נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כלמוביל

>>
>>
שירות לקוחות כלמוביל טלפון

קבוצת כלמוביל היא חברה פרטית ישראלית העוסקת ביבוא והפצה של כלי רכב פרטיים ומסחריים, משאיות ואוטובוסים.

צור קשר שירות לקוחות קבוצת כלמוביל

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של כלמוביל

צור קשר שירות לקוחות קבוצת כלמוביל

טלפון של שירות הלקוחות של כלמוביל

מספר הטלפון הינו:  

 03-9154444

מוקדי שירות: 

יודאי – 5606* | מיצובישי – 3151* |  אורה – 6744* |  מרצדס – 03-9153030

מוקדי מכירות: 

יונדאי – 3805* | מיצובישי – 8648* |  אורה – 6853* | מרצדס – 9996* |  ג'נסיס – 072-3301592

צור קשר באתר של כלמוביל

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/2VZAHEP

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של כלמוביל

שם ערוץ היוטיוב הינו:

קבוצת כלמוביל

בקצרה על כלמוביל

כלמוביל הינה ענק המתמחה ביבוא ומכירת כלי רכב פרטיים ומסחריים, ואף נותנת שירותי טרייד-אין ומכירה של רכבים יד שניה, עם אפשרויות מימון וביטוחים משתלמים.

כלמוביל נקראת כך על שם אחד הרכבים הראשונים שיוצרו על ידה, רכב הכלמוביל נתן מענה לאלו שהיו זקוקים לרכב משא קל אשר אפשר להתנייד אתו בקלות ממקום למקום. כלמוביל נוסדה אי שם בתחילת שנות התשעים, ואת קפיצת הדרך הרצינית שלה עשתה כאשר חתמה על חוזה בלעדיות עם מרצדס היוקרתית, והחלה לייבא את רכבי החברה לארץ. לאחר שנים מעטות, סגרה כלמוביל חוזים עם חברות יונדאי, מיצובישי וסמארט והחלה לייבא ולמכור את רכבי חברות הענק בארץ.

לכלמוביל כמה מחלקות. יש את מחלקת הייבוא והמכירות של רכבים חדשים עבור לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי, עבורם מתפעלת כלמוביל אולמות תצוגה ושירות ברחבי הארץ. בנוסף קיימת מחלקת יד שניה שמאפשרת ללקוחות הבוחרים בכך, ליהנות מאפשרות רכישה של רכב יד שניה באחריות יבואן ובפריסת תשלומים נוחה, ואף בביצוע עסקאות טרייד-אין משתלמות.

כלמוביל אף מפעילה מחלקה המתמחה במתן פתרונות בתחום ההובלה וההסעים, וזאת על ידי יבוא ומכירה של משאיות ואוטובוסים. כדאי להכיר את קינג לונג הסינית שמייצרת את האוטובוסים אותם כלמוביל מייבאת, זו אחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם המתמחה בייצור אוטובוסים העומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר. 

כלמוביל מתפעלת מוקדי שירות לקוחות, עבור כלל לקוחות החברה הזקוקים ביצירת קשר ושירות. את מוקדי השירות מתפעלים נציגי שירות לקוחות מקצועיים, אשר עברו הכשרה על ידי החברה, ויכולים לעזור בכל נושא ועניין. 

לקבוצת כלמוביל היכולת למצוא פתרונות ולהתאים את עצמה עבור רצונות הלקוח, לכן כדאי ליצור קשר עם כלמוביל, ולקבל פרטים על האפשרויות השונות העומדות לרשותכם.

איך אפשר ליצור קשר עם כלמוביל?

משרדי כלמוביל, ממוקמים בכתובת – רחוב עמל 20, פארק אפק, ראש העין. מיקוד: 48092.
ניתן ליצור קשר עם המחלקות השונות על ידי פניה אל מוקדי שירות הלקוחות דרך האמצעים הבאים:

  1. עבור יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של יונדאי, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 5606*.
  2. עבור פניה אל מוקד המכירות של יונדאי, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 3805*.
  3. עבור יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של מיצובישי, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 3151*.
  4. עבור פניה אל מוקד המכירות של מיצובישי, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 8648*.
  5. עבור יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של מרצדס, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 03-9153030.
  6. עבור פניה אל מוקד המכירות של מרצדס, יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 9996*.
  7. בכל נושא אחר יש ליצור קשר דרך מספר הטלפון – 03-9154444.
  8. המעוניינים ביצירת קשר אונליין והשארת הודעה באתר כלמוביל, יוכלו לעשות זאת דרך מעבר לכתובת הבאה – https://www.colmobil.co.il/contact-us/ .

כלמוביל – אתר אינטרנט

לכלמוביל, אתר אינטרנט המכיל את כל המידע הקיים על החברה, אופי פעילותה, דרכי יצירת הקשר עם מחלקות החברה, מידע על אפשרויות מימון וביטוחים העומדים לרשות הלקוחות, ועוד מידע רב כגון מדריכים שימושיים ומילון מונחים.

ניתן לבקר באתר כלמוביל דרך לחיצה על הקישור הבא – https://www.colmobil.co.il/ .

אם ברצונכם ביצירת קשר עבור קבלת מידע על מרכזי השירות של כלמוביל, כתובות, מספרי טלפון, שעות הפעילות, ועוד.. תוכלו למצוא את כל המידע בקישור הבא – https://www.colmobil.co.il/service_centers/ .

שאלות נפוצות על כלמוביל

שאלה: האם מספרי הטלפון ליצירת קשר הינם מיועדים גם עבור לקוחות מהמגזר העסקי?

תשובה: מספרי הטלפון מיועדים עבור כלל הלקוחות, הן מהמגזר הפרטי והן מהמגזר העסקי, כאשר המרכזייה תנתב את שיחתכם לנציגי השירות המתאימים לפי אופי הפניה שלכם.

שאלה: עם מי אני יוצר קשר במקרה של תאונה?

תשובה: במקרה חלילה של תאונה, אם ברצונכם לקבל סיוע דרך מרכזי השירות, יש לפנות ישירות אל מרכז השירות בו הנכם מטפלים ברכב, הם יקבעו לכם מועד ההגעה ויטפלו ככל האפשר כדי שרכבכם יוכל לשוב בבטחה אל הכביש. במידה והנכם זקוקים לעזרה נוספת, תמיד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הכללי, ונציגי השירות ישמחו לעזור ככל הניתן.

טיפ לסיום על כלמוביל:

לפני שקונים רכב דרך אנשים פרטיים או דרך מגרשי מכירה קטנים, כדאי ליצור קשר עם נציגי המכירה של מחלקת היד השנייה של כלמוביל, לשמוע מה יש לחברה להציע לכם, כי מתוקף היותה חברה גדולה, מסוגלת כלמוביל להתאים עבורכם עסקאות משתלמות, עם אפשרויות מימון טובות יותר.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות ממשלה ומוסדות

שירות לקוחות משרד הבריאות טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הבריאות דף הבית משרד הבריאות נושא באחריות הממלכתית להבטחת הבריאות לתושבי המדינה. המשרד קובע את המדיניות בתחום שירותי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. בתור לקוח של שנים בכל מוביל.לפני יומיים רכשתי עוד רכב איוניק 5 בליסינג פרטי ומסתבר שלא מקבלים כבל התענה.כבר רכב חמישי שלי בחברה.אני ממש כעוס כי לרכב יוקרתי כזה מביש לגבות כסף על כבל.ממד חוצפה במלו מובן המילה.כל החבאות נותנות את המאט הזה.גם בתור לקוח שהבאתי לקוחות לסניף חולון ממנו רכשתי עי הייתי מרוצה.אני מאוד מאוכזב.לטיפולכם.בכבוד רב.
    גור אנדי.תז 26749516.נייד 0545544177

  2. מדוע במסירת רכב חדש לא יושבים עם הלקוח לפרט הכל ברכב ורק 10 דקות.לא הגיוני באיחוד רכב חשמלי שיותר מסובח.מכעיס מאוד

  3. שירות גרוע כל אחד זורק לשני ואף אחד לא לוקח אחריות ולא נותן מענה. אני לשם בטוח לא אחזור הייתי לקוחה מרוצה שמטפלת שנים ב2 רכבים אצלכם אבל זה לא יקרה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של כלמוביל

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של כלמוביל רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של כלמוביל. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של כלמוביל, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של כלמוביל, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של כלמוביל, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.