נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מחירון לוי יצחק

>>
>>
שירות לקוחות מחירון יצחק לוי טלפון
צור קשר שירות לקוחות מחירון יצחק לוי

המותג לוי יצחק פועל כהשמאות הגדולה בישראל ומתמקד בהפצת מחירוני נדל"ן, אופנועים ורכב בתפוצה ארצית, הפעלת מחירונים באינטרנט והפעלת אפליקציות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מחירון לוי יצחק

צור קשר שירות לקוחות מחירון יצחק לוי

טלפון של שירות הלקוחות של מחירון לוי יצחק

מספר הטלפון הינו:  

03-5619115

טלפון נוסף: 03-5619114

צור קשר באתר של מחירון לוי יצחק

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3qyllnI

 

לעמוד הפייסבוק: https://shorturl.at/egBJ9

לעמוד היוטיוב: https://shorturl.at/abnvS

שירות הלקוחות בכתובת של מחירון לוי יצחק

כתובת החברה הינה

תל אביב – דרך מנחם בגין 90 – בית לוי יצחק

 

על לוי יצחק

לוי יצחק, היא החברה שמפעילה את מחירון הרכב הוותיק ביותר בישראל – מחירון לוי יצחק. מחירון לוי יצחק בתחום כלי הרכב משמש כמקור מהימן ובטוח לבדיקת שווי רכש, בין אם מדובר ברכב חדש או ברכב יד שנייה. בין לקוחות מחירון לוי יצחק אפשר למצוא גם חברות ביטוח ושמאים רבים, עובדה המעידה על המהימנות של המחירון בשוק כלי הרכב בישראל. בנוסף, מחירון לוי יצחק משמש גם להערכת שווי של נדל"ן כמו דירות ומשרדים.

מחירון לוי יצחק מציעה ללקוחות המשתמשים בו פילוח מפורטי מאוד של כלי הרכב השונים, ומתייחס הן לאופנועים והן לרכבים פרטיים. מחירון לוי יצחק מורכב ממספר רב של קריטריונים כמו יצרנית הרכב, שנת הייצור שלו, הדגם, תוספות בטיחות שונות, מספר המושבים ועוד. לאחרונה השיקה לוי יצחק גם אפליקציה ייעודית שבה ניתן להשתמש כדי לבדוק את מחירי הרכב, מכל מקום ובכל זמן, ללא מגבלה על כמות החיפושים שניתן לבצע באפליקציה.

כדי ליהנות מהשירות של לוי יצחק על הלקוחות להוריד את המנוי השנתי למחירון לוי יצחק, באמצעותו ניתן לקבל את המידע המקיף ביותר על כל כלי הרכב. כמו כן, באמצעות האפליקציה אפשר לברר את המידע בחינם, ללא מגבלה על כמות השאילתות והחיפושים האפשריים.

אתר האינטרנט של לוי יצחק

באתר האינטרנט של לוי יצחק, בכתובת www.levi-itzhak.co.il, ניתן למצוא שירותים משלימים רבים למחירון הרכב, האופנועים והנדל"ן. כך למשל ניתן למצוא באתר פורום ייעודי לשאלות ותשובות בנושא שמאות רכב ונדל"ן, המאפשר לכל לקוח שמעוניין בכך להשאיר שאלה שעליה יענו המומחים של לוי יצחק. שירות נוסף שניתן למצוא באתר האינטרנט של לוי יצחק הוא הסבר מפורט על האופן שבו יש לבצע העברת בעלות של הרכב, כולל דגשים חשובים כמו מה הם הפרטים שצריכים לכלול בזיכרון הדברים בדואר כדי שהעברת הבעלות תתבצע בקלות במהירות.

יצירת קשר עם לוי יצחק

לוי יצחק חרטה על דגלה שהמחירונים שהיא מציעה לציבור הרחב יציגו תמיד את המחיר המדויק ביותר של הרכב, האופנוע או נכס הנדל"ן שעליו מדובר. עם זאת, לעיתים יש צורך ליצור קשר עם החברה, או כדי לברר פרטים נוספים על המחיר המוצג במחירון, או כדי לשאול כיצד פעל החישוב שבאמצעותו הגיע המחירון להציג את המחיר הספציפי שהוצג לבסוף. כמו כן, לקוחות לוי יצחק זקוקים לעיתים לתמיכה טכנית באתר האינטרנט או באפליקציה החדשה של לוי יצחק.

  1. במקרים כאלה ואחרים, מוזמנים לקוחות לוי יצחק לפנות ללוי יצחק שירות לקוחות בטלפון מספר 03-5619114 או בטלפון מספר 03-5619115.
  2. שירות לקוחות לוי יצחק זמין גם באמצעות טופס פנייה מקוון באתר האינטרנט בכתובת www.levi-itzhak.co.il, שם ניתן להשאיר פרטים אישיים כמו שם וטלפון ונציגי לוי יצחק יחזרו אליכם בהקדם האפשרי.
  3. שירות לקוחות לוי יצחק זמין גם באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת levi@levi-itzhak.co.il. באמצעות הדואר האלקטרוני אפשר ליצור קשר עם אחד מנציגי השירות של לוי יצחק, כדי לסייע בפתרון כל בעיה או תקלה שהתעוררה באתר האינטרנט, באפליקציה, או במחירון לוי יצחק עצמו.
  4. משרדי לוי יצחק נמצאים בכתובת דרך מנחם בגין 90 ("בית לוי יצחק"). במידת הצורך, יכולים לקוחות לוי יצחק לפנות ישירות למשרדי החברה באמצעות טלפון מספר 03-5619115.
  5. ללוי יצחק משרדים גם בחיפה בכתובת דרך העצמאות 104, ממשרדים אלה מנהלת לוי יצחק את פעילותה בצפון הארץ. אפשר ליצור קשר עם משרדי החברה בחיפה באמצעות טלפון מספר 04-8522269 או בטלפון מספר 04-8520426.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות אספרנטו בר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אספרנטו בר דף הבית במקום תוכלו ליהנות ממגוון קוקטיילים מרעננים ואוכל טעים ומדויק ללילות הקיץ החמים. בר אספרנטו סגור

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות מדי לינק לוגו
שירות לקוחות חברות טיפוח

שירות לקוחות מדי לינק טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מדי לינק דף הבית מדי-לינק, אתר הפארם הגדול והמוביל בישראל – שרות מהיר עד הבית, מחירים נוחים ואפשרות

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מחירון יצחק לוי

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מחירון יצחק לוי רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מחירון יצחק לוי. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מחירון יצחק לוי, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מחירון יצחק לוי, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מחירון יצחק לוי, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.