נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מנו ספנות (Mano)

>>
>>
שירות לקוחות מנו ספנות (Mano) טלפון

מנו ספנות (Mano) הינה נופש מובילה בישראל המציעה מגוון אפשרויות של הפלגות נופש היוצאות מחיפה.

צור קשר שירות לקוחות מנו ספנות

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מנו ספנות (Mano)

צור קשר שירות לקוחות מנו ספנות

טלפון של שירות הלקוחות של מנו ספנות (Mano)

מספר הטלפון הינו:  

*8288

זמינים בשעות ובימים:
סניף חיפה: א' עד ה': 17:00 – 8:00 | ו': 13:00 – 8:00

סניף תל אביב: א' עד ה': 17:00 – 9:00 | ו': סגור

צור קשר באתר של מנו ספנות (Mano)

כתובת האתר הינה:

https://cruise.mano.co.il/

שם עמוד הפייסבוק – מנו ספנות Mano Cruise

שם עמוד האינסטגרם – cruise.mano

מנו ספנות שירות לקוחות

מנו ספנות היא חברה ישראלית המציעה הפלגות ומגוון קרוזים לאירופה. אם בא לכם נופש מעט שונה, לא מן הנמנע כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם. חווית שייט היא חוויה שונה לעומת ביקור באירופה בכל דרך אחרת. מהיום אתם יודעים כי הביקור הקרוב באירופה יכול להיות שונה לגמרי. החברה מציעה מבחר ענק של יעדים אליהם תוכלו להפיג עם צי הספינות המפנקת.

רוצים להתעניין לגבי הפלגה ליעד מסוים או לקבל מענה להפלגה שכבר הזמנתם? שירות הלקוחות של מנו ספנות זמין בשבילכם. חיוג אל מנו ספנות טלפון יאפשר לכם לשוחח עם הנציגים של החברה. כל אחד מהם ישמח לתת לכם תשובה לשאלה שמעסיקה אתכם. העיקר שתוכלו להתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלכם מעבר לים. רק שהפעם במקום לטוס ליעד הנבחר תוכלו להפליג אליו עם מנו ספנות.

חופשה קצת אחרת – מנו ספנות

הפלגות וקרוזים הפכו להיות לדרך האהובה ביותר לטייל בעולם, בדגש על אירופה הקסומה. גם כאן מנמל חיפה ניתן להפליג למגוון עצום של יעדים באירופה, קרובים ורחוקים כאחד. מנו ספנות היא ההפלגות המובילה בישראל. היא זאת שהכניסה את כל המודעות לנושא של הפלגות וקרוזים לציבור הישראלי. בקרוז מטעם החברה תוכלו להנות מאירוח ברמה של 5 כוכבים הכל כלול. לא תצטרכו לדאוג לשום דבר, רק להביא אתכם את כל הדברים האישיים לחופשה מושלמת. הכל כבר מוכן – ואם יש לכם שאלה זה הזמן לשוחח עם מנו ספנות שירות לקוחות.

מנו ספנות פרטי שירות הלקוחות

רוצים לשוחח עם אחד הנציגים של מנו ספנות? אין שום בעיה, תוכלו לעשות זאת בקלות. מנו ספנות טלפון 04-300-4325 יאפשר לכם להגיע אל הנציגים הטלפוניים של החברה. הם אלה שאמורים לספק לכם תשובה לכל שאלה שמעסיקה אתכם. בין אם מדובר על שאלה שקשורה להפלגה עתידית או להפלגה אותה תרצו להזמין.

שירות הלקוחות של החברה זמין גם בעוד אפיקים נוספים מלבד מענה טלפוני. מנו ספנות שירות לקוחות טלפון 04-300-4325 זוהי רק דרך אחת מיני רבות לשוחח עם הנציגים. בא לכם לשוחח עם הנציגים של מנו ספנות דרך הוואטסאפ? אין שום בעיה. תוכלו לעשות זאת כבר עכשיו על ידי לחיצה על הקישור הבא: https://wa.me/972534346791. הנציגים של החברה ישמחו לתת מענה מהיר לכל שאלה ולכל עניין שמעסיק אתכם.

אתר האינטרנט של מנו ספנות

אינכם מחויבים לפנות למוקד שירות הלקוחות על מנת להזמין את ההפלגה הבאה שלכם. כבר יצא לכם לשוט עם מנו ספנות בעבר? אם כן, ככל הנראה לא יהיו לכם שאלות לגבי ההפלגה הבאה. את כל הפעולות השונות תוכלו לעשות אונליין דרך האתר של החברה. גם המון מידע שנוגע לשאלות נפוצות נמצא בלחיצת כפתור אחת. איך מגיעים לאתר הרשמי של מנו ספנות? בכתובת הבאה: www.cruise.mano.co.il

שאלות ותשובות שעלולות להתעורר אצל לקוחות מנו ספנות

שאלה: לאילו יעדים מפליגה מנו ספנות?

תשובה: לרוב החברה מפעילה קרוזים והפלגות ליעדים קרובים ביוון, קפריסין וטורקיה. עם זאת החברה ציעה בין היתר גם הפלגות ליעדים מעט יותר מרוחקים כמו בורגס, ורנה, פלרמו וכן הלאה. תוכלו להיכנס לאתר של מנו ספנות או לפנות אל מנו ספנות להזמנות טלפון 04-300-4325.

שאלה: מה עושים אם אין מענה טלפוני?

תשובה: המענה הטלפוני במוקדי השירות של מנו ספנות הינו בימים ראשון עד חמישי בין השעה 08:00 עד השעה 16:00. אם חייגתם מחוץ לשעות הפעילות, יהיה עליכם לנסות שוב ביום שלמחרת. בימי שישי ובסופי שבוע מוקד שירות הלקוחות של מנו ספנות טלפון 04-300-4325 לא זמין. תוכלו כמובן להשאיר פנייה בעוד אפיקים נוספים שנמצאים לרשותכם.

שאלה: האם ניתן להתקשר למוקד לצורך הזמנת הפלגה?

תשובה: יש כאלה שרוצים לקבל מענה מקיף לכל שאלה שמעסיקה אותם טרם ההפלגה. מוקד שירות הלקוחות זמין גם עבור לקוחות שמעוניינים לבצע הזמנה. מנו ספנות הפלגות טלפון 04-300-4325 יאפשר לכם לבצע הזמנה ישירות מול אחד מנציגי החברה. הוא יספק לכם מענה לכל שאלה שמטרידה אתכם לפני שתסגרו את ההפלגה הבאה.

שאלה: האם ניתן לבטל קרוז אותו הזמנתם מראש?

תשובה: למנו ספנות ישנה מדיניות ביטולים סדורה שחובה להכיר אותה. אם ברצונכם לבטל קרוז אותו הזמנתם מסיבה מסוימת תצטרכו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות. במוקד מנו ספנות טלפון 04-300-4325 יסייעו לכם להבין איך לבטל את ההזמנה בהקדם.

מספר טיפים להתנהלות מול שירות הלקוחות של מנו ספנות לסיום:

  • באתר האינטרנט של מנו ספנות תמצאו מידע רב. את כל הפעולות שתעשו מול נציגי החברה, תוכלו לעשות גם באתר:  www.cruise.mano.co.il. לעיתים ההמתנה למענה של נציגי החברה תהיה מיותרת וסתם תגזול מכם זמן יקר. הביאו את עצמכם למצב בו אתם מקלים על עצמכם באמצעות אתר החברה.
     
  • לא ענו לכם במוקד מנו ספנות טלפון? זה לא אומר שחובה עליכם לחכות ולנסות שוב בהמשך. תוכלו להשאיר לצוות של החברה הודעה בוואטסאפ עד לקבלת מענה. לעיתים התכתבות עם נציגי החברה תהיה יותר נוחה, בטח אם אתם עסוקים עד מעל הראש. הרי הזמינות שלכם לא תמיד תהיה זהה לזמינות של מנו ספנות. תוכלו ליצור קשר בוואטסאפ דרך הכתובת: https://wa.me/972534346791.
     
  • באילו מקרים מומלץ לפנות למוקד שירות הלקוחות  של מנו ספנות טלפון? במקרים בהם אתם רוצים לקבל תשובה מהירה להפלגה אותה הזמנתם או שתרצו להזמין. במוקד שירות הלקוחות תמצאו את הנציגים המנוסים שיהפכו את סימני השאלה לסימני קריאה ברורים. רק תזכרו כי במקביל אליכם ישנם עוד ישראלים שמעוניינים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מנו ספנות.

  • מדוע כדאי להשתמש באתר שירות בקליק? אתר שירות בקליק הוקם על מנת להקל עליכם ועל אחרים בחיפוש אחר דרכים ליצירת קשר עם נותני שירות שונים. באתר תמצאו את כל הדרכים הכי עדכניות לשוחח עם הנציגים של מנו ספנות. האתר מתעדכן באופן קבוע כדי להפוך את חווית יצירת הקשר לנעימה. עם זאת חשוב לציין כי לאתר שירות בקליק אין קשר לטיב השירות או לזמינות של מנו ספנות. 

רשימת טלפונים נוספים של מנו ספנות שירות לקוחות

  1. מנו ספנות טלפון 04-300-4325
  2. מנו ספנות הפלגות טלפון 04-300-4325
  3. מנו ספנות חיפה טלפון 04-300-4325
  4. מנו ספנות להזמנות טלפון 04-300-4325
  5. מנו ספנות שירות לקוחות טלפון 04-300-4325

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

25 תגובות

  1. אני צריך לשחות לקפריסין פעם בשבוע ולחזור פעם בשבוע. תוך חמישה חודשים. כמה זה יעלה לי והאם זה אפשרי?

  2. אני מנסה כבר שבוע להשיג אותכם יש לי הפלגה בספטמבר ואין לי מושג מתי ואיך האם זה שירת?

  3. באופן דיי מוזר הם לא מפרסמים מחירים של השירותים שלהם כמו של ספא, ושירותים אחרים באוניה. שהתקשרתי לשירות לא היו מוכנים למסור את המחירים ואמרו שרק באוניה תוכל לדעת אולי הם מפחדים ממס הכנסה

  4. חברה שגובהה כספים שלא לצורך עם חוקים שפוגעים בלקוח ניצול ישיר של חוסר ברירה באמצע לב ים הלקוח נמצא בכיס שלהם ההורים שלי בהתחלת ההפלגה לא הרגישו טוב הם ירדו מהספינה בתחנה הזמנו להם כרטיסי טיסה על חשבוננו מוניות על חשבוננו הכל על חשבוננו טך בכל זאת החברה עשקה את ההורים שלי ודרשה 100 יורו על כל בן אדם 200 יורו כי ירדו מהספינה משלמת פרוטות לעובדים הפיליפינים בספינה גורפת כספים לכיס בכל דרל אפשרית

  5. מנו ספנות שלום,

    אמא שלי ובן זוגה רכשו מכם כרטיס ואנו בהלם מהשירות שלכם.
    אנו לא נוותר ונגיע אתכם לבית משפט, כדי שכולם יידעו על השיטת מצליח שלכם.

    אתם מכרתם לנו כרטיסים סרק!

    מצב כרטיס הפלגה שנרכש מכם דרך האתר – בפירוש רשום שהפלגה יוצאת בשעה 17:00
    ושעת הגעה לנמל – 14:00

    הם הגיעו לנמל בשעה 14:25, כי הסתבכנו בחניה. ולא הרשו להם להעלות מהסיבה שמשטרת גבולות סיימו לעבבודב14:00 בדיוק.
    אז מדוע רשמתם בכרטיס הפלגה ששעת הגעה לנמל היא שעה 14:00? אם משטרת הגבלות מסיימים לעבוד בשעה זו?
    זאת הטעיית לקוח!
    זה פשוט בזיון מה שקרה כאן. הם ראו את הספינה עוגנת ,היה עוד 3 שעות עד ההפלגה. והחזרת אותם הביתה לאחר שקיבלתם את מלוא התשלום.
    יכול להיות שמכרתם דאבל כרטיסים? וידעתם מראש שלא תתנו להם להעלות?

    בחיים לא נתקלתי בזלזול ובאטימות כזאת.
    הולכת לפרסם את הסיפור שלנו, כדי להזהיר את הנופשים מכם!

  6. הדרך לעלות לאונייה סיוט תיזהרו אל תיסעו עם מנו זה פשוט עונש והדרך יציאה מהאוניה בכלל התחלתי לבכות מעצבים אל תעשו את זה לעצמכם!!! הדרך עצמה שברה לי 2 מזוודות בגלגלים ואז אי אפשר להמשיך איתם .. דרך ממש ארוכה ולא נעימה ואין מי שיעזור כמובן.. הבאתי קומקום קטן חשמלי והיה אסור .. לא ידעתי.. החרימו לי אותו ואחכ הור הלך לאיבוד או שהביטחון גנבו אותו ואין החזר כמובן אסור לעשן בחדר וגם לא בחוץ
    רק באיזור מסוים וקור כלבים שם כמו אנשים מסכנים יעדים פח הכל סגור זה לא העונה בקיצור ממש סבלתי !!והחדרנית עשתה לנו חיפוש בחדר כאילו היה שם רצח וקציני ביטחון צילמו לנו את בחדר מבלי שידענו זה ממש כניסה לפרטיות בסרטון רואים את הדברים האישיים שלי חזיות ותחתונים וכל צוות הביטחון ראב את זה ממש הרגשנו כאילו בצענו פשע ראש צוות המאבטחים אמר לנו שאם לא נתנהג לפי הכללים יורידו אותנו מהאוניה אנחנו הלקוחות ששילמנו ממיטב כספנו ובאנו לחופש לא לעונש אין סיבה לעשות לנו חיפוש ככה וצילום בחדר שלי ולהתנהג ככה ולגנוב לי את הקומקום
    מרגישה ממש מושפלת מהיחס שלהם

  7. שלום רב,
    אנחנו מפליגים איתכם באופן קבוע, שוחחנו עם לקוחות רבים בזמן ההפלגה, התלונה שחזרה על עצמה היא מדוע אין ווי פיי חינם באונייה, זה היה מקל מאוד על המפליגים ומשפר את אווירת הנצלנות שמפליגים חווים.

    הצעתי לכם, להוסיף עוד 2-3 יורו למחיר ההפלגה ובכך למתן את הפסדכם.

    קיימת הרגשה שאתם כולאים אנשים באונייה ללא יכולת לתקשר עם העולם החיצון.

    מלבד זאת, לידיעתכם, יש אוניות המפליגות מישראל המציעות תנאים הרבה יותר משופרים הכוללים בין השאר ווי פיי חינם.

  8. שלום,
    אימי, קבסה מרים, הפליגה עם חברתכם בתאריכים 13.11.22-17.11.22 ולפני מספר ימים התקשרו מביטוח לאומי להגיד שכיוון שלא נרשמה חזרתה לגבולות ישראל, לא הוחתם דרכונה, הם עוצרים את הסיוע שקיבלה כי מבחינתם היא עדיין בחו"ל. נאמר לאימי להגיע פיזית למשרד הפנים עם דרכון ואכן כך עשתה היום, ניגשה לנציגה במשרד הפנים עם דרכון וצילום כרטיס ההפלגה שקיבלה מכם (להלן מצורף), אך לצערי זה לא מספיק למשרד הפנים וביקש את אימי לפנות אליכם לקבלת הכרטיס המקורי להפלגה או אישורכם שאכן הפליגה וחזרה בתאריכים האלה. התקשרתי אליכם וענה לי בחור בשם אדיר שאמר שאין עם מי לדבר בשיחה טלפונית והדרך היחידה היא לפנות באימייל ושאתם חוזרים תוך כמה ימים, הסברתי לו שלאימי שהיא בת 86 אין סיכוי להתבטא באימייל ולצרף מסמכים והעיכוב הזה עלול לחרוץ דינה בביטוח לאומי ושאני מבקשת שיבין שאימי עם מוגבלות ולכן צריכה פתרון נגיש ויעיל עבורה אך גם זה היה לשווא, אדיר חזר ואמר שאין כול דרך ואם זה אכן כך זה עצוב, לקוי ואפילו לא חוקי.

    יהיה נכון לשים במענה הטלפוני אדם אדיב, סבלני ויעיל, כי השירות והיחס של אדיר לא ראויים ואף פוגעים, כמה טוב שאימי לא הצטרכה לקבל את היחס הזה.

    אשמח לקבל עזרתכם בהקדם האפשרי שכן הזמן מול ביטוח לאומי בעייתי והיא עוד צריכה להציג אישורכם במשרד הפנים ורק אחרי שיאשרו היא תגיש לביטוח לאומי.
    תודה והמשך יום נפלא
    מלי גרוס
    054-8162777

  9. אני מנסה שעות להזמין דרך האתר מגיע לאחר יזע ודמעות לרגע התשלום ושם נתקע..אתם מעוניינים שההזמנות יתבצעו דרת הטלפון על מנת לגבות דמיי שירות אבקש תגובתכם. טרי טרי מתאריך 23.5

  10. שלום שמי בלה מוסקוביץ חזרתי היום מי שייט של חמישה ימים לרודוס וסנטוריני

    כשסוף סןף הגענו לקבל את המזוודות לצערי מצאתי מזוודה עם ידית שבורה

    אבל………. כשהגעתי ופתחתי את המזוודה חשכו עייני מישהו פתח וגנב דברים שרכשתי באוניה

    ברצוני לדעת האם מי אחראי על מזוודות שיוצאות מי האוניה עד החצר של איסוף המזוודות

  11. שלום רב,
    בתאריך 1.6.23 הזמנתי נופש בשווי של 17880 ש"ח לסוף חודש יולי ולמרות שלחצתי באפליקצייה על חיוב ב-8 תשלומים , חויבתי בתשלום אחד.
    התקשרתי ל'מנו ספנות' שירות לקוחות וביקשתי להסדיר את פריסת התשלום וענה לי נציג מכירות שלכם בחברה , בשם עדן.
    ברצוני לבקש מכם להאזין לשיחה המוקלטת שלו איתי, שהתקיימה בתאריך 6.6.23 בשעה 16:30.
    בשיחה הוא דיבר אליי בתקיפות ובחוסר סבלנות, הרים קול ובסופה ניתק לי את הקו והשאיר אותי פעורת פה והמומה.
    אני תוהה אם אלה הם הפנים שלכם ואם עליי לפנות הלאה ולפרסם את השיחה המוקלטת (גם אצלי) ברשתות התקשורת השונות, כי אני נותרתי עם עוגמת נפש.
    אשמח לבירור הנושא.
    בברכה,
    אדווה קדוש

  12. זו הפלגה 3 השנה במנו ויש לי הערות. בהפלגה שיצאה ב- 11/6 שזה יום נישואי היו כ- 60 ליקויי ראיה. אחת הנופשות לקוית ראיה ביקשה לתרום ספר תפילה מהודר לליקויי ראיה המזכירה ענתה לה לגשת לרב ולמסור לו את הספר למרות שאמרה לה שהיא לקוית ראיה. המזכירה לא לקחה את הספר מידיה. עלי לציין שנותני השירות הישראלים הם אלה שנותנים שירות פחות טוב, הם חסרי סבלנות.

  13. היי, הפלגתי במנו ספנות ב18/6/23 רכשתי 2 פחיות של ספרייט וחוייבתי בכרטיס אשראי ב43 שח
    לא נראה לי הגיוני אבקשכם לבדוק את החשבון מספר חדר 3016 מחכה לתגובתכם תודה

  14. שלום לכולם היינו קבוצה של 12 איש בהפלגה שבוע שעבר לא ממליצה לכם בשום אופן להפליג עם מנו ספנות זה היה נופש הכי מאכזב לכולנו עשקתם אותנו זו פשוט עקיצה מחירים בשמיים אספר על קצה המזלג אשה ביקשה לתינוק מים חמים ביקשו ממנה שלוש יורו צוות בידור הכי משעממים שראינו קיצצו בקזינו שתיה אפילו מים לא נתנו לעשן זה היה סיוט הליכה עם מזוודות עד לאונייה זה היה משא כומטה שילמנו 49 יורו על ערב טוורנה כשכינסה למעשה עולה באופן פרטי 20 יורו בקיצור לא נמליץ לאף אחד מהמכרים שלנו להפליג איתכם וזו תהייה הפעם האחרונה שנהייה איתכם וזה ממש אבל ממש לא הכל כלול כמו שאתם מגדירים את עצמכם הכרטיס על ההפלגה עלה פחות מההוצאות באונייה תתביישו לכם

  15. נסענו להפלגה בסוף אוגוסט 2023 זוג ו-2 ילדים והתאכזבנו קשות!
    התחיל בסיוט של לסחוב מזוודות בחום דרך ארוכה מאוד עד שמגיעים לאוניה.(כך גם בחזור. הגענו מזיעים ועייפים לאוניה ואותו דבר כשחזרנו לרכב…)
    שילמנו על חדר גדול יותר וקיבלנו בפועל חדר קטן קטן ולא אנושי לאכלוס של 4 איש. שלא נדבר על השירותים והמקלחת שלא היה אפשר לזוז שם. לא הרגשנו את המזגן בחדר ו5 פעמים קראנו לטכנאים שלא עשו כלום כך שמצאנו את עצמנו מזיעים בחדר כל הימים שהיינו שם!!!
    המעליות סיוט. רוב הזמן עלינו וירדנו קומות רבות במדרגות!
    יש 2 בריכות קטנות ביותר לא פורפוציונאליות לכמות האנשים שהיו שם. לא היה אפשר לזוז או לשחק קצת בבריכה ושלא נדבר על הג'קוזי שאנשים ישבו שם כמו סרדינים!!!
    פעם ביום הוציאו קצת אוכל בבריכה (ספגטי, ציפס, נקניקיות וכאלה) אבל באותו זמן גם היה ארוחת צהריים אז לא הבנו מה הקטע…היה עדיף ויעיל יותר שיחלקו קצת נשנושים במהלך היום בין הארוחות.
    על כל דבר שרצינו לקנות בבריכה (ארטיקים, ימבמבם-סוכר, קרפ, גלידה או ברד) לקחו מחירים הזויים ואילצו אותנו לשלם מחיר שלא הייתי משלמת בשום מקום אבל אין מה לעשות אתה תקוע איתם על אוניה בלב ים ואין אפשרות לקנות במקום אחר.
    תוכניות הבידור היו לא מעניינות וברמה נמוכה מאוד!!
    המשחקייה קטנה ולא מזמינה בכלל (חוץ ממקרר הגלידות שעמד שם וקרע לנו ההורים את הכיס…)
    חדרי האוכל היו עמוסים ונאצלנו להמתין שיתפנה מקום. האוכל עצמו ברמה נמוכה וכל הארוחות היו מחומרי גלם פשוטים (בשר פשוט, עוף ונקניקיות) ותפריט שחוזר על עצמו, בלי יותר מידי מבחר של אוכל מגוון. הקינוחים היו ללא טעם וריח ואפילו פירות נורמליים לא היו (כל השבוע קיבלנו אבטיח,תפוחים, אגסים, בננות ומידי פעם אפרסקים זהו!!! לא מנגו, תותים, אננס, ענבים משהו קצת יותר ברמה לא היה!!
    היינו במלונות של 4 כוכבים בארץ והיה פי אלף יותר מזמין וטעים ואטרקציות ופעילויות לילדים עם בריכות גדולות ומרווחות כמו שצריך בקיצור לא שווה את הכסף ששילמנו בכלל!!!
    מי שרוצה חופשה משפחתית עם ילדים זה לא המקום שהייתי ממליצה עליו בכלל!!!!!!!!!!

  16. היינו בהפלגה עם מנו ספנות לפני 5שנים והפעם ציפינו לחוויה כמו שפעם שעברה.התחזבנו מאוד.שרות על הפנים.למשל ביקשנו כרית נוספת לחדר בשעה 10בלילה ביקשנו כמה פעמים יביאו כרית רק ב 12:30בלילה.בקבלה במיוחד בשעות הערב אין פקידים שמדברים עברית.רשום שיש 4מסדות וזה נכון רק שאתה יכול להיכנס לאכול רק למסעדה שרשמו אותך-בקבלה אמרו שאנו יכולים להיכנס גם למסעדה אחרת אך בפועל לא נתנו לנו להיכנס למקום אחר.אוכל ממש לא טעים סלטים ובשר יותר מדי מלוח אי אפשר לאכול את זה.בבוקר אין מבחר של התא- שקיות תא אכי זולות שראיתי בחנויות וזהו.לשתיה רק מים ובבוקר בנוסף למים רק מיץ תפוזים וקפה גם לא משהו.אחרי ארוחת בוקר כל השתיה בתשלום וממש לא זול.ליד בריכה יש מתקן מים אחד שדרך הגב משם ממלאים מים גם בקנקנים של המסעדה כלומר מים שנותנים לשתות במסעדות לא מים מהבקבוקים.משהו מעשן ואוהב לעשן סיגריה בבוקר עם קפה שתדעו -להוציא קפה מהמסעדה אסור אז רק לקנות קפה.מחירים די גבוהים.כך שאם אתם רוצים לצאת לקרוז איתם תהיו מוכנים להוציא עוד הרבה כסף.
    מלצרים בסופו של דבר נחמדים אך משהו לא מדבר אנגלית ממש בעייתי.בקיצור-אני לא יקח יותר קרוז עם מנו ספנות.

  17. לשוט עם מנו ספנות זה סיוט אחד גדול – לא ממליץ

  18. אנחנו אורחים מחדר 3026 .
    רוצים להגיד תודה ‏ענקית לכל השירות שקיבלנו. כולם היו מאוד נחמדים וחמודים מכל המחלקה.
    רוצים להדיג תודה במאוחד DJ Samvel על ‏המצב רוח בבריכה ומעכלים לו המון בהצלחה.
    ‏בנוסף תודה רבה רבה לאבדול שיהיה לידנו בכל מצב ונתן שירות אחי טוב שיש. אפילו ילדים שלנו ‏נהנו ‏משירות שלו.
    תודה רבה ‏ ‏לצוות מלצרות ‏במסעדה 7 Seasons
    ‏מאוד ‏אהבנו את דנואלה 💋💋💋💋💋💋
    אז יכולים להגיד ‏נהננו מאוד, תודה רבה על החופש המדהים שלנו.
    ‏אני מאוד מקווה שניפגש עוד.

    ארה
    יסמין
    ליפריט
    דוד
    😍😍😍😍😍😍😍

  19. מה קורה עם השייט ב 15 לחודש?מדוע לא מודיעים על ביטול עקב המצב?

  20. איך זה יכול להיות שהספנות הישראלית מנו, לא מפסיקה את פעילות בגלל המלחמה. אני ורעייתי המורים להפליג ביום ראשון 15/10/23לשייט בן 11יום ,לאחר שהממשלה שלנו הודיעה ביום שבת שמחת תורה שאנחנו נימצאים במלחמה, פניתי למנו שיבטלו לנו את השייט, היות ומדינת ישראל נמצאת במלחמה, או לחלופין לדחות לנו את השייט והם הודיעו לנו שאי אפשר, או שנחליף שמות שלנו בנוסעים אחרים. בושה וחרפה לחברה ישראלית שלא מתחשבת במצב שנוצר במדינה. אני בן 82 איך אני אמור לנפוש במצב הזה, יש לי נכדים שיצאו לשמור על המדינה שלנו, ואנחנו יכולים לצאת לשייט!!!!
    מעניין ששתי החברות הנוספות שיוצאות מנמל חיפה ביטלו את הפלגתם מנמל חיפה בגלל המצב, ורק חברה ישראלית לא מבטלת את ההפלגות מנמל חיפה, ושוב בושה וחרפה

  21. לא יודע אם שמתם לב שאנו בשנת 2023,בכל קזינו בעולם יש מכונות ומשחקים חדשים שרצים טוב בשוק,אצלכם בקזינו הכל ישן ומגושם למרות שעדיין משחקים כי אין משהו אחר לאוהבי מכונות והימורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מנו ספנות (Mano)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מנו ספנות (Mano) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מנו ספנות (Mano). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מנו ספנות (Mano), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מנו ספנות (Mano), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מנו ספנות (Mano), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.