נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מדטרוניק (Medtronic)

>>
>>
שירות לקוחות מדטרוניק (Medtronic) טלפון

מדטרוניק, הוא תאגיד רב-לאומי שבסיסו במיניאפוליס ארצות הברית, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי. החברה רשומה באירלנד לצורכי מס חברות, מאז שרכשה את קובידיאן בשנת 2014.

צור קשר שירות לקוחות מדטרוניק

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מדטרוניק (Medtronic)

צור קשר שירות לקוחות מדטרוניק

טלפון של שירות הלקוחות של מדטרוניק (Medtronic)

מספר הטלפון הינו:  

09-9724400

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של מדטרוניק (Medtronic)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3kKCDtD

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מדטרוניק (Medtronic)

שם דף הפייסבוק הינו:

Medtronic

שם עמוד היוטיוב – Medtronic

הטוויטר של שירות הלקוחות של מדטרוניק (Medtronic)

חשבון הטוויטר הינו:

Medtronic

צור קשר בפקס של מדטרוניק (Medtronic)

מספר הפקס הינו:

 09-9724430 

שירות לקוחות מדטרוניק

הבריאות שלנו היא הדבר החשוב לנו ביותר, אם לא יהיה לנו אותה הרי שלא נוכל לחיו בדרך האידיאלית. כיום אנחנו חיים בעידן מודרני בו הרפואה שלנו ממשיכה להתקיים ולהתעדכן ככול שעובר הזמן. כך ישנה חשיבות למכשור הטכנולוגי בו אנחנו משתמשים על מנת לקבל פתרונות בריאותיים. חברות בישראל ובעולם מבקשות להיות שם בשביל הלקוחות שלהן, על מנת שהגוף ישאר בריא וחזק לאורך זמן. אחת מהחברות הבינלאומיות אשר פועלת גם בישראל היא
מדטרוניק. הכלים הטכנולוגיים שלה זמינים לכם לשימוש הן בצורה ביתית ואישית והן בבתי החולים השונים הקיימים סביב. אם אתם מבקשים לקבל מידע מסוים על שימוש נכון במכשירי החברה, תוכלו לפנות עוד היום אל שירות הלקוחות של החברה. 

תקשורת נכונה למען בריאות ארוכת ימים

אחד מהתחומים אשר מדטרוניק ביקשה להפוך למומחיות בשבילה היא היכולת ליצור מכשור רפואי אישי שהלקוחות יוכלו להשתמש בו עוד מהבית בו הם נמצאים. כך נוצר לו מכשיר לניטור והזרקת אינסולין לאנשים שיש להם סכרת. החברה הצליחה לאתר את הטכנולוגיה הגבוהה ביותר על מנת שהאנשים השונים המשתמשים במכשיר יוכלו לשמור על הבריאות שלהם לאורך זמן.
אם אתם אינכם מצליחים להשתמש במכשירים השונים, אתם מזהים בעיה מסוימת או שמא אתם רוצים לבדוק לגבי מכשירים נוספים וחדשים, תוכלו להשתמש באחת מדרכי התקשורת השונים.
טוב לדעת כי החברה נגישה לכול מי שצריך בעזרת שלל דרכי התקשרות. 

אתר האינטרנט הזמין במיוחד בשבילכם

מדטרוניק דואגת ליצור אתר אינטרנט נגיש ונוח לכל מי שצריך, על מנת שהלקוחות ידעו בדרך הטובה ביותר על המוצרים השונים הקיימים סביב. כניסה קצרה ומהירה אל האינטרנט יכולה לתת לכם את האפשרות לשמוע להבין מהו המכשיר שהכי טוב לבעיה הרפואית שלכם.
טוב לראות כי מדובר בפלטפורמה איכותית ויפה מבחינה ויזואלית. מה שאתם רואים באינטרנט זה מה שתקבלו ישירות אל הבית שלכם כאשר הזמן יגיע. אם אתם ממשיכים להשתמש במוצרי החברה שוב ושוב, הרי שתוכלו להמשיך ולהיכנס לאתר לאורך זמן על מנת לבדוק את העדכונים הקיימים כעת. 

הבריאות שלכם נמצאת במרחק שיחת טלפון

הבריאות שלכם נמצאת במרחק שיחת טלפון לכל מי שצריך. גם מדטרוניק מבקשת להיות זמינה בשבילכם גם בעזרת שיחה קצרה ומהירה למדי. תוכלו להקיש את המספר, לבחור בקטגוריה המתאימה לכם, בהמשך תוכלו לקבל גם עזרה על שימוש נכון במכשירים השונים.
אם אתם נמצאים במצב בריאותי בעייתי ואתם עדיין צריכים עזרה כזאת או אחרת, תוכלו לבקש כי האנשים סביבכם יוכלו לפנות אל החברה ולבקש מהם פיתרון אישי ומיידי. הבריאות שלכם היא דבר שאין יותר חשוב ממנו, כך שיכול להיות כי שיחת טלפון תוכל להציל את החיים שלכם, לא פחות ולא יותר. מכיוון שמדובר במקרה כה חשוב והכרחי, שירות הלקוחות הטלפוני של החברה הופך להיות יעיל ומהיר יותר לכל מי שצריך. כעת אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בדבר זה. 

מייל הזמין לכל מקרה

מדטרוניק נמצאת מדי יום בקשר עם מספר רב של בתי חולים איכותיים בישראל ובכול רחבי העולם. הקשר מתקיים בעזרת המייל האישי והאלקטרוני של החברה עצמה. טוב לדעת כי בדיוק בגלל שהקשר נעשה בצורה כה רחבה ובינלאומית, המייל עובד בצורה יעילה יותר לאורך זמן.
כתיבת פנייה בעזרת אפשרות זאת צריכה להיעשות כאשר אתם כותבים את הפרטים האישיים שלכם ושל המקרה בו אתם נמצאים. אנשי השירות יוכלו לקרוא על המקרה, להבין מהו הפיתרון הטוב ביותר ולשלוח לכם מייל בחזרה עם תשובה נוחה למדי.

הרשתות החברתיות למען הבריאות שלכם

כיוון שאנחנו מבינים עד כמה הבריאות שלכם היא דבר שאתם צריכים לדאוג לו בהמשך הדרך, כך תוכלו להשתמש ברשתות החברתיות בצורה רחבה למדי. המכשירים האלקטרונים החדשים אשר יוצאים מדי יום אל השוק קיימים גם ברשתות החברתיות של מדטרוניק.
קיימים להם סרטונים על שימוש נכון באפשרויות אלו, מידע נוסף על פעילות החברה בתחומים נוספים ועוד. בנוסף, תוכלו להתייעץ עם אנשים הנמצאים סביב על מנת שיסבירו לכם מה הוא המוצר שעזר לבריאות שלהם בהמשך הדרך. הבריאות שלכם היא דבר שגם אחרים יכולים להזדהות איתו.
כך שהרשתות החברתיות יכולות בהחלט לעזור לכם להבין מהו הפיתרון הטוב בשבילכם.

תקשורת רחבה אל מול הבריאות שלכם

מדטרוניק תמשיך לייצר מוצרים ולעזור לאנשים ככול שהזמן יעבור. כך שעליכם מוטלת האחריות להביט המקרה הקיים מסביב ולהבין מהו הכלי בו תוכלו להשתמש לאורך זמן. אנו ממליצים לכם לבדוק מדי יום את אתר החברה ולהבין מהו המקום הטוב ביותר בשבילכם.
יכול להיות כי אתם משתמשים במוצר אחד ואתם אינכם יודעים כי מוצר אחר יכול לעזור לכם בצורה אחרת וטובה יותר. מבט על המוצרים השונים שיכולים לעזור לרפואה שלכם, הוא דבר שבהחלט יכול לעזור לבריאות שלכם. תקשורת שכזאת שומרת עליכם לאורך זמן. זהו שירות לקוחות הממשיך להתעדכן בשבילכם. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. חודש שיצאתי קשר אולי יותר הבטיחו לשוב לספק ימשאבת אינסולין ואף אחד לא חזר אלי למה? פ0644466216

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מדטרוניק (Medtronic)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מדטרוניק (Medtronic) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מדטרוניק (Medtronic). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מדטרוניק (Medtronic), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מדטרוניק (Medtronic), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מדטרוניק (Medtronic), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.