נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מגזין מנטה

>>
>>
שירות לקוחות מגזין מנטה טלפון

מנטה - מגזין לבריאות, וולנס ואיכות חיים המוביל בישראל.

צור קשר שירות לקוחות מגזין מנטה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מגזין מנטה

צור קשר שירות לקוחות מגזין מנטה

טלפון של שירות הלקוחות של מגזין מנטה

מייל של שירות הלקוחות של מגזין מנטה

צור קשר באתר של מגזין מנטה

שירות הלקוחות בכתובת של מגזין מנטה

המסגר 9,תל אביב יפו 

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מגזין מנטה

מגזין מנטה

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מגזין מנטה

mentamagazine

צור קשר בפקס של מגזין מנטה

אודות מגזין מנטה

מגזין מנטה הוא ירחון – עיתון היוצא אחת לחודש בתחום הבריאות על כל גווניה החל מהמלצות רופאים, דרך אורח חיים בריא בשיטות אלטרנטיביות וכלה במאמרי מוטיביציה וחיזוק לאישיות שבתוכנו. המגזין הוקם ויוצא לאור עד היום על ידי קבוצת ידיעות אחרונות, קבוצת העיתונות הכתובה הגדולה בישראל. הקבוצה הוקמה בתחילה כעיתון בשנת 1939 ומאז ועד היום הוא העיתון הנמכר הנפוץ ביותר בישראל (למעט החינמון היותר נפוץ- ישראל היום). במרוצת השנים עם התפתחות העיתון הוא הפך לחלק מ"קבוצת ידיעות אחרונות" המחזיקה כיום מספר נכסים עיתונאיים נחשבים בישראל כמו אתר ynet, ירחון לאישה, העיתון הכלכלי כלכליסט, רשת המקומונים "ידיעות תקשורת", הוצאת הספרים "ידיעות ספרים ועוד רבים וטובים מאתרי האינטרנט והנכסים הכתובים. כמובן שלכל אחד מהאגפים הגדולים האלה אמצעים משלו ליצירת קשר וכך גם למגזין מנטה טלפון, מייל, אתר, פקס, ורשתות חברתיות משלו.

מגזין מנטה בעידן של 2023

בשונה מבעבר, בו עיתון היה מקום שהרבה יותר משפיע עליך ולך קשה להשפיע עליו בחזרה, בישראל של 2023 לא מעט אנשים רוצים שתהיה להם אפשרות לדבר עם מערכת העיתון אותו הם קוראים. זה יכול להיות רצון לתקן שגיאות או להוסיף ידע, לרכוש מנוי או לבטל אותו ולפעמים אפילו רק להגיד תודה על התוכן האיכותי והשימושי שהעיתון מנגיש לנו. היום במיוחד, כשלרוב העיתונים גם גישה דיגיטלית ולעיתים יכולות להווצר תקלות טכניות הצורך הזה גדול אף יותר. בדיוק לשם כך מעמיד ה הנהלת מגזין מנטה טלפון לשירות לקוחות ולתמיכה טכנית במספר: 03-6933933 או במספר המקוצר 3773* והם זמינים בשעות א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00. 

למי שרוצה לשלוח חומר כתוב

בעיתון כמו בעיתון לפעמים הדברים עובדים יותר בכתב ולא במוקד טלפוני. אם תרצו למשל לשלוח למגזין מנטה שהוא ירחון בריאות ואיכות חיים מתכונים בריאים רק שלכם, שיטות לאורח חיים בריא שגיליתם וניסיתם, תכניות אימון או תכנים מרימי מצב רוח, כנראה שלא תקריאו לנציג הטלפוני את כל משנתכם בטלפון. לצורך זה תוכלו להשתמש בכתובת המייל של המגזין mentamag@mint.co.il . בכתובת המייל הזו תוכלו כמובן גם להביע דעה או ביקורת על המפורסם בעיתון או אפילו לבקש סיוע בכל תחום איתו הסתבכתם בקשר למערכת מגזין מנטה. כמו כן אם תרצו לשלוח תוכן כתוב תוכלו להשתמש גם במספר הפקס 03-6933999 או לשלוח לכתובת של הנהלת מגזין מנטה ברחוב המסגר 9,תל אביב יפו. למגזין גם אפשרות ליצור קשר באתר האינטרנט שלהם https://www.ynet.co.il/menta. לעומת זאת, אם תרצו לבטל עסקאות תוכלו לשלוח בקשה לכתובת המייל הזו: Sherut@yedioth.co.il ולצרף בה שם מלא ותעודת זהות. 

דרכים נוספות לביטול מנוי מגזין מנטה

מעבר למייל שציינו בסוף הפסקא הקודמת תוכלו לבטל מנוי גם באמצעות שליחת בקשה עם שם מלא ותעודת זהות לתא דואר.  438 ראשון לציון או בטלפונים שציינו 3773*  03-6933933 או בפקס שציינו: 03-6933999. בנוסף, מערכת מגזין מנטה מאפשרת לבטל מנוי באמצעות מילוי טופס ייעודי בכתובת https://z.ynet.co.il/short/content/2017/refund/?type=ymenuim

מגזין מנטה ברשתות החברתיות

כמובן שגוף שמתעסק בתקשורת מבין היטב שמי שלא שם לא קיים ותוכלו למצוא את המגזין גם בצד הפחות רשמי שלו בפייסבוק https://www.facebook.com/mentamagazine/ וגם באינסטגרם https://www.instagram.com/mentamagazine/. ברשתות חברתיות כמו ברשתות חברתיות תוכלו להינות גם מטעימה לתכנים של המגזין אפילו אם אתם לא מנויים אליו ואולי להשתכנע לעשות קצת כושר או לאכול יותר בריא או אפילו לעשות מנוי למגזין שיתן לכם את הטיפים האלה בצורה יותר מורחבת ומפורטת פעם אחת בחודש ישירות אליכם הביתם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. שלום,
    אני מנויית מנטה. אני מנסה לענות תשובה לגבי השאלה שבסוף העיתון ולא מצליחה. זה מתסכל ומעצבן מאוד
    התשובה שלי שמשתמשים בסרום בלילה. אנא העבירו את תשובתי למי שצריך. התאכזבתי שלא הצלחתי להעביר את התשובה ואני לקוחה מצוינת שלכם.
    מקווה שתעזרו לי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מגזין מנטה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מגזין מנטה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מגזין מנטה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מגזין מנטה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מגזין מנטה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מגזין מנטה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.