נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מועדון הלידו חולון

>>
>>
שירות לקוחות מועדון הלידו חולון טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

במועדון הלידו תוכלו ליהנות ממסיבות ריקודים כיפיות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מועדון הלידו חולון

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של מועדון הלידו חולון

מספר הטלפון הינו:  

0522966783

שירות הלקוחות בכתובת של מועדון הלידו חולון

כתובת החברה הינה

האורגים 12, חולון

מסנג'ר של שירות הלקוחות של מועדון הלידו חולון

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מועדון הלידו חולון

שם דף הפייסבוק הינו:

מועדון הלידו חולון

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות בראסרי טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בראסרי דף הבית בְּרָאסֵרִי הוא סוג של מסעדה בנוסח צרפתי עם אווירה מרגיעה, שמגישים בה מנות יחידות וארוחות שונות.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. בקרתי במועדון מתחת לכל בקורת מעשנים המועדון בכל שולחן ופינה ואפילו על הבמה , הייתה חנו בעייה של מקומות ישיבה אחת העובדות פנתה אלינו שנפנה את המקום נסינו להסביר התחילה לצעוק לא תפנו את השולחן הביא לכם קציני בטחון ! קחו את הכסף שלכם ותלכו מפה , היינו בהלם בקשתי ממנה לא לדבר ברמה כזו ו קול רם המשיכה לדבר בטון מאיים ובחוצפה נוראית , אין נותנים לאחת כזו לשרת אורחים ?!!!!!באמת ישבנו במקום שמור אבל הפנייה של העובדת הייתה לא סבלנית מאיימת ומשפילה בפני כל האורחים במקום נסיתי לדבר עם בעל המקום ול ערי חא הצלחתי התקשרתי למספר השייך למקום ענתה לי אותה אחת שהשפילה אותנו !!!!!! כשהבהרתי לה שזו אני היא התנהגה לא יפה יום קודם זכרה מצויין והמשיכה לצעוק ולדבר בלי להקשיב מרוב שדיברה בצעקות ללא פסקה חא הבנתי אותה בקשתי ממנה להנמיך ולדבר יפה פשוט סגרה אה הטלפון !!!! יד לציין שאמרתי לה את למכירה אותי אותי כדי שתדברי אלי כך אמרה את עבריינית עניתי לה ההיפך מכך!!! לא מבינה איך נותנים לאישה כזו לנהל את המקום כשהיא לא יודעת לפנות בצורה מכובדת החיוך וליישר דברים על הצד הטוב המקום לצעוק ולאיים שתביא קציני בטחון 😂🥲😂😂😂😂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מועדון הלידו חולון

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מועדון הלידו חולון רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מועדון הלידו חולון. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מועדון הלידו חולון, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מועדון הלידו חולון, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מועדון הלידו חולון, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.