נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מוקד מקול הלב חיילים

>>
>>
שירות לקוחות מוקד מקול הלב חיילים טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

מוקד מקול הלב חיילים - מוקד הזמין לפניות ותלונות לחיל הרפואה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מוקד מקול הלב חיילים

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של מוקד מקוד הלב חיילים

מספר הטלפון הינו:  

0333-9999

מייל של שירות הלקוחות של מוקד מקול הלב חיילים

כתובת המייל הינה:

moked6690@idf.gov.il

שירות הלקוחות בכתובת של מוקד מקול הלב חיילים

כתובת החברה הינה:

ינאי 6, ירושלים

צור קשר בפקס של מוקד מקול הלב חיילים

מספר הפקס הינו:

02-6230624

מוקד מקול הלב חיילים – צור קשר ושירות לקוחות

חיילים הם האנשים אשר שומרים על גבולותינו ומצילים את חיילנו מדי לילה ולילה. כאשר הם יוצאים אל הבית, או כשהם נתקלים בבעיה רפואית, הם יצטרכו לקבל עזרה במוקדים רפואיים המתאימים במיוחד להם.
כעת ניתן לעשות זאת בצורה יעילה יותר וללא בירוקרטיה מיותרת, בעזרת פנייה אל מוקד מקול הלב לחיילים.
זהו קו טלפון הזמין ברוב שעות היום וגם בסופי שבוע. ניתן להתקשר לאורך כול שעות היממה כאשר ביום שבת מתקבלות רק פניות דחופות. מוקד מכל הלב טלפון הוא 6690* או 1222-6690 אפשר גם במספר מטכלי של חיל הרפואה 03-339999 כעת אתם יכולים להתקשר ללא היסוס. גם אם החולי שלכם הוא פשוט, אנו ממליצים לא לדחות את המועד ופשוט להרים טלפון. 

פנו עכשיו, בלי פחד ובמיוחד בשבילכם

חיילים צריכים להרגיש בטוחים בכול מקום אליו הם מגיעים. גם כאשר הם נמצאים בבית וגם כאשר הם מבקשים להישאר בבסיס או להגיע למקום צבאי אחר. כך הם צריכים לדעת כי יש להם אפשרות לקבל טיפול רפואי מכול מוסד כזה או אחר, מבלי שהתאמצו יותר מדי. אין זה משנה מהי הבעיה הרפואית שלכם,
בין אם אנחנו מדברים על רפואת שיניים, בעיות דחופות או כול הרגשה שאתם צריכים עזרה, תוכלו לפנות.
מכל הלב טלפון *6690 הוא מוקד רפואי המבקש להיות פתוח ברוב  הזמן במיוחד בשבילכם. 
כאשר אתם מתקשרים תוכלו גם לקבל מידע מוקלט ללא מענה אנושי, על שעות פעילות המרפאות, הפקודות השונות הקיימות ועוד. כך גם אם אתם נתקלים בהמתנה מסוימת , נסו את מענה זה ואולי תקבלו את התשובות שאתם צריכים. ניתן במקרים מסוימים גם לקבוע תור בעזרת הודעת SMS, בדקו את אפשרות זאת.

קבלו טיפול טוב יותר בעזרת מידע מקיף

קיימים שירותי רפואה רבים לחיילים ברחבי המדינה, מכל הלב טלפון *6690, מספק לכם מידע רחב ואיכותי על כול אחד ממקומות אלו. שעות הפעילות, הרופאים העובדים במקום, דרכי הגעה ועוד.
זהו בסופו של יום מוקד טלפוני הקיים במיוחד בשבילכם, חיילים וחיילות אשר צריכים עזרה רפואית במועד כזה או אחר. נצלו את שלל השירותים הקיימים במוקד זה. ככול שיהיה לכם יותר מידע שימושי, ככה טיפול שתבחרו יהיה יותר מתאים לצרכים האישיים שלכם. בנוסף, יש להבין כי זוהי מערכת המבקשת להתייעל ולהפוך לטובה יותר ככול שעובר הזמן. נסו לבדוק האם ישנן בעיות כאלו ואחרות ואם כן תוכלו להודיע על הדבר לאנשי השירות. שמירה על החיילים היא דבר חשוב ביותר ולכן תמיד נעשה ניסיון לשפר את השירותים הצה"ליים הקיימים סביבכם.

לכול אחד ומכול מקום

כיף לדעת כי כול חייל יכול להתקשר למוקד מכל הלב לחיילים לא משנה היכן הוא נמצא ברחבי המדינה.
מדובר במספר טלפון דומה לכל מקום בו אתם נמצאים. בנוסף, גם ההורים שלכם יכולים להשתמש בו על מנת לעזור לכם ולקבת תורות רפואיים במידת הצורך. אנו ממליצים לכם להתקשר מספר פעמים אל המוקד גם כאשר אתם מרגישים טוב. מדובר בשירות אשר מרוב שיש לו כול כך הרבה אפשרויות ומידע יכול לעיתים לבלל מעט. נסו לצבור מידע והבנה כיצד הוא עובד על מנת להבין האם יש דבר מה שיכול לעזור לכם.
גם אם אתם קצינים עסוקים ללא שעות שינה או לוחמים היוצאים למבצע בלילות, אין סיבה שתחסמו את עצמכם מפני קבלת שירות רפואי. פנו אל המספר וקבלו עזרה עוד היום. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מוקד מכל הלב חיילים

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מוקד מכל הלב חיילים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מוקד מכל הלב חיילים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מוקד מכל הלב חיילים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מוקד מכל הלב חיילים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מוקד מכל הלב חיילים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.