נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נטפרי (Net Free)

>>
>>
שירות לקוחות נטפרי (Net Free) טלפון

נטפרי היא עמותה ישראלית העוסקת בסינון תכנים באינטרנט

צור קשר שירות לקוחות נטפרי

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נטפרי (Net Free)

צור קשר שירות לקוחות נטפרי

מייל של שירות הלקוחות של נטפרי (Net Free)

כתובת המייל הינה:

info@netfree.link

צור קשר באתר של נטפרי (Net Free)

כתובת האתר הינה:

https://netfree.link/#main

מספר טלפון ליצירת קשר- 07-2277-2255

עם נטפרי שומרים על התכנים שמופיעים ברשת האינטרנט

רבות דובר ועוד ידובר על הסכנות הרבות שטומנת בחובה רשת האינטרנט. לא תמיד קל להתגונן או להתמודד עם הסכנות האלה והורים רבים עושים מאמצים לא מבוטלים להגן על הילדים שלהם מפגיעה דרך הרשת. אפשר ללא כוונה או רצון להיות חשופים לתכנים פוגעניים וכמובן שאפליקציות ההודעות המיידיות לא תמיד עושות חסד וטוב עם בני נוער וצעירים שלומדים אט אט את אתגרי החיים.

אין ספק שכל אדם שעושה שימוש ברשת האינטרנט ובטכנולוגיה המתקדמת ירצה לקבל עזרה. איך מקבלים עזרה? על ידי אימוץ או קנייה של פלטפורמות מתקדמות ששומרות על התכנים הפוגעניים רחוק מעיניהם של משתמשי הרשת. אחת מהפלטפורמות האלה היא נטפרי. מדובר בעמותה ללא כוונת רווח שרואה בסינון תכני האינטרנט הצלת נפשות, שלא לומר פיקוח נפש של ממש. תמורת סכום סמלי בלבד לחודש שבסך הכל מכסה את ההוצאות של החברה ולא יוצר רווח לאף אחד מהעובדים שלה – אפשר לתת לכל בני המשפחה לגלוש ברשת בבטחה ומתוך ידיעה שהתכנים הפוגעניים מהם והלאה.

אילו הגנות מקוונות מספקת נטפרי?

ההגנה שמציעה נטפרי היא הגנה כפולה – האחת היא מקוונת והיא מגנה על המשתמש מסיכונים שהוא עלול להיקלע אליהם ברשת האינטרנט והשנייה היא מקומית, כלומר באמצעות תוכנה שמותקנת על גבי המחשב האישי שלו. בכל מה שקשור להגנה המקוונת היא מסופקת על ידי נציגים אנושיים בצד הטכני שעוקבים אחרי כל שימוש ברשת ומוודאים שמדובר בתוכן נקי שאין בעיה להיחשף אליו. לטובת הציבור היהודי שומר המסורת נציגים אנושיים אלה אינם יהודיים ולכן יכולים לעבוד ולספק את שירותי הסינון מסביב לשעון, ללא הפסקה וגם במהלך סופי השבוע. הם בעצמם אנשים בוגרים כך שהם יכולים להיות חשופים לתמונות או תכנים ולהתמודד איתם היטב וכמובן לדעת לחסום את הגישה אליהם מצד המשתמשים. את ההתחברות לנטפרי מבצעים דרך נטפרי טלפון 08-914-3143 ולאחר החיבור הראשוני אפשר וכדאי להגדיר את הפרופיל האישי של המשתמש.

הממשק מאפשר תצוגה של סוגים שונים של הגנות או חסימות שכל לקוח יבחר על פי השימוש שלו או של בני המשפחה שלו במחשב ובאינטרנט, שכן לכל משתמש יהיו הצרכים האישיים שלו וכמובן הדרך שלו לעשות שימוש במחשב וברשת. מעגל אבטחה נוסף נועד גם הוא לדאוג לרווחת הציבור הדתי והוא פיקוח על ידי רבנים מוסמכים או מנהלי קהילות שמכירים את נטפרי ומאשרים אותה לשימוש בקרב אוכלוסייה גדולה זו. לאחר ההתחברות לנטפרי והתקנת התוכנה על המחשב האישי אפשר להיות שקטים ורגועים, כמו גם לאפשר לילדים ובני הנוער לעשות שימוש ולהיעזר ברשת האינטרנט לצרכים האישיים שלהם.

החשיבות של שמירה על אינטרנט נקי ככל האפשר

כאמור – הסכנות שמסתתרות ברשת האינטרנט ידועות לכל אחד ולכן חשוב מאד להבין מול מה מתמודדים ואיך יהיה הכי נכון ונוח להתגונן. כל אדם עושה שימוש אחר ברשת האינטרנט ולכן חשוב לא רק למצוא חברה שמספקת שירותי סינון תכנים אלא גם לוודא שהיא נגישה ואפשר ליצור איתה קשר לכל מצב שצריך. בנטפרי מבינים את החשיבות לא רק של סינון התכנים אלא גם של השמירה על קשר עם הלקוחות ומתן האפשרות עבורם ליצור קשר בקלות ובנוחות על מנת להתעדכן בגרסאות חדשות, לוודא שהמנוי שלהם בתוקף או לברר ולשאול כל שאלה שמתעוררת אצלם.

מכיוון שמדובר בחברה שנותנת שירותים לאוכלוסייה הדתית והחרדית הרי חשוב מאד שיהיה להם אל מי לפנות וכך לוודא שלא תהיה שום בעיה בעת השימוש שלהם במחשב ולא יגיעו תכנים פוגעניים אל המסך שלהם. ברוב המקרים רשת האינטרנט חסומה לשימוש ולכן חשוב לוודא שבני הנוער לא מצליחים להערים על האיסורים ולגלות עולמות תוכן שהם לא אמורים להיחשף אליהם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

13 תגובות

  1. שירות זוועה !!
    אפשר לחכות שעה על הקו עד שעונים או יותר משבועיים עד שמטפלים בפניה באתר שלהם
    וחבל מאוד שזה ככה!!

  2. שירות לא טוב בכלל. חוסמים יותר מידי שרירותי ונטול היגיון. זמן התגובה לפתיחה ארוך ומבזבז זמן עבודה רב, וגורם לעוגמת נפש רבה.

  3. מזעזע, חוסם לי גישה להשתלמויות של משרד החינוך, לא מאפשר וואצאפ לצרכי עבודה על המחשב, אין מילים

  4. אשריכם על הניקיון המיוחד של כלל התמונות אבל ברצוני להעיר גבי האתר של בינה מלאכותית יש להם שם תמונות מאוד לא יפות של נשים וכו'
    בתקווה שהענין יטופל בהקדם

  5. יישר כח עצום על השירות כל מי שעדיין שפוי יודע ומרגיש שאינטרנט יהיה החסום ביותר שיהיה עדיין הוא גרוע מארס של נחש ואתם נותנים לנו בכלל את האפשרות להשתמש באינטרנט לצרכים שכן צריכים תודה רבה על הכל ושוב תודה!!!

  6. שירות מחרידדדדד, מסננים הכל, כולל מילים!! ותמונות בצאטים ומיילים פרטיים, זוועה של סינון, לא ממליצה בכלל, וכן, כמו שכבר כתבו כאן, מסננים באופן שרירותי גם אתרים נקיים לגמרי ותמונות שהן לגמרי בסדר כי רואים קצה ציפורן של רגל של אישה, קיצוני לחלוטיןן

  7. אין כמו נטפרי סינון הכי טוב שיש!!!!!!!!!!!!!!! שירות אדיב במיוחד!

  8. אתם בסדר אבל אפשר להתאמץ יותר יש המממוווןןןן דברים נקיים שאתם סוגרים ללא כל סיבה צריכים להיות יותר חרוצים ולא להתעצל ולסנן עוד דברים! סליחה על הביקורת אבל ו האמת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של נטפרי (Net Free)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של נטפרי (Net Free) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של נטפרי (Net Free). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של נטפרי (Net Free), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של נטפרי (Net Free), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של נטפרי (Net Free), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.