נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת הצלבנים קיסריה

>>
>>
שירות לקוחות מסעדת הצלבנים קיסריה טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

מסעדת הצל-בנים היא מסעדה ים תיכונית אותנטית, השוכנת בלב נמל קיסריה, אל מול שובר הגלים העתיק ובין שרידי העיר הצלבנית. המסעדה היא מוסד קולינרי מוביל, ומציעה לקהל לקוחותיה חלל ישיבה מרווח, בעיצוב מוקפד, עם נוף כובש, הנשקף דרך חלונות המקום.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מסעדת הצלבנים קיסריה

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של מסעדת הצלבנים קיסריה

מספר הטלפון הינו:  

04-6361679

צור קשר באתר של מסעדת הצלבנים קיסריה

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/2HumWDr

שירות הלקוחות בכתובת של מסעדת הצלבנים קיסריה

כתובת החברה הינה

 הנמל העתיק , קיסריה

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מסעדת הצלבנים קיסריה

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

hatzalbanim

אולי יעניין אתכם גם:

איקאה שירות לקוחות לוגו
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות איקאה (Ikea) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של איקאה (Ikea) דף הבית איקאה (IKEA) היא חברה רב-לאומית שנוסדה בשוודיה, שמשווקת בעיקר ריהוט ביתי להרכבה עצמית. לחברה

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות עלה נגב טלפון
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות עלה נגב טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עלה נגב טלפון דף הבית מידע ופרטי קשר אודות מרפאת עלה נגב המעניקה שירותי פיזיותרפיה;פיזיותרפיה ילדים;שיקום ו/או אישפוז ממושך;שחיה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מסעדת הצלבנים קיסריה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מסעדת הצלבנים קיסריה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מסעדת הצלבנים קיסריה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מסעדת הצלבנים קיסריה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מסעדת הצלבנים קיסריה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מסעדת הצלבנים קיסריה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.