נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מנורה מבטחים

>>
>>
שירות לקוחות מנורה מבטחים טלפון
מנורה מבטחים שירות לקוחות לוגו

קבוצת מנורה מבטחים – אחת מקבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מנורה מבטחים

מנורה מבטחים שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של מנורה מבטחים

מספר הטלפון הינו:  

2000*

זמינים בשעות ובימים:
ימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:00

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:

  • מוקד מכירות- *9699 ימים א'-ה'  8:00-19:00
  • מוקד מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל- 072-3838102
  • מוקד חירום רפואי בחו"ל – 03-9206911

צור קשר באתר של מנורה מבטחים

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3rq01zE

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מנורה מבטחים

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

menoramivtachim

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של מנורה מבטחים

שם ערוץ היוטיוב הינו:

מנורה מבטחים

רשימת טלפונים נוספים של מנורה מבטחים שירות לקוחות

  1. מנורה מבטחים טלפון 03-710-7777
  2. מנורה מבטחים באר שבע טלפון 03-710-8083
  3. מנורה מבטחים ביטוח רכב טלפון 03-710-8083
  4. מנורה מבטחים הנהלה ראשית טלפון 03-710-8083
  5. מנורה מבטחים חיפה טלפון 03-710-8083
  6. מנורה מבטחים ירושלים טלפון 03-710-8083
  7. מנורה מבטחים מלא טלפון 03-710-8083
  8. מנורה מבטחים מעסיקים טלפון 03-710-8083
  9. מנורה מבטחים פיצויים טלפון 03-710-8083
  10. מנורה מבטחים פנסיה טלפון 03-710-8083
  11. מנורה מבטחים פנסיה וגמל טלפון 03-710-8083
  12. מנורה מבטחים צור קשר טלפון 03-710-8083
  13. מנורה מבטחים קרן השתלמות טלפון 03-710-8083
  14. מנורה מבטחים ראשון לציון טלפון 03-710-8083
  15. מנורה מבטחים שירות לקוחות טלפון 03-710-8083

מנורה מבטחים ואחזקות

אם אתם מחפשים ביטוח ופיננסים, כדאי לכם להכיר את מנורה מבטחים ופיננסים, מנורה מבטחים הינה אחת מחמש החברות הגדולות בישראל, והינה מנהלת את קרן הפנסיה הגדולה בישראל. מנורה מבטחים מכסה את כל סוגי הביטוח הקיימים בשוק, בנוסף מעניקה שירותי פיננסים כגון קופות גמל, פנסיה והשקעות.

מנורה מבטחים מנהלת חברות בת העוסקות בתחומים מגוונים כגון השקעות בנדל"ן ואנרגיה סולרית. אם רצונכם בביטוח אשר תכסה ותדאג לכל הצרכים שלכם ואם בנוסף הנכם מחפשים חברה מקצועית ואמינה בתחום השקעות ופיננסים, במנורה מבטחים ידאגו לעשות כל הניתן בשבילכם.

יצירת קשר ושירות לקוחות מנורה מבטחים

במנורה מבטחים שמים דגש על מתן שירות איכותי וזמין עבור כלל לקוחות החברה, ועבור מצטרפים חדשים, ברשות מנורה מבטחים מוקד טלפון מאויש בזמני שעות הפעילות במוקדנים איכותיים ומקצועיים אשר ישמחו לענות על כל שאלה ולעזור לכם בכל דבר, אם ברצונכם ליצור קשר עם מנורה מבטחים ניתן לעשות זאת במגוון דרכים, בין אם דרך שירות הלקוחות בטלפון, ובין דרך אתר האינטרנט של החברה.

במנורה מבטחים זמינים עבורכם במוקדי שירות לקוחות עבור מידע ללקוחות קיימים בימים א-ה בין השעות 08:00-16:00 במספר הטלפון הבא 2000*

במידה והנכם לקוחות חדשים וברצונכם לרכוש פוליסת ביטוח או לקבל מידע עבור שירותי מנורה מבטחים, ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, מחלקת מכירות של מנורה מבטחים בימים א-ה בין השעות 08:00-19:00 במספר הטלפון הבא 9699*

מנורה מבטחים אתר אינטרנט

הנכם מוזמנים להתרשם מכל מה שיש למנורה מבטחים ואחזקות להציע בשבילכם, דרך אתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.menoramivt.co.il/ , באתר החברה תוכלו למצוא מידע רב על מגוון שירותים ופעולות שמנורה מבטחים מציעה לכלל לקוחותיה, בין היתר ביטוחים, קופות גמל, קרנות פנסיה, השקעות, תביעות, דרכי יצירת קשר עם מוקדי שירות הלקוחות ועוד.

בדף צור קשר שבאתר מנורה מבטחים תוכלו למצוא רשימה של כל הטלפונים הזמינים במוקדי השירות של מנורה מבטחים, ורשימה של כתובות מייל עבור מחלקות בחברה.

מומלץ לפני יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות, להיכנס לאתר ולהתרשם מהמידע הקיים, אולי תמצאו מענה לצרכים שלכם ותחסכו את זמן השיחה דרך מוקד שירות הלקוחות הטלפוני.

שאלות ותשובות שלקוחות מנורה מבטחים עלולים לשאול

שאלה: נכנסתי לאתר וראיתי אפשרות ביטוח שמעניינת אותי אבל יש לי כמה שאלות שלא הצלחתי למצוא להם תשובה באתר, האם זה בסדר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות כדי להתייעץ?

תשובה: בוודאי, מוקד שירות הלקוחות של מנורה מבטחים נותן מענה עבור כל שאלה ועניין שברצונכם להעלות בפנינו, אנא צרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו.

שאלה: האם יש דרך לקבל מידע נחוץ ללא צורך ביצירת קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות?

תשובה: ניתן למצוא מידע רב באזור האישי שבאתר האינטרנט, בשביל לחסוך בזמן מומלץ להיכנס ולבדוק את המידע הזמין באזור האישי לפני יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות.

טיפים להתנהלות מול שירות הלקוחות של מנורה מבטחים לסיום:

  • לפני פנייה למוקדי שירות הלקוחות, כדאי להכיר את האזור האישי באתר האינטרנט של מנורה מבטחים, תוכלו למצוא באזור האישי מידע רב, ואפשרויות לביצוע מגוון פעולות אשר יחסכו לכם זמן רב.
  •  
  • אם ברצונכם לקבל מידע עבור תביעה שהוגשה, בין אם לדעת מה סטטוס התביעה כרגע, או לקבל פרטים אחרים, ניתן לבדוק זאת דרך אתר האינטרנט של מנורה מבטחים.

  • הרבה פעמים יש לנו חוסר בהירות לגבי נושא מסוים אבל אנחנו מהססים אם כדאי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות או לא, אנחנו לא בטוחים אם השאלה שלנו חשובה מספיק, במוקד שירות הלקוחות של מנורה מבטחים, רוצים שתרגישו בטוחים ליצור קשר לגבי כל שאלה ועניין, וזמינים עבורכם בשעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות.

  • אם ברצונכם ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של מנורה מבטחים עבור שאלות לגבי מידע שלא מצאתם באתר, כדאי לבדוק שוב דרך סרגל החיפוש שבדף הבית של אתר מנורה מבטחים, הרבה פעמים התשובות שאתם מחפשים נמצאות שם, פשוט לרשום מילת מפתח בסרגל החיפוש והמערכת תעלה עבורכם את המידע הזמין באותו הקשר.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות בית השמחות טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית השמחות דף הבית בית השמחות הוא מתחם ייחודי לאירועים פרטיים ושמחות משפחתיות מכל סוג, אירועים עסקיים, מסיבות, כנסים,

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות זויפער
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות זויעפר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של זויפער דף הבית זויפער הוא בר הנמצא בעיר תל אביב. המציע חוויה הכוללת אוכל טוב ובידור. מבט מהיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. שירות לקוחות זה כנראה משהו שפשוט לא קיים במנורה מבטחים.
    מנסה להגיע לשיירות לקוחות כבר שבוע – אין אף אחד שעונה שם.
    אחרי 10 דקות של המתנה מודיעים שיחזרו אליך למספר ממנו התקשרת וסוגרים את השיחה.
    כמובן שבסוף אף אחד לא חוזר אליך.
    ניסיתי כמה פעמים במהלך השבוע האחרון. פשוט הזיה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מנורה מבטחים

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מנורה מבטחים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מנורה מבטחים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מנורה מבטחים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מנורה מבטחים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מנורה מבטחים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.