נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מובילאיי (Mobileye)

>>
>>
שירות לקוחות מובילאיי (Mobileye) טלפון

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מובילאיי (Mobileye)

צור קשר שירות לקוחות מובילאיי
צור קשר שירות לקוחות מובילאיי

מוֹבִּילְאַיי טכנולוגיות ראיה בע"מ, המוכרת במותג מובילאיי, היא חברה העוסקת בפיתוח טכנולוגית נהיגה אוטונומית וייצור מערכות סיוע מתקדמות לנהג, המבוססות על טכנולוגיות עיבוד תמונה, שבבי מחשב, ותוכנה. במרץ 2017 נמכרה מובילאיי לאינטל

טלפון של שירות הלקוחות של מובילאיי (Mobileye)

מספר הטלפון הינו:  

4505*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

טלפון נוסף –  5022*

מייל של שירות הלקוחות של מובילאיי (Mobileye)

כתובת המייל הינה:

customer-service@mobileye.com

צור קשר באתר של מובילאיי (Mobileye)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3fsgbnd

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מובילאיי (Mobileye)

שם דף הפייסבוק הינו:

Mobileye Israel מובילאיי ישראל

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של מובילאיי (Mobileye)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Mobileye

צור קשר בפקס של מובילאיי (Mobileye)

מספר הפקס הינו:

 02-5792850

פקס נוסף – 03-5603306

בקצרה על מערכת מובילאיי

מובילאיי הוקמה בשנת 1999 על ידי פרופסור אמנון שעשוע, וזיו אבירם, לצורך יצירת פתרון לבטיחות תנועת כלי הרכב בכבישים, החברה כיום מתמחה ביצירת ופיתוח אמצעים טכנולוגים עבור נהיגה אוטונומית וכלים טכנולוגים נוספים המסייעים לנהגים בדרכים.

הטכנולוגיה של מובילאי מבוססת על יכולות עיבוד תמונה המתקבלות ממצלמות הממוקמות בחזית הרכב, לאחר עיבוד התמונה, המערכת יוצרת התראות עבור הנוהג ברכב, ומאפשרת תשומת לב להתרחשויות העלולות להתפתח למצבי מסכני חיים עבור הנוהג ברכב ומשתמשי הכביש שסביבו.

בשנת 2017 נקנתה מובילאיי על ידי אינטל העולמית, אשר הסכימה להשאיר את עיקר העשייה של החברה בירושלים.

מובילאיי נחשבת לאחת ההישגים המרשימים ביותר בישראל, ונחשבת כחברה הישראלית עם שווי השוק הגדול ביותר אשר נסחרת בבורסה האמריקאית.

היכולת המדהימה של מובילאיי לזהות מבעוד מועד גורמים מסכני חיים, ולסייע במניעת תאונות דרכים, הינה נכס רב ערך, ואין זה פלא שיצרניות הרכבים הגדולות משתמשות רובן בטכנולוגיה זו. כיום נוסעים על הכבישים ברחבי העולם מעל ל65 מיליון רכבים המשתמשים בטכנולוגיה של מובילאיי.

מערכת הבטיחות והסיוע של מובילאיי מאפשרות בין היתר, זיהוי הולכי רגל והתראה מבעוד מועד, התראת אי שמירת מרחק מכלי הרכב שמלפנים, התראת נסיעה במהירות העולה על המהירות המותרת, התראת סטייה מנתיב, ועוד.

מערכות הבטיחות אפשריות לשימוש או כמערכת אקטיבית הפועלת מעבר להנחיות קוליות גם בהתערבות ממשית במידת הצורך, כגון בלימה או תיקון סטיה מנתיב, וזאת במידה ויצרן הרכב אפשר זאת והטמיע את המערכת ברכב הקיים. והאופציה השנייה לשימוש תהיה כמערכת פסיבית הניתנת להתקנה על הרכב דרך שירותי מתקינים מורשים. מערכת זו תתריע על ידי אמצעים קוליים וחזותיים על סכנות הקיימות בדרך, אך אינה תבצע פעולה אקטיבית.

מובילאיי – יצירת קשר

לקוחות ואנשים המעוניינים ליצור קשר עם מובילאיי, בין אם לצורך הזמנת מוצר, ובין אם לצורך קבלת מידע או קבלת עזרה ממוקד שירות הלקוחות, יכולים לעשות זאת על ידי מגוון האפשרויות הקיימות ליצירת קשר.

  1. לצורך הזמנת מוצר חדש יש ליצור קשר עם מוקד המכירות בטלפון 4505*, זמני פעילות מוקד המכירות הינן בימים א-ה בין השעות 09:00-18:00.
  2. המעוניינים ביצירת קשר דרך המייל, יכולים לפנות לכתובת המייל של מובילאיי  customer-service@mobileye.com .
  3. לצורך שליחת פקס, יש לחייג ולשלוח למספר הפקס 02-5792850.
  4. כתובת משרדי מובילאיי הינה ברחוב הרטום 13, הר חוצבים, ירושלים. מיקוד 9777513, ת.ד 45157.
  5. ניתן ליצור קשר עם מובילאיי דרך מערכת שליחת ההודעות של פייסבוק בקישור הבא – https://www.messenger.com/t/MobileyeIL
  6. בנוסף ניתן ליצור קשר אונליין דרך אתר האינטרנט ולהשאיר הודעה לנציגי שירות הלקוחות.

יצרני מובילאיי – אתר אינטרנט

בקרו באתר האינטרנט של מובילאיי כדי לקבל את כל המידע הקיים עבור מערכות הבטיחות החדשות ביותר של החברה, תוכלו ללמוד עוד על כל הטכנולוגיה המעורבת במנגנוני הבטיחות והסיוע למניעת תאונות דרכים. ניתן לבצע רכישה של מערכת הבטיחות של מובילאיי דרך יצירת קשר באתר החברה, ולקבל את כל הפרטים הנחוצים לצורך יצירת קשר.

כתובת אתר האינטרנט של מובילאיי הינה https://www.mobileye.com/he-il/ .

המעוניינים ביצירת קשר וביקור באתר האינטרנט העולמי של מובילאיי, יכולים לעשות זאת דרך הכתובת הבאה https://www.mobileye.com/ .

שאלות ותשובות ששואלים את שירות לקוחות מובילאיי

שאלה: קניתי רכב ללא מערכת מובילאיי, איך אני יוצר קשר כדי לבדוק אם ניתן להתקין את המערכת ברכב שלי?

תשובה: את מערכת מובילאיי ניתן להתקין אף על רכבים שאינם מגיעים עם מערכת מותקנת מראש, אם ברצונכם להתקין מערכת מובילאיי על רכבכם, צרו קשר עם מוקד המכירות בטלפון 4505*, ובדקו עם נציג השירות מהי הדרך הטובה ביותר עבורכם להתקנת המערכת.

שאלה: איך ניתן ליצור קשר עם מתקינים מורשים של מערכות מובילאיי?

תשובה: ניתן למצוא את כל הפרטים של המתקינים המורשים בקישור הבא – https://bit.ly/3wky6UY

טיפ לסיום עבור משתמשי מובילאיי:

צרו קשר עם מובילאיי ובדקו את זכאותכם להנחה באגרת הרישוי עד לסכום של 1500 שקלים, ניתן לבדוק האם קיימת זכאות להנחה דרך מילוי הטופס בדף הבית באתר האינטרנט של מובילאיי הנמצא בקישור הבא https://www.mobileye.com/he-il/ .

אולי יעניין אתכם גם:

בית רבקה שירות לקוחות
שירות לקוחות מוסדות לימוד

שירות לקוחות בית רבקה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית רבקה דף הבית מכללת בית רבקה היא מכללה ללימודי הוראה הממוקמת בכפר חב"ד. מבט מהיר על דרכי יצירת

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מובילאיי (Mobileye)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מובילאיי (Mobileye) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מובילאיי (Mobileye). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מובילאיי (Mobileye), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מובילאיי (Mobileye), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מובילאיי (Mobileye), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.