נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מדפסות ברדר (Brother)

>>
>>
שירות לקוחות מדפסות ברדר (Brother) טלפון

brother היא מדפסות המציעה מגוון פתרונות הדפסה.

צור קשר שירות לקוחות בראדר

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מדפסות ברדר (Brother)

צור קשר שירות לקוחות בראדר

טלפון של שירות הלקוחות של מדפסות ברדר (Brother)

מספר הטלפון הינו:  

03-5688456

ליצירת קשר דרך הווצאפ –  0523855235 

טל’ ראשי: 074-7303030

צור קשר באתר של מדפסות ברדר (Brother)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/37NKT62

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מדפסות ברדר (Brother)

שם דף הפייסבוק הינו:

Reshef – Brother Israel

לעמוד האינסטגרם – https://rb.gy/md5pz

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של מדפסות ברדר (Brother)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

רשף פתרונות הדפסה Brother

צור קשר בפקס של מדפסות ברדר (Brother)

מספר הפקס הינו:

03-5626961

פקס ראשי: 074-7303033

שירות לקוחות ברדר

כול אחד מאתנו נתקל לאורך השגרה שלו בצורך להדפיס מסמך כזה או אחר.
כך שסביר להניח כי תצטרכו להיעזר בחברה כזאת או אחרת המייצרת פתרונות הדפסה.
ברדר מייצרת מדפסות וטיונרים למגוון חברות ועסקים ובתים פרטיים הן בישראל והן בעולם כולו. אם אתם מוצאים את עצמכם הופכים ללקוחות של החברה בשלב כזה או אחר,
תוכלו להשתמש בשירות הלקוחות על מנת לקבל עזרה. החברה מחזיקה בשביל הלקוחות שלה אפשרות לתקשר איתה בעזרת מגוון דרכי התקשרות. בין אם אתם רוצים להשתמש במספר טלפון,
במייל אלקטרוני, פנייה בעזרת אתר החברה או אפילו שימוש בצ'אט אנושי מהיר.
אם אתם צריכים עזרה הרי שתוכלו לקבל אותה בצורה מסוימת. 

ברדר כחברה הנגישה למשתמשים השונים

ברדר מבקשת ליצור בשביל הלקוחות שלה דרך תקשורת שהיא נגישה למדי לכול מי שצריך.
בין אם אנחנו מדברים על חברה ציבורית ובין אם אנחנו מדברים על אדם אחד המשתמש בשירות החברה בבית שלו, כול אחד מכם יכול לקבל עזרה. כך גם שירות הלקוחות של החברה מחולק על פי המסגרות השונות של הלקוחות עצמם. תוכלו להשתמש במספר הטלפון הספציפי המתאים למקרה שלכם, או לפנות במייל או בעזרת כול דרך אחרת. יש לבדוק לעומק את הדרך שהיא טובה לכם לאורך זמן. כך תצטרכו מדי פעם ליצור קשר עם השירות.

מספר טלפון אחד, מחלוקות שונות

מספר הטלפון של שירות הלקוחות של החברה הוא 03-5688456. תוכלו להשתמש בו הן בשביל לקבל עזרה טכנית בתפעול המוצרים, רכישת טיונרים או מדפסות בשביל המטרות השונות שלכם ועוד. מספר טלפון זה מחולק לקטגוריות וכך עליכם לבחור האם אתם חברה ציבורית או שמא אתם אנשים פרטיים. אם אתם מחפשים שירות ספציפי יותר כמו רכישת כמות גדולה של מוצרים או שמא אתם צריכים עזרה שוב ושוב, נסו לבדוק מהי השלוחה שהיא רלוונטית לכם. אין סיבה שבכול פעם תעברו את אותו מסע בדרך לקבלת העזרה לה ציפיתם. שירות הלקוחות הטלפוני זמין ברוב שעות היממה והשבוע לכול מי שצריך. 

שימוש נכון באתר החברה

בראדר ישראל מעמידה לשירות הלקוחות שלה אתר אינטרנטי המכיל בתוכו שירות לקוחות יעיל לכול מי שצריך. כתובת האתר של החברה היא https://bit.ly/37NKT62 והוא זמין לכם בכול שעות היממה וימי השבוע. מתוך רצון להיות שם בשביל המשתמשים השונים לאורך הזמן,
החברה העמידה אפשרות להיכנס אל האתר ולמצוא שם פיתרון לבעיה כזאת או אחרת.
ישנו מאגר רחב של שאלות ותשובות אשר הן כתובות מראש בשביל כול מי שצריך.
ככול שתטיבו להשתמש נכון באתר החברה תוכלו לקבל עזרה בצורה עצמאית מבלי שתחכו זמן מסוים למענה מאחד מדרכי התקשורת. כנסו אל הקטגוריות השונות הקיימות באתר וחפשו את הפיתרון המתאים לכם. 

אילו פניות מתאימות למייל האלקטרוני?

אחת השאלות שניתן לשאול היא מהי היכולת שלכם להשתמש במייל האלקטרוני על מנת לפנות אל בראדר. ראשית כול,  יש להבין כי הכתובת שלכם לשליחת מכתבים אינטרנטיים היא
web@brother.co.il. זהו שירות שנגיש לכול אחד , כאשר תוכלו לשלוח כמה שיותר מכתבים במספר גדול מקרים ובמידת הצורך. אך עליכם להבין כי בסופו של יום הפנייה מגיעה אל אחד מאנשי השירות הנמצאים במשרדי החברה. כך שיש לקחת בחשבון כי התשובה יכולה לעיתים להגיע לאחר יום או כמה ימי עסקים. העדיפות היא גם להשתמש בדרך תקשורת נוספת על מנת להבין בצורה בטובה יותר, מהי האפשרות הנוחה ביותר בשבילכם. 

התכתבות נוחה בעזרת הוואטסאפ

כולנו כבר רגילים לדבר עם האנשים הנמצאים סביבנו בעזרת אפליקציית ההודעות הנפוצה למדי,
וואטסאפ. גם בראדר מסוגלת ליצור בשבילכם שירות הודעות נוח לכול מי שצריך,
מספר הטלפון הוא +0523855235. תוכלו להשתמש בדבר מתי שתצטרכו מבלי שתצטרכו לחכות זמן רב לתשובה מסוימת. בנוסף, השיחה נעשית בצורה יעילה על מנת שלא תבלו זמן רב אל מול מכשיר הטלפון. כעת אתם יכולים לבצע שליחת הודעה כתובה או קולית, שליחת מסמכים או תמונות במידת הצורך ובכלל ליהנות מדרך תקשורת זמינה למדי. אנשי השירות יתנו לכם תשובה
על כול עניין בעייתי שיכול להתעורר בהמשך הדרך משימוש מסוים באחד ממוצרי בראדר. 

כעת אתם יכולים לבחור

התקשורת שלכם עם בראדר יכולה להתבצע על פני מגוון דרכים, אין סיבה שתגיעו למצב בו תישארו ללא תשובה למענה. כעת לאחר שקראתם את מאמר זה והבנתם האפשרויות הרבות הקיימות, אתם כבר יכולים לבחור את הדרך הנוחה ביותר בשבילכם. למעשה, מדובר בחברה אלקטרונית ודיגיטאלית אשר ממשיכה להעמיד דרכי התקשרות יעילים ללקוחות השונים שלה.
כעת תוכלו אפילו ליצור קשר עם אנשי השירות גם בעזרת הרשתות החברתיות המוכרות לנו כיום.
פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועוד. אתם משתמשים המבקשים לקבל עזרה או לרכוש מוצר מסוים,
על פי רצון זה, החברה מבקשת להעמיד לכם דרך תקשורת נגישה. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מדפסות ברדר (Brother)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מדפסות ברדר (Brother) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מדפסות ברדר (Brother). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מדפסות ברדר (Brother), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מדפסות ברדר (Brother), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מדפסות ברדר (Brother), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.