נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מד"א – מגן דוד אדום

>>
>>
שירות לקוחות מד"א – מגן דוד אדום טלפון

מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי לשירותי רפואה דחופה טרום אשפוזית ולשירותי הדם.

צור קשר שירות לקוחות מגן דוד אדום מדא

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מד"א – מגן דוד אדום

צור קשר שירות לקוחות מגן דוד אדום מדא

טלפון של שירות הלקוחות של מד"א – מגן דוד אדום

מספר הטלפון הינו:  

03-9101101

מספרי טלפון נוספים:

קורסים והדרכה- 8101*

מחלקת מתנדבים, כונני מד"א, ונאמני חיים- 03-6301428

שירותי הדם, תיאום התרמות הדם בירור סוג דם, דם טבורי-  03-5300400

איתור נעדרים/טרייסינג- 03-6301464

תיאום לצלב האדום- 03-6301460

אמבולנס המשאלות- 1-800-600-101

מייל של שירות הלקוחות של מד"א – מגן דוד אדום

כתובת המייל הינה:

info@mda.org.il

כתובות מייל נוספות: 

מחלקת מתנדבים, כונני מד"א, ונאמני חיים- mitnadvim@mda.org.il

שירותי הדם, תיאום התרמות הדם בירור סוג דם, דם טבורי- b101b@mda.org.il

איתור נעדרים/טרייסינג- RFL-imda@mda.org.il

צור קשר באתר של מד"א – מגן דוד אדום

כתובת האתר הינה:

https://www.mdais.org/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מד"א – מגן דוד אדום

שם דף הפייסבוק הינו:

מגן דוד אדום – Magen David Adom

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מד"א – מגן דוד אדום

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

magen_david_adom

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של מד"א – מגן דוד אדום

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Magen David Adom

הטוויטר של שירות הלקוחות של מד"א – מגן דוד אדום

חשבון הטוויטר הינו:

מגן דוד אדום

צור קשר בפקס של מד"א – מגן דוד אדום

מספר הפקס הינו:

03-6306046

רשימת טלפונים נוספים של מד"א - מגן דוד אדום שירות לקוחות

  1. מגן דוד טלפון 101*
  2. מגן דוד אדום טלפון 101*
  3. מגן דוד אדום כפר יאסיף טלפון 101*
  4. של מגן דוד אדום טלפון 101*
  5. מדא טלפון 101*
  6. מדא חצור הגלילית טלפון 101*
  7. מדא סכנין טלפון 101*
  8. מדא תשלום אמבולנס טלפון 101*
  9. מנכל מדא טלפון 101*
  10. מד א טלפון 101*
  11. מד א כפר יאסיף טלפון 101*
  12. מד"א מתנדבים טלפון 101*
  13. מד"א רחובות טלפון 101*
  14. מד"א שירות לקוחות טלפון 101*
  15. מדא טלפון 101*
  16. מדא אור עקיבא טלפון 101*
  17. מדא אילת טלפון 101*
  18. מדא אשדוד טלפון 101*
  19. מדא אשקלון טלפון 101*
  20. מדא באר שבע טלפון 101*
  21. מדא גלגוליה טלפון 101*
  22. מדא גן נר טלפון 101*
  23. מדא הרצליה טלפון 101*
  24. מדא טבריה טלפון 101*
  25. מדא יצחק שדה חיפה טלפון 101*
  26. מדא ירושלים טלפון 101*
  27. מדא כרמיאל טלפון 101*
  28. מדא מעלות טלפון 101*
  29. מדא מתנדבים טלפון 101*
  30. מדא נתניה טלפון 101*
  31. מדא עכו טלפון 101*
  32. מדא עפולה טלפון 101*
  33. מדא קרית אונו טלפון 101*
  34. מדא קרית מוצקין טלפון 101*
  35. מדא ראשון לציון טלפון 101*
  36. מדא רחובות טלפון 101*

מגן דוד אדום שירות לקוחות

מגן דוד אדום או מד"א כפי שרובנו מכירים אותו הינו ארגון ההצלה הלאומי. מוקד שירות הלקוחות עובד 24 שעות ביממה כדי לקבל פניות של אנשים שונים. המוקדנים הנמצאים על הקו בצד השני יכולים לסייע לכם להתמודד עם בעיות מגוונות. המוקדנים דואגים לשלוח כוחות הצלה למקום, אך מצד שני גם נותנים הנחיות מצילות חיים במקביל. נציגי מוקד שירות הלקוחות לא יעזבו את השיחה עד שכוחות ההצלה יגיעו למקום וייקחו אחריות לידיהם.

הפנייה למוקד שירות של מד"א יכולה להיעשות מכל מיני סיבות שונות. מה שבטוח זה שלא תמיד יעמוד לרשותכם זמן רב לחפש את המספר הנדרש להתקשר. אם אינכם יודעים כיצד ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של מגן דוד אדום נעשה לכם כאן סדר. באתר שירות בקליק תמצאו מד"א טלפון, לצד עוד אופציות אחרות ליצירת קשר. הכי חשוב שתפנו למוקד שירות הלקוחות לפני שיהיה מאוחר מידיי.

מד"א – ארגון ההצלה הלאומי

מגן דוד אדום הוקמה עוד בראשית המדינה כדי להיות אלה שנמצאים בחוד החזית. המטרה של הארגון הייתה ועודנה להעניק טיפול מציל חיים לאנשים בכל מיני מצבים שונים. הפרמדיקים המוסמכים של הארגון אמורים לפנות את המטופלים לבית החולים. מהסיבה הזאת הפנייה למד"א יכולה להיעשות מכל מיני סיבות ובכל מיני הקשרים. השאיפה היא שכל אחד ידע בדיוק איך לחייג אל מגן דוד אדום, לא משנה מה קרה. הרי הזמן הוא אלמנט מכריע, בטח כאשר אדם מסוים נמצא עם פציעה או פגיעה. פעולות נכונות בזכות המוקדנים שנמצאים בצד השני יעשו את כל ההבדל.

מד"א שירות לקוחות

כולם אמורים לזכור את המספר הנדרש כדי לחייג למגן דוד אדום. אך לפעמים בשעת לחץ או פאניקה יכול להיות שתשכחו מה בדיוק לחייג. המספר של מד"א הוא 101 מכל טלפון, בין אם מדובר על טלפון קווי או נייד. השיחה אמורה לקבל מענה תוך מספר שניות על ידי אחד המוקדנים בצד השני.

נדגיש כי המספר הזה הוא המספר הרלוונטי מכל עיר שהיא בישראל. המוקדנים הם אלה שאחראים לווסת את הכוחות בהתאם למקום בו הינכם נמצאים. מגן דוד אדום טלפון 101 הוא המספר שכולם צריכים לזכור אותו. אם במקרה שכחתם, אנו בשירות בקליק כאן כדי להזכיר לכם אותו.

מוקד מד"א תשלומים

בכל פעם שתפונו על ידי מגן דוד אדום יהיה עליכם להסדיר את התשלום. התשלום הוא תשלום אחיד שנקבע בהתאם למשך זמן השהות בבית חולים. חולה שלא מתאשפז בבית החולים נדרש לשלם על הפינוי לבית החולים. אם החולה מתאשפז בבית החולים, הוא לא נדרש לשלם על הפינוי עם האמבולנס. רוצים לברר האם יש לכם חובות למגן דוד אדום? תוכלו לעשות זאת על ידי שיחה אל מוקד מדא תשלומים טלפון. אחרי שתזדהו יהיה ניתן להגיד בדיוק האם קיים על שמכם חוב שצריך לשלם. 

שאלות ותשובות על מד"א

שאלה: האם תמיד ישנו מענה במוקד הטלפוני של מד"א?

תשובה: במוקד הטלפוני של מגן דוד אדום תהיה היענות קבועה על ידי מוקדנים ומוקדניות. ברוב המקרים השיחה נענית תוך מספר שניות, לא יהיה עליכם להמתין זמן רב. בחלק מהמקרים המענה יכול לקחת דקות ספורות, אך מדובר על מקרים נדירים. תוכלו לחייג אל מדא טלפון בהקדם כדי לקבל סיוע מהיר. 

שאלה: אפשר להתקשר למד"א רק במקרי חירום?

תשובה: רוב מי שמחפש מגן דוד אדום טלפון עושה זאת כדי לקבל מענה למקרי חירום. עם זאת אין חובה להתקשר למד"א רק כאשר ישנם מקרי חירום. יש כאלה שמתקשרים למגן דוד אדום לבירור חובות או להתעניין לגבי קורסים שונים הנוגעים לעזרה ראשונה.

שאלה: באילו שעות מקבלים מענה במוקד מד"א?

תשובה: מכיוון שמדובר על מוקד ההצלה הלאומי, המענה של הנציגים והנציגות הינו מענה קבוע. מה שאומר שבכל שעה ובכל יום תוכלו לקבל מענה מקצועי שיספק אתכם. המוקדנים הם אלה שאמורים להפנות את כוחות ההצלה אליכם בהתאם לתיאור שתיתנו להם. מבחינת זמינות לא תמצאו את עצמכם נתקלים בבעיה או במצוקה.

שאלה: חובה לזכור את מספר הטלפון של מד"א?

תשובה: מד"א טלפון 101 הינו מספר קצר שקל מאוד לזכור אותו. כבר מגיל צעיר מנסים להחדיר לנו את מספרי החירום אותם נצטרך לדעת בעל פה. עם זאת בזכות השירות של מוקד שירות בקליק תוכלו להיות רגועים. שכחתם את מגן דוד אדום טלפון? תוכלו למצוא אותו מיד כאן באתר זמין לרשותכם.

מספר דברים לסיום שצריך לדעת על מד"א:

  • כל דקה קובעת כאשר מחייגים למגן דוד אדום. אם אתם זוכרים את המספר תוכלו לחייג בלי שתהיה בעיה או מניעה לעשות. באתר שירות בקליק משקפים לכם את המספר כדי שיהיה לכם קל לחייג. אין הבדל בין המספרים השונים שאותם הנכם מכירים. הכי חשוב שתגיעו למוקד מגן דוד אדום לפני שהמצב יוצא לגמרי משליטה.
     
  • כמה עולה להזמין אמבולנס של מגן דוד אדום? העלות של האמבולנס נקבע בהתאם למשך זמן האשפוז עם ההגעה לבית חולים. אדם שמאשפז בבית החולים לא צריך לשלם על הפינוי. לעומת זאת אדם שמשתחרר מבית החולים באותו היום יידרש לשלם סכום מלא. הסכום המלא לתשלום על פינוי עם מגן דוד אדום הינו מעל 800 ש"ח ברוב המקרים.
     
  • הזמנתם מגן דוד אדום, והחלטתם להתחרט? אפשר לבטל את ההזמנה של מגן דוד אדום עד להגעת הכוחות אליכם. תזכרו כי ישנן קריאות אחרות שיכולות להיות דוחות יותר מאשר הקריאה שלכם. לכן מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לחשוב היטב עד כמה הקריאה שלכם לאמבולנס היא חשובה והכרחית.

  • כיצד אתר שירות בקליק יכול לסייע לכם? באתר תוכלו למצוא מד"א טלפון למי מכם ששכח את המספר. בו בזמן תוכלו למצוא באתר עוד טלפונים של עוד מוקדי שירות נוספים. הכי חשוב שכל המידע הרלוונטי לכם יהיה במקום אחד כדי שלא תמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד. המידע שתקבלו כאן יסייע לכם רבות במקרה חירום שבו תהיו מבולבלים ולא חדים.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות לקט ישראל לוגו
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות לקט ישראל טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לקט ישראל דף הבית חברה לחקלאות עירונית, מוסד ללא מטרות רווח המקדם אפשרות לציבור ליהנות ממזון טרי, בריא

קרא עוד »

ביקורות על החברה

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מד"א מגן דוד אדום

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מד"א מגן דוד אדום רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מד"א מגן דוד אדום. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מד"א מגן דוד אדום, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מד"א מגן דוד אדום, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מד"א מגן דוד אדום, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.