נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מונה טורס (Mona tours)

>>
>>
שירות לקוחות מונה טורס (Mona tours) טלפון

מונה טורס (Mona tours) היא חברה המציעה שירותי תיירות ונופש הכוללים טיסות, חבילות נופש, בתי מלון, השכרת רכב וטיולים מאורגנים ליחידים ולקבוצות, הנפקת אשרות וביטוחי נסיעות לחו"ל.

צור קשר שירות לקוחות מונה טורס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מונה טורס (Mona tours)

צור קשר שירות לקוחות מונה טורס

טלפון של שירות הלקוחות של מונה טורס (Mona tours)

מספר הטלפון הינו:  

03-6211455

מספר טלפון נוסף- 03-5141800

צור קשר באתר של מונה טורס (Mona tours)

כתובת האתר הינה:

https://www.monatours.co.il/

ליצירת קשר בכתובת המייל-  support@mona.co.il

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מונה טורס (Mona tours)

שם דף הפייסבוק הינו:

מונה טורס

על מונה טורס

מונה טורס בע"מ היא חברה תיירות המפיקה טיולים מאורגנים ומוצרי תיירות אחרים בישראל ובעולם. מונה טורס הוקמה לפני למעלה מארבעים שנה, במטרה לקרב את המטיילים הישראלים אל העולם הגדול בדרך של הפקת טיולים מאורגנים ושיווק חבילות נופש ברחבי העולם. בין מוצרי מונה טורס אפשר למצוא גם: נסיעות לחוץ לארץ, טיולים מאורגנים לקבוצות, טיולים מאורגנים למשפחות, טיולים קולינאריים שמטרתם להכיר את המטבח המקומי ועוד. מונה טורס גם מציעה ללקוחותיה טיולים קבוצתיים המתאימים לשומרי מסורת, אשר כוללים תפריט כשר לחלוטין, לצד שעות פעילות שמותאמות לזמני תפילות ולשמירת שבת.

אתר האינטרנט של מונה טורס הוא יעיל ונגיש, ומאפשר לכל לקוח או משפחה להתאים עבורם את הטיול המושלם בהתאם להעדפות הספציפיות של כל לקוח. כך למשל, אפשר למצוא באתר האינטרנט של מונה טורס מנוע חיפוש מתקדם אשר מאפשר לחפש ולסנן יעדי חופשה בצורה מותאמת לצרכי הלקוח, בין אם לפי יעד, לפי סוג הטיול, לפי מועד הטיול, האם מדובר בטיול קבוצתי או לא, ושיקולים נוספים אשר יכולים להשפיע על ההחלטה לאן לטייל ומתי.

הטיולים המאורגנים של מונה טורס

אחד מהמוצרים המרכזיים של מונה טורס הוא טיולים מאורגנים. הטיולים המאורגנים של מונה טורס מציעים למשתתפים בהם תוכניות טיול מגוונות ומעניינות, במטרה לוודא שמשתתפי הטיול גם נהנו מהטיול וגם למדו והעשירו את עצמם. מונה טורס מפיקה טיולים מאורגנים במקומות רבים בעולם וביניהם גם דרום אמריקה, אמסטרדם, דובאי, אתונה וינה שארם א שייח ויעדים רבים נוספים. לאחרונה התחילה מונה טורס גם להפיק טיולים מאורגנים לאפריקה, כולל טיולי ספארי, בין השאר גם למפלי ויקטוריה, טיולי ספארי למשפחות, טיולי ספארי מאורגנים לקבוצות ועוד.

הטיולים המאורגנים של מונה טורס כוללים איזון בין טבע ועיר, ובין מנוחה ואטרקציות. מונה טורס מנסה לוודא שבמהלך הטיול ייפגשו לקוחות החברה את האוכלוסייה המקומית וילמדו על הגיאוגרפיה, הטבע וההיסטוריה של האזור שבו מטיילים. בין המוצרים הייחודיים שמציעה מונה טורס אפשר למצוא גם "טיולים מאורגנים ברגע האחרון", למקרה שבו לקוחות מבקשים באופן ספונטני לצאת לטיול מאורגן בחוץ לארץ.

יצירת קשר עם מונה טורס

מונה טורס עושה מאמצים רבים כדי להפיק את הטיולים המאורגנים. יחד עם זאת, לפעמים מתרחשים מקרים שבהם צריכים לקוחות החברה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מונה טורס, כדי לטפל בבעיה שנוצרה. כך למשל, עשוי להתעורר מקרה שבו היה עיכוב בטיסה, המזוודה הלכה לאיבוד, התעופה שינתה את שעת ההמראה ושינויים אחרים בחדרי האירוח או בתוכנית הטיול. במקרים כאלה מספקת מונה טורס מגוון דרכים ליצירת קשר, כדי שלקוחותיה של מונה טורס יוכלו לטייל וליהנות בלי דאגות.

  1. למונה טורס טלפון למוקד שירות הלקוחות של החברה במספר 03-5141800. באמצעות הטלפון של מוקד שירות הלקוחות רשאים לקוחות מונה טורס להזמין טיולים או להזמין טיסות, או לברר פרטים נוספים על הזמנה קיימת שבוצעה באתר האינטרנט. מוקד שירות לקוחות של מונה טורס מאפשר ללקוחות החברה ליצור קשר עם אחד מעובדי החברה, ולקבל מענה אנושי, מהיר ויעיל. לקוחות החברה יכולים גם ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של מונה טורס במקרים שבהם התרחשה תקלה בתהליך הרכישה באתר האינטרנט או במקרים שבהם התעוררו בעיות שונות במהלך הטיול המאורגן עם אחד הספקים של מונה טורס. מוקד שירות לקוחות מונה טורס פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 בבוקר ועד 18:00 בערב ובימי שישי וערבי חג בין השעות 9:00 בבוקר ועד 13:00 בצהריים.

  2. כמו כן, מונה טורס מפעילה אתר אינטרנט בכתובת www.monatours.co.il. באתר האינטרנט לקוחות החברה יכולים ליצור קשר עם עובדי החברה ולקבל מענה לפניות שלהם באמצעות טופס מקוון. כמו כן, באתר האינטרנט של מונה טורס יש אזור ייעודי ללקוחות החברה, שבו הם יכולים למצוא פרטים על הטיול המאורגן ושאר המוצרים שהם הזמינו מהחברה, ולעקוב אחר שינויים שעשויים לקרות בסטטוס ההזמנה של הטיולים המאורגנים שהזמינו.

  3. מונה טורס גם מאפשרת ללקוחותיה לפנות אליה גם בדואר אלקטרוני בכתובת support@mona.co.il. הודעות שיישלחו לדואר האלקטרוני של החברה יגיעו לעובדי מוקד שירות הלקוחות של מונה טורס, ויטופלו במהרה. ניתן לפנות למונה טוס גם באמצעות פקס במספר 03-6813592.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מונה טורס (Mona tours)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מונה טורס (Mona tours) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מונה טורס (Mona tours). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מונה טורס (Mona tours), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מונה טורס (Mona tours), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מונה טורס (Mona tours), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.