נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כתר

>>
>>
שירות לקוחות כתר (Keter) טלפון
שירות לקוחות כתר

כתר היא יצרנית ומשווקת מובילה של מוצרי ריהוט ואחסון לבית, למרפסת ולגן.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של כתר

שירות לקוחות כתר

טלפון של שירות הלקוחות של כתר

מספר הטלפון הינו:  

1-700-70-60-15

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של כתר

כתובת האתר הינה:

https://il.keter.com/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של כתר

שם דף הפייסבוק הינו:

כתר

האינסטגרם של שירות הלקוחות של כתר

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

keter_il

כתר שירות לקוחות טלפון

כמעט לכל משפחה בישראל במחסן בגינה עומדים כיסאות כתר ושולחנות, כמעט ואין אירוח בלעדיהם וכיום זאת האופציה האידיאלית לכל משפחה בישראל, זה קל, זה נוח, זה עמיד מפני חום וגשם ומה יותר מזה צריכה משפחה ישראלית בזמן ברביקיו בגינה או ארוחת חג מרובת אנשים בבית, כיום זה פתרון לכל בעיה עבור המון משפחות מארחות וכמעט ולא ניתן להתקיים ללא מוצריה של כתר כי זה כבר לגמרי מוצר בסיסי בכל בית.

קבוצת כתר:

כתר הינה יצרנית מוצרי ריהוט לבית ולגן אשר נוסדה בישראל ב 1948 ומייצרת לנו את מה שכל בית בישראל צריך וזה כיסאות ושולחנות פלסטיק וכך גם מערכות ישיבה ועוד המון מוצרים נוחים וקלים לנשיאה. כתר פרצה במהירות רבה והשיקה את מוצריה בעיצוב שלא נראה לפני כן. לחברה כמעט כ20 מפעלים בעולם והיא מעסיקה כ5000 עובדים ב100 מדינות.

כיסא כתר פלסטיק מוכר לכול ישראלי במדינה ומיוצר ממנו כ800 אלף בשנה הם נחשבים הנמכרים ביותר בישראל, כמעט ולא קיימת משפחה שאין לה במחסן כסאות כתר. כתר הרבה מעבר לכיסאות פלסטיק ושלחנות וכיום היא מובילה עולמית בתחום הריהוט לבית ולגן מייצרת מחסנים ארגזי כלים ועוד המון מוצרים לבית.

למה לבחור בכתר פלסטיק

כתר הינה חברה המאמינה בזכויות אדם, ומעסיקה עובדים מכל הדתות, כמו כן כתר מייצרת את מוצריה בצורה קפדנית איכותית ונחשבת מהטובות בעולם בייצור מוצרי פלסטיקה ועוד מגוון רחב של מוצרים שצריכים בכל בית, לבחור בכתר זה לבחור באיכות במוצרים אשר נשמרים לתקופה מאוד ארוכה של זמן וכך גם נוחה לכל כיס כך שכל משפחה תוכל להרשות לעצמה לרכוש את מוצריה ולהנות מאיכות יוצאת דופן.

כתר מציבה לעצמה מטרות בכל יום מחדש ופועלת למען סביבה נקייה ונטולת פסולת. כתר מתמקדת בעיקר בייצור מוצרים שמסייעים בצמצום הפסולת ופליטות גזי חממה ובסופו של יום מסייעת לחיים בריאים יותר והכי חשוב במחירים הוגנים.

שירות לקוחות כתר טלפון וסניפים

כתר פלסטיק מאמינה במתן שירות בכל הפלטפורמות וניתן ליצור עימם קשר בשירות לקוחות ארצי בטלפון 1-700-70-60-15 כמו כן  ניתן לפנות לכתר פלסטיק בטלפון ישירות לסניף הקרוב לביתכם וגם לעיין במוצרים המגוונים ובמבצעים בפייסבוק ובאינסטגרם.

לכתר פלסטיק קיים אתר מרשים אשר מציג את המוצרים והמבצעים הכי שווים ובו כמובן ניתן לבצע הזמנות וכך גם לעקוב אחר ההזמנה שלכם ולראות את מצבה.

בלשונית צור קשר באתר תוכלו להשאיר פרטים על מנת שיחזור אליכם נציג שיוכל לעזור לכם בכל שאלה. במידה והינכם מעוניינים להשאיר מייל לסניף הקרוב לביתכם תוכלו להיכנס לאתר של כתר פלסטיק ללשונית סניפים ולחפש את הסניף הקרוב אליכם שם תוכלו למצוא שירות לקוחות טלפון ואימייל השייך לסניף. לכתר פלסטיק קיימים סניפים פרוסים כמעט בכל רחבי הארץ מכרמיאל ועד לראשון לציון, בסניפים קיימים הסדרי נגישות לנכים.

כמו כן ניתן לפנות באימייל בכל שאלה ל רוני פרי, מנהל רשת חנויות "כתר": roni.peri@keter.com

טלפון – 09-7490690

 

 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. ברצוני להגיד תודה גדולה על שירות מקצועי ואדיב .
    קניתי ארון גינה גדול של החברה לפני מספר שנים . תושבת הציר של אחת הדלתות נשברה .
    התקשרתי לשירות הלקוחות לברר אם אפשר לקנות את החלק השבור .
    איש לא שאל אותי אל אחריות ושאר ירקות.
    החלק הנדרש נשלח אלי עם שליח לביתי . לא גבו ממני תשלום !
    פשוט שירות יוצא דופן במציאות של ימים אלה .
    רק טוב בתוספת תודהההההה אוכל להגיד
    ישר כוח ודרך לחברה ולנותני השירותים בחברה .

  2. מספר הזמנה 13441108
    אני רוצה להתלונן על השירות המחפיר שלכם באספקת מחסן והרכבתו. הגיע אליי מתקין עם המוצר בפעם הראשונה והיה חסר חלק שמנע את הרכבתו של המחסן בפעם השניה לאחר שלא קיבלתי אפילו תשובה מתי יגיע החלק החסר ופניתי לשירות הלקוחות לא קבלתי תשובה מספקת אלא שהזמנת החלק בטיפולץ מה שהיה חשוב לכם להגיד בשירות הלקוחות שלוקח 14 ימי עסקים לא כולל שישי שבת לספק את החלק והרכבת המחסן. אתמול התקשר אליי המתקין ( הקודם ) ואמר לי שהוא נסע להביא את החלק החסר וקבע איתי היום ( 7.8.2023 ) בין השעה 14:00 ל 16:00 ( הוא הגיע ברבע לארבע ) הבן שלי חיכה בבית משעה 14:00 . בשעה 16:32 התקשר אליי המתקין וטען שהחלק החסר שהוא הביא לא מתאים. זו פשוט בושה וחרפה לכתר . ביזיון שאין כדוגמתו. שירות גרוע שגרם לי לאבדן זמן וכעגמת נפש ואני מצפה לפיצוי מתאים !!! . תתבישו לכם מצפה מענה בשעה 09:00 בבוקר !! 0544497575

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של כתר (Keter)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של כתר (Keter) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של כתר (Keter). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של כתר (Keter), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של כתר (Keter), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של כתר (Keter), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.