נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הבטחון אגף השיקום

>>
>>
שירות לקוחות משרד הבטחון אגף השיקום טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

ייעודו של אגף שיקום נכים במשרד הביטחון להעניק שירות מקצועי, מהיר ואנושי למען שיקום הנכה ושילובו בחברה, תוך חתירה לתפקוד מיטבי ככל שניתן ולשיפור השירות באורח מתמיד.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של משרד הבטחון אגף השיקום

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של משרד הבטחון אגף השיקום

מספר הטלפון הינו:  

8150*

צור קשר באתר של משרד הבטחון אגף השיקום

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3OkvxZE

שירות הלקוחות בכתובת של משרד הבטחון אגף השיקום

כתובת החברה הינה

ז'בוטינסקי 94 בניין מרכבים, פתח תקווה

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות יורוקום
שירות לקוחות מוסדות לימוד

שירות לקוחות יורוקום (Eurocom) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של יורוקום (Eurocom) דף הבית קבוצת יורוקום משקיעה בתחומים נרחבים ומגוונים, ופועלת בשלוש חטיבות מרכזיות – תקשורת, נדל"ן ואנרגיה.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של משרד הבטחון אגף השיקום

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של משרד הבטחון אגף השיקום רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של משרד הבטחון אגף השיקום. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של משרד הבטחון אגף השיקום, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של משרד הבטחון אגף השיקום, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של משרד הבטחון אגף השיקום, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.