נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכללת קיי

>>
>>
שירות לקוחות מכללת קיי טלפון
צור קשר שירות לקוחות מכללת קיי

מכללת קיי הינה מכללה אשר נוסדה בשנת 1954 והיא אחת מן המכללות המובילות בתחום הכשרת עובדי הוראה, המכללה מציעה לימודי חינוך והוראה במגוון תוכניות לימוד שונות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מכללת קיי

צור קשר שירות לקוחות מכללת קיי
צור קשר שירות לקוחות מכללת קיי

טלפון של שירות הלקוחות של מכללת קיי

מספר הטלפון הינו:  

08-640-2795

צור קשר באתר של מכללת קיי

כתובת האתר הינה: 

https://kaye.ac.il/

שירות הלקוחות בכתובת של מכללת קיי

כתובת החברה הינה:

עזריאל ניצני 6, באר שבע

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מכללת קיי

שם דף הפייסבוק הינו:

מכללת קיי בשביל החינוך

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מכללת קיי

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

kayecollege

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של מכללת קיי

שם ערוץ היוטיוב הינו:

מכללת קיי

הטוויטר של שירות הלקוחות של מכללת קיי

חשבון הטוויטר הינו:

המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע

צור קשר בפינטרסט של מכללת קיי

כתובת הפינטרסט הינה:

Kaye Academic College of Education

 

צור קשר בפקס של מכללת קיי

מספר הפקס הינו: 

08-6413020

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מכללת קיי

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מכללת קיי רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מכללת קיי. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מכללת קיי, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מכללת קיי, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מכללת קיי, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.