נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון מור

>>
>>
שירות לקוחות מכון מור טלפון

במכון מור תמצאו את מיטב המומחים במגוון תחומים, העושים שימוש בציוד מתקדם לבדיקות ולאבחנות

צור קשר שירות לקוחות מכון מור

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מכון מור

צור קשר שירות לקוחות מכון מור

טלפון של שירות הלקוחות של מכון מור

מספר הטלפון הינו:  

3171*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-16:00 | ו': 8:00-13:00

צור קשר באתר של מכון מור

כתובת האתר הינה:

https://www.mor.org.il/

הוואצפ של שירות הלקוחות של מכון מור

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

052-968-2535

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מכון מור

שם דף הפייסבוק הינו:

מור רפואה מתקדמת בשבילך

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של מכון מור

שם ערוץ היוטיוב הינו:

מור רפואה מתקדמת בשבילך

טלפונים נוספים של מכון מור שירות לקוחות

  1. מכון מור טלפון 3171
  2. מכון מור אשדוד טלפון 1-700-703-031
  3. מכון מור בני ברק טלפון 073-315-1015
  4. מכון מור הרצליה טלפון 09-774-7923
  5. מכון מור זימון תורים טלפון 03-577-2555
  6. מכון מור חורב טלפון 04-830-5454
  7. מכון מור חיפה טלפון 04-830-5454
  8. מכון מור לניאדו נתניה טלפון 09-834-0341
  9. מכון מור לקביעת תורים טלפון 03-577-2555
  10. מכון מור מאר טלפון 076-809-9800
  11. מכון מור מגדל המאה טלפון 03-776-0100
  12. מכון מור נתניה טלפון 1-700-703-031
  13. מכון מור קנאביס רפואי טלפון 03-577-2555
  14. מכון מור קריון טלפון 1-700-703-031
  15. מכון מור ראשון לציון טלפון 03-959-6500

מכון מור טלפון

מכון מור הוא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לחקר הקשר בין טכנולוגיה לחברה. מכון מור נוסד בשנת 2000 על ידי ד"ר ג'ון ד. סיורסיארי, פרופסור למדעי המדינה באוניברסיטת סטנפורד. הוא קרוי על שמו של גורדון א. מור, מייסד שותף של אינטל תאגיד, שתרם 10 מיליון דולר למכון בשנת 2000 מתוך אמונתו ש"טכנולוגיה תהיה אחד הנושאים המכריעים עבור הדור שלנו". מכון מור הוא מרכז מחקר המתמקד בצומת של טכנולוגיה דיגיטלית וחברה. המכון חוקר את השפעת הטכנולוגיה הדיגיטלית על החברה כבר למעלה מ-40 שנה. המכון מציע מגוון שירותים לרבות: ייעוץ, פיקוח קליני, הדרכה וסדנאות לאנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש, חינוך והתמכרות לסמים.

כיצד מסייע מכון מור אשדוד טלפון לבריאות הנפש?

כך בדיוק מסייע מכון מור אשדוד טלפון לבריאות הנפש:

  • תקווה לעתיד – עבור אלו הסובלים מבעיות נפשיות, פחד וחרדה מהעתיד הם מאבק שכיח. בני אדם יכולים להרגיש אימה וניתוק כשהם חושבים על מה שעומד לפניהם. זוהי חוויה נוספת שקיבלה התייחסות רחבה יותר במהלך מגפת הקורונה, ומשהו שמנטורים של מכון מור אשדוד טלפון יכולים לתמוך בו. כיוון שמנטור עוזר למישהו לעבוד לקראת מטרות ברות השגה ומאיץ את התקדמותו, הוא יכול להפחית את החרדות הללו ולעורר תקווה ואופטימיות לגבי העתיד. פרויקט ההסברה שיתף חלק מהמשובים מתוכנית החונכות בבריאות הנפש שלהם, כשהחניכים תיארו את החוויה כ'אור בקצה המנהרה' והמנטורים שלהם העניקו להם 'העצמה ואמונה בך'. זה באמת חזק ויכול לעשות הבדל עצום בחייהם של אלו הסובלים מבריאות נפשית לקויה. אם מפעילים תכנית חונכות המותאמת במיוחד לתמיכה בבריאות הנפש, יש לוודא שהמנטורים של מכון מור אשדוד טלפון קיבלו הכשרה מספקת איך להעלות נושאים סביב העתיד, על מנת לא להציף או להיכנס לפאניקה של החונכים שלהם. על פי רוב, מנטורים עשויים לחפש לדון ולהגדיר יעדים ארוכי טווח או יעדים אישיים עם החניכים שלהם. ברם, עבור מישהו שסובל מבעיות נפשיות זה יכול להיות מכריע ולהוביל אותם להפעיל לחץ מיותר על עצמו. המנטורים של מכון מור אשדוד טלפון צריכים להיות מודעים לכך ולעבוד על יעדים ברי השגה לטווח קצר על מנת להגביר את הביטחון ולהפחית את החרדה.

  • תמיכה בבדידות – אלו הנאבקים בבעיות נפשיות חשים לעתים קרובות בודדים. למרות שהסטיגמה סביב בעיות בריאות הנפש הולכת ופוחתת, למרבה המזל, זה עדיין יכול להיות קשה מאוד לדבר, במיוחד במקום עבודה. סטיגמה זו עשויה להשאיר אנשים מבודדים, ולהאמין שעדיף להישאר בשקט. זה רלוונטי אפילו יותר בעקבות ההשפעות של שנה זאת, כאשר תחושות הבדידות מגיעות לשיא בקרב מבוגרים.

  • מרגישים שמקשיבים לכם – זה אולי נראה מובן מאליו, אבל לקיים מרחב בטוח ורשמי שבו אתם מרגישים שמקשיבים לכם באמת ושמעריכים אתכם יש השפעה חיובית על הבריאות הנפשית. לא לעתים קרובות אותם מרחבים בטוחים זמינים לכם בחיי היום יום שלכם, במיוחד בחיי העבודה שלכם. עבור אלה שאין להם יחידת משפחה או חברים שהם קרובים אליה, מרחבים אלו עלולים להיות קשה להיתקל בנקודה. מערכת יחסים של חונכות, במיוחד כזו שנוצרה באופן רשמי באמצעות עבודה, בנויה סביב אמון הדדי וסודיות. לכן הוא מספק מרחב לחלוק ללא שיפוט, להקשיב ולתמוך בו. זה כמובן בא באופן טבעי יותר אם החונך והחניך מסתדרים ברמה האישית, וזה חשוב כאשר מתאמים צמדי חונכות. עבור אלה הסובלים מבעיות נפשיות שאולי אין להם הרבה אנשים לדבר איתם, חונכות יכולה להיות מאוד מרתקת ותומכת. עם זאת, חשוב לזכור שמפגש חונכות אינו פגישה טיפולית, ומנטור אינו מטפל. אם מפעילים באמצעות מכון מור אשדוד טלפון תכנית חונכות לתמיכה בבריאות הנפש, זוהי תזכורת חשובה לחלוק עם כל המשתתפים לאורך התוכנית.

  • הפחתת רמות החרדה – אלה שסובלים מחרדה מתמדת צפויים לדאוג לכל דבר, החל מהמשימות הפשוטות ביותר, לאנשים סביבם ועד ליכולות שלהם. חרדה בעבודה משפיעה בצורה דרסטית על הרווחה הכללית, ומהווה רתיעה עצומה עבור אנשים וארגונים רבים. למעשה, ארגון הבריאות העולמי מעריך עלות עולמית של טריליון דולר בשנה באובדן תפוקה כתוצאה מדיכאון וחרדה. ישנן פעולות רבות שעסקים יכולים להפעיל כדי לתמוך טוב יותר בעובדים שלהם ולהפחית את ההשפעה הזו. חונכות היא אחת מאותן שיטות שהוכחו כמפחיתות חרדה, במיוחד סביב היכולת של האדם עצמו. רגשות ודאגות אלו ממוזערות על ידי שיתוף עם מנטור של מכון מור אשדוד טלפון שיכול לעודד ולעורר אתכם. פוליטיקת עבודה יכולה להיות אתגר אמתי כשיש לכם בעיות נפשיות. זה יכול להיות מועיל למצוא מנטור או קבוצה קטנה של עמיתים מהימנים איתם אתם יכולים לדון ברגשות לגבי העבודה.

  • למרות שאתם מתמקדים לעתים קרובות ביתרונות של חונכות עבור אלה שמקבלים אותה, זה עובד גם הפוך. לעזור לאנשים אחרים מרגיש טוב. על פי הרבה מחקרים שחקרו את ההשפעות החיוביות של החונכות על המנטורים עצמם, ומצא שאנשים ששימשו כמנטורים חוו רמות נמוכות יותר של חרדה, ותיארו את עבודתם כמשמעותית יותר, מאלה שלא חוו.

  • הגברת הביטחון העצמי – ארגון הצדקה לבריאות הנפש אומר: בעוד שדימוי עצמי נמוך אינו בעיה נפשית בפני עצמה, הם קשורים קשר הדוק. מכיוון שכך עלייה בביטחון עשויה להשפיע לטובה על בריאות הנפש, ולעזור לאתגר את ההנחות המגבילות לגבי עצמנו שבעיות בריאות הנפש גורמות לכם להרגיש. אלה עם מנטורים מדווחים לעתים קרובות על עלייה בביטחון העצמי שלהם, במיוחד כשהם מרגישים נתמכים בהחלטות ובמסלול הקריירה שלהם. מערכות יחסים חונכות הן מרחב בטוח לחניכים לחקור רעיונות חדשים ולצמוח ללא חשש משיפוטיות, כמו גם לקבל ביטחון ממישהו שהם מעריצים. גורמים אלה פועלים באופן טבעי כדי להגביר את הביטחון שלהם הם בעצמם, וכך באמת יכולים לעזור להתמודד עם בעיות נפשיות כמו דיכאון. בעיות בריאות הנפש ניזונות מאמונות מגבילות לגבי עצמנו. תחושות של חוסר ערך וחוסר תועלת נסגרות הקשורות לדיכאון, ולכן השקעה בבניית הביטחון העצמי וההערכה העצמית של העובדים שלכם היא דרך אפקטיבית ביותר לשיפור בריאות הנפש בכל כוח העבודה שלך. מנטורים חווים באופן דומה הערכה עצמית וביטחון משופרים מהפעולה של עזרה לאחרים להשיג את מטרותיהם. תחושה מתגמלת זו מביאה גם לשיפור בבריאות הנפש בכל רחבי הלוח.

איך מכון מור בני ברק טלפון מצמיח בריאות נפשית טובה בעבודה?

ישנן מספר דרכים שבהן מכון מור בני ברק טלפון יכול להצמיח בריאות נפשית חיובית בעבודה, כדלקמן:

  • חובת טיפול בחניכים של מכון מור קריון טלפון – לעולם אל תסווגו את בעיות בריאות הנפש של חניך כ"לא קשורות לעבודה". תזכרו, על המעסיקים וההנהלה מוטלת חובת זהירות עבור הכפופים להם. ואותו דבר לגבי חונך על חונך שלהם. מנטורים צריכים להיות בעלי רמה של אמפתיה והבנה לבעיות שעוברים החונכים שלהם. ועם הדגש האחרון על רווחה במקום העבודה ובריאות נפשית חיובית, קל יותר לעסקים להבטיח שאנשיהם מאושרים ובריאים. ומנטורים יכולים להוביל את הדרך לעזור להגביר את הביטחון העצמי של העובדים תוך כדי סיוע בהגדלת הצלחת העסק שלך.

  • איתור בדידות ובידוד – לעבור בעיות נפשיות מגביר את הבדידות והבידוד. זה היה בולט במיוחד במהלך הנעילה העולמית האחרונה, בידודים ועבודה מרחוק. על המנטורים של מכון מור ראשון לציון טלפון לבדוק אם החניכים בסדר, באמצעות הגדרות פורמליות ובלתי פורמליות. אתם אף פעם לא יודעים מה מישהו עלול לעבור. לכן, נסו לנהל שיחות יומיומיות עם חניכים – רק כדי לקלוט את הוויברס והתנאים שלהם. אם מנטורים נתקלים במשהו דחוף, רשום ודנו אם אתם יכולים לשאוף ביחד לעבוד על זה.

  • הפחתת רמות החרדה – לפעמים בני אדם עשויים למצוא את עצמם לכודים במצב של חרדה, בלי יכולת לצאת. יכול להיות להם מאוד קשה להסביר את מצבם. ניהול ותמיכה בחניך שעובר חרדה יכול לעזור להפחית את הלחץ שלו ולשפר את רווחתו. חלק ממחלות בריאות הנפש מסווגות בתנאי נכות. ומכיוון שזה נחשב לאחד המאפיינים המוגנים, על עובדי מכון מור מגדל המאה טלפון להבטיח שהעובדים שלכם יקבלו זכויות סטטוטוריות עבור זכויות והטבות עבודה. כמו למשל – חרדה, נושאים של הערכה עצמית וביטחון תמיד קשורים קשר הדוק. כאשר אתם מבחינים במקום העבודה, תעשו כמיטב יכולתכם לעזור להם לנהל את הרמות באמצעות עידוד חיובי ותמיכה עם מיטיבים.

  • ביטול הפחד מהשלכות – בתחום העסקי, החונכות של מכון מור חיפה טלפון מאפשרת לקיים דיונים – שפעם היו קשים מבחינה היסטורית. נראה היה שזה סיום הקריירה להביא בעיות אישיות לפתחו של המעסיק. בעולם העבודה ההיפר תחרותי, הצגת כל סימן לחולשה מפחיתה ממכם אוטומטית. והסטיגמה סביב בריאות הנפש שנוספה לסיכוי לעצור את התקדמות הקריירה היא לא שילוב טוב. מנטורים מאפשרים לעובדים להרגיש בטוחים שהנושאים יזכו להכרה, ללא השלכה על התקדמות הקריירה או תפקידי העבודה.

  • פתיחה בביטחון – עסקים צריכים להקדיש זמן, מאמץ ומשאבים להדרכה. בין אם הם שוכרים מאמן חיצוני או מספקים הכשרה להנהלה מתאימה. על מנת לעזור לעובד עם בעיות נפשיות, הנקודה הראשונה היא לספק סביבה בטוחה ונוחה עבורו לשתף את הבעיות שלו. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא שהם ירגישו פגיעים וחסרי ביטחון. באמצעות חונכות, אתם יכולים להציע לעובדים רמה ראשונית של אמון, סודיות וחוסר משוא פנים. למנטורים שעברו הכשרה פנימית כבר יהיה קשר עם החונכים שלהם – דבר שלא ניתן לשכפל.

האם מכון מור הרצליה טלפון מסוגל לחזק את הביטחון העצמי של המטופלים?

ביטחון עצמי משחק תפקיד מכריע הן בחיים האישיים והן בתוך מקום העבודה. בעוד שבעיות דימוי עצמי נמוך אינן מסווגות כבעיה עצמאית בבריאות הנפש, היא בעיה שכיחה עבור אלה שנפגעו. מחקרים לאורך השנים מראים את ההשפעה המזיקה שיש להערכה עצמית נמוכה על אדם ובריאותו הנפשית, כאשר ביטחון עצמי נמוך קשור לירידה במעורבות במקום העבודה, ברמות הייצור ובמיומנויות התקשורת. ביטחון זה הכול על הידיעה במה אתם טובים והערך שאתם מביאים, זה נחשב חיוני לפיתוח קריירה. ישנם יתרונות רבים בנטילת חונך מקצועי או אישי מאת מכון מור הרצליה טלפון שיעזור להדריך אדם במסע שלו, עם זאת, לעתים רחוקות יותר מתייחסים להשפעה שיש למנטור על הביטחון העצמי של החונך שלו.

אנשים עם הערכה עצמית נמוכה מלאים לרוב בספק עצמי ובתסמונת המתחזה, גם אם הם מומחים בתחום. קיום מנטור של מכון מור נתניה טלפון, אשר מציע סיוע והכוונה במקום העבודה יכול לשנות במידה ניכרת את האופן שבו אדם רואה את עצמו. מערכות יחסים חונכות יוצרות מרחב בטוח שבו ניתן לשתף רעיונות בחופשיות ללא שיפוט, מה שמאפשר לחניכים לצמוח כאדם ולאמץ את הפגיעות שלהם.

האם מכון מור חורב טלפון יכול להפחית רמות חרדה וסטרס?

רבים ממכם במהלך חייכם חוו לחץ או חרדה בחיי העבודה או הבית. שני הנושאים הללו לא רק מזיקים לבריאות הפיזית, אלא גם משנים את מצבכם הנפשי ואת הרווחה שלכם. למעלה משבעים וארבעה אחוזים מהמבוגרים סבלו כל כך הרבה מתח שהם מרגישים מוצפים, כאשר שלושים ואחד אחוזים מהמבוגרים חווים סוג של הפרעת חרדה במהלך חייהם. יש צורך הולך וגובר של ארגונים כמו למשל מכון מור חורב טלפון לתמוך בעובדים שלהם בעניינים אלה. למרות שהתגברות על מכשולים אלו לא תמיד מרגישה בר השגה, מנטור של מכון מור חיפה טלפון יכול לעזור מאוד להקל על רמות הלחץ והחרדה שעובד עשוי להרגיש במקום העבודה.

אנשים החווים חרדה עלולים להתייסר מהמשימות הקטנות ביותר או להיזהר מהסביבה שלהם, מה שעלול להרגיש מוחץ ומפחיד עבור האדם. חונך נהדר של מכון מור לניאדו נתניה טלפון יכול לעזור להימנע מהרגשות הללו בכך שהוא שם כדי לעבוד עם המודרך, למצוא פתרונות לאתגרים שלו בסביבה מאובטחת. מנטור מטעם מכון מור מאר טלפון אולי נתקל בעבר במכשולים דומים, מה שמאפשר לחניך שלו לראות שהבעיה נפוצה, ניתנת להתגברות ואינה אמורה לגרום לו למצוקה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

16 תגובות

  1. עינויים בקבלת תשובה לבדיקת CT – שלחו לי לנייד שיש לי תשובה לבדיקה, בשום צורה לא הצלחתי לקבל את התשובה, במקום לשלוח ישר לטלפון הנייד, מבקשים כל מיני פרטים, אני רושמת את כל הפרטים וזה לא מתקבל, אני מתקשרת לטלפון אין בן אדם שעונה, ומפנים אותי שוב לאינטרנט וחוזר חלילה, חצי יום בזבזתי עד שהתייאשתי. אני אישה חולה עם כאבי גב ושבר ביד. שולחים קוד שבורח בשנייה לא מספיקה לרשום, בסוף לא קיבלתי תשובה ומחר יש לי תור בבית חולים תל-השומר.

  2. רצתי לציין עובדת שלכם במכון מאר עזרת לכל אחד .אני אישית נתקלתי בבעיה וקבלתי שרות ללא דופי ליאת טל .

  3. שלום לכם, בצעתי היום בדיקת שדה ראייה בנעמי שמר בחולון, אני חייבת לציין את היחס הטוב מאוד והמקצועי של רותי, פשוט הרגשתי אכפתיות ויחס אנושי, וזה נתן לי הגשה טובה, תודה לכם.

  4. שלום לכם
    היום בצעתי בדיקת שדה ראייה בנעמי שמר שבחולון, אני חייבת לציין את היחס הטוב והסבלני שקבלתי מהנציגה שלכם בשם "רותי" יישר כח ותודה רבה. עמליה קורן

  5. שלום רב ,
    מזה יומיים שאני מנסה להוציא תוצאות בדיקת אולטרסאונד שד, לא הצלחתי בשום אופן , כמו כן לא מצליחה ליצור קשר עם תמיכה טכנית למכון – חבל

  6. בושה וחרפה למכון מור לא מכבד את החולים חוסר אנשים באים לקבל צילום ותשובה .. אבל יושבים אנשים חסרי לב . אנחנו אנשים פשוטים עוד עבודה …שום אמפתיה מחכה 3 שבועות לתשובות והם עדייו לא לקחו אפילו לפיענוח….חבל זלזול כזה בחולים. אנחנו אנשים חולים ולא באים לשתות קפה….

  7. זילזול בלקוח! בושה!
    הגעתי למרפאה בראשלצ, ואמרו לי שמבטלים לי את התור בגלל שהגעתי באיחור של 20 דקות…

    גרמתם לי נזק גדול, גם הפסדתי חצי יום עבודה וגם לא הספקתי לתת את הבדיקה בזמן למי שהייתי צריך..

  8. שלום רב,
    שלושה שבועות לאחר ביצוע בדיקת ct ירך ועמ' שידרה תחתון, אין לי עדיין תשובה. נסיוני להכנס ל"תוצאות בדיקות",עם הקוד שקיבלתי מכם, לא מתאפשר בטיעון שיש טעות בקוד. בחמישה (!) מספרי טלפון שונים שאתם מפרסמים אין תשובה או "לא מחובר". לאחר שליחת פקס אליכם חזרה אלי מישהי והעבירה אותי שוב לאחד המספרים שאין בו מענה. אשמח לשוחח עם נציג שרות לקוחות.

  9. אישתי מחכה לתוצאות CT גב כחודש ימים וטרם הגיעו,כל הניסיונות לברור לא צלחו,אין מענה טלפוני וחוסר האכפתיות חוגג,זאת ההתנהלות במכון מור.

  10. שלום,
    שמי גולן , אשתי עשתה בדיקה US במכון מור טבריה , נציגי המכון לא אמרו לנו על אפשרויות החניה בטבריה , הוויז לקח אותנו לפניה אחרת , והלכנו ברגל בשיא החום ושאלנו אנשים איך להגיע , בסוף טיפלנו מול הוויז והם שינו את המסלול כך שיביא את החולים ישירות למכון. אנו ממתינים לתוצאות הבדיקה , באתר לא יכולים להיכנס , מתקשרים למור אין תשובה של נציג רק הקלטות של המערכת ,
    מה אנו מבקשים :
    א. להגיע לבדיקה במכון עם הנחיות מסודרות והכי קלות של נציגי המכון.(הן בהגעה והן בחניה)
    ב. לקבל את תוצאות הבדיקה בזמן .(למרות שיש תשובה תוך יום , עדיין לא קבלנו אותה , עקב תקלה מול המכון )
    ג. שנציגי מור המכובד יענו בזמן ולא בדוגמא שלנו (זמן ההמתנה 5 דקות ובפועל אנו מחכים יותר מ-10 דקות עד שהמערכת מכבה את עצמה )
    ד. לא ראוי ולא יעיל להשאיר חולים באוויר ללא מענה . כך שהשירות נפגע .
    אני מבטיח דבר אחד :

    1. כשם שגרמנו לוויז לשנות את מסלול ההגעה במדויק למכון מור .
    2. כך נגרום בכל דרך אפשרית לשנות ולייעל את השירות של מכון מור לחולים .
  11. אין מענה טלפוני. אין שירות וואטסאפ נורמלי. בטלפון יש אפשרות להשאיר מספר ואמורים לחזור אליך. לא חוזרים….

  12. הנני נכה מאה אחוז עשיתי בדיקה במכון שינה במור עפולה ,קבלתי יחס נהדר חזרתי עקב התוצאות לקבלת מכשיר cpap קבלתי אותו לשבוע היחס היה נפלא היום שהגעתי להחזיר את המכשיר ,הטכנאית התאימה לי מסכה פה ואף ,הרגשתי נפלא ,נאמר לי לשלם על המסכה מאה וארבע שקל ,ולחזור לביקורת בעוד שבוע ,עד כאן הכול תקין ,שניגשתי לשלם היה בעיה אם הרשת של המשרד לא היה ניתן לקבל אשראי מאף אחד ,אמרו להמתין עד שהתקלה תיפתר ,שאלתי הרי אני צריך בכל מצב לחזור בשבוע הבא כדי לקנות את המכשיר אם אכן מתאים לי ,אז בשבוע הבא אשלם או שתתקשרו אליי שתסתיים התקלה ואתן לכם ,את מספר הכרטיס ,בשלב הזה הגברת שטוענת שהיא מנהלת המרפאה ,התעצבנה בטענה ,שלמה אני מתערב לה בעבודה ולמה אני מגן על הבחור השני ,הסברתי לה שאת טוענת שיש בעיה במערכת ,לא את הבעיה ,לא אני לא אוהבת שמחרבנים לי על הראש היא אומרת ,אני מתאמצת ורצה בשבילכם ,ורק תלונות ,התנצלתי אמרתי לה אין לנו כלום נגדך הבעיה במערכת ,ומסביר לך שלא ישנתי כל הלילה והנני מגיע מנוף הגליל ,פעם אחת לקחת את הבדיקה שינה פעם שנייה להחזיר את הבדיקה ואחרי שבוע שוב לקבל את מכשיר ה CPAP לניסיון ,חזרתי היום 17/01/2023 להחזיר את המכשיר ולהסביר לטכנאית שלא נוח לי אם המסכה שקבלתי ,התאימה מסכה ואני רוצה לשלם עליה ,למה כועסת ,ברגע הזה אמרתי הנה המכשיר אני יוצא לקחת אויר ,וחשבתי שאמצא כספומט קרוב ונסיים את הסאגה הזו ,שחזרתי כי אין לי כוח ללכת יותר מדי עקב הנכות והמחלות שלי ,אמרה תביאו את הכרטיס שלו כנראה הסתדר ,הפקידה השנייה רשמה על הפתק את סוג המסכה והמחיר ,היא חייבה אותי במקום 104 שקל ב144 שקל ,אני לא יכול לקרוא בלי משקפי הקריאה ,בקשתי שהפקידה שנתנה את הפתק תקריא לי מה רשום בקבלה ,ואז היא אמרה לה טעית במחיר היא רצה מיד לחדר השני התקשרה למישהי כדי לזכות אותי ,והטיחה בפקידה השנייה את הטעית אותי הכול בגללך בכעס ,אמרתי לה אני הייתי לידה שהיא אמרה לך 104 ,זה לא יפה ,פתאום צעקה עליי אתה חוצפן לא טוב לך לך מפה אני לא נותנת לך שרות ,אמרתי לה את קוראת לי חוצפן אני אולי יותר מבוגר מאבא שלך את לא מתביישת, לא הטונים שלך לא נעימים לי אני המחליטה ואתה תלך מפה לא רוצה לתת לך טיפול ,(כמובן שאת הזיכוי היא ביצעה ) ושוב אתה חוצפן ,ברגע הזה הבנתי שעדיף שאעזוב את המקום ,השארתי את המכשיר ואת המסכות שם ונסעתי הביתה ,אני בוש ונכלם אפילו שאני כותב את המכתב הזה ,זה לא שרות ,ולגברת אם כול הכבוד את מחויבת לתת שרות ללקוחות זו העבודה שלך ,אני מקווה שמישהו מההנהלה ימצא לנכון לפנות אליי ולדבר על הנושא הגרוע הזה !!!

  13. בזיון, אחי המתנה של שלושה חודשים שעתיים המתנה עומס בחדר ההמתנה אין חלון ואחרי שעה וארבעים דק מגיע בחור צעיר המזכירה בעקבותיו היא נכנסת לרופא ומכריזה שהבא בתור זה הבחור שרק הגיע בושה! (ולא הייתה לו שום מגבלה פיזית והוא דיבר והתהלך בבטחה) ולפני שתגידו שיש לו פטור מתור גם לאימא שלי ולכמעט כל המבוגרים שם היה היו שם אנשים שסבלו מכאבים מבוגרים שלא יכלו לשבת כאב להם הגב מרוב המתנה אחד מהם איים ביקש את הטופס התחייבות שלו בחזרה ורק ככה נתנו לו להיכנס
    אימא שלי נרקבה שם בת 80 תתביישו לכם נכנסתי לרופא והוא לא העז להיישיר מבט נבוך הוא אמר שזה תורו של הבחור מבלי להסתכל בשום רשומות כמה כוח יש להם בחוסר ברירה נתונה לחסדיו נחנקתי מכעס מתוסכלת וערה לכאב של אימא שלי תתביישו מכון מור מרכז חורב מרפאת כאב

  14. עשיתי בדיקת cta באופן פרטי ואי אפשר להוציא את זה באתר הקובץ לא נפתח בכלל! אין שום מענה אנושי שיוכל פתור את הבעייה!!!
    הכל עובד עם מערכת אוטומטית עם משל

  15. שלום.היום היתי בבדיקה בסניף נתניה לניאדו.קיבלה אותי בחורה בשם לימור .איז שירות מעולה .מלא חן חמלה יעילות .כול הכבוד

  16. אני רוצה להגיש תלונה על שירות הלקוחות בווטסאפ בחורה בשם ליאת התנהלה איתי לקביעת תור משעה 12.20 ובשעה 15.00 עדיין לא הצלילה לטפל בי עד הסוף קבעה לי תור ביקשתי לשנות שעה לא מגיבה בסוף עזרו לי בשירות הטלפוני ממש בוש 3 שעות בנסיון לקבוע תור לבדיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מכון מור

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מכון מור רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מכון מור. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מכון מור, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מכון מור, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מכון מור, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.