נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ריצ'רדס (Morphy Richards)

>>
>>
שירות לקוחות מורפי ריצ'רדס (Morphy Richards) טלפון

ריצ'רדס (Morphy Richards) הינה חברה המייצרת מוצרי חשמל חכמים למטבח ולבית.

צור קשר שירות לקוחות מורפי ריצארדס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ריצ'רדס (Morphy Richards)

צור קשר שירות לקוחות מורפי ריצארדס

טלפון של שירות הלקוחות של ריצ'רדס (Morphy Richards)

מספר הטלפון הינו:  

08-9189199

 

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-14:00 

צור קשר באתר של ריצ'רדס (Morphy Richards)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3y0KSGP

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ריצ'רדס (Morphy Richards)

שם דף הפייסבוק הינו:

Sarig – שריג

האינסטגרם של שירות הלקוחות של ריצ'רדס (Morphy Richards)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

sarig_il

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של ריצ'רדס (Morphy Richards)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

שריג

בקצרה אודות מורפי ריצ'רדס

מורפי ריצ'רדס היא מכשירי חשמל בריטית ותיקה שהוקמה בשנות השלושים של המאה העשרים. היא ידועה במגוון מוצרי החשמל הביתיים שהיא מייצרת בזכות האמינות והעמידות של מוצריה. המוצרים הרבים שלה נמצאים בבתים של ישראלים רבים והיא ממשיכה להיות אהובה בתחום מכשירי החשמל הקטנים. בין מכשיריה אפשר למצוא טוסטרים, מייבשי שיער, קומקומים, מיקסרים, מגהצים, מעבדי מזון, בלנדרים ידניים, תנורי מיקרו גל ועוד. בעבר היא ייצרה גם מקררים, מכונות כביסה ומייבשי כביסה, אך מאז שנות התשעים היא כבר לא מייצרת מוצרים אלה. בעבר, מוצרי החברה יוצרו באנגליה, אך היום הייצור עבר למזרח הרחוק. בארץ, מוצרי החברה מיובאים ומשווקים על ידי שריג, והם גם מספקים את האחריות ואת שירות הלקוחות למוצרי מורפי ריצ'רדס.

שירות לקוחות מורפי ריצ'רדס

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מורפי ריצ'רדס במספר ערוצים. ראשית, אפשר להתקשר למורפי ריצ'רדס בטלפון 08-9189199, ולדבר עם נציג טלפוני. מוקד שירות הלקוחות מורפי ריצ'רדס פועל בין הימים ראשון עד חמישי בשעות שמונה בבוקר ועד שתיים בצהריים. המוקד לא פעיל בימי שישי ובערבי חג. החברה מפעילה גם מרכז שירות פרונטלי בו ניתן לדבר עם נציג פנים אל פנים. מרכז השירות פעיל בין השעות שמונה בבוקר עד ארבע אחר הצהריים בימים ראשון עד חמישי. מרכז השירות הפרונטלי נמצא בכתובת הר גלבוע 10 ברמלה, באזור התעשייה נשר. בנוסף, ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מורפי ריצ'רדס באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט של החברה בכתובת https://sarig.com/morphyrichards/. הלקוחות יכולים למלא בטופס את פרטי ההתקשרות שלהם ואת סיבת הפנייה ונציג יחזור אליכם טלפונית בשעות פעילות המוקד.

מורפי ריצ'רדס מוקדי שירות

בנוסף, ניתן להגיע למרכזי השירות של שריג המטפלים במוצרי מורפי ריצ'רדס על מנת לקבל שירות ותיקונים למוצרים במסגרת האחריות הניתנת למוצרים על ידי החברה. לחברה עשרים ושניים מרכזי שירות בכל הארץ, ובהם ניתן למסור את המוצרים לתיקון ולקבל שירות לקוחות איכותי ומקצועי. בשרון, יש לחברה מרכזי שירות בהרצליה, רמת השרון ונתניה. באזור המרכז, יש מרכזי שירות לקוחות בערים תל אביב, רמת גן, חולון, ראשון לציון ופתח תקווה. בנוסף יש סניפים המשרתים את אזור השפלה ברמלה וברחובות, וכן שני סניפים בירושלים. בצפון, מרכזי השירות פרוסים בערים מרכזיות. ישנם שלושה סניפים בחיפה, סניף בעפולה, סניף בטבריה וסניף בקריית טבעון. גם בדרום ניתן למצוא מרכזי שירות המטפלים במכשירי מורפי ריצרדס, בערים באר שבע, אשדוד, אשקלון ואילת. פרטים נוספים על מרכזי השירות, שעות הפעילות שלהם וטלפון ליצירת קשר ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה בכתובת https://sarig.com/morphyrichards/.

רכישת מוצרי מורפי ריצ'רדס

ניתן לקנות מוצרים של מורפי ריצ'רדס בחנויות רבות ברחבי הארץ. עם זאת, לא כל חנות המוכרת את מוצרי החברה היא משווק מורשה בעל תנאים מיוחדים מהיבואן. קניה אצל המשווקים המורשים מבטיחה לא רק שירות טוב יותר שהייבואן עומד מאחוריו, שירות תיקונים ואחריות יצרן, אלא גם אחריות מורחבת מהיבואן. שריג המייבאת את מוצרי מורפי ריצ'רדס מעניקת הטבה של אחריות מורחבת ללקוחות שקנו את המכשיר החשמלי אצל משווק מורשה בלבד, וזאת ללא תשלום נוסף. מכשירים שנקנו לא אצל משווק מורשה יזכו באחריות הקבועה בחוק של 12 חודשים בלבד ולא מעבר לכך. בין חנויות המשווקים המורשים ניתן למצוא את רשת ACE, המשביר לצרכן, א.ל.מ, מחסני חשמל, שקם אלקטריק, ועוד חנויות רבות נוספות. את הרשימה המלאה ניתן למצוא באתר מורפי ריצ'רדס בכתובת שנמסרה למעלה. לכל חנות של משווק מורשה מצוינת גם הכתובת והטלפון ליצירת קשר.

אחריות למוצרי מורפי ריצ'רדס

מוצרי מורפי ריצ'רדס מיובאים לישראל ומשווקים על ידי שריג הנותנת גם את האחריות למוצרים. יש להפעיל את האחריות באתר החברה לא מאוחר מעשרים ושמונה ימים לאחר רכישת המוצר. בכתובת https://sarig.com/warranty/ יש להזין בטופס הייעודי את פרטי המוצר (מותג, דגם, תאריך הרכישה ושם החנות) וכן להעלות תמונה של החשבונית. לאחר מילוי הפרטים של הלקוח ושליחת הטופס האחריות נכנסת לתוקף וניתן להפעיל אותה בעת הצורך.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות אמור מיו
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות אמורה מיו טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמורה מיו דף הבית מסעדת "אמורה מיו" התל-אביבית נפתחה לפני 20 שנה על-ידי סוזאנה ושלומי סלומון.כבר כשנכנסים לטרטוריה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מורפי ריצ'רדס (Morphy Richards)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מורפי ריצ'רדס (Morphy Richards) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מורפי ריצ'רדס (Morphy Richards). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מורפי ריצ'רדס (Morphy Richards), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מורפי ריצ'רדס (Morphy Richards), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מורפי ריצ'רדס (Morphy Richards), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.