נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כביש 6 (דרך ארץ)

>>
>>
שירות לקוחות כביש 6 (דרך ארץ) טלפון
כביש 6 שירות לקוחות לוגו

כביש 6 (המכונה גם כביש חוצה ישראל או דרך יצחק רבין) הוא הכביש המהיר הארוך בישראל, המשתרע מדרום לצפון (כביש אורך) ונמתח מזרחית לכביש 4 ולחלקו הצפוני של כביש 40.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של כביש 6

כביש 6 שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של כביש 6 (דרך ארץ)

מספר הטלפון הינו:  

*6116

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-20:00 | ו': 8:00-13:00

מייל של שירות הלקוחות של כביש 6 (דרך ארץ)

כתובת המייל הינה:

mh@kvish6.co.il

צור קשר באתר של כביש 6 (דרך ארץ)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3iNM2zJ

מהו כביש 6?

כביש 6 היא החברה שמפעילה את כביש האגרה המרכזי בישראל – כביש 6. כביש 6, אשר נקרא גם "חוצה ישראל" הוא אחד מהכבישים הארוכים במדינה, והוא מחבר בין באר שבע לבין קריית אתא, לאורך למעלה מ-200 קילומטר. כביש 6 הוא כביש האגרה הראשון בישראל, והקמתו החלה בשנת 1999, ובימים אלה נסללים קטעים נוספים לכביש שירחיבו אותו לכיוון צפון ולכיוון דרום. כביש 6 היא החברה שמפעילה את כביש האגרה, ואחראית על התפעול שלו, פתרון תקלות וגביית תשלום.

מנויים לכביש 6

הנסיעה על כביש 6, בחלק מהמקטעים של הכביש, כרוכה בתשלום. נוסעים מזדמנים יקבלו לביתם או לדואר האלקטרוני שלהם חשבונית מספר ימים לאחר סיום הנסיעה בכביש 6, ויידרשו לשלם על הנסיעה. התשלום נקבע בהתאם למרחק שאותו נסעתם, בהתאם לסוג הרכב (כבד, פרטי, אופנוע) וכן בהתאם לעומס במועד הנסיעה.

כמו כן, לקוחות פרטיים אשר נוסעים נסיעות רבות בכביש 6 יכולים להירשם כמנוי ולקבל עד 40 אחוז הנחה עבור הנסיעות בכביש 6. לאחר רישום כמנוי, התשלום יופחת בכרטיס האשראי של הלקוח בהתאם לנסיעות שביצע בפועל, וזה מאפשר למנויי כביש 6 לנסוע "בראש שקט", מבלי להתעסק עם תשלום של חשבוניות לאחר כל נסיעה. המנוי אינו כרוך בדמי מנוי או בהתחייבות, והמנויים משלמים רק על הנסיעות שביצעו בפועל בכביש 6.

כביש 6 חוצה צפון

כביש 6 לא מפעילה את חלק מהמקטעים הצפוניים של כביש 6, אותם מפעילה כביש 6 חוצה צפון. גם בנוגע לכביש 6 חוצה צפון אפשר לרכוש מנוי כדי להימנע מהצורך לשלם עבור כל נסיעה בנפרד. ניתן להירשם כמנוי לכביש 6 חוצה צפון באמצעות יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של כביש 6 חוצה צפון בטלפון מספר 6102* או בטלפון מספר 03-9533929. מוקד שירות הלקוחות של כביש 6 חוצה צפון פועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 בבוקר עד 20:00 בערב ובימי שישי וערבי חג עד השעה 13:00 בצהריים.

כמו כן, כביש 6 חוצה צפון מפעילה מרכזי קבלת קהל פיזיים ברחבי הארץ, כדי להקל על לקוחות החברה לקבל שירות אישי ומהיר: יקנעם, בחניון הנתיב המהיר במרכז הארץ, בירושלים ובפתח תקווה. ניתן להגיע למשרדי קבלת הקהל כדי להירשם כמנוי, לברר על חיובים או לרשום רכב חדש כמנוי.

שירות לקוחות כביש 6

כביש 6 מפעילה מוקד שירות לקוחות ייעודי כדי לאפשר ללקוחותיה לקבל שירות מהיר ויעיל במגוון דרכים ליצירת קשר. מוקד שירות לקוחות כביש 6 פועל בטלפון מספר 6116* או בטלפון מספר 03-9081111 ופועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 בבוקר ועד 17:00 ובימי שישי וערבי חג עד השעה 13:00 בצהריים. ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות כדי לשלם חשבוניות, כדי להחליף רישום של רכב אחד באחר כמנוי, כדי לברר פרטים על רישום כמנוי לכביש 6 או כדי לדווח על תאונה או מפגע בכביש.

במקרים שבהם לקוחות כביש 6 מעוניינים לדווח על תאונה או מפגע כלשהו שאירעו בכביש 6, אפשר ליצור קשר עם מוקד החירום של כביש 6 שפועל 24 שעות ביממה, בטלפון מספר 6116* שלוחה 7. מוקד החירום של כביש 6 גם שולח לעיתים ניידת שירות למקום התאונה כדי לסייע לטפל בתקלה שאירעה ברכב או כדי לסייע במקרה של תאונה.

כביש 6 מציעה ללקוחותיה מגוון דרכים כדי לשלם את החשבוניות שהתקבלו לאחר נסיעה בכביש, כמו תשלום בכרטיס אשראי באתר האינטרנט של כביש 6 או באמצעות סריקה קוד QR שנמצא על החשבונית שהגיעה בדואר. כמו כן, מוקד שירות לקוחות כביש 6 מפעיל מענה קולי אוטומטי לתשלום חשבוניות על נסיעה בכביש 6 בטלפון מספר 6116* או בטלפון מספר 03-9081111. באמצעות פנייה למוקד התשלום האוטומטי של כביש 6 יכולים הלקוחות לשלם את החשבוניות 24 שעות ביממה, מבלי לחכות לנציג אנושי, בהתאם לנוחות כל לקוח.

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות גמא גולן
שירות לקוחות חברות ביטוח

שירות לקוחות גמא גולן טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גמא גולן דף הבית גמא גולן הינה סוכנות ביטוח מהגדולות והוותיקות בארץ המספקת ללקוחותיה מחיר אופטימלי במגוון רחב

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של כביש 6 (דרך ארץ)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של כביש 6 (דרך ארץ) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של כביש 6 (דרך ארץ). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של כביש 6 (דרך ארץ), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של כביש 6 (דרך ארץ), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של כביש 6 (דרך ארץ), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.