רימונים אפשר למצוא עגלות כמעט אך ורק למטה בחניון.
    ולכן לא רק שבקרוב נפסיק את המיחזור ונזרוק לפח. אלא גם נעבר לקנות במעין 2000 שקרוב ונוח יותר, וחבל כי נהנהנו לקנות אצלכם.

  13. סניף רמת שלמה גועל נפש של שרות גועל נפש של מנהלים… תמיד בלאגן עם המשלוח .יש קופאיות נוראיות או ערבים…וחסר המון מוצרים… תמיד מדפים חצי רקים ועובדים שמפטפטים בערבית תוך כדי סידור המדפים.
    אני באה,עושה קניה,מחכה בתור לפחות 20 דק' למרות שיש רק מישהו אחד לפני… (כי תמיד יש איזשהו משהו שלא בסדר ) עושה משלוח חצי מהדברים לא מוכנים לקחת: קפואים,ירקות,פרות,מוצרי חלב… גם משלמת משלוח וגם נסחבת כמו משוגעת הביתה..מקבלת יחס מחריד מהקופאי ומהמשלוחן וכמו טיפשה חוזרת לקנות אצלכם שוב בכמה אלפים טובים כל חודש.
    מחכה לקבל ממכם איזשהי התיחסות לנכתב לעייל.

  14. קניתי טיטולים ונתאכזבתי בצורה מזעזעת בחיים לא נתקלתי באיכות כ"כ גרועה.

  15. אין דבר כזה . מוציאים 1000 שח והערבים מתעלמים ממך. לא מביאים את המשלוחים העובדים זורקים לארגזים שקיות צפירות כאילו זה אבן פוגעים במשלוח. אין אמון. המשלוח לא מכגיע שעות. מגיעים בצהרים ומדלגים עליך. אין לכם בושה? הערבים שליחים שמתעלמים. ואתם לא מגיבים לתלונות שלי כל פעם שאני עושה משלוח .סוף. אם המשלוח לא מגיע אתבע אתכם ותשלמו לי גם ריבית. תתביישו. בפעם האחרונה שמו עי השלת ולא צלצלו חיכיתי כל הלילה והבשר והחלב נשארו בחוץ. אתם לא שפויים. אין לכם מנהלים. אתם לא מתפקדים. בסופר אחר משלוחים מגיעים מייד.

  16. קניתי ביש בשכונה חברון בני ברק,
    המשלוח לא הגיע,
    ניסיתי להתקשר עשרות פעמים.
    כמובן, אף אחד לא מרים.
    המשלוח הוא לא מתנה! וגם לא השרות!
    אנחנו משלמים על שניהם, תתחילו להתיחס!

  17. שרות מזעזע ומחפיר בסניף עזרא בני ברק מביאים קופאי אחראי על הקופות העצמאיות (שגם כך לא כ"כ עובדות) והוא צורח בלי קשר בצורה מחפירה, ועוד מוסיף על כך תתלוננו תתלוננו מה אפשר לעשות מאיתנו זבל??? כי הוא יודע שאין למי ולמה, אני מצפה לתגובה מיידית!!! אחרת אפנה הלאה לתביעות נגדכם!!!

  18. היום קניתי בסניף יש חסד גבעת שאול
    ניגשתי לקופה הראשית כדי לשלם סה״כ על 2 פריטים ועמדו שם 2 קופאיות יהודיה וערביה
    ובקשתי מהיהודיה שתעביר לי 2 פריטים והיא ישר אמרה לי שאי-אפשר לשלם כאן
    אז הלכתי לקופה רגילה למרות שאני כמה פעמים שילמתי שם ולא היו בעיות .
    ואחרי זה אני רואה שהמוכרת היהודיה מעבירה לקוחה ערביה ופתאום אפשר לשלם .
    זה ממש מכעיס ומצער שיהודיה מתנהגת עם כזאת שינאה ושניגשה אישה ערביה היא נתנה לה יחס טוב!
    על תיקנו שם !
    אתם נותנים פרנסה לאויבים שלנו.
    זה היה ממש ממש כואב לראות בתקופה כזאת שאנחנו נמצאים היום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של יש (Yesh)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של יש (Yesh) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של יש (Yesh). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של יש (Yesh), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של יש (Yesh), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של יש (Yesh), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.