נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מולטיפאס (Multipass)

>>
>>
שירות לקוחות מולטיפאס (Multipass) טלפון

מולטיפאס מתמחה בפיתוח ותפעול פתרונות טכנולוגיים מתקדמים למועדוני לקוחות וצרכנות, תווי מתנה וקניה, הטבות רווחה לעובדים, הסעדה, קופונים ושוברים.

צור קשר שירות לקוחות מולטיפאס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מולטיפאס (Multipass)

צור קשר שירות לקוחות מולטיפאס

טלפון של שירות הלקוחות של מולטיפאס (Multipass)

מספר הטלפון הינו:  

1-700-506-026

ליצירת קשר בווצאפ- +972 55-959-8243

מייל של שירות הלקוחות של מולטיפאס (Multipass)

כתובת המייל הינה:

info@multipass.co.il

צור קשר באתר של מולטיפאס (Multipass)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3yxXpBv

איך מתחילים תהליך של יצירת מועדון צרכנות? רק עם מולטיפאס!

יש תחושת שייכות מאד חזקה כאשר משתייכים למועדון צרכנות או מועדון חברים אחר שמעניק הטבות והנחות לקבוצה גדולה של אנשים שיש ביניהם מכנה משותף. הרבה אנשים כבר מכירים את זה ואכן לוקחים חלק ומהווים כוח צרכני חזק וחשוב בקרב לא מעט מועדונים או קבוצות. גם כשנדמה שכל אדם כבר משויך לכמה קבוצות או מועדונים כאלה – הרי שלעולם אין יותר מדי בעניין זה ותמיד טוב שיש בתיק או בארנק כמה כרטיסי חבר מועדון שיכולים לספק הטבות. דווקא ריבוי המועדונים יכול להועיל מאד וכך המועדונים משלימים אלה את אלה מבחינת ההטבות שהם מעניקים לחברים.

נשאלת שאלה מסקרנת – איך בכלל מתחיל התהליך של יצירת מועדון חברים או מועדון צרכנות. אמנם חלק מהמועדונים משייך אליו אנשים מהאוכלוסייה הכללית והם מוזמנים לפנות בעצמם ולבדוק את ההתאמה שלהם למועדון, אך בהחלט ייתכן גם מצב הפוך שבו מי שמאייש תפקיד של ניהול משאבי אנוש בחברה או ארגון גדול ימצא לנכון להקים מועדון צרכני עבור העובדים של הארגון ואז הוא יצטרך לדעת דרך איזו פלטפורמה יהיה לו הכי נוח וכדאי לעשות את זה. בדיוק לשם כך יש את מולטיפאס שמתמחה ביצירת מועדוני צרכנות, בהנפקת כרטיסי זיכוי מגנטיים ומלווה את מנהלי המועדון למן ההתחלה.

הערך המוסף של מועדוני לקוחות וצרכנות

כאשר מתלבטים בנוגע להקמת מועדון צרכנות חשוב להבין שמדובר בעסקה כדאית שיש בה רק מרוויחים. מצד אחד – כוח קנייה חזק של קבוצת אנשים גדולה מאד שיש בה כדי להפחית מחירים של מגוון שירותים או מוצרים שממילא כל אחד צריך. לבתי העסק שיעניקו את ההטבות מובטח מספר גבוה של קונים לאורך זמן, מה שיתקזז עם ההנחה שתינתן. לבתי העסק האלה תמיד תינתן עדיפות בקנייה מצד אותם אנשים ולכן מדובר בכדאיות גדולה שתימשך לטווח ארוך של לא מעט שנים. מי שאמון על משאבי אנוש צריך לפנות אל מולטיפאס טלפון 1-700-506-026 ולברר בדיוק בנוגע להנעת התהליך של ייסוד המועדון, בנוסף ניתן לפנות ליצירת קשר דרך האתר מולטיפאס.

בעזרת מולטיפאס אפשר להבין לעומק מה נדרש על מנת להקים את המועדון, מה העלות של התהליך, איך יהיה הכי נכון לתפעל את המועדון בהמשך וכמובן לקבל ייעוץ אם בכלל הקמת המועדון כדאית ותהיה לה המשכיות להמשך הרבה זמן. דרך נציגי החברה שיש להם ניסיון רב בנוגע לאפיון של ארגונים וחברות, כמו גם ביצירת תווי שי או מתן פתרונות אחרים מלבד אלה שמנהלי משאבי האנוש לבטח חושבים עליהם. מה שחשוב לקחת בחשבון זה הנושא של נאמנות עובדים או חברים לקבוצה שהם משתייכים אליה, מה שיבטיח שמועדון החברים או הצרכנות יתברר כיעיל ומתאים לנסיבות.

מולטיפאס – שאלות ותשובות

למי מתאים ליצור קשר עם החברה?

מי שמנהל את התחום של משאבי אנוש או רווחת העובד יכול לנסות לפנות אל מולטיפס טלפון 1-700-506-026 ולהסביר על הקבוצה שהוא סבור שיכולה להתאים כמועדון צרכני בעל כוח ומספר גדול של חברים. ההמשך יהיה תלוי בעובדים ובאפיון שהם יבצעו לבחינת ההיתכנות והכדאיות.

אילו דוגמאות למועדונים אפשר לקבל ממולטיפאס?

כיום מולטיפאס אחראית ליצירת שיתופי פעולה עסקיים עם מגוון רחב של מועדונים שהיא עצמה הקימה – מועדוני צרכנות מהגדולים במדינה, הטבות ייחודיות לעובדי מדינה דרך קרנות מקצועיות ספציפיות, קבוצות של קבלת הטבות והנחות משמעותיות במסעדות, בתי קפה וחברות קייטרינג ועוד. מסיבות אלה זו החברה המתאימה לפנות אליה לליווי התהליך.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מולטיפאס (Multipass)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מולטיפאס (Multipass) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מולטיפאס (Multipass). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מולטיפאס (Multipass), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מולטיפאס (Multipass), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מולטיפאס (Multipass), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.