נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לוג'יטק (Logitech)

>>
>>
שירות לקוחות לוג'יטק (Logitech) טלפון

Logitech היא חברה שווייצרית המתמחה בייצור ציוד היקפי למחשב ומפתחת ומשווקת ציוד היקפי למחשבים.

צור קשר שירות לקוחות לוגיטק

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של לוג'יטק (Logitech)

צור קשר שירות לקוחות לוגיטק

טלפון של שירות הלקוחות של לוג'יטק (Logitech)

מספר הטלפון הינו:

 +1 866-632-5644

זמינים בשעות ובימים:

צור קשר באתר של לוג'יטק (Logitech)

כתובת האתר הינה:

https://www.logitech.com/en-us

צור קשר עם לוגי'טק | Logitech

לוגיטק היא ענקת שוויצרית המייצרת ומשווקת מוצרי מעטפת למחשבים מסביב לעולם. כשאנחנו מדברים על מוצרי מעטפת אנחנו מתכוונים לעכברי מחשב, מקלדות, רמקולים, מקרופונים ועוד ועוד. באופן מאוד מפתיע ללוגיטק אין בישראל מוקד של מענה טלפוני או פרטים ליצירת קשר עם באופן ישיר אבל אם מתאמצים ניתן להשיג אותם דרך היבואן הרשמי או דרך המשווקים ברחבי הארץ כלומר, אם תרצו לרכוש, לתקן, להתלונן או לשמוח ביחד עם לוגיטק תצטרכו לחפור עמוק באינטרנט או להגיע לכאן ולגלות שהיבואן הישראלי הרשמי הוא בנדה ותוכלו ליצור איתה קשר בקישור המצורף וגם למצוא שם מגוון רחב של מספרי טלפון לפי הצורך שלכם: https://www.benda.co.il/contact-us/. תוכלו לפנות לבנדה- היבואנית הרשמית של לוגיטק באמצעות מספר הטלפון: 0732-660699 אם אתם מחפשים שירות הקשור למעבדות. תוכלו ליצור עם בנדא- היבואנית הרשמית של לוגיטק גם בפקס: 0732-864-959. אם אתם בקטע של כתוב אבל לא בקטע של מכשירים גדולים מפעם, תוכלו לשלוח גם ווטסאפ למספר של בנדא הייבואנית הרשמית של לוגיטק למספר: 050-3028789. אם בכל זאת תרצו לשמור קצת על רשמיות צרו קשר עם החברה בכתובת הדואר האלקטרוני: lab@benda.co.il. שירות הלקוחות של בנדא פעיל בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00

אם אתם סבבה עם אנגלית (לא רק)

ללוגיטק יש אתר שיש בו המון המון ידע אבל הוא לא מתורגם לעברית לכן תצטרכו לשלוט בעוד שפה כדי להשתמש בו בנוחות או קצת לשבור שיניים ולהשתמש בעזרי תרגום. בכל אופן, לא תוכלו לשלוח שם מוצרים לתיקון אבל כן תוכלו לקרוא על מוצרים של לוג'יטק ועל תקלות ושאלות נפוצות בהם. בפורומים ובמדריכים באתר תוכלו כמובן גם לחפש פיצ'רים נוספים של מוצרי החברה שיש לכם וכך להנות מהם יותר. כנסו לכאן כדי לקרוא שאלות שכבר נכתבו או להעלות שאלה בעצמכם: https://bit.ly/3XBGvPN. בנוסף, באתר יש אפשרות לשוחח בצ'אט ולקבל מענה להרבה מאוד מהשאלות שלכם. גם בקישור הזה תוכלו לקבל סיוע באנגלית לבעיות שלכם עם מוצרי לוג'יטק: https://bit.ly/3ktJA5R

רכישת מוצרי לוגיטק

המותג לוגיטק פעיל כבר שנים ושמו הולך לפניו. אין אחד שקצת קצת מתעסק עם המחשב ביום יום ולא יודע מה זה לוגיטק. אם גם אתם רוצים לקנות מוצר לוגיטק ולהפוך לחלק מהחגיגה תוכלו לעשות זאת במגוון חנויות המחשבים הפרושות בארץ. כמעט ואין חנות שלא מחזיקה לוגיטק, אבל אם זה חשוב לכם בדקו לפני הקניה שמדובר ביבוא רשמי ושיש לכם אחריות מלאה על המוצר. כמובן שתוכלו להזמין מוצרי לוגיטק מהאתר של החברה אם אתם ממש סקפטיים אבל תוכלו גם לקנות ברשתות הגדולות כמו ksp, Ivory, Bag ועוד ועוד. אם אתם רוצים להיות בטוחים, תמיד תוכלו לפנות ליבואן שציינו בפסקה הראשונה ולהזמין ממנו או לשאול איפה נמצאת נקודת המכירה הקרובה אליכם.

לוגיטק העולמית ברשתות החברתיות | Logitech

כשם שאין ללוג'יטק אתר רשמי ישראלי כך גם הפעילות שלה ברשתות החברתיות הוא עולמי בלבד ולא תוכלו להשתעשע מפוסטים שלהם בעברית צחה. ברשימה כאן נצרף לכם את הרשתות החברתיות של החברה העולמית לוגיטק:

  1. הפייסבוק של לוגיטק העולמית: https://www.facebook.com/LogitechG
  2. האינסטגרם של לוגיטק העולמית: https://www.instagram.com/logitech/
  3. ערוץ היוטיוב של לוגיטק העולמית: https://bit.ly/3HsFGTP
  4. הטוויטר של לוגיטק העולמית: https://twitter.com/Logitech

בנוסף, נצרף לכם את הרשתות החברתיות של בנדא, היבואנית הרשמית של לוגיטק בישראל:

  1. הפייסבוק של החברה: https://www.facebook.com/bendamagnetics
  2. ערוץ היוטיוב של בנדא: https://bit.ly/3WB4qh1

 

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות בית נארא טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית נארא דף הבית נ.א.ר.א הוא מרכז רפואי פרטי ברמה גבוהה איכותית ומודרנית.בנ.א.ר.א תמצא את הפתרונות ההולמים לבעיות

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של לוג'יטק (Logitech)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של לוג'יטק (Logitech) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של לוג'יטק (Logitech). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של לוג'יטק (Logitech), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של לוג'יטק (Logitech), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של לוג'יטק (Logitech), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.