נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מדפסות קנון (Canon)

>>
>>
שירות לקוחות מדפסות קנון (Canon) טלפון

מדפסת לייזר משולבת המבטיחה יעילות, איכות הדפסה גבוה בעלויות נמוכות וטונר הניתן למחזור. ליצירת סביבת עבודה יעילה מתקדמת וחסכונית – אתם זקוקים למדפסת של Pantum! שלוש שנות אחריות. מדפסות לבית ולמשרד. איכות הדפסה גבוהה. עלויות הדפסה נמוכות

צור קשר שירות לקוחות קאנון

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מדפסות קנון (Canon)

צור קשר שירות לקוחות קאנון

צור קשר באתר של מדפסות קנון (Canon)

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3Gc3toa

טלפון של שירות לקוחות – 072-2558808

מייל של שירות הלקוחות של מדפסות קנון (Canon)

כתובת המייל הינה:

support@canon.co.il

הטוויטר של שירות הלקוחות של מדפסות קנון (Canon)

חשבון הטוויטר הינו:

מדפסות קנון טלפון

מדפסות קנון ידועות כאחת מהטובות והאמינות בשוק. הם קיימים כבר זמן מה, אבל הם עדיין לא איבדו מאיכותם. מותג המדפסות Canon נוסד בשנת 1933 ביפן על ידי Takeo Ozawa ו-Saburo Uchida. בהתחלה הם מכרו רק מצלמות, אבל זמן קצר לאחר מכן החלו למכור מכונות כתיבה ואחר כך מדפסות. כיום, מדפסות קנון נמצאות בבתים ובמשרדים בכל רחבי העולם. קנון תמיד הייתה חברה שמתמקדת בחדשנות. הם המשיכו לשחרר מוצרים חדשים טובים יותר מהקודמים שלהם במובנים רבים – מעיצוב לביצועים ועד לשימושיות. התמקדות זו בחדשנות סייעה להם לשמור על מעמדה כאחת מיצרניות המדפסות המובילות כבר עשרות שנים. קנון נמצאת בתעשיית הדפוס כבר למעלה מ-100 שנה. לחברה יותר מ-20,000 עובדים והיא פועלת ביותר מ-180 מדינות.

במה העסק שלכם ירוויח מרכישה של מדפסות קנון טלפון?

האם העסק שלכם עומד לקנות מדפסת חדשה למשרד? אם כן, יש היום כל כך הרבה אפשרויות בשוק, שתהליך הבחירה יכול להיות מכריע לחלוטין. אל תחפשו רחוק יותר ממכונת צילום והדפסה של קנון עבור המדפסת הבאה של העסק שלכם. למכונת צילום והדפסה של קנון יש הרבה יתרונות שמעמידים אותה מעל כל שאר המדפסות בשוק. והנה במה שהעסק שלכם ירוויח מרכישה של מדפסות קנון טלפון:

  • סריקה ישירה – אחד היתרונות הפופולריים ביותר של מדפסות קנון טלפון הוא תכונת הסריקה הישירה. מדפסות קנון טלפון מציעות סריקה ישירה למייל וסריקה ישירה ל- PDF ישירות ביחידה. אתם כבר לא צריכים לרוץ הלוך ושוב למחשב כדי לגרום לזה לקרות.

  • הגדילו את העסק של החברה שלכם – אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש במכונת צילום של קנון הוא שהיא יכולה לעזור לכם להצמיח את העסק של החברה שלכם. מדפסות קנון טלפון מציעות כמה ממכונות הצילום הרב תכליתיות הטובות ביותר בשוק כיום, המושלמות לכל גודל עסק, במיוחד לאלו שממשיכות לגדול ולהתרחב. המדפסות הללו יעילות, חזקות ומאפשרות לעובדים הזדמנות לסרוק, להעתיק, לשלוח בפקס או להדפיס מסמכים באיכות גבוהה במהירות מדהימה. מכונת צילום קנון במשרד שלכם יכולה לשפר את הארגון, התקשורת והתיעוד, ובסופו של דבר להוביל להרחבת העסק.

  • בר קיימא מבחינה סביבתית – עבור אותן חברות שבאמת אכפת להן מהסביבה, מדפסות קנון טלפון היא הדרך ללכת. מדפסות קנון טלפון הן בר קיימא מבחינה סביבתית. ישנם שמונה דגמים בסדרת imageRUNNER ADVANCE מבית Canon שזכו לדירוג זהב מבית EPEAT. כל מדפסת שקיבלה דירוג זהב מ- EPEAT הצליחה לעמוד בחמישים קריטריונים הקשורים לקיימות סביבתית. לא רק שהמדפסות הללו עוזרות לתמוך בסביבה, כי אם שהן גם יכולות להוזיל את עלויות האנרגיה של החברה שלכם.

  • ידידותי למשתמש – מדפסות קנון טלפון הן מהמכונות הידידותיות ביותר למשתמש בשוק כיום. המשמעות היא שהעובדים שלכם ילמדו את המכונה החדשה תוך זמן קצר. הם גם יוכלו לפתור את רוב הבעיות המתעוררות עם המדפסת מבלי להתקשר למחלקת הטכנולוגיה שלך או לנציג מ-Canon כדי לתקן את זה.

  • מהירות ייצור גבוהה – מהירות ייצור גבוהה היא יתרון נוסף של מדפסות קנון טלפון למשרד שלכם. כאשר אתם מנהלים משרד, לא משנה גודלו, אתם בוודאי רוצים שהוא יתנהל בצורה חלקה ככל האפשר. זה כולל כאשר עובדים משתמשים במכונת הצילום על מנת לשלוח פקס, לסרוק, להדפיס או להעתיק מסמכים. אתם לא רוצים שעובדים שלכם ימתינו בתור להכנת עותקים כי המדפסת פועלת לאט. מדפסות קנון טלפון תפעל במהירות ייצור גבוהה בכל שימוש ולכל מטרה.

  • שירות לקוחות מעולה – צוות שירות הלקוחות של קנון הוא מעולה. אם אי פעם תתעורר בעיה, או שיש לכם שאלה שלא ניתן לענות עליה במדריך, שיחה עם נציג שירות לקוחות מ-Canon תהיה קלה ומועילה. הצוות שלהם בקיא וידידותי מאוד, מציע תשובות ועצות מצוינות לכל מי שפונה אליהם.

מה חייבים לדעת על מדפסות קנון טלפון?

אם אתם מחפשים מדפסת חדשה אז מדפסות קנון טלפון הן בחירה נהדרת. חברה ותיקה זו הפכה לאחד השמות המובילים בטכנולוגיית המדפסות ומייצרת מיליארדי מדפסות, חלקים ומחסניות מדי שנה. המדפסות שלה מצוינות לכל שימוש וקלות לתפעול על ידי ילדים ומבוגרים כך שכל אחד יכול לקבל את מה שהוא צריך, מתי שהוא צריך את זה. אנחנו כאן כדי לספר לכם מדוע כדאי לכם לקנות אחד באמצעות שיתוף כמה מהיתרונות העיקריים הנלווים לבעלות על אחת מהמכונות המדהימות הללו, והנה מה שחייבים לדעת על מדפסות קנון טלפון:

  • מדפסות קנון טלפון קלות לתחזוקה – מכיוון ש-Canon מתגאה בעיצובים אלגנטיים ונקיים, המדפסות שלה הרבה יותר קלות לתחזוקה מאשר דגמים אחרים בשוק. כל שעליכם לעשות הוא לשמור אותן נקיות מאבק ולהפעיל את תכנית התחזוקה המובנית אחת לרבעון כדי לשמור על המכונה לעבוד ללא בעיות. זאת ועוד, אם אתם צריכים להחליף חלק, ישנם טכנאים מוסמכים רבים שיכולים לעשות זאת בקלות ובמהירות, כי Canon מוכרת רכיבי חילוף במחירים נמוכים.

  • הטכנולוגיה של קנון נמצאת בחוד החנית – מכיוון שקנון היא מובילה עולמית בטכנולוגיית מדפסות, אתם יכולים להיות בטוחים שקניית אחת המדפסות שלה פירושה שיש לכם את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בבית או במשרד. טכנולוגיה היא תחום מהיר וחברות מדפסות קטנות רבות אינן מסוגלות לעמוד בקצב ההתקדמות העדכנית ביותר, מה שהופך את Canon למתחרה אמתית כאשר אתם רוצים את הציוד הטוב ביותר בקצות אצבעותיכם.

  • ניתן להחליף דיו למדפסת Canon עם אפשרויות זולות יותר – אנשים רבים מאמינים בטעות שדיו המדפסת הטוב ביותר עבור Canon הוא המחסניות המקוריות שהם מוכרים. זה לא המקרה! הדיו המדפסת הזול ביותר מגיע משירותי החלפת דיו. המפתח להשגת העסקה הטובה ביותר הוא למצוא מוכר בעל מוניטין ומומחה; אתם יכולים לעשות זאת באמצעות בדיקה אם הם מתמחים רק במותג מדפסת אחד או שניים ומוכרים רק דיו. מציאת מוכר כזה אומר שהם צריכים את העסק החוזר שלכם ויש סיכוי גבוה יותר למכור מוצר שראוי לצרכי ההדפסה שלכם.

  • מדפסות קנון טלפון הן מספקות על פי רוב תמורה טובה לכסף – למרות שהיא מציעה טכנולוגיה מתקדמת, Canon ידועה בכך שהיא מוכרת את המדפסות שלה במחירים נמוכים במיוחד, כלומר, אתם יכולים להשיג מכונה מצוינת בשבריר מהעלות של מוכרים אחרים. הם עושים זאת על ידי מכירת כל יחידה במחיר נמוך משווי השוק, כאשר לאחר מכן הם מעלים את מחיר הדיו האמתי שלהם בשביל לכסות את ההפסדים שלהם. כמו כן, כאשר אתם בוחרים לרכוש מדפסת בסוף עונה אז אתם אמורים להיות מסוגלים להשיג מציאה אמיתית של עסקה במכירות.

מה בדבר האפקטיביות העסקית שמאפשרות מדפסות קנון טלפון?

ברור כשמש כי עיכובים מתמידים בביצוע משימות יום יומיות אינם מועילים לפרודוקטיביות העסק. אם המשרד שלכם פועל בתחום הארכיטקטורה, הגרפיקה או ההנדסה, כנראה שאתם צריכים להדפיס הרבה מסמכים ופוסטרים בפורמט גדול על בסיס יומי, שלא לדבר על פרסומות בפורמט גדול שהן יתרון לכל חברה שכן הן עוזרות להעביר מסרים שיווקיים. כאשר אתם מזמינים הדפסים מחברה מתמחה, זה בהחלט דורש זמן וכסף, מה שמזיק ליעילות העסקית שלכם. אם תציידו את המטה של החברה במדפסות Canon של המותגים הגבוהים, זה יכול לחסוך לכם הרבה זמן ומאמץ יקרים ולהגביר את הפרודוקטיביות העסקית באופן כללי.

מדפסות באיכות מעולה מסוגלות לספק הדפסות A2 מבריקות ללא שוליים תוך פחות משתי דקות ולספק זרימת עבודה יעילה עם מספר נתיבי מדיה. חוץ מזה, מדפסות קנון טלפון ממש קלות לתפעול עם פונקציות אוטומטיות לתיקון הטיה, צגי LCD גדולים ואפשרויות שליטה פשוטות. ככל שתקדימו להמציא את הפרסומת או הפוסטר הפרסומי הדרושים, כך יותר אנשים יוכלו לראות אותם ולהשתמש בהצעה שלכם.

מה העלות מול תועלת של מדפסות קנון טלפון?

אם אתם צריכים להדפיס הרבה תמונות ופוסטרים מדי יום, זה בהחלט חוסך יותר בעלויות להחזיק מדפסות קנון טלפון במשרד מאשר לנצל את שירותי ההדפסה. חוץ מזה, ישנן מדפסות איכותיות שמתהדרות בעלויות תפעול נמוכות, ראשי הדפסה עם ביצועים ארוכים ואינן דורשות טעינה תכופה של המחסניות. לעתים קרובות הן מגיעות עם סט של דיו, ערכת אביזרים, הדרייברים הדרושים ואחריות לשנה באתר.

האם מדפסות קנון טלפון מדפיסות באיכות גבוהה?

למי שמשתמש במדפסות Canon של מותגים עם ביצועים גבוהים במקום שלהם, יש הזדמנות נפלאה לשלוט באיכות ההדפסות בפורמט גדול. מדפסות קנון טלפון בפורמט גדול באיכות מעולה מתוכננות לייצר הדפסות A1 ו-A2 יוצאות דופן באמצעות מערכת דיו פיגמנט ייחודית של שנים עשר צבעים וטכנולוגיית כיול צבעים חדשנית המסוגלת לספק סולם צבעים רחב, סיום צבעים חלק, ברונזה מופחתת וגרעיניות. הודות לטכנולוגיית כיול הצבע המותקנת, אין צורך לבזבז זמן על כיול צבע חיצוני. שימוש במדפסות Canon של המותג הוא דרך מצוינת להגביר את הפרודוקטיביות העסקית אם פעולת החברה תלויה בהדפסה בפורמט גדול. יותר נוח להשתמש במדפסות עם ביצועים גבוהים מאשר לפנות לסוכנויות מיוחדות. זה גם חוסך בזמן, חסכוני ונותן לכם את ההזדמנות לשלוט באיכות ההדפסות.

איך יוצרים קשר עם מדפסות קנון טלפון?

כך יוצרים קשר עם מדפסות קנון טלפון – דואר אלקטרוני – "support@canon.co.il
טלפון: 072-2558808

 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. נתתי מדפסת קנון לתיקון 3149 לפני שלוש שבועות, המדפסת תוקן לפני שבועיים ונישלח אלי עם שליח
    אני עדיין לא קבלתי את המדפסת ןלא מקבל תשובה מהמעבדה איפו המדפסת שלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מדפסות קנון (Canon)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מדפסות קנון (Canon) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מדפסות קנון (Canon). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מדפסות קנון (Canon), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מדפסות קנון (Canon), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מדפסות קנון (Canon), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.