נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

>>
>>
שירות לקוחות מלון לאונרדו פלאזה ים המלח טלפון
צור קשר שירות לקוחות מלון לאונרדו

מלון לאונרדו לפאזה ממוקם בים המלח והוא חלק מרשת מלונות לאונרדו פלאזה ובין המלונות הנחשבים להכי טובים בארץ.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

צור קשר שירות לקוחות מלון לאונרדו

טלפון של שירות הלקוחות של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

מספר הטלפון הינו:  

08-9553333

זמינים בימים ושעות:

7\24

צור קשר באתר של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3q1HJWx

כתובת מייל ליצירת קשר- nvds_recep2@fattal.co.il

שירות הלקוחות בכתובת של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

כתובת החברה הינה

ים המלח, עין בוקק

מסנג'ר של שירות הלקוחות של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

הפייסבוק של שירות הלקוחות של לאונרדו פלאזה ים המלח

שם דף הפייסבוק הינו:

רשת מלונות פתאל – Fattal Hotel Chain

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

fattal_hotels

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

שם ערוץ היוטיוב הינו:

רשת מלונות פתאל

לאונרדו שירות לקוחות

רשת מלונות לאונרדו היא אחת מהרשתות המובילות בישראל ובעולם. לצד הפריסה הרחבה של הרשת בעולם, תוכלו למצוא פריסה מרשימה גם בישראל. ישראלים רבים נופשים מידיי שנה באחד מהמלונות של הרשת כאן אצלנו בישראל. אנו מדברים על רשת שפרוסה מאילת וכמעט עד קריית שמונה. מה שאומר שגם אתם תוכלו למצוא את עצמכם נופשים באחד מהמלונות הללו. שירות לקוחות לאונרדו אמור לסייע לכם במקרה של בעיה מכל סוג שהוא.

הבעיה עם שירות הלקוחות היא שלא תמיד יהיה לכם קל למצוא את המידע אודותיהם. ישנן רשתות שמנסות להסוות את הדרכים לפנייה למוקד השירות כדי למנוע שיחות מלקוחות. הרי בחלק גדול מהמקרים השיחות הן שיחות של לקוחות שרוצים להתלונן או להעביר ביקורת. עם זאת אתר שירות בקליק הוקם כדי לפתור בדיוק את העניין הזה. הגיע הזמן שיהיה לכם פשוט וקל לשוחח עם שירות הלקוחות של רשת לאונרדו מכל סיבה שהיא.

לאונרדו – רשת מלונות בישראל

כאשר אנו מדברים על רשת מלונות לאונרדו חשוב לשייך אותם לקבוצת פתאל. קבוצת פתאל מחזיקה בכמה רשתות של מלונות בישראל, המובילה שבהן היא לאונרדו. בישראל בלבד יש מעל 20 מלונות המשויכים לרשת לאונרדו, תוכלו למצוא עוד כמה עשרות בכל העולם. מה שאומר שהרשת מונה לא מעט מלונות, כולם פזורים באזורים שונים בארץ. המטרה היא שתוכלו להפוך את החופשה שלכם לחופשה המושלמת בדיוק כפי שהיא צריכה להיות. עד שאתם כבר מתפנקים חובה עליכם לקבל בדיוק את מה שרציתם ותכננתם לקבל. מחפשים מלון לאונרדו טלפון? באתר שירות בקליק יהיה לכם את כל המידע.

לאונרדו שירות לקוחות

הדבר הראשון שתצטרכו לעשות כאשר אתם מחפשים דרך ליצור קשר עם המלון זה לחפש את מספר הטלפון. שיחה עם שירות הלקוחות של הרשת עשויה לשפוך המון אור על סימני השאלה. אם אתם רוצים לפנות למלון ספציפי תוכלו למצוא כאן אצלנו באתר את המספר הרלוונטי. שירות הלקוחות של מלון לאונרדו טלפון הוא: 03-5211777.

אין לכם את הזמן להמתין עד שאחד מהנציגים יתפנה אליכם? תוכלו להשאיר פנייה לנציגי השירות דרך האתר. הפנייה לרוב נענית תוך מספר שעות או תוך כמה ימים מועטים בלבד. אם לא מדובר על פנייה דחופה, תוכלו לעשות אותה דרך האתר דרך הלינק הבא.

אתר רשת פתאל לאונרדו

לרשת מלונות לאונרדו אין אתר ייעודי, הזמנת מלונות באינטרנט ניתן לעשות דרך האתר של פתאל. האתר מיועד לכל השלוחות של הרשת בכל הארץ, בין היתר גם מלונות לאונרדו. תוכלו להסתכל אילו מלונות עוד נמצאים תחת קבוצת פתאל, לאחר מכן גם לעשות הזמנה. לחצו כאן כדי להגיע ישירות לאתר האינטרנט של פתאל. בו בזמן תוכלו גם לחייג לשירות הלקוחות של רשת לאונרדו כדי לבצע הזמנה. מה המספר אילו יהיה עליכם לחייג? מלון לאונרדו הזמנות טלפון: 03-5211777.

שאלות ותשובות ששואלים על מלון לאונרדו

שאלה: מדוע כדאי לנפוש ברשת מלונות לאונרדו?

תשובה: הרמה של המלונות יחסית גבוהה לעומת הסטנדרט אותו הכרתם מרשתות אחרות. בו בזמן הפריסה של המלונות היא ארצית, מה שאומר שיהיה נוח להגיע אליהם. תמצאו את עצמכם במצב בו אתם בוחרים את האזור בו תרצו ללון. מוזמנים להתקשר למוקד שירות הלקוחות כדי לבחור את המלון האידיאלי.

שאלה: מהו המחיר של חופשה ברשת לאונרדו?

תשובה: המחיר של חופשה ברשת לאונרדו משתנה בהתאם לתקופה במהלך השנה ובהתאם לסוג המלון. כמובן שתוכלו לקבוע רף מחיר מסוים שיהיה המקסימלי וממנו לא תרצו לחרוג. רוצים לדעת איזה מלון יתאים לתג המחיר אותו קבעת מראש? אנו מזמינים אתכם לחייג אל מלון לאונרדו טלפון 03-5211777.

שאלה: מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות?

תשובה: כדי שתוכלו לחייג בזמן יהיה עליכם להבין מהן שעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות. מוקד שירות הלקוחות של לאונרדו פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:30 עד 18:00. בימי שישי או בערבי חג מוקד שירות הלקוחות זמין בין השעות 08:30 עד 13:00. תבחרו את השעה ואת היום שבהם יהיה לכם נוח לשוחח עם המוקד.

שאלה: אילו בעיות מוקד השירות יכול לפתור לכם?

תשובה: באופן עקרוני מוקד שירות הלקוחות יכול לפתור לכם מגוון רחב של בעיות. החל מבעיות עם הזמנות נקודתיות, דרך בעיות עם חופשות שכבר הייתם בהן. כל בעיה שקשורה למלון לפני או אחרי ההזמנה נפתרת על ידי שיחה למוקד שירות הלקוחות. איך תגיעו אליהם? מלון לאונרדו טלפון: 03-5211777.

מספר דברים לסיום שצריך לדעת על מלון לאונרדו:

  • קחו בחשבון כי חופשה בחודשי החורף יכולה להיות משתלמת פי כמה בהשוואה לחופשה בחודשי הקיץ. מה שאנו מציעים לכם זה לבדוק את המחירים לאורך כל ימות השנה. אל תהיו מקובעים על תאריך ספציפי כי המחירים באותה תקופה עשויים להיות גבוהים באופן משמעותי. רוצים לברר איפה הכי משתלם לנפוש? התקשרו אל לאונרדו טלפון 08-6363636.
     
  • הצעת המחיר שקיבלתם יקרה מידיי? אפשר לבחון כל מיני אלטרנטיבות במסגרת המלונות הנמצאים על הפרק. תזכרו כי יש המון מלונות של רשת לאונרדו בפריסה ארצית, חלקם יכולים להיות זולים פי כמה. אל תגרמו לעצמכם להגיע למצב בו המחיר שתשלמו יהיה גבוה מידיי בשבילכם. המחירים הם גמישים, שווה לבחון עוד הצעות בעוד מלונות אחרים.
     
  • רוצים לבטל את ההזמנה אותה עשיתם? ההזמנה ברשת המלונות לאונרדו נעשית בהתאם למדיניות הביטולים של החברה. לא תמיד תהיה אפשרות לבטל לחלוטין את ההזמנה אותה עשיתם. ישנו צורך להודיע מראש ולעשות זאת תחת מגבלה מסוימת של זמן מיום ההזמנה. אם החלטתם לבטל את ההזמנה אל תחכו יותר מידיי זמן אחר זה עלול להתפספס.

  • באתר שירות בקליק תוכלו למצוא את מספרי הטלפון של כל אחד מהמלונות מרשת לאונרדו. בא לכם לקבל הצעת מחיר הנוגעת למלון מסוים? פנו אליו ישירות. המידע שנמצא באתר הוא מידע מעודכן שמתעדכן על בסיס קבוע. כל מספרי הטלפון יביאו אתכם ישירות אל המלון הרצוי או אל שירות הלקוחות הראשי של הרשת.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.