נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלם שכר

>>
>>
שירות לקוחות מלם שכר טלפון
צור קשר שירות לקוחות מלם שכר לוגו

מלם שכר הינה החברה הגדולה והמובילה בישראל לאספקת שירותים טכנולוגיים מתקדמים לניהול המשאב האנושי.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מלם שכר

צור קשר שירות לקוחות מלם שכר לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של מלם שכר

מספר הטלפון הינו:  

02-6700500

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של מלם שכר

כתובת המייל הינה:

payroll_hd@malam-payroll.com

צור קשר באתר של מלם שכר

כתובת האתר הינה

https://www.malam-payroll.com/

שירות הלקוחות בכתובת של מלם שכר

כתובת החברה הינה

עם ועולמו 8

שירות לקוחות מלם שכר

אנשים אשר מחזיקים עובדים בכמות כזאת או אחרת בעסק שלהם, צריכים אפשרות נוספת שתעזור להם על מנת שלא יפלו תחת כול הסמכויות. כך נוצרו להם עסקים המבקשים לדאוג לאפשרות של ניהול יותר נכון של האנשים השונים העובדים בעסק שלכם. הפעם נבקש לדבר על מלם שכר, המתעסקת זה שנים רבות ביצירת כלים טכנולוגיים למען ניהול משאבי אנוש בצורה טובה יותר.
תוכנות ממוחשבות הן דבר שאתם צריכים להשתמש בו בצורה יומיומית אם אתם מבקשים לנהל את העסק שלכם ברמה גבוהה. שירות לקוחות של החברה קיים לו במגוון דרכים וכעת אתם יכולים לבחור את ערוץ התקשורת הנוח ביותר שניתן להשתמש בו. ניתן להשתמש באתר האינטרנט, במספר הטלפון, במייל אלקטרוני ועוד. כעת הדרך היא נוחה בשבילכם. 

התוכנות של מלם בשביל כול אחד

מלם שכר היא חברה לפיתוח תוכנות הקשורות למשאבי אנוש, אם אתם מבקשים לרכוש את אחד מהמוצרים או לקבל עזרה על שימוש בהם, ניתן לפנות אל שירות הלקוחות באחת מהדרכים הבאות.
ניתן להרים את הטלפון ולחייג מספר שיוביל אתכם לשירות לקוחות ארצי. אין צורך לחייג מספרי טלפון שונים על מנת להגיע למחלקות השונות של החברה. תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט, לפעול בצורה עצמאית על מנת לרכוש תוכנות ולהפעיל אותן במידת הצורך. ניתן להשתמש כמה פעמים שתרצו בכתובת המייל האלקטרונית למען יצירת קשר בחברה. לבסוף, ניתן להשתמש גם ברשתות החברתיות במידת הצורך, כדי לצרוך את התכנים השונים של החברה. כעת הדרכים קיימות בשבילכם ואתם צריכים לבחור. 

מספר טלפון לכל פנייה אל מלם שכר

אם אתם רוצים  לפנות אל מלם שכר טלפון תוכלו להשתמש במכשיר שלכם ולחייג את המספר הבא – 02-6700500. מדובר בטלפון אשר מכיל פנייה לכלל האזורים הקיימים בארץ ישראל. בנוסף, תוכלו לבחור את המחלקה המתאימה למקרה האישי שלכם ולהבין מי הוא האדם שיוכל לעזור לכם בהמשך הדרך. מספר זה פנוי לשימוש בשעות השגרה של שירות הלקוחות על פני רוב ימי השבוע. יש להבין כי לעיתים תוכלו להגיע למצב בו אתם מחכים כמות זמן מסוימת על מנת לקבל תשובה. אם אתם רוצים עזרה בדרך נוספת, תוכלו להשתמש בערוץ תקשורת נוסף בהמשך הדרך.
כעת אתם יכולים להשתמש במספר כאשר הדבר נוח לכם כעת. 

אתר אינטרנט של מלם שכר לפעילות עצמאית

ניתן להיכנס לאתר החברה על מנת לקבל תשובה כאשר אתם נמצאים במצב בו לא ניתן כיצד לפעול.
כתובת האתר האינטרנטי נמצאת ב  https://malam-payroll.com/. ניתן לצפות במוצרים החדשים הנוצרים מבית מלם, להבין כיצד להפעיל אותם ולראות מהם היתרונות והחסרונות הקיימים בשימוש במוצרים השונים. למעשה ככול שאתם לומדים להשתמש באתר לאורך זמן בצורה עצמאית,
כך תוכלו לקבל עזרה מבלי שאתם משתמשים בדרך תקשורת כזאת או אחרת. נסו למצוא את המחלקה אשר מתאימה למקרה שלכם באתר עצמו. ישנן מחלקות רבות ואתם יכולים ללמוד על שימוש נכון בהן. בנוסף, תוכלו לפנות אל אנשים שונים בעזרת שימוש בטופס פנייה אינטרנטי הנמצא באתר החברה. תוכלו להזין את הפרטים שלכם, פרטי המקרה ועוד. למעשה מדובר במסגרת אמינה שניתן להשתמש בה כמה פעמים שתצטרכו. 

כתובת מייל של מלם שכר לקבלת עזרה נוספת

אחת מדרכי התקשורת אשר אנשים שבים ומשתמשים בה לאורך זמן היא כתובת מייל אלקטרונית.
הכתובת של מלם שכר היא ales@malam-payroll.com. ניתן לכתוב אליה מספר גדול של מיילים ופניות על כול מקרה בעייתי שנוצר בדרך. טוב לדעת כי מדובר על דרך תקשורת המשתפרת לה ככול שהזמן עובר. אין הגבלה על מספר המיילים שאתם יכולים לשלוח לכתובת זאת.
את הדבר תוכלו לשלוח לאורך כול שעות היממה וימי השבוע. אך יש להבין כי את התשובה עתמה תקבלו לאורך שעות הפעילות של שירות הלקוחות עצמו. ניתן לצרף מסמכים ותמונות אם אתם רוצים להצביע על הוכחה מסוימת לבעיה  בה אתם נמצאים. שימוש נוסף שתוכלו לעשות במייל שלכם
הוא לפנות אל מחלקה כזאת או אחרת בצורה אישית. אם תפנו כמה פעמים אל אותו אדם תוכלו ליצור כבר תקשורת שחוזרת על עצמה. אנשי השירות יוכלו להכיר אתכם.

רשתות חברתיות לצריכת תכנים ממלם שכר

כעת אתם יכולים לצרוך את התכנים השונים של מלם שכר בעזרת צפייה ברשתות החברתיות השונות. כבר מזמן אנשים מבינים עד כמה פלטפורמות אלו הפכו לדבר שבשגרה שאנשים מבקשים להשתמש בהן לאורך זמן. הרי שזה טבעי שכול עסק או חברה שירצו לפרסם את עצמן, יפעלו גם בזירה שכזאת. כך אתם מוזמנים לחפש את השם "מלם שכר" במנועי החיפוש השונים באתרי הטיקטוק, אינסטגרם, פייסבוק, לינקדין ועוד. למעשה מדובר בעסק שהולך וגדל ככול שהזמן עובר.
כך שבכול פעם שרשת חברתית אחרת תתפרסם לה, כך תוכלו ליצור קשר אל החברה בעזרתה.
תוכלו להיכנס אל דפי הרשתות ולצרוך תכנים על מוצרים חדשים שהחברה מייצרת מדי כמה ימים. תוכלו להשתמש באפשרות כעת.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מלם שכר

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מלם שכר רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מלם שכר. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מלם שכר, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מלם שכר, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מלם שכר, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.