שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מי עדן
מי עדן הינה מותג מים מינרליים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מי עדן
טלפון של שירות הלקוחות של מי עדן
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-16:30
מספר טלפון נוסף- 03-5777804
להצטרפות למי עדן 2929*
אודות מי עדן
מי עדן היא המים המינרליים הראשונה בישראל. היא משווקת מים מינרליים ללקוחות בארץ ובחו"ל, הן בבקבוקים והן בכדים המשמשים למתקני מים ביתיים ומשרדיים. החברה שואבת את המים המינרליים מעין סוליקה שבגולן, והמפעל שלה שוכן בעיר קצרין.
שירותי מי עדן
מי עדן מספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות בעולמות המים והשתייה. מוצר הדגל שלה הוא בר מים ביתי, שאליו מגיעים כדי מים של מי עדן בכדים בשני גדלים באמצעות מערך חלוקה המגיע לכל הארץ. בנוסף, מי עדן משווקת בקבוקי מים משפחתיים ואישיים, וגם מכונות קפה וקפסולות קפה של לוואזה.
שירות לקוחות מי עדן
מי עדן מספקת ללקוחותיה שירות לקוחות לכל המוצרים אותם החברה משווקת, ובנוסף מאפשרת להם לבצע פעולות באמצעות אתר אינטרנט ואף אפליקציה יעודית. שירות לקוחות מי עדן בטלפון *5335 או 03-5777804 זמין ללקוחות החברה בימים ראשון עד חמישי בין השעות שמונה וחצי בבוקר ועד ארבע אחר הצהריים. ניתן לפנות למי עדן טלפון 055-7000944 בהודעת טקסט, ולקבל שיחה חוזרת מנציג של החברה תוך יום עסקים אחד ממועד שליחת ההודעה. בנוסף, שירות לקוחות מי עדן פעיל גם באפליקציית ווטסאפ, בטלפון 054-2514703. מוקד הווטסאפ של מי עדן פעיל בימים ראשון עד חמישי בין שמונה וחצי בבוקר לשלוש אחר הצהריים. לבד מאמצעי ההתקשרות האלה, ניתן לפנות לחברה גם באמצעות טופס פנייה מקוון באתר האינטרנט בכתובת https://www.meyeden.co.il/serv. הנהלת מי עדן יושבת
לקוחות חדשים מי עדן
לקוחות המעוניים להצטרף למי עדן ולהזמין ברי מים או שירות כדים, יכולים להתקשר למי עדן בטלפון *2929. מוקד השירות ללקוחות חדשים פעיל בימים ראשון עד חמישי בשעות תשע בבוקר ועד חמש בערב, ובימי שישי וערבי חג מתשע בבוקר ועד שתיים עשרה בצהריים. ניתן להצטרף גם באמצעות מילוי טופס מקוון באתר האינטרנט בכתובת https://www.meyeden.co.il/, ונציג החברה יחזור אליכם.
ביצוע פעולות באתר
מי עדן מאפשרת ללקוחותיה לקבל שירות 24 שעות ביממה באמצעות אתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.meyeden.co.il/. לקוחות יכולים להירשם לאתר ולהיכנס לאזור האישי באמצעות הזנת שם משתמש מייל וסיסמה. באזור האישי ניתן לבע הזמנה חדשה בימי החלוקה, או לבקש הזמנה דחופה. ניתן לשנות הזמנה קיימת ולעדכן את כמות הכדים המוזמנים. ניתן לראות את ההזמנות הקודמות שבוצעו, ואף לשכפל אותן, או ליצור הזמנה קבועה שתגיע בימי החלוקה ללא צורך בכניסה לאתר לפני כל הזמנה. מי עדן השיקה גם יישומון (אפליקציה) ייעודית, שבה ניתן לבצע את מגוון הפעולות כמו באתר מהטלפון האישי ובממשק נוח וידידותי למשתמש.
אחריות סביבתית ושמירה על הסביבה במי עדן
הנהלת מי עדן הצהירה על כוונת החברה לשמור על הסביבה היכן שאפשר ולפעול באחריות סביבתית תוך עמידה בתקנים ירוקים וצמצום טביעת הרגל הפחמנית שלה. מי עדן הצהירה כי היא צימצמה את כמות הפלסטיק בבקבוקי החברה וכיום בקבוקי מי עדן עשויים מ25% פלסטיק ממוחזר. 45% מצריכת החשמל למפעל מי עדן מגיעה מטורבינות הרוח ברמת הגולן, וכך הם מקפידים להשתמש באנרגיה ירוקה. המלגזות במפעל מוחלפות בימים אלה למלגזות הפועלות על חשמל ולא על דלקי מאובנים, וקרטונים בשימוש המפעל מועברים למחזור לאחר תום השימוש בהם. מאז הקמתה, מי עדן משתמשת בכדי מים רב פעמיים, ודואגת לאסוף מהלקוחות את כדי המים שהסתיימו, לנקות אותם ולמלא מחדש. כאשר כדי המים יוצאים משימוש הם מועברים למחזור. גם משטחי העץ במפעל הם משטחים בשימוש חוזר, והפסולת מועברת למחזור לאחר מיון.
המים של מי עדן
מי עדן שואבת מאז שנת 1983 מים מעיין סוליקה שהתגלה ברמת הגולן בשנת 1980. מקור המים, שנמצא בדרום רמת הגולן וזכה לשם עדן 1, נמצא 300 מטר מתחת לפני האדמה. בזכות חלחול המים דרך סלעי הבזלת המאפיינים את הרמה, המים מועשרים באופן טבעי במינרלים יחודיים וזוכים לטעמם האהוב. במים המינרליים של מי עדן קיימים המינרלים סידן, מגנזיום ואשלגן ובזכות הרכב המים הייחודי הם נספגים בגוף בצורה מיטבית ותורמים למערכות הגוף השונות.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות הוט מועדון צרכנות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הוט מועדון צרכנות דף הבית מועדון הוֹט הוקם בשנת 1996 ע"י הסתדרות ההנדסאים והטכנאים בישראל , אליהם הצטרפו בהמשך
שירות לקוחות בית הגלגלים הרצליה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הגלגלים הרצליה טלפון דף הבית בית הגלגלים הוא ארגון ארצי לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, הכולל ששה
שירות לקוחות מסעדת גואטה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת גואטה טלפון דף הבית מסעדת גואטה – מאכלים טריפוליטאים ובישולים של אמא. בשדרות ירושלים, מול תיאטרון נגה שוכנת
שירות לקוחות עיריית טירת כרמל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עיריית טירת כרמל דף הבית טִירַת כַּרְמֶל היא עיר במחוז חיפה בישראל. טירת כרמל ממוקמת בין המורדות המערביים
שירות לקוחות מסעדה וונג טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת וונג דף הבית מסעדת וונג הינה מסעדה וויאטנמית מסורתית. הארוחה הווייטנאמית שואפת לפתיחת שולחן המכיל חמישה צבעים, חמשת
שירות לקוחות בית ספר אורט מעלות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר אורט מעלות דף הבית בית הספר אורט מעלות חורט על דגלו את ערכי כבוד האדם, את
14 Responses
שירות גרוע, נוטעים לשקר בכל הזדמנות
השירות הכי מזעזע שיכול להיות! אי אפשר בשום אופן להשיג אתכם בטלפון. מקבלים מיכליעם אחרים ממה שביקשנו, וזה אבוד, כי אי אפשר ליצור אתכם קשר.
שולה וויספר
שלום רב,
לאחר שיחה נוספת עם מוקד שירות הלקוחות של מי עדן הפעם עם גברת ליאת מצוות הדס, אני מצרפת לכם לינק להצעת חוק שמאפשר ללקוח לשמוע שיחות מוקלטות של המוקד לפי דרישת הלקוח.
מיותר לציין שהשירות שקיבלתי לאורך כל הדרך מהשנייה שעשיתי מנוי היה לקוי -זה התחיל באיחור של המתקין,ואז המכשיר לא חימם-עוד זמן שבזבזתי- כד סדוק- נהג חלוקה שלמרות שביקשתי להוריד אצלי פחות כדים כל פעם התעקש להוריד 3 בטענה שאף אחד לא עדכן אותו וזה תופס לי מקום באוטו… אז שיהיה אצלי כי אצלי (כי אצלי זה נהיה שקוף ולא מפריע) לאחר מכן ביקשתי עוד פעם להוריד אצלי פחות כדים עוד פעם לא קרה,ואז התחילו תשובות לא נעימות ותשובות החוצפה… עד שהגענו לאסוף של המכשיר ביקשתי שיאספו את המכשיר כי אני לא מרוצה כי כל הבית שלי הכדים שלכם ,קבענו מועד 1.6.2023 ואף אחד לא הגיע לאסוף מאותו היום אני מנסה לקבוע מועד חדש כל יום אני מתקשרת מבזבז שעות על המתנה ומענה שאני מקבלת אם בכלל, עד שכבר קבענו ל 22.6.2023.
אני בכל פעם חזרתי וביקשתי ולא פעם אחת שאני רוצה לשמוע את הקלטות שיחות שלי עם כל נציג מתחילת ההתקשרות שלי איתכם ועד עצם היום הזה זה לא קרה זה אחד וביקשתי גם לקבל פיצוי על כל עוגמת נפש שאני כבר במשך נכון להיום 17 ימים חובה מולכם עם האיסוף מכשיר אני דורשת לקבל הזמנה להגיע אליכם לשמוע את השיחות שלי עם הנציגים שאיתם שוחחתי מתחילת ההתקשרות שלי מולכם אני דורשת פיצוי על עוגמת נפש שגרמתם לי כמעט חודש האחרון על כל העצבים שהוצאת עם לי ותסכול שהבאתם אותי עד דמעות!
אני דורשת התנצלות של נציג האחרונה שוחחתי איתה שקוראים לה ליאת מצוות הדס שהיא נתקע לי טלפון בפנים וצרחה עליי כאילו אני חברה שלה מהשכונה .
לכבוד מי עדן לא קיבלנו כדים הרבה זמן ואני רשמתי את המספר פלאפון שלי במוקד ואף אחד לא חוזר אלי אתם התקשרתי כל השבוע ואף אחד לא חוזר אלי
חוצפה של חברה לא עונים לטלפון שעתיים,למרות שמסרתי טלפון לחסור אליי כבר שבוע הם לא חזרו אליי
אוייי כמה שאתה צודק. חברה מטונפת
מישהו מכיר חברה אחרת של מים שכן נותנת שירות ?
שלא יודעת רק לקחת כסף בזמן.
שלא נותנת ללקוחות שמשלמים כסף לחכות שעות בטלפון.
שכן חוזרת ללקוחות בטלפון.
חברה שמכבדת.
חברה שלא עושה את עצמה לזבל?
אם לא תתחילו לענות ולחזור ללקוחות נלך לחברות אחרות ,
ונדאג שגם אחרים יעשו את זה, הגזמתם וזה ממש לא נסבל.
זה נשמע שאתם לפני פשיטת רגל.
מאוד מעוניינית בשירות ! צרו איתי קשר טלפוני תודה, סשה 052-6415816
השירות שלכם הוא מתחת לכל ביקורת: אין מענה טלפוני, אספק המים לא מתבצעת ואם כבא מביאים מים – אז בכדים גדולים. גם כעת אני על טלפון המצלצל אצלכם כבר 15 דקות ללא שום מענה. הכוכבית 5335 – איננה ניתנת אפילו לחיוג.
אני שוקל לעזוב אתכם ולחסוך לי את ה – 140 ש"ח המרגיזים והמיותרים שאני משלם לכם מדי חודש. לא פלא על הפרסומים שאתם קרובים לסגירת עסקכם כי בשרות שכזה אין מה להמשיך אתכם.
המפיץ חייב לשלוח SMS על כמות הכדים שנלקחו, וכמות כדי מים שנמסרו ולבקש אישור בהודעה חוזרת. תגובה זו בעקבות חיוב גבוה מהתכולה שנמסרה, כאשר החיוב מופיע רחוק מאד ממועד מתן השירות, ובנוסף שירות לקוחות גרוע מאד, השירות בוואטספ מוגבל מאד והתגובה מאוחרת מאד. מתאים יותר לחברה ממשלתית ולא לחברה פרטית, קחו עוד שקל לכד מים ותנו שירות הולם – ממש בושה לצורת הניהול.
לא כדאי להתקרב אין שרות פשוט נוכלים
נא לשלוח לי כתובת מייל של שרות הלקוחות,ברצוני לשקף חוסר מתן שרות למנוי מס 5015666
אילן הרץ ת.ז 022883391
חוסר התיחסות, אי מתן שרות, וחוסר מענה
זה חודש שאני מנסה להתנתק ממי עדן. אין דרך לתקשר איתם. פקס לא עובד, טלפון מיידי לא מחובר, משאירים מספר ולא חוזרים בשיחה חוזרת. ממשיכים לשלוח כדים כאילו כלום לא קרה.
אנא הצילו ושחררו אותי ממי עדן. אני לא רוצה להלבין את פניכם בפייסבוק.
אנא חזרו אלי לסגירת חשבון