נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מחסני השוק אונליין

>>
>>
שירות לקוחות מחסני השוק אונליין טלפון
צור קשר שירות לקוחות מחסני השוק אונליין לוגו

רשת מחסני השוק מציעה ללקוחותיה כ-1,000 מבצעים, הנחות והטבות שונות בכל שבוע. רשת מחסני השוק תמיד ערה לדרישות בשוק ופועלת רבות על מנת להעניק ללקוחותיה אשר פוקדים את סניפי הרשת מידיי יום מחירים אטרקטיביים ותחרותיים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מחסני השוק אונליין

צור קשר שירות לקוחות מחסני השוק אונליין לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של מחסני השוק אונליין

מספר הטלפון הינו:  

073-2335757

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של מחסני השוק אונליין

כתובת המייל הינה:

service@mck.co.il

צור קשר באתר של מחסני השוק אונליין

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3FDtqMf

שירות הלקוחות בכתובת של מחסני השוק אונליין

כתובת החברה הינה:

האורגים 1, אשדוד

בקצרה על מחסני השוק

מחסני השוק הינה רשת קמעונאות מזון הרביעית בגודלה בישראל. הרשת הוקמה על ידי משפחת נעמן, שעלתה מתוניס, ופתחה מכולת בבאר שבע בשנות ה-70 של המאה שעברה. בשנת 1996 הוקמה הרשת באמצעות שיתוף פעולה עם משפחת כהן מנתיבות. הרשת גדלה והתבססה באזור הדרום, שם היא הרשת הגדולה ביותר אחרי יינות ביתן. כיום הרשת מונה 56 סניפים ברחבי הארץ, לאחר שבשנים האחרונות רכשה את רשת קואופ וגם סניפים של מגה בערים מסוימות.  הרשת מפעילה גם יישומון (אפליקציה) וכן את אתר מחסני השוק אונליין שבו ניתן לבצע רכישות ולקבל את המשלוח עד לבית הלקוח.

יצירת קשר עם מחסני השוק

ניתן ליצור קשר עם מחסני השוק במגוון ערוצים הנועדו לספק מענה מהיר ואיכותי לקהל הלקוחות של הרשת. ניתן לפנות למוקד השירות של מחסני השוק טלפון 073-2335757 על מנת לשוחח עם נציג אנושי. המוקד פעיל בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה תשע בבוקר ועד השעה שבע בערב. בימי שישי ובימי שבת המוקד סגור. ניתן לפנות לשירות לקוחות מחסני השוק גם בווטסאפ למספר 052-329-7950. מוקד הווטסאפ נותן מענה בשעות הפעילות של המוקד הטלפוני. אפשר לקבל שירות מרשת מחסני השוק גם באמצעות טופס ייעודי באתר, בו אפשר למלא את פרטי הפנייה ופרטי ההתקשרות ונציגי החברה יחזרו אליכם. הטופס מקוון הייעודי ליצירת קשר באתר נמצא בכתובת https://m-shuk.net/mcksupport/. בנוסף, בלשונית "שירות לקוחות" באתר, ניתן להגיע גם לשאלות נפוצות ולקבל מענה גם ללא צורך בפניה למוקד. בשורת החיפוש אפשר להקליד שאלה על מנת להגיע למאמרי עזרה, או לחפש ולנווט בין הנושאים השונים.

מחסני השוק אונליין

מחסני השוק מפעילה אתר קניות מקוון שבו ניתן לבצע הזמנה מהסופר ולקבל במשלוח ישיר עד בית הלקוח את המוצרים שהוזמנו. האתר, בכתובת https://www.mck.co.il/ מציע מחירים משתלמים על מגוון מוצרים ודוגל בטריות ובשירות לקוחות איכותי. לקוחות שנתקלו בבעיה בעת הרכישה באתר או ביצוע ההזמנה, או שצריכים תמיכה טכנית והסברים על השימוש באתר, יכולים לפנות לרשת על מנת לקבל שירות. שירות לקוחות מחסני השוק אונליין טלפון 0732335757 פעיל במהלך כל ימות החול בשבוע, מתשע בבוקר עד שבע בערב.

סניפי הרשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק התרחבה בשנת 2019 כאשר רכשה את רשת קואופ ובן לילה הפכה מרשת בעלת 28 סניפים לרשת שבה 56 סניפים. לרשת יש סניפים בכל הארץ ובכלל זה מחסני השוק באופקים, באר שבע, דימונה וקרית גת בדרום, מחסני השוק רמת גן ומיתרים במרכז, מחסני השוק טבריה בצפון ועוד. מידע על שעות הפתיחה של הסניפים, כתובת מדויקת, פירוט המחלקות השונות שניתן למצוא בהם וכן פרטים ליצירת קשר כמו מספר טלפון וכתובת אימייל ניתן למצוא באתר האינטרנט של רשת מחסני השוק בכתובת https://www.mck.co.il/retailer/information. ניתן לחפש סניפים בשורת החיפוש בלשונית סניפים, וכן לנווט ולגלול בין הסניפים השונים. לחיצה על הסניף  פותחת את הפרטים של הסניף, הסדרי הנגישות שלו וכן מפה בה ניתן לראות היכן הסניף ממוקם.

שירותים מיוחדים בסניפים

בסניפים השונים של רשת מחסני השוק ניתן למצוא שירותים מיוחדים שלא ניתנים בכל סופרמרקט או מכולת. לרשת יש קצביית פרימיום בכל סניף אשר שמה דגש על איכות וטריות הבשר ומעסיקה קצבים מקצועיים בלבד. בנוסף, לרשת מחלקת אוכל מוכן בחלק מהסניפים, הנקראת "המטבח של ג'ולי", על שמה של ג'ולי נעמן זכרונה לברכה, ממייסדי הרשת ואימם של בעלי הרשת כיום. ג'ולי היתה בשלנית עם ידי זהב, ומחלקת המזון מבוססת על מתכונים שעוברים דורות במשפחת נעמן. המטבח מציע תפריט עונתי וטרי במשך כל השבוע, וכן תפריט מורחב ומושקע לכבוד שבת. בין המנות ניתן למצוא מנות דגים מיוחדות, תבשילים, סלטים מבושלים וטריים וכן מנות צמחוניות וטבעוניות.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. שלום
    אני קונה במחסני השוק מיום הפתיחה (ארבה שנים)
    בחצי שנה האחרונה חוויית הקניה בחנות לא נעימה בלשון מעטה
    חוסר אדוות וידע היכן נמצאים המוצרים שונים עצבנות יתרה וחוסר סובלנות
    חבל אני קונה בחנות כל הזמן ב50000 ש"ח בשנה לפחות (לכם יש אפשרות לבדוק)
    אני שתיצרו איתי קשר יש עוד מה להאיר ולהעיר
    דניאלי יורם
    0546775507

    1. בסיום הקניה לא נפתח חלון לתשלום למרות שלחצתי על "סיום קניה". לחצתי על כל מה שאפשר במשך רבע שעה עד שנפתח החלון.

    האם כך זה צריך להיות ?

    1. התאכזבתי מאוד לא למצוא מצרך בסיסי כמו קורנפלקס.
    2. הכתב של שמות המוצרים בהיר מדי ויוצאות העיניים כדי לקרוא אותו..
  2. אני לקוחה של מחסני השוק מעל 30 שנה ולקוחה וי.אי פי שרוכשת בחודש קניות בסכומים גדולים נתקלת הרבה בעובדים חצופים שלא יודעים לענות ולהתייחס יפה ללקוח.
    היום ערכתי קניות וקיבלתי העלבה מצד דיילת פניתי לסגן מנהל הסניף באופקים עימתתי אותו בפני הדיילת אך לצערי התגובה שלו הייתה מבישה.
    כנראה שיותר לא אערוך קניות שם יש מספיק רשתות מוזלות וטובות יותר.
    טלפון שלי לבירור 0503080085

  3. שלום
    נותנים השירות הכי מזעזע , ומלא מוצרים חסרים אין במלאי רוב הזמן , ממש לא מרוצה , התאכזבתי מאוד ספציפי בקנייה האחרונה באון ליין היה חסר מוצרים ולא התקשרו לעדכן אותי אולי אני רוצה לשנות/לבטל , המוצר הכי חשוב חסר ממלאי אין להם לחם מזעזע , דיברתי עם האסגן בסניף נשר לא היתה לו תשובה אין לו מה להגיד ומה לעשות !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מחסני השוק אונליין

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מחסני השוק אונליין רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מחסני השוק אונליין. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מחסני השוק אונליין, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מחסני השוק אונליין, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מחסני השוק אונליין, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.