נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מימון ישיר

>>
>>
שירות לקוחות מימון ישיר טלפון
צור קשר שירות לקוחות מימון ישיר

מימון ישיר מקבוצת ישיר בע"מ היא חברה העוסקת במימון לתחום הרכב ובהלוואות לכל מטרה לרבות עסקים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מימון ישיר

צור קשר שירות לקוחות מימון ישיר

טלפון של שירות הלקוחות של מימון ישיר

מספר הטלפון הינו:  

 03-721-5555

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-16:00 

מספר טלפון נוסף- 077-2308256

מייל של שירות הלקוחות של מימון ישיר

כתובת המייל הינה:

cs@5555.co.il

כתובות מייל נוספות: 

פניות הציבור\ חשד להונאה- mypniothatzibur@5555.co.il

אבטחת מידע- security@5555.co.il

צור קשר באתר של מימון ישיר

כתובת האתר הינה:

https://www.5555.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מימון ישיר

שם דף הפייסבוק הינו:

מימון ישיר

ליצירת קשר ברשתות חברתיות נוספות של מימון ישיר: 

צור קשר בפקס של מימון ישיר

מספר הפקס הינו:

03-6282062

על מימון ישיר

מימון ישיר מקבוצת ישיר, היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום של מימון לתחום הרכב והלוואות למטרות שונות, כולל לשם מימון עסק חדש. מימון ישיר הוקמה בשנת 2006 והיא מאפשרת לכל אחד מלקוחותיה לקבל הלוואה בפשטות ובמהירות, בין אם לשם רכישת רכב, מימון הוצאות שוטפות של עסק, מימון לצורך הרחבת בית העסק או לכל מטרה אחרת.

מוצרי מימון ישיר

אחד המוצרים המרכזיים של מימון ישיר הוא מימון לצורך רכישת רכב חדש. מימון ישיר תסייע ללקוחותיה החל משלב איתור הרכב החדש, בהתאם לצרכים של כל לקוח ומשפחה, באמצעות שיחת ייעוץ עם מומחי הרכב של מימון ישיר. מוקד ייעוץ הרכב של מימון ישיר פועל ללא עלות בכלל, ואפשר ליצור קשר עם מוקד ייעוץ הרכב באמצעות טלפון מספר 03-7215555 או באמצעות וואטסאפ מספר 054-9815211. במקרים שבהם ניתן מימון לצורך רכישה רכב חדש, הרכב עצמו מהווה לעיתים קרובות בטוחה להחזרת ההלוואה, ויש לשעבד את הרכב באמצעות רישום מסודר במשרד הרישוי. הלוואה לצורך רכישת רכב חדש תינתן עד לגובה של 300,000 שקל.

מוצר מרכזי נוסף של מימון ישיר הוא הלוואה לכל מטרה. במקרה שבו לקוח מעוניין לקחת הלוואה צרכנית, לצורך מימון הוצאות שוטפות של הבית, או במקרים שבהם יש צורך לקחת הלוואה לצורך בנייה, שיפור או הרחבה של העסק, מימון ישיר מציעה הלוואה כזאת בפשטות ובמהירות. בניגוד להלוואה בבנק, הלוואה לכל מטרה דרך מימון ישיר מאפשר לכסף לעבור לחשבון הבנק של הלקוח במהירות רבה, בתהליך אינטרנטי פשוט ומהיר, ובלי צורך לספק ערבים. ההלוואות של מימון ישיר ניתנות הן ללקוחות פרטיים, הן לעצמאיים, הן לשכירים והן לבעלי עסקים (אך במקרה כזה ההלוואה תינתן לאדם הפרטי ולא על שם העסק). אפילו לצורך סגירת המינוס בבנק, הלוואה ממימון ישיר יכולה לעזור משום שהריבית שישלם הלקוח למימון ישיר תהיה לרוב נמוכה יותר מהריבית בבנק. הלוואה לכל מטרה תינתן עד לגובה של 150,000 שקל.

יצירת קשר עם מימון ישיר

מימון ישיר חרטה על דגלה מתן שירות מהיר, מקצועי ואמין לכל לקוחותיה. יחד עם זאת, לעיתים מתעורר הצורך לפנות למוקד שירות הלקוחות של מימון ישיר, בין אם לשם בירור פרטים על הלוואה שכבר נלקחה בעבר, ובין אם לשם קבלת הצעה חדשה למימון רכישת הרכב. לשם כך, יכולים לקוחות מימון ישיר ליצור קשר עם החברה במגוון דרכים. למשל, מימון ישיר מפעילה מוקד שירות לקוחות בו פועלים נציגים שירות מקצועיים אשר יכולים לסייע בפתרון כל בעיה. מוקד שירות לקוחות מימון ישיר פועל בטלפון מספר 03-7215555 בין הימים ראשון עד חמישי ובין השעות 8:30 בבוקר עד 16:00 אחר הצהריים. במקרים שהם מעוניינים הלקוחות לקבל הצעה חדשה למימון רכב, אפשר גם ליצור קשר עם השעה 19:00 בערב באותם ימים. בימי שישי פועל מוקד שירות לקוחות מימון ישיר בין השעות 8:00 בבוקר עד 13:00 בצהריים.

דרך נוספת שבה ניתן ליצור קשר עם מימון ישיר הוא באמצעות האזור האישי באתר האינטרנט של החברה, בכתובת www.5555.co.il. האזור האישי ללקוחות החברה מאפשר לכל לקוח לבדוק את פרטי החזר ההלוואה ומועדי החיוב, לבצע פרעון מוקדם של ההלוואה במידת הצורך, לעדכן הוראת קבע או לדווח על הפקדה שבוצעה. את כל הפעולות הללו ועוד אפשר לבצע במהירות דרך אתר האינטרנט מבלי הצורך לצאת מהבית או להמתין לנציג בטלפון.

כמו כן, לקוחות מימון ישיר יכולים ליצור קשר עם מימון ישיר שירות לקוחות באמצעות פקס מספר 03-7605558 או באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת cs@5555.co.il. כתובת דואר אלקטרוני נוספת אליה אפשר לפנות היא בכתובת mypniothatzibur@5555.co.il, שזה מוקד פניות הציבור הכללי של מימון ישיר. מימון ישיר מציעה ללקוחותיה גם טופס פנייה מקוון באתר האינטרנט, אשר מאפשר ללקוחות להשאיר פרטים ולהמתין לקבלת שיחה טלפונית מנציג מוסמך ומקצועי של מימון ישיר.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות בל בוי טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בל בוי דף הבית בל בוי- מנות מודרניות אקלקטיות מוגשות לצד קוקטיילים יצירתיים בבר לא שגרתי בסגנון ישן.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מימון ישיר

כל המידע על שירות הלקוחות של מימון ישיר רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מימון ישיר. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מימון ישיר, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מימון ישיר, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מימון ישיר, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.