נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מאסטרקאד (Mastercard)

>>
>>
שירות לקוחות מאסטרקארד (Mastercard) טלפון
מאסטרקארד לוגו (1)

הוא תאגיד רב-לאומי אמריקאי לשירותים פיננסיים שמתבסס במדינת ניו יורק. עסקיו העיקריים של התאגיד הם סליקת כרטיסי אשראי הנושאים את המותג ומונפקים על ידי בנקים ותאגידי אשראי מקומיים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מאסטרקאד (Mastercard)​

מאסטרקארד לוגו (1)

טלפון של שירות הלקוחות של מאסטרקאד (Mastercard)

זמינים בשעות ובימים:
 א'-ה': 16:00-09:00

צור קשר באתר של מאסטרקארד (Mastercard)

שירות הלקוחות בכתובת של מאסטרקארד (Mastercard) ​

המסגר 40, תל אביב יפו

מסנג'ר של שירות הלקוחות של מאסטרקארד (Mastercard)

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מאסטרקארד (Mastercard)

Mastercard

שם עמוד היוטיוב – Mastercard

הטוויטר של שירות הלקוחות של מאסטרקארד (Mastercard)

Mastercard News

צור קשר בפקס של מאסטרקארד

03-6364262

רשימת טלפונים נוספים של מאסטרקארד (Mastercard) שירות לקוחות

  1. מאסטר קארד טלפון 1-809-418-873
  2. מאסטרקארד טלפון 1-809-418-873
  3. מאסטרקארד בנק הדואר טלפון 171
  4. מאסטרקארד לאומי טלפון 1-900-7217
  5. 409 מאסטרקארד נטען טלפון 1-809-418-873
  6. מאסטרקארד נטען בירור יתרה טלפון 1-809-418-873
  7. מאסטרקארד שירות לקוחות טלפון 1-809-418-873
  8.  mastercard טלפון 1-809-418-873

מאסטרקארד היא תשלומים וטכנולוגיה גלובלית. מאסטרקארד מספקת מגוון פתרונות אשראי, חיוב, תשלום מראש ומסחרי לצרכנים, עסקים ומוסדות פיננסיים. היא פועלת ביותר מ-210 מדינות וטריטוריות עם המטה שלה בארצות הברית. מאסטרקארד נוסדה על ידי ארבעה אנשי עסקים: ג'ון וו. (ג'ק) שיי, רוברט ב' (בוב) גדס, ראלף אי (ראל) אדרר ופרנק איקס מקנמרה בשנת 1966 ככרטיסי האשראי הראשונה בעולם לצרכנים על בסיס של כרטיסים שהונפקו בבנק כדי להימנע מתשלום מזומן עבור רכישות או קבלת חשבונות נייר מסוחרים עבור עסקאות מסורתיות מבוססות כרטיסי נייר.

מאסטרקארד נמצאת בעסק כבר יותר מ-50 שנה. הם היו החברה הראשונה שהשתמשה במספרי PIN וטכנולוגיית EMV. יש להם גם בסיס לקוחות מגוון מאוד עם יותר מ-2 מיליארד כרטיסים במחזור ברחבי העולם. למסטרקארד מגוון מוצרים הכוללים: כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב, כרטיסים משולמים מראש, פתרונות עסקיים ופתרונות כרטיסים ארגוניים. הם גם שותפים לחברות אחרות כמו Apple Pay כדי לספק ללקוחותיהם דרכים חדשות לשלם עבור סחורות ושירותים.

מה זה בכלל כרטיס מאסטר קארד טלפון?

כרשת כרטיסי אשראי, כרטיס מאסטר קארד טלפון מאפשרת עסקאות בין המנפיקים של הכרטיסים והסוחרים. כמו למשל – אם יש לכם כרטיס אשראי מאסטר קארד , ואתם משתמשים בכרטיס זה על מנת לבצע רכישה בחנות, מאסטר קארד טלפון מעבדת את העסקה בין קפיטל וואן לחנות, ופועלת כמתווך כדי להקל על התקשורת בין הבנק לבין החנות. כרטיסי אשראי של מאסטר קארד מונפקים באמצעות בנקים עצמאיים, איגודי אשראי ומוסדות פיננסיים בינוניים עד גדולים. אלה כוללים בנקים גדולים יותר, כמו גם מלווים קטנים יותר. כרטיסי אשראי של מאסטר קארד מזוהים בקלות על ידי הלוגו של מאסטרקארד של שני עיגולים אדומים וצהובים משתלבים.

מה הן הסגולות העיקריות של מאסטרקארד טלפון?

ואלו הן הסגולות העיקריות של מאסטרקארד טלפון בסדר רנדומלי לגמרי:

  • מאסטרקארד מעצבת את עתיד הכסף על ידי פיתוח טכנולוגיות חדשות ומתוחכמות שיעזרו לכם לשפר את האופן שבו אתם עושים עסקים עם הלקוחות שלכם, אתם תזרזו את הלקוחות שלכם בקופה עם תשלום אלקטרוני מהיר, אין יותר ספירת שינוי או המתנה בזמן שהלקוחות כותבים את ההמחאות.

  • אתם תמיד יכולים להשתמש ב- PayPal עם כמה חנויות מקוונות, אך הרוב מקבלים כרטיסי אשראי רגילים, כרטיס אשראי יכול לעזור לכם לצאת ממצב קשה ויכול להיות בארנק שלכם כל הזמן, ואתם צריכים אותו כדי לבצע הזמנות ולשלם הפקדות.

  • מאסטרקארד טלפון מגדילה את המכירות, הצרכנים מוציאים יותר כאשר הם אינם מוגבלים במזומן בהישג יד, ייתכן שתראו רכישות מוגברות של מוצרים עם רווחים גבוהים יותר כמו גם פריטים מיוחדים, והלקוחות עשויים לבקר בחנות שלכם לעתים קרובות יותר.

  • מאסטרקארד בטוח יותר ממזומן, הכרטיס שלכם מוגן וניתן לבטל אותו בשיחת טלפון פשוטה, הוא עוזר לכם ליצור אשראי, אתם יכולים להרוויח ממנו, אתם יכולים להשתמש בו בכל מקום בעולם, וכרטיסי אשראי עושים קניות מקוונות הרבה קל יותר.

  • כאשר אתם משתמשים בכרטיס מאסטר כארד, תקבלו את שביעות רצון הלקוחות, הלקוחות שלכם יעריכו את העובדה שאתם מאפשרים להם את הגמישות לשלם בצורה שהם רוצים לשלם, כולל בכרטיס אשראי או חיוב, מאסטרקארד מתקבלת כמעט בכל מקום.

  • קיום ושימוש במאסטר כארד היא דרך קלה ונוחה לשלם עבור רכישות, תשלום בכרטיס אשראי יכול להרגיע את הצרכנים לא להתאים בקפידה את הרכישות שלהם ליכולת שלהם לשלם עבור אותן רכישות שגורמות להם לצבור חובות בכרטיס אשראי.

  • מאסטר קארד משפרת את האפקטיביות של המרת מטבעות עם נפחים נמוכים יותר של מזומנים, אתם פחות פגיעים לגניבה, ותנהלו ותצמיחו את העסק שלכם עם המון בטיחות.

  • תשלום באמצעות מאסטר קארד יכול גם לעזור לאדם לעקוב אחר ההוצאות ולהפוך את תשלום החשבונות החודשיים עבור שירותים כמו למשל – הכבלים או השירותים לקל יותר, ומסטר קארד יכול להיות שימושי גם בזמן נסיעה.

  • עסקאות כרטיסים בעידן המודרני מתבצעות באופן אלקטרוני, תשלומים ללא נייר יכולים לחסוך לכם את הזמן והכסף על ידי צמצום הטיפול במזומן ותיאום תשלומים, מה שנותן לכם יותר זמן להתמקד בדברים חשובים יותר.

  • מאסטר קארד מגדילה את התעבורה ומגדילה את המכירות, היא מנהלת עסקים באינטרנט, ומנצלת את הרשת כדי לשפר את קשרי הלקוחות ולהרחיב את העסק שלכם.

  • התשלומים האלקטרוניים בכרטיסים ממותגי מאסטר קארד טלפון ומאסטרו מסולקים במטבע שבו אתם מוכרים את המוצרים והשירותים שלכם, בלי כל קשר למקור בעל הכרטיס.

  • כרטיס האשראי מאסטר קארד מאפשר למשתמש לרכוש את המוצרים והשירותים באשראי תוך כדי הבטחה שהמשתמש יחזיר את הכסף או בסכום חד פעמי או בתשלומים חודשיים, זהו הסדר נוח במיוחד לרכישות גדולות או חירום.

מה הם ההבדלים בין הסוגים השונים של מאסטרקארד לאומי טלפון?

כרטיסי האשראי של מאסטרקארד לאומי טלפון מגיעים בשכבות שונות, כאשר כל שכבה משויכת להטבות שונות. ההטבות יכולות לנוע מהטבות כמו אפס הגנה על אחריות ועד לשירות קונסיירז' 24/7 והצעות שנאספו. בעוד ששכבות מאסטרקארד גבוהות יותר מגיעות עם הטבות נוספות, לרוב הן קשורות גם לעמלות שנתיות גבוהות יותר. הטבות אלו נתונות בדרך כלל לשיקול דעתו של מנפיק הכרטיס, לכן עליך להקפיד לבדוק עם הבנק שלך ולקרוא את האותיות הקטנות לפני קבלת החלטה לפתוח כרטיס אשראי חדש.

מחזיקי כרטיס וורד מאסטרקארד מקבלים חברות חינם עם הכרטיס שלהם, המספקת גישה למשלוח חינם ליומיים ומשלוח חינם חזרה אצל יותר ממאה קמעונאים מקוונים. אם אתה עושה הרבה קניות באינטרנט ומעוניין שהחבילות שלכם יגיעו מהר יותר, החברות החינמית היא תוספת נחמדה.. כרטיס האשראי מסוג Mastercard Standard הוא השכבה הנמוכה ביותר שקיימת, אבל הוא עדיין מגיע עם שפע של הטבות, כולל הגנת רכישה והגנה מפני גניבת זהות. ה- World Mastercard כולל את כל ההטבות וההטבות שמגיעות עם ה -Standard ו-Platinum Mastercard, כמו גם הטבות נוספות ושדרוגים לנסיעות.

הגנת אפס אחריות מגנה על מחזיקי הכרטיס במקרה שמישהו מבצע רכישה לא מורשית באמצעות הכרטיס שלו. זה כולל רכישות שבוצעו באינטרנט, באופן אישי, בטלפון או בכספומטים. על מנת להיות זכאי להגנה על אפס אחריות, עליכם לדווח על חיובי הונאה בהקדם האפשרי. בנוסף להטבות הכרטיס הסטנדרטי, מחזיקי כרטיס פלטינום מאסטרקארד זכאים להטבות והצעות מ- Priceless Cities של מאסטרקארד, המספקת גישה לאלפי חוויות בלעדיות ברחבי העולם.

אלה כוללים הטבות והנחות נוספות בקטגוריות כולל נסיעות, אמנויות קולינריות, אמנות ותרבות, ספורט , קניות ובידור. Mastercard Global Service הוא הטבה נחמדה עבור מחזיקי כרטיס, במיוחד אלה שנוסעים לעתים קרובות. שירות זה מאפשר לך לדווח על כרטיסים שאבדו או נגנבו, לגשת להחלפת כרטיס חירום או מקדמה במזומן, למצוא כספומטים ולקבל עזרה בשאלות או חששות אחרים שיש לך בנוגע לחשבונכם. Mastercard ID Theft Protection מגן עליכם מפני גניבת זהות ללא עלות נוספת. השירות עוקב אחר דוח האשראי שלכם עבור פעילות שעלולה להיות הונאה, כגון כרטיסים חדשים או חשבונות שנפתחו על שמכם. אם אתם קורבן לגניבת זהות, יוקצה לכם גם מומחה לפתרון שיעזור להדריך אתכם בתהליך. ה-Platinum Mastercard הוא השכבה הבאה מ-Standard. כרטיס זה כולל את כל ההטבות Standard Mastercard, כמו גם תגמולים וחוויות נוספים.

מה טוענים המתנגדים לרעיון של מאסטרקארד שירות לקוחות טלפון?

הונאה בכרטיס אשראי, מקדמות במזומן הן יקרות ויכולות לחול על עסקאות רבות, תעריפי מקדמה במזומן חלים בדרך כלל גם על שימושים פחות תכופים בכרטיסי אשראי, כמו למשל – קבלת מזומנים בכספומט וקניית מזומן זר. בשל העובדה שלאורה מאסטרקארד שירות לקוחות טלפון היא דרך פשוטה וקלה לשלם עבור רכישות, הצרכנים יכולים למצוא את עצמם צוברים כמות גדולה של חוב די מהר, שיעורי הריבית על כרטיסי האשראי יכולים להשתנות וחלקם יכולים לגבות שיעור גבוה במיוחד.

לכרטיסי אשראי יש ריביות גבוהות, לכרטיסי אשראי יש ריביות מהגבוהות ביותר מכל מוצרי המימון האישי כולל הלוואות לדירות והלוואות אישיות, והם עלולים לפגוע בתיק האשראי שלכם. קל לגבות חובות גדולים בכרטיסי אשראי, בעוד שקל לגבות חוב גדול, זה יכול להיות הרבה יותר קשה להחזיר אותו, וזה יכול לקחת הרבה זמן, וכרטיס האשראי לא יתאים לכולם. מאסטרקארד שירות לקוחות טלפון קל לגבות חשבון, זה יכול להרוס את האשראי שלכם אם לא תשלמו את החשבון שלכם בזמן, יש אפשרות להוציא יותר ממה שיש לכם, כרטיס אשראי נותן לכם את האפשרות להוציא יותר ממה שאתם מרוויחים, מכניס אתכם לחובות שקשה לעמוד בהן. רוב ספקי כרטיסי האשראי יגבו עמלה אם לא תבצע את התשלום המינימלי עד תאריך הפירעון, אם תחרגו ממסגרת האשראי שלכם ואם יש לכם הוראת קבע או המחאה שהוחזרה ללא תשלום.

איזה היתכנות קיימת בשביל ליצור קשר עם מאסטר קארד טלפון?

אלו הן ההיתכנויות שקיימות בשביל ליצור קשר עם מאסטר קארד טלפון:

  • מאסטר קארד טלפון 1-809-418-873
  • מאסטרקארד טלפון 1-809-418-873
  • מאסטרקארד בנק הדואר טלפון 171
  • מאסטרקארד לאומי טלפון 1-900-7217-409
  • מאסטרקארד נטען טלפון 1-809-418-873
  • מאסטרקארד נטען בירור יתרה טלפון 1-809-418-873
  • מאסטרקארד שירות לקוחות טלפון 1-809-418-873

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מאסטרקארד (Mastercard)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מאסטרקארד (Mastercard) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מאסטרקארד (Mastercard). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מאסטרקארד (Mastercard), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מאסטרקארד (Mastercard), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מאסטרקארד (Mastercard), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.