נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מגדל ביטוח

>>
>>
שירות לקוחות מגדל ביטוח טלפון
מגדל שירות לקוחות לוגו

מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים היא החזקות ציבורית ישראלית המחזיקה בשורה של חברות הפועלות בתחום הביטוח והשירותים הפיננסיים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מגדל ביטוח

מגדל שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של מגדל ביטוח

מספר הטלפון הינו:  

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-16:00

מייל של שירות הלקוחות של מגדל ביטוח

כתובת המייל היינה:

ביטוחי חיים, בריאות ומנהלים – mokedbi@migdal.co.il
הלוואות מקרנות פנסיה וביטוחי מנהלים – mokedhl@migdal.co.il
פנסיה – mokedpe@migdal.co.il
גמל והשתלמות – mokedge@migdal.co.il
אלמנטר (רכב ודירה) – mokedel@migdal.co.il
פנסיה למעסיקים – employers@migdal.co.il
פנסיה לסוכנים – maksoc@migdal.co.il
גמלאים – mokedgimla@migdal.co.il

מעסיקים – employers@migdal.co.il

צור קשר באתר של מגדל ביטוח

כתובת האתר הינה:

https://www.migdal.co.il/

הוואצפ של שירות הלקוחות של מגדל ביטוח

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

054-9201028

אודות מגדל ביטוח בקצרה

אין סיבה שלא תרגישו בטוחים ושמחים לאורך כול החיים שלכם. תוכלו להשתמש במגדל ביטוח על מנת ליצור רשת ביטחון על מגוון אפשרויות הקיימות כעת. ביטוח לרכב שלכם, לדירה בה אתם חיים, למשכנתא או להלוואה שלקחתם, לחיים שלכם עצמכם ועוד. טוב לדעת כי מדובר בחברה המנגישה את עצמה ללקוחות שלה בעזרת שירות לקוחות איכותי ונוח למדי לשימוש. המאמר הבא יפרט על הדרכים הבאות לקבל עזרה מאנשי המקצוע של מגדל ביטוח. 

מגדל ביטוח נמצא לו בכול מקום

מגדל ביטוח קיימת לה זה שנים רבות בנוף הישראלי של תחום הפיננסים. כך שמובן לגמרי כי אנשי המקצוע יעמדו שם במיוחד בשבילכם במגוון שעות וימים. בנוסף, ניתן להשתמש באתר האינטרנט, במספר הטלפון, במייל האלקטרוני וברשתות החברתיות. כעת תוכלו להתחיל פנייה על מנת לקבל עזרה בעניין כזה או אחר, בהמשך ניתן לרכוש מוצרים ולהבין כיצד לפעול בתוכם.
הביטוח היא בסך הכול גוף הנותן שירות למען שמירה יעילה יותר על החיים שלכם. אתם אלו שתצטרכו לבצע את הקנייה ואת בקשת העזרה במידת הצורך. כך ששימוש נכון ברשתות החברתיות יכול בהחלט לעזור לכם בצורה רחבה. 

שימוש בטלפון של מוקד שירות לקוחות מגדל ביטוח למען יצירת קשר

מגדל ביטוח זמינה בשבילכם באמצעות שימוש בשיחת טלפון. תוכלו להרים את המכשיר ולחייג את המספרים האלו 03-9201010. לאחר כמה רגעים של המתנה יענו לכם אנשי המקצוע של החברה ויבקשו לתת לכם לכם עזרה על הפנייה שלכם. הטלפון רלוונטי לקבלת עזרה מיידית, להבנה היכן נמצאת הפנייה שלכם ולמען בירור מידע נוסף. לרוב תצטרכו לפעול בנוסף עם כלי תקשורת אחר במקביל. אם אתם מבקשים לשלוח מסמכים, תמונות והוכחות הרי שהטלפון איננו מיועד לכך.
בעזרת אנשי המקצוע תוכלו להבין בצורה טובה יותר האם תצטרכו לעשות עבודה נוספת בהמשך הדרך. מספר הטלפון פועל בימי א'-ה' ובשעות 08:00-17:00. פנו לכם כמה רגעים בשגרה שלכם למען למצוא עזרה כעת. יש להבין כי המספר נגיש לכם.

המייל המתאים לקבלת ביטוח דרך מגדל

מגדל ביטוח היא חברה ההופכת את עצמה לנגישה במיוחד בשבילכם בעזרת שימוש במגוון דרכי תקשורת. ראשית כול תוכלו להשתמש בכתובת המייל  deskapp@midgal.co.il. הכתובת מאפשרת לכם לשלוח מסמכים, תמונות והוכחות נוספים על מנת לקבל עזרה בצורה רחבה למדי.
ניתן גם ליצור פנייה אישית אל משרדי החברה ואנשי המקצוע בעזרת שימוש במייל אלקטרוני.
אחד מהעובדים יענה לכם ואף ימשיך אתכם בהתכתבות ארוכה עד כמה שאפשר. 

אתר אינטרנט של מגדל למען פעילות עצמאית

לקוחות של מגדל ביטוח יכולים להיות עצמאיים וחכמים יותר ככול שהזמן עובר. כעת אתם מקבלים פרטים על מנת להתחבר לחשבון האישי שלכם באתר של מגדל בקישור הבא. בפינה זאת באתר תוכלו לקבל אפשרות לראות נתונים הקשורים לביטוחים השונים שלכם. תוכלו גם לבצע שינויים מסוימים וליצור בקשות לעזרה מאנשי המקצוע במידת הצורך. האתר הוא המקום הבסיסי ממנו תוכלו לפעול על מנת לקבל עזרה בצורה רחבה למדי כעת ובהמשך הדרך.  אל תמנעו מעצמכם להיות אלו המבינים את הביטוח שלהם.

מגדל ביטוח גם ברשתות החברתיות

מגדל ביטוח כעת יכולה להיות שם בשבילכם גם בעזרת שימוש ברשתות החברתיות השונות הקיימות כעת סביבנו. ניתן לחפש את שם החברה בדפי היוטיוב, הטיקטוק, האינסטגרם והפייסבוק.
תכני וידאו ופוסטים עולים להם מדי יום על מנת שתקבלו עזרה בצורה רחבה למדי. תוכלו גם לשלוח פנייה לעזרה על ידי שימוש ברשתות חברתיות אלו. 

שאלות ותשובות אל שירות לקוחות מגדל ביטוח

שאלה: כיצד ניתן לדעת מהם הכספים שלי במגדל ביטוח?

תשובה: החשבון האישי שלכם הוא הפינה בו תמצאו נתונים על הכספים השונים שלכם הקיימים כעת. טוב לדעת כי תוכלו גם לקבל מידע בעזרת שימוש במספר הטלפון. 

שאלה: האם ישנו ביטוח שאנחנו לא יודעים עליו?

תשובה: רוב הסיכויים שכן. יש להבין כי אתם נמצאים במצב בו מגדל ביטוח ממשיכה לייצר מוצרים פיננסים חדשים ככול שעובר הזמן. טוב לדעת כי ככול שתשתמשו בשירות הלקוחות תהיו אלו המקבלים כמות מידע רחבה יותר. נסו להיות אלו הפועלים בצורה עצמאית ויעילה למדי. 

שאלה : כיצד ניתן ליצור קשר עם סוכן ביטוח אישי?

תשובה: מגדל ביטוח מעמידה במיוחד בשבילכם שירות לקבלת עזרה עם שימוש בסוכן ביטוח אישי. ניתן ליישם את הדבר בעזרת מספר טלפון אישי, פנייה אישית בעזרת האתר, וכתובת מייל האלקטרוני שלו. 

טיפים לסיום לפני שניגשים למגדל ביטוח

מגדל ביטוח ממשיכה להיות שם בשבילכם כעת על מנת שתקבלו עזרה למען שמירה על תחומים שונים בחיים שלכם. נסו לפעול בדרכים הבאות:

טיפ 1 – ביטוח בסופו של יום מתפרש לו על פני כמה תחומים, פנו אל החברה מדי כמה זמן על מנת להבין כיצד ניתן לדאוג לכם בדרכים שונות. 

טיפ 2 – ככול שהזמן יעבור הרי שתוכלו להכיר בצורה טובה יותר את השירותים של מגדל ביטוח, נסו לפעול בצמוד לאנשים של החברה לפני שאתם יוצאים לדרך עצמאית.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. בושה וחרפה! להעסיק כיו"ר החברה את הפושע כרמי גילון, שגרם בהפקרותו לרצח רוה"מ רבין ז"ל. ומכסתח בחוצפתו רוצח כפול שמסתובב חופשי בינינו במקום לרצות 2 מאסרי עולם!!!!

    לדעתי צריך להחרים את החברה, כל עוד היא מנהלת קשר כלשהו עם הפושע הזה.

    על שיבוש הליכי חקירה ומשפט שמעתם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מגדל ביטוח

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מגדל ביטוח רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מגדל ביטוח. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מגדל ביטוח, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מגדל ביטוח, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מגדל ביטוח, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.