נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מקדונלדס

>>
>>
שירות לקוחות מקדונלדס (Mcdonalds) טלפון

מקדונלד'ס היא חברה אמריקאית ואחת מבין רשתות המזון המהיר הגדולות בעולם.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מקדונלדס

מקדונלדס שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של מקדונלדס

מספר הטלפון הינו:  

09-9711442

זמינים בשעות ובימים:
א' – ה' 7:30 – 19:30, יום ו' 9:00 – 13:00

טלפון נוסף – 09-9711444

מייל של שירות הלקוחות של מקדונלדס

כתובת המייל הינה:

info@mcdonalds.co.il

צור קשר באתר של מקדונלדס

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/kosK9

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מקדונלדס

שם דף הפייסבוק הינו:

McDonald's Israel – מקדונלד'ס ישראל

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מקדונלדס

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

mcdonalds_israel

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של מקדונלדס

שם ערוץ היוטיוב הינו:

מקדונלד'ס ישראל McDonald's Israel

הטיקטוק של שירות הלקוחות של מקדונלדס

שם חשבון הטיקטוק הינו:

mcdonalds_il 

רשימת טלפונים נוספים של מקדונלדס שירות לקוחות

  1. מקדונלדס אשדוד טלפון 052-944-0040
  2. מקדונלדס אשקלון טלפון 052-944-0207
  3. מקדונלדס ביג באר שבע טלפון 052-944-0046
  4. מקדונלדס דימונה טלפון 052-944-0139
  5. מקדונלדס חולון טלפון 052-944-0084
  6. מקדונלדס ישראל טלפון 052-944-0055
  7. מקדונלדס מודיעין טלפון 052-944-0205
  8. מקדונלדס מוקד הזמנות טלפון 09-9711442
  9. מקדונלדס משלוחים טלפון 09-9711442
  10. מקדונלדס נוף הגליל טלפון 052-9440045
  11. מקדונלדס נתיבות טלפון 054-336-0265
  12. מקדונלדס נתניה טלפון 052-9440019
  13. מקדונלדס סטאר סנטר אשדוד טלפון 052-944-0130
  14. מקדונלדס עזריאלי חולון טלפון 054-336-0251
  15. מקדונלדס קרית אתא טלפון 052-944-0184
  16. מקדונלדס קרית מוצקין טלפון 054-336-0267
  17. מקדונלדס ראש העין טלפון 052-944-0098
  18. מקדונלדס רוגובין יבנה טלפון 054-336-0227
  19. מקדונלדס רחובות טלפון 052-944-0028
  20. מקדונלדס רמלה טלפון 052-944-0217
  21. מקדונלדס שערי חדרה טלפון 052-944-0126

 מקדונלדס טלפון

מקדונלדס היא רשת מסעדות המזון המהיר הגדולה בעולם והיא פועלת כבר יותר מ-50 שנה. החברה מפעילה למעלה מ-36,000 אתרים ברחבי העולם. הם ידועים בהמבורגרים, כריכי עוף וצ'יפס. מקדונלד'ס הוקמה לראשונה על ידי שני אחים, דיק ומוריס מקדונלד בשנת 1937. הם פתחו דוכן המבורגרים בסן ברנרדינו, קליפורניה, אשר נועדה בעיקר לנוסעי מכוניות שרצו לעצור שם לארוחה קלה בזמן מסעם. המסעדה עברה מספר שינויים בשמות לפני שהתיישבה במקדונלד'ס כשמה הרשמי ב-1961.

מה הרווח האישי של עובדי מקדולנדס אשקלון טלפון?

הרווח האישי של עובדי מקדונלדס אשקלון טלפון הוא כדלקמן:

  • תלבושת אחידה – כאשר אתם מתקבלים לעבודה בסניף של מקדולנדס ביג באר שבע טלפון, תקבלו חבילת מדים בחינם. חברי הצוות מקבלים כובע, חולצת טריקו, סינר ותג שם, בעוד שמנהלים מקבלים חולצה ועניבה. המדים נוחים, והעובדים יכולים ללבוש את המכנסיים והנעליים שלהם. יחד עם זאת, ישנן הנחיות קפדניות לגבי מה אתם יכולים ומה אסור ללבוש. כמו למשל – אתם לא יכולים ללבוש מכנסי ג'ינס או טרנינג.

  • חופשה בתשלום – עובדי מקדולנדס ביג דימונה טלפון זכאים לחופשת מחלה ולחופשה אישית בתשלום. הזכאות הממוצעת היא חמישה ימי חופשה בשנה. ייתכן שתהיו זכאים לחופשה, כמו לדוגמה – חופשת משפחה, רפואה או הלוויה. חופשת מחלה אינה זמינה לכל העובדים. במהלך המשמרת שלכם, תקבלו הפסקה בת חצי שעה בתשלום.

  • הנחה לעובדים – חברי הצוות של מקדולנדס ביג חולון טלפון מקבלים לעתים קרובות ארוחה חינם במהלך המשמרת שלהם. לאחר עבודה של חודש, תקבלו כרטיס הנחה לעובד. כרטיס ההנחה מזכה אתכן בחיסכון במסעדות המשתתפות במקדונלד'ס. תקבלו הנחות גם אצל קמעונאים אחרים המשתתפים. חלק מהעובדים יכולים לנצל את המנויים לחדר כושר מוזלים.

  • חופשה – עובדי מקדונלד'ס הזכאים יכולים לקבל שלושה שבועות של חופשה בשנה, שיכולה לגדול עם הזמן. בדרך כלל תצטרכו להיות עובדים או מנהלים במשרה מלאה על מנת לקבל גישה לחופשה בתשלום. ובמהלך הקיץ, תסיימו לעבוד מוקדם בכל יום שישי כדי ליהנות מהשמש.

  • שבתון – אם אתם עושים את הקריירה שלכם עם מקדונלדס, כמה יתרונות מתחילים עם הזמן. עובדים ותיקים זכאים לשבתון בתשלום של שמונה שבועות. כדי להיות זכאים, תצטרכו לעבוד במשרה מלאה, ברציפות, במשך עשר שנים. כל עשר שנים תקבלו עוד שמונה שבועות שבתון.

  • יתרונות בריאותיים – אם אתם עובדים במקדונלד'ס, ייתכן שאתם זכאים לביטוח רפואי. יש מנעד נרחב של תכניות ביטוח בריאות של ארגון ספקים מועדפים (PPO) לבחירה, באופן הזה שתוכלו לבחור את ההתאמה הטובה ביותר למצב שלכם. עובדים לפי שעה עשויים להיות מחויבים בכל שבוע שכר עבור תכנית ביטוח בריאות אופציונלית. תכניות ביטוח בריאות יכולות לכלול כיסוי מרשם וחשבון הוצאות גמיש עבור הוצאות רפואיות בלתי צפויות. אימהות טריות עשויות להיות זכאיות לשניים עשר שבועות של חופשת לידה בתשלום.

  • פרישה – אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל לתכנן את העתיד, ולמקדונלד'ס יש תכנית פרישה תחרותית. אתם יכולים לחסוך אחוז מההכנסה שלכם בכל שבוע, והחברה תתאים את ההפרשות שלכם. מקדונלד'ס תשווה עבור 1% הראשון שתתרום לתוכנית הפרישה שלכם. לאחר מכן, החברה תשלם עבור 4% הבאים. העובדים יכולים גם לנצל את תכנית האופציות של מקדונלדס.

  • ביטוח שיניים – הטבה נוספת המוצעת לחלק מעובדי מקדונלד'ס היא ביטוח שיניים. ביטוח שיניים כולל גם טיפול מונע וגם טיפול. אם יש לכם את ההטבה הזאת, אתם יכולים לצפות לשירותי שיניים בסיסיים כדוגמת – בדיקות וסתימות, או לחלופין התערבויות גדולות, כולל יישור שיניים. עד תשעים אחוזים משירותי המניעה וחמישים אחוזים מהוצאות האורתודונטיה מכוסים. הרשימה המדויקת של הטבות לרפואת שיניים יכולה להיות תלויה במקום שבו אתם מועסקים.

  • ביטוח חיים – לחברי צוות מקדונלד'ס הזכאים יש ביטוח חיים בסיסי, אותו משלמת החברה. ביטוח חיים זה מכסה אתכם ואת התלויים בכם עבור מוות ומוות בתאונה ופירוק. ישנה אפשרות לשדרג את ביטוח החיים לתוכנית מקיפה יותר. יש גם כיסוי לביטוח אובדן כושר עבודה ותאונות נסיעות לטווח קצר וארוך.

  • כיסוי חזון – אפשר להוזיל את העלות של משקפיים, עדשות מגע ובדיקות עיניים כאשר יש לכם גישה לכיסוי הראייה של מקדונלדס. ייתכן שתהיה לכם גם גישה לניתוח עיניים בלייזר מוזל.

  • סידורי עבודה גמישים – כשאתם עובדים במקדונלד'ס, אתם יכולים לעקוף התחייבויות אחרות. לצורך העניין – אתם יכולים להיות סטודנטים במכללה, לשחק ספורט בסוף השבוע, או שיש לכם עבודה שנייה. כל עוד אתם מתקשרים עם המנהל שלכם ונותנים לו הודעה, אתם יכולים לצפות להסדרי עבודה גמישים. מדי פעם, ייתכן שתתבקשו לעבוד ביום החופש שלכם אם עמית לעבודה אינו זמין.

למקדונלד'ס יש הרבה הטבות ייחודיות לעובדים. כגון – תכניות ההכרה שלה חוגגות את ההצלחה במקום העבודה. המזון המהיר מעניקה פרסי שירות גם לצוותים וגם ליחידים התורמים תרומות יוצאות דופן. עובדי תאגידים עשויים לקבל מכונית חברה וגישה לתוכניות הדרכה. למקדונלד'ס יש תכנית אימונים ייחודית. חברי צוות חדשים משודכים עם עמיתים בכירים לעבודה ומלמדים כיצד להשתמש בציוד, לטפל במזומן, לבשל ארוחות ולשרת לקוחות.

מה עושה את הצ'יפס של מקדולנדס ישראל טלפון לכה ייחודי?

לפני שנתחיל, אנו ממליצים לאסוף כמה מהמתוקים האלה במקדונלד'ס המקומית שלכם. זה תמיד טוב יותר כשאתם מכרסמים ולומדים.

  • תאכלו את הטיגון הראשון שלכם אצל מקדולנדס מוקד הזמנות טלפון. תתענגו על זה. צ'יפס זה מכיל נתרן. זה עוזר לכם לאזן את הנוזלים בגוף שלכם ולשמור על בריאות הדחפים העצבים שלכם. הברזל שבצ'יפס של מקדולנדס משלוחים טלפון עוזר לכם להיות ערניים יותר.

  • תסיימו את שאר הצ'יפס שלכם. הגוף שלכם נהנה מהגברת הפחמימות. זה משתמש באלה לכל דבר, החל מנשימה ועד למצמוץ. צריכת אנרגיה תרתי משמע. הצ'יפס הוא המופי ואתם האייפון.

  • תאכלו חמישה צ'יפס באחד, מינון לא גדול. האם אתם מרגישים קצת יותר בריאים? זה הברזל במקלות הקסם האלה. אתם הולכים לייצר עם זה המוגלובין בדם ותאי דם אדומים תוך כמה שעות.

  • אוכלים עשרה צ'יפס ברצף. מרגישים חזקים יותר? צ'יפס זה של מקדולנדס נוף הגליל טלפון מכיל גם סידן. זה מופנה אל הלב, השרירים והעצבים שלכם.

  • אוכלים שוב חמישה צ'יפס מאת מקדולנדס נתיבות טלפון. ויטמין C נכנס אליכם. אתם מחזקים את המערכת החיסונית שלכם ועשויים להציל את חייכם במקרה של התפרצות זן קור חדש.

איך מקדולנדס נתניה טלפון מרוויחה מהאזנה לרשתות חברתיות?

משתמשי מדיה חברתית מזכירים את מקדולנדס סטאר סנטר אשדוד טלפון יותר מכל חברה אחרת שאינה טכנולוגית. מחקר מצא שזה המותג המדובר ביותר, יחד עם אפל, פייסבוק וטוויטר. השפע הזה של פרשנות במדיה החברתית מאפשר לרשת המזון המהיר לחשוף שפע של נתונים ותובנות באמצעות האזנה לרשתות חברתיות. חווית ההאזנה למדיה החברתית של מקדולנדס עזריאלי חולון טלפון ממחישה עד כמה חשוב לקרוא בפועל את תוכן המדיה החברתית, לא רק לנתח את נתוני המדידה. ניטור מדיה חברתית היה מכריע בהחלטה של מקדונלד'ס להציג מחדש את רוטב הסצ'ואן שלה. רשת המסעדות הציגה את הרוטב בשנת – 1998 במהדורה מוגבלת במהלך קידום המכירות של "מולאן" של דיסני.

כשתוכנית הטלוויזיה למבוגרים מונפשת "ריק ומורטי" ב-Adult Swim שיבחה את הרוטב בשנה שעברה, לקוחות פנו לרשתות החברתיות על מנת לבקש ממקדונלד'ס להכניס מחדש את הרוטב. בתגובה, מקדונלד'ס הציגה מחדש את הרוטב אך רק ליום אחד, 7 באוקטובר, ובמסעדות נבחרות. הביקוש עלה בהרבה על ההיצע. על פי הדיווחים מעריצי "ריק ומורטי" המתינו בתורים ארוכים ונסעו על פני קווי המדינה. מעריצים במצוקה קוננו על המחסור ברוטב ברשתות החברתיות. הילדים שלהם בכו. הם שקלו תביעה ייצוגית. מקדונלד'ס התנצלה בטוויטר ונשבעה לייצר הרבה יותר רוטב ולעוד מקומות. זה צייץ: "דיברת. הקשבנו. עוד הרבה #SzechuanSauce ומיקומים. פרטים בקרוב. וככה הולכות החדשות!"

החלטת תפריט ארוחת הבוקר – האזנה לרשתות החברתיות הייתה גם מכרעת בהחלטה של החברה להציע פריטי ארוחת בוקר בכל שעה.  כאשר ארגון מתחיל במעקב אחר מדיה חברתית, חשוב קודם כל להחליט מה הוא רוצה לנטר וכיצד הוא יגיב למידע שנאסף מהמדיה החברתית. רשת המסעדות מקדולנדס קרית אתא טלפון מגיבה במהירות לתגובות שליליות, כמו אזכורים על מכונת גלידה שבורה. המטרה שלו היא לתקן את הבעיה כמה שיותר מהר ולוודא ששיחות שליליות לא יתפשטו. זה עוקב אחר מתחרים אבל לא תמיד מגיב.

מערכת טריאז' להאזנה במדיה חברתית – עבור מסעדה שנמצאת בכל מקום כמו מקדולנדס קרית מוצקין טלפון, להגיב לכל האזכורים במדיה החברתית היא בלתי אפשרית. מערכות הניטור והכלים שלה מדווחים על כ-2.5 מיליון אזכורים בחודש, במקום זאת, הנחיות יוצרות מערכת טריאז' ועוזרות לצוות שלה לתעדף אזכורים. אבל מומחי מדיה חברתית שמבלים שעות בטוויטר בכל יום יודעים לתעדף תגובות טוב יותר מכל מסנן מספרי שהחברה יכולה ליצור. צוות המענה שלה במדיה החברתית כולל צוות מתחום התקשורת וכן שירות לקוחות. מקדולנדס רוגובין יבנה טלפון ממזגת בכוונה את הקבוצות.

צוות התקשורת שלה יכול להתמודד עם שאלות ושיחות מותג, אבל נציגי שירות לקוחות מנוסים מתאימים יותר לבעיות שירות. בהתאם למצב, הם עשויים להתקשר למסעדה המקומית או לשלוח קופון. אבל מספר מפתיע של לקוחות רק רוצים להישמע. הציעו קופון והם עשויים לומר: "לא. רק התפרקתי. אני גמרתי את זה עכשיו." תאגידים גדולים רבים כמו מקדולנדס רחובות טלפון נהנים משירותי ניטור של מדיה חברתית שיכולים ליצור לוחות מחוונים מותאמים אישית לחטיבות, מחלקות, מנהלי מותגים או מנהלים אזוריים שונים. משתמשי לוח המחוונים יכולים ליצור פרופילי חיפוש ומדידה שונים, תצוגות ומסננים ותרשימים וגרפים מותאמים אישית. שורה תחתונה – באמצעות האזנה לרשתות חברתיות, מקדונלד'ס פותרת בעיות שירות לקוחות, עונה על שאלות לגבי המותג שלה ומשנה אותו תפריט של לספק פריטים שהלקוחות רוצים. מקדונלד'ס שמה לב במיוחד לתוכן של כל הפוסטים במדיה החברתית וגם אוספת את הנתונים לניתוח מגמות. בעוד שרוב הארגונים לא רואים את מיליוני האזכורים שמקדונלד'ס עושה, הם יכולים להרוויח יתרונות דומים מניטור מדיה חברתית.

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות חבד
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות חב"ד טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חב"ד דף הבית כפר חב"ד – מזכירות אשר נמצא בעיר חב"ד מציע את שירותיו בתחום קיבוצים ומושבים. בדף מידע

קרא עוד »

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. שירות כזה גרוע עוד לא פגשתי, סניף גן שמואל
    עובדת מריאם (או מאריה)(מציגה את עצמה בתור מנהלת וגם סירבה למסור את שמה) מאשרת לעצמה לדבר לאנשים בצורה מזלזלת ומגעילה
    בהזמנה ביקשתי לקבל מילקשייק לאחר הארוחה, אבל סמו על המגש יחד עם האוכל, ביקשתי שיתנו לי אחד חדש אחרי אוכל ולא יחד עם
    עובדת לקחה והניחה מצד, לאחר 20 דקות כשביקשתי את המילקשייק נתנה לי אותו כוס שמילקשייק כבר היה נמס ולא קר וזה היה דומה לנוזל מוקצף לא ברור. כשביקשתי להחליף היא פשוט עמדה מאחורי הקיר ונתנה לי אותו כוס שהיה אפילו סימן של קשית שהכנסתי מקודם.
    כשביקשתי בפעם נוספת להחליף ולעשות אחד חדש ולא להעביר פשוט לכוס אחרת התחילה לצעוק ולקלל בערבית, ביקשתי שתמסור לי את שמה כי רוצה להתלונן אלייה התחילה לדבר בצורה לא מכובדת כמו יאללה יאללה לכי מפה, מה את רוצה ממני אני לא אגיד איך קוראים לא ועם את רוצה להתלונן זאת בעיה שלך.
    מנהל שהיה שכניראה שמו אלה כי היא אמרה "אללה לך תיראה מה זאתי מפגרת רוצה" אפילו לא יצאה מהמשרד.
    העם אני מתי שהו אחזור למקדונלדס? לא . שירות מתחת לכול ביקורת שעובדים חושבים שיכולים לדבר ללקוחות איך שהם רוצים

  2. יש לי תלונה שקרתה עכשיו בסניף קרית מוצקין במתחם על עובדת שנתנה שירות לא כיאות היא מנהלת משמרת ביקשתי ציפס טחד לנכדה והיתה עובדת לידה שנתנה לי ומנהלת משמרת פתחה פה בערבית אמרה לעובדת למה נתת לה ציפס ואני הסבתא שהבנתי מה אמרה בערבית כי במקאה אני מרוקאית נפגענו מאוד מהגישה וגם כשאמרתי לה למה את מדהרת כחה היא פשוט התחצפה אבקש לטפל בכך הפון שלי 0549539250

  3. עכשיו סיימתי לאכול בסניף שורש.
    והשירותים במקום 3 תאים היו נעולים.
    כשביקשתי לפתוח נאמר לי שהשירותים לא עובדים ואין שירותים במקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מקדונלדס (Mcdonalds)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מקדונלדס (Mcdonalds) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מקדונלדס (Mcdonalds). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מקדונלדס (Mcdonalds), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מקדונלדס (Mcdonalds), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מקדונלדס (Mcdonalds), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.