נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לשכת ראש הממשלה

>>
>>
שירות לקוחות לשכת ראש הממשלה טלפון
צור קשר שירות לקוחות לשכת ראש הממשלה לוגו

משרד ראש הממשלה בישראל, אחראי ליישום מדיניות ראש ממשלת ישראל, תיאום פעילויות משרדי הממשלה בתחומים השונים וניהול מהלכי שינוי ועבודות מטה ברמה הלאומית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של לשכת ראש הממשלה

צור קשר שירות לקוחות לשכת ראש הממשלה לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של לשכת ראש הממשלה

מספר הטלפון הינו:  

02-6546700

מייל של שירות הלקוחות של לשכת ראש הממשלה

כתובת המייל הינה:

pmoh@pmo.gov.il

צור קשר באתר של לשכת ראש הממשלה

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3rpLiVD

שירות הלקוחות בכתובת של לשכת ראש הממשלה

כתובת החברה הינה:

אליעזר קפלן 3, ירושלים

האינסטגרם של שירות הלקוחות של לשכת ראש הממשלה

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

israelipm

להיות בקשר עם מי שמנהל את המדינה – ראש הממשלה

אין אזרח במדינה שלא אוהב לדעת מה קורה ולדעת שהמדינה עובדת עבורו. הוא משלם מיסים, מבצע את החובות שלו והוא רוצה לדעת שהמדינה עומדת לרשותו בכל דבר או עניין שיתעורר ושהוא יקבל ממנה מה שהוא צריך מתי שיצטרך. ברוב המקרים יש אל מי לפנות, שכן יש לשכות או סניפים של משרדי הממשלה באזורים שונים של הארץ ורשימות הסניפים ברורות וידועות או מפורסמות באתרי האינטרנט השונים אבל יש אנשים שרוצים שהמדינה תכיר אותם אישית והם לא מחפשים גורמים באמצע אלא הולכים ישר את ראש הפירמידה – אל ראש הממשלה בכבודו ובעצמו.

מה לראש הממשלה ולאחרון האזרחים? מסתבר שהרבה. ראש הממשלה לא יכול להיות מנותק מהעם שבחר בו ואותו הוא מנהל. משרדי הממשלה מעמידים מערך שירות ופנייה עבור האזרחים וכך אפשר לפנות אל שירות לקוחות לשכת ראש הממשלה טלפון 1299 ולהשאיר הודעה שתגיע אל ראש הממשלה ולאחר מכן גם תוחזר תשובה מטעמו. לא בטוח שהוא בעצמו יצור קשר חוזר עם אזרח זה או אחר אך ללא ספק יש מאמצים רבים מאחורי הקלעים של משרדי הממשלה לעמוד לרשותם של האזרחים ולסייע ככל האפשר. בזכות רשת האינטרנט השתפרו לאין שיעור הרבה מאד מהשירותים שהציעה וממשיכה להציע הממשלה ונוח יותר לעמוד בקשר ולתת תשובות.

באילו נושאים אפשר לפנות אל ראש הממשלה?

במידה ואזרח זה או אחר יקבל את ההחלטה שהוא מעוניין לפנות אל ראש הממשלה בעניין כלשהו שמטריד אותו כאמור יש לו איך לעשות את זה, על ידי לשכת ראש הממשלה טלפון 1299. אמנם מדובר במוקד כללי שאליו פונים על מנת לקבל מענה מכלל משרדי הממשלה אך זו הכתובת ונציג מנוסה ומקצועי ישמע את מה שיש לאותו אזרח לומר או להשמיע ויידע איך או לאן להפנות את הדברים. יש אנשים שפשוט אוהבים להשמיע או להראות את עצמם ולכן יהיה להם חשוב לפנות אל גורמים רשמיים ולשתף בנושאים שקורים להם בחיים.

דרך נוספת לפנות אל לשכת ראש הממשלה קשורה לאתר האינטרנט הרשמי של משרד ראש הממשלה שהכתובת שלו היא – https://bit.ly/3YvNAC1. לפעמים אפשר לקרוא או להתרשם מהמידע הרב והמגוון שמופיע באתר ולקבל את המענה הדרוש. ברגע שמוצאים את התשובה לא בהכרח עדיין יהיה צורך לפנות גם דרך המוקד הטלפוני ובלבד שהמענה הושג ואותו אזרח קיבל את התשובה שחיפש.

שאלות ותשובות בנוגע להתנהלות של משרד ראש הממשלה מול האזרחים במדינה

למה שהאזרחים בכלל יהיו בקשר עם משרד ראש הממשלה?

התשובה הפשוטה היא שראש הממשלה הוא נבחר ציבור והוא נמצא בתפקיד החשוב הזה מכיוון שהאזרחים בחרו בו והם נותנים בו אמון. אין זה מובן מאליו ובעצם אפשר לומר שהוא עובד הציבור עבורם והם סומכים עליו שיקדם נושאים שעל הפרק וקשורים בחיים האישיים שלהם. לשם כך עליהם למצוא דרכים שבהן יהיו להם נוח לפנות אליו, לשאול שאלות ולהרגיש שהם קרובים אליו.

האם יש גם דרך פיזית להיות בקשר עם ראש הממשלה?

לא כל אדם יכול להופיע במשרד ראש הממשלה בירושלים ולהתקבל לפגישה אצל ראש הממשלה. על מנת שלא לגרום למפח נפש או לאכזבה כדאי ועדיף קודם כל לנסות למצות כל דרך יצירת קשר אחרת שמתאפשרת דרך הטלפון או האינטרנט – כתיבת מייל, שיחת טלפון עם המוקד של הממשלה או פנייה דרך עמוד הפייסבוק. למשרד עצמו בירושלים לא כל אחד יכול להיכנס ואין טעם להגיע לשם ללא פגישה והכנה מראש.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של לשכת ראש הממשלה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של לשכת ראש הממשלה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של לשכת ראש הממשלה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של לשכת ראש הממשלה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של לשכת ראש הממשלה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של לשכת ראש הממשלה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.