נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מוביט (Moovit)

>>
>>
שירות לקוחות מוביט (Moovit) טלפון
white-צור קשר שירות לקוחות מוביט

Moovit היא אפליקציה חינמית ושיתופית ישראלית, לטלפונים חכמים ולדפדפנים, לניווט בתחבורה ציבורית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מוביט (Moovit)

white-צור קשר שירות לקוחות מוביט

מייל של שירות הלקוחות של מוביט (Moovit)

כתובת המייל הינה:

 support@moovit.com

צור קשר באתר של מוביט (Moovit)

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3FcRjdn

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מוביט (Moovit)

שם דף הפייסבוק הינו: Moovit

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מוביט (Moovit)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

moovit

לאפליקציית אפ סטור: https://shorturl.at/pAJU1

לאפליקציית גוגל פליי: https://shorturl.at/ENTZ6

טלפונים נוספים של מוביט (Moovit) שירות לקוחות

  1. מוביט טלפון 5090*
  2. moovit טלפון 5090*

moovit  היא אפליקציית תחבורה ציבורית המספקת מידע בזמן אמת על קווי אוטובוס ורכבת, לוחות זמנים, תחנות וחיבורים. הוא הורד למעלה מ-50 מיליון פעמים ביותר מ-400 ערים ברחבי העולם. moovit זמין עבור מכשירי iOS ואנדרואיד. אפליקציית moovit זמינה ביותר מ-400 ערים ברחבי העולם, כולל סן פרנסיסקו, ניו יורק, שיקגו, פילדלפיה, וושינגטון די.סי., לוס אנג'לס, טורונטו ומונטריאול. moovit  הוקמה על ידי ניר ארז בשנת 2010 כאפליקציה לאייפון כדי לעזור לאנשים למצוא את הדרך הטובה ביותר להגיע מנקודה א' לנקודה ב' באמצעות תחבורה ציבורית…

מה התמורה של מוביט טלפון?

אם אתם מסתמכים על תחבורה ציבורית על מנת להתנייד בערים, אז יש צורך באפליקציית תחבורה מדויקת ובזמן, כמו למשל – אפליקציית מוביט טלפון. ניתן להשתמש באפליקציית מוביט טלפון לתחבורה ציבורית באייפוד טאץ', אייפד ואייפון על מנת לספק לכם מפות ולוחות זמנים לאוטובוסים, ורכבות תחתיות. קל להסתמך על תחבורה ציבורית הודות לכלי המועיל הזה שמציע מידע בזמן אמת. בסך הכול אפליקציית התחבורה הציבורית הטובה הזו לאייפון תומכת ביותר מחמישים ערים ברחבי ארצות הברית ובמאה ועשרים ערים ברחבי העולם. ולעיל התמורה של מוביט טלפון – מנעד נרחב של תכונות מועילות – האפליקציה הזאת עמוסה בתכונות אפקטיביות שכולן במטרה אחת פשוטה, והיא להביא אתכם ליעד שלכם בזמן ובקלות.

אחת התכונות שתאהבו הינה מתכנן הטיולים השימושי אשר מאפשר לכם להשוות מסלולים כדי שתדעו איזה מהם הוא הטוב ביותר עבורכם. התראות השירות בזמן אמת אומרות שתהיו מודעים לכל בעיה המתרחשת במסלול שלכם באמצעות הודעות דחיפה. הגעות המאוחרות הן בזמן אמת ומעדכנות אתכם, ובינתיים מפות מערכת התחבורה הסטטית עוזרות לכם להבין מידע על ניתוב. אם כבר מדברים על מסלולים יש מידע ניווט צעד אחר צעד כולל הנחיות הליכה. כאשר אתם מפעילים את האפליקציה מוביט טלפון, היא מסוגלת למצוא את המיקום הנוכחי שלכם, באופן הזה שהיא תוכל לספק לכם מידע על תחבורה ציבורית. כל שעליכם לעשות הוא להזין את היעד שלכם ומיד תקבלו הצעות למסלולים. אפליקציה זאת עוברת עדכונים שוטפים בשביל לשפר את הייצוב והביצועים. עדכונים אחרונים כללו גם תכונות חדשות כמו למשל – לדעת בזמן אמת עד כמה האוטובוס והתחנה הבאים שלכם צפופים, עדכון לוחות זמנים חדשים, הוספת תחנות חדשות וכיוצא בזאת.

כיצד עובדת אפליקציית MOOVIT טלפון?

אפליקציית Moovit טלפון זמינה ביותר משלושת אלפים ערים מרכזיות ביותר ממאה מדינות ברחבי העולם. היא מנחה מעל תשעה מיליון משתמשים ברחבי העולם. זוהי אחת האפליקציות המדויקות והיעילות ביותר לכל זכויות הניידות והתחבורה העירונית. לא רק הרכבת והאוטובוס, אלא גם תוכלו לחפש נסיעות מהמעבורת, הרכבת הקלה, המטרו, טיולי אופניים, רכבת תחתית, רכבת תחתית, ושיתוף נסיעות אובר וכיוצא בזה. באמצעות אפליקציית Moovit טלפון וגרסת אינטרנט, תוכלו לתכנן את המסע שלכם. היא מציעה מתכנן טיולים שיכול לעזור לכם לנווט ברשתות תחבורה ציבורית בעזרת ניווט GPS של המכשיר שלכם בין מצבי תחבורה ציבורית. זה ייתן לכם את התוצאות המעודכנות לאחרונה וברגע האחרון עבור החיפושים שלכם.

זה עובד ביעילות עם ממשק המשתמש הנוח שלו הן בגרסת האינטרנט והן באפליקציה. עליכם לוודא שה- GPS שלכם מופעל יחד עם חיבור הרשת. חפשו את הנסיעות של מצבים שונים כמו לדוגמה – מטרו, רכבת תחתית, טרוליבוסים, נסיעות, רכבות, חשמליות ועוד רבים אחרים וקבל את לוחות הזמנים בהתאם. העבודה של אפליקציית Moovit טלפון פשוטה למדי. כדי להשתמש בה, עקבו אחרי ההוראות המוזכרות להלן – אם אתם מתכוונים להשתמש בה לחקירה, התקינו אותה בטלפון הנייד שלכם. משום ש- GPS הוא דבר חיוני לשימוש באפליקציה זו, הוא יבקש ממכם את הרשאות ה- GPS והמיקום, תאפשרו זאת. הפעילו אותו ותוכלו לנווט וללמוד כמה דברים פשוטים ללא חשבון. כאשר תרצו לדעת את לוח הזמנים, בחרו שעת יציאה באמצעות השעון הזמין על המסך. לאחר התאמה והוספת המסננים, חפש את המסלולים הזמינים. בחרו את המסע שאתם רוצים לעשות והוא יספק לכם את כל הפרטים. כשאתם בטוחים בזה, הקישו על האפשרות 'התחל מסלול חי' ועברו לפי ניהול האפליקציה. ואלו הן התכונות העיקריות של Moovit טלפון:

  • תצוגת מפות – תכונת תצוגת המפות תאפשר לכם להציג את המסלולים, הקווים ברכבת התחתית, התחנות וכל השאר במפה. תוכלו לראות את מיקומכם הנוכחי ועם הכיוון אליו אתם מועדים.

  • מתכנן טיולים – מתכנן הטיולים הוא תכונה המשלבת את כל אפשרויות התחבורה ליעד הרצוי. הוא ממליץ לכם על המסלול הבטוח והטוב ביותר להגיע ליעד בפחות זמן. הוא גם מציין את התזמון והכניסות בשידור חי, כך שתוכלו להעריך את הזמן בו תגיעו ליעד ולקבל החלטות בהתאם.

  • אהוב – אהבתם את העיר האחרונה שבה ביקרתם? תעדיפו אותה ותוכלו לבקר בו עוד כמה פעמים בעתיד. אתם יכולים לעשות את אותו הדבר עם תחנות האוטובוס, תחנות רכבת וכיוצא בכך.

  • הנחיות בשידור חי – תכונת המסלולים בשידור חי תספק לכם הנחיות שלב אחר שלב עם הדרכה חיה באמצעות אודיו, אם הפעלתם אותה בזמן הנסיעה. גם אם תשומת הלב שלכם נמצאת במקום אחר, השמע ידריך אתכם למסלול בהתאם. זה גם יודיע לכם כמה זמן ייקח לכם להגיע, תוכלו להשתמש בזמן ההגעה של הנסיעה שלכם וכמה תחנות נשארו לכם כדי להגיע ליעד.

  • התראות בזמן אמת – אזור ההתראות בזמן אמת יודיע לכם על הבעיות מבעוד מועד. ההתראות יכולות לשמש להפרעות חירום או בלתי צפויות, פקקי תנועה, בנייה חדשה, עיכובים וכולי.

  • דוחות משתמשים – דוחות משתמשים היא תכונה שתדווח לכם על כל הנתונים החשובים שאתם צריכים לדעת על היישוב שבו אתם נמצאים.

מה הם היתרונות הניכרים של אפליקציית מוביט טלפון?

מוביט טלפון היא Mobility-as-a-Service (MaaS) שבסיסה במדינת ישראל המציעה שירותי תחבורה למשתמשים. מידע הגעה בזמן אמת, ניווט בזמן אמת, הודעות שירות, הסברים שלב אחר שלב ואלמנטים רבים אחרים הופכים אותו למיוחד. כמו כן, התוכנה כוללת מיומנויות קריאת מסך ותכונות מצוינות עבור משתמשים עיוורים או מוגבלים. אפליקציית מוביט טלפון היא המלווה האולטימטיבית לטיולים הזמינה ביותר ממאה ערים ברחבי העולם, הודות לגרסה האינטראקטיבית שלה, יועץ מסלול, עדכוני תנועה בזמן אמת ומידע שנשלח על ידי המשתמש. והנה הם היתרונות העיקריים של אפליקציית מוביט טלפון:

  • שירות לקוחות – היכולת של האפליקציה לנייד לשפר את הטיפול בלקוחות היא יתרון חשוב. זאת ועוד, זה עשוי להגביר את שביעות רצון הלקוחות ולסייע במעורבות הלקוח. לקוחות יכולים לעקוב אחר המשלוחים שלהם, לארגן הובלה, לנהל את המלאי שלהם ולספק משוב בעזרת אפליקציה סלולרית מותאמת אישית. אפליקציות לנייד הן אסטרטגיות מתקדמות להגברת נאמנות המותג וניהול נתונים בזמן אמת.

  • מידע בזמן אמת – בעזרת שימוש בנתונים בזמן אמת, מערכת ניהול התחבורה עשויה לנהל ביעילות כל פעולה באמצעות אפליקציות לנייד. זה נחשב למשאב הטוב ביותר להגברת קבלת ההחלטות וליצירת דוחות אמינים על מפגשי הלקוחות. לאורך כל המשלוח, האפליקציה לנייד מאפשרת ביצועים ללא תקלות ואספקה מהירה יותר.

  • מזעור הוצאות וחוסך זמן – במקום לבזבז שעות על תיעוד, אתם יכולים בקלות להמיר את החברה שלכם לפלטפורמה דיגיטלית. כמו כן, אתם יכולים לקצץ בעלויות הדלק שלכם באמצעות תכנון המסלולים שלכם לאספקה מהירה. אפליקציה סלולרית מייעלת את תהליכי הליבה ומאפשרת למשרד להתנהל בצורה יעילה יותר, להוזיל את ההוצאות התפעוליות ולבסוף להגביר את הרווחיות של העסק הלוגיסטי שלכם.

  • מעקב אחר נהגים וכלי רכב – חברות הלוגיסטיקה עשויות לעקוב אחר כלי הרכב, המפעילים או המטענים באמצעות אפליקציית טלפון נייד. מרחק לפי מרחק מעקב אחר החבילה הוא פשוט. האפליקציה כוללת את תיאור המפעיל או פרטי המשלוח עם רישום מתוחזק, כגון זהות, תאריך ושעה, מספר רישום, תאריך תפוגה ושיקולים משפטיים אחרים, באופן הזה שארגונים לוגיסטיים יכולים לנהל ולדווח על יעילות הנהג בכל משימה שהוקצתה.

  • אוטומציה של ניירת – אתם יכולים להפוך את כל הניירת לאוטומטית ולהפוך ללא נייר על ידי שימוש באפליקציה סלולרית לעסק התחבורה שלכם, וזה עוד יתרון גדול. אתם עשויים לבטל תיעוד מייגע מכיוון שהאפליקציה לנייד מאפשרת לרכוש נתונים. במקום זאת, שימוש באפליקציה לנייד למדידת הנתונים שלכם יכול להיות מועיל. עבור החברה הלוגיסטית, אוטומציה של פעולות הניירת עשויה להביא לזרימת עבודה מושלמת ולחסכון בזמן.

  • שיטת משלוח משופרת – מקדם אפשרויות לשפר את המוניטין של הלוגיסטיקה מול הלקוחות ומסייע בנאמנות למותג. בהתאם לזמינות הלקוח, ספקי לוגיסטיקה יכולים לשנות את תאריכי האספקה ואת מסלולי הטיול, ולהעניק לעסק פונקציונליות מוגברת.

  • ניהול מלאי מוצלח – נתונים סטטיסטיים של תעשיית הלוגיסטיקה העולמית – מגזר הלוגיסטיקה צפוי להניב הכנסות של יותר מ-6.8 מיליארד יורו עד שנת 2024. אי לכך ובהתאם לזאת, על ידי שימוש בשירותי פיתוח אפליקציות לנייד, עסקי לוגיסטיקה ותחבורה עשויים לטפל במלאי בצורה חלקה ולשלב מערכות חדשות ללא שגיאות. חברות יכולות לשלב תכונות ספציפיות למגזר שלהן כדי להיפטר מכל טעויות פוטנציאליות שנעשות על ידי תהליכים אנושיים. ניתן לייעל את תהליכי הרישום, מספרי המוצרים, זיהוי אובייקטים מבוסס מיקום, אחסון ותהליכים אחרים באמצעות אפליקציות לנייד. זה יכול לסייע למנהל המתקן בעדכון העסקה שנעשתה באמצעות אפליקציה סלולרית והנתונים הזמינים במערך הנתונים הקיים.

  • מעקב אחר ביצועים – מנהלים חייבים לפקוח עין על מצב הסחורות ונראותם על מנת לשפר את הביצועים. ארגונים לוגיסטיים יכולים לתכנן תכניות לסגירת פערים בביצועים אם מתעוררות שגיאות כלשהן במהלך תהליך האספקה. זה עשוי לאפשר לעסק לצפות בעיה ספציפית ולנקוט תגובה מונעת נתונים כדי לשפר את הגמישות שלו.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות הדרן
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות הדרן (Hadran) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הדרן (Hadran) דף הבית הדרן נחשב למשרד המוביל בארץ בתחום הפקות הילדים, מופעי מחול, תערוכות לכל המשפחה ומופעים

קרא עוד »

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. אשמח אם תצרו אתי קשר טלפוני ובו תבהירו לי מדוע אתם מבקשים ממני תעריף גבוה.
    אני בן 74 + והפעלתי את MOOVIT לראשונה ברכבת. בנסיעה מסבידור לתחנת נבון לא הייתה בעיה, אבל ביציאה מנבון לסבידור ביקשתי עזרה כי הסורק בתחנה לא עבד והשאירו אותי להמתין זמן רב עד שהגיע כמעט זמן היציאה. לבסוף החלפתי 2 עמדות והצלחתי. אבל ביציאה מסבידור לא הצלחתי ולא היה אף אדם שיכול היה לסייע בעדי.
    הנסיעה עלתה רק 12 שקלים והנחתי שהכול בסדר כמו בנסיעה בהלוך.
    הטלפון שלי הוא 0504447746

  2. גרוע ביותר. לא מצליח להבין איך לקבל חשבונית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מוביט (Moovit)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מוביט (Moovit) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מוביט (Moovit). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מוביט (Moovit), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מוביט (Moovit), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מוביט (Moovit), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.