נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נועם 1

>>
>>
שירות לקוחות נועם 1 טלפון
צור קשר שירות לקוחות אפיקים

נועם 1- חברה המייצרת ברי מים איכותיים ומקדמים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נועם 1

צור קשר שירות לקוחות אפיקים

טלפון של שירות הלקוחות של נועם 1

מספר הטלפון הינו:  

035048661

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00 

מייל של שירות הלקוחות של נועם 1

כתובת המייל הינה:

israel@afikim-water.co.il

צור קשר באתר של נועם 1

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/lJNZ6

הפייסבוק של שירות הלקוחות של נועם 1

שם דף הפייסבוק הינו:

נועם 1

רשימת טלפונים נוספים של נועם 1 שירות לקוחות

  1. אפיקים נועם 1 טלפון 2026*
  2. אפיקים נועם 1 שירות לקוחות טלפון 2026*
  3. מי נועם טלפון 2026*
  4. נועם 1 טלפון 2026*
  5. נועם 1 שירות לקוחות טלפון 2026*

אפיקים נועם 1 טלפון

בר המים נעם 1 מיובא באמצעות מפלי מים בע"מ ומשווק על ידי אפיקים סינון מים. מכון התקנים אישר את השימוש במכשיר והמכשיר בטוח לשימוש יום יומי עם התקן מיוחד לבטיחות הילדים
בנוסף ישנו פתרון טכנולוגי הלכתי לשימוש בשבת. יש לבר המים של אפיקים נועם 1 טלפון מנגנון בטיחותי לילדים, מים רותחים, חסכוני בחשמל, מגוון צבעים לבחירת הלקוח, שלושה מצבים של מזיגה – פושר, חם וקר. כמו כן, יש לחברה בר מים כשר לשימוש בשבת – כידוע, מבחינה הלכתית יש איסור להשתמש במים חמים שהורתחו בשבת מכיוון שכך, מהנדסי החברה תכננו את מכשיר נעם 1 בעל מיכל מים חמים שלא נכנסים אליו מים חדשים לתוך המיני בר Noam1.

כניסת המים היחידה למיכל המים החמים נשלטת על ידי ברז חשמלי מיוחד שמטרתו לאטום את המכל לכניסת מים בשבת לאחר הפעלת מצב שבת ובאופן הזה נמנעת הרתחה של מים חמים ביום שבת. נועם בחרה מיכל מים משפחתי המספיק לשימוש של משפחה ממוצעת למשך שבת שלמה עם שמירת האפקטיביות של המערכת ומבלי שהמכשיר יתפוס מקום רב במטבח. לגבי המים הקרים, ישנו מנגנון שפועל באופן אוטומטי ומקרר את המים כל עשר דקות בלי קשר לטמפרטורות ולהוצאת מים מהמכשיר, ללא צורך בתרמוסטט שמודד את טמפרטורת המים ועלול להפעיל את הקירור באופן ישיר, מהסיבה הזאת אין חשש הלכתי, והשימוש בבר המים מותר במים קרים ללא הגבלה בשבת.

מה הם היתרונות המגניבים של אפיקים נועם 1 שירות לקוחות טלפון?

עם מיני בר בבית של אפיקים נועם 1 שירות לקוחות טלפון, תוכלו ליצור את המשקאות המעורבים האהובים עליכם, לבדר את החברים והמשפחה, ולהירגע עם משקה ביד בסוף היום.  כאן תמצאו את כל היתרונות המגניבים של מיני בר שבחסות אפיקים נועם 1 שירות לקוחות טלפון, שיגרמו לכם לייחל שהיה לכם אחד כזה:

  • אמירה ביתית אטרקטיבית – ברי מים ניידים חוסכים מקום, פרקטיים ומהווים מוקד מעניין שהאורחים שלכם פשוט לא יוכלו לעמוד בפניו! הם מגיעים בכל מיני סגנונות ועיצובים באופן הזה שבטוח תמצאו את האחד שיתאים לעיצוב הפנים שלכם. מיני בר ניידים הם תוספת רב תכליתית שיכולה לשפר באופן מידי את ההגדרה למרות הגודל הקומפקטי. אם אתם רוצים להגביר את הסגנון הביתי שלכם, מיני בר נייד אלגנטי לא יטעה אתכם. כמו כן, אתם יכולים לשלב אותו עם שרפרפים תואמים ולהוסיף מבחר משקאות עם כלי זכוכית מהודרים כדי ליצור אזור מבדר מרשים.

  • מיני בר נייד מציע גמישות – עם ניידות באה גמישות. ניתן להקים ברי מים ניידים בכל מקום שתרצו בין אם בפנים ובחוץ. לכן, אם המיני בר ממוקם בסלון אך אתם רוצים לארח את האורחים שלכם במטבח, תוכלו להעביר אותו לשם מבלי להזיע. מיני בר מגיע עם גלגלי גלגלים או עיצוב קל משקל שמקל על גלגול או נשיאת הבר הביתי ממקום אחד למשנהו. הוא נהדר לאירוח של כל מיני מסיבות בחוץ, כמו ברביקיו ובראנץ' מכיוון שניתן להזיז אותו בלי כל בעיה, על מנת להתאים את המסיבה בחוץ.

  • משתלם לכל התקציבים – בואו נודה באמת, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו בר ביתי בהתאמה אישית. אבל זה שאין לכם מסגרת תקציב לזה לא אומר שאתם לא יכולים להחזיק בר בכלל. זה המקום שבו מיני בר ניידים באים שימושיים. הם במחירים סבירים, מה שהופך אותם למושלמים עבור אלה שמחפשים ליהנות מבלי להישבר. לכן, גם אם אתם עושים קניות בתקציב מצומצם, עדיין תוכלו למצוא מיני בר נייד שיענה על הצרכים שלכם.

  • מזג אוויר גרוע זה לא בעיה – עד עכשיו אתם יודעים שניתן למקם מיני בר נייד בחוץ, אבל יש יותר מזה! תארו לעצמכם שיש לכם את המיני בר בחוץ במרפסת הבריכה או בגינה והוא מתחיל לזרום בכבדות, מה היה קורה אם לא ניתן היה להזיז את המיני בר בקלות? עם מיני בר נייד, מזג אוויר גרוע אינו מהווה איום! כשמזג אוויר סגרירי בדרך, פשוט הביאו את הבר למקום מוגן. שמירה על המיני בר החיצוני שלכם מוגן מפני גשם תשמור עליו במצב טוב, כך שתוכלו ליהנות ממנו להרבה יותר זמן.

  • הופך את אירוח המסיבות פחות לטרחה – אם אתם מרבים לארגן אירועים, או לחלופין מארחים לעתים קרובות מפגשים, מיני בר נייד יהיה בן הזוג הטוב ביותר שלכם. קל להגדיר ולהוריד מיני בר ניידים, וזה מועיל במיוחד כאשר אתם הולכים למקומות שונים. יתרה מזאת, כל מה שאתם צריכים מאורגן במקום אחד, כך שלא תצטרכו להתרוצץ בבית ולחפש את שייקר הקוקטיילים או הג'יגרים שלכם. לאחר סיום המסיבה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לארוז את המיני בר ולהביא אותו אתכם. זה כל כך פרקטי ופשוט.

  • אפשרויות נוחות לחיסכון במקום – אם אתם נאבקים עם שטח מוגבל ותוהים היכן אתם הולכים למקם את המיני בר החדש שלכם, מיני בר נייד לא יפריע כלל. יש מגוון רחב של עיצובים חוסכי מקום וקומפקטיים עבור אלה עם מגבלות מקום. חוץ מזה, עדיין תוכלו לקבל מקום מהנה להתנסות במשקאות למרות גודל המיני בר. למי שחסר מקום, אולי תרצו דגמים שיכולים להתקפל לאחסון. אם אתם לא רוצים שהמיני בר שלכם "יבלבל" את המקום, אתם יכולים להניח אותו ללא קושי כאשר אינו בשימוש. עיצובים אלה יכולים להיות שימושיים גם עבור אלה עם ילדים. מכיוון שהמיני בר נגיש בקלות על ידי כולם בבית, אתם יכולים לאחסן אותו בצורה מאובטחת בארון שירות כאשר אתם לא בסביבה.

מה הופך את מי נועם טלפון לרעיון כל כך מוצלח?

אם אתם מחפשים לשפר את החלל הקטן שלכם, מיני בר עשוי להיות הדרך ללכת. הם קומפקטיים, פונקציונליים ומסוגננים, מהווים תוספת נהדרת לכל בית. בין אם אתם בדרנים או אדם בבית, מיני בר מעשיר את החלל שלכם ויוצר אווירה כיפית ונעימה שבטוח תקדם מפגשים חברתיים. להלן מה שהופך את מי נועם טלפון לרעיון כל כך מוצלח –

  • שיפור שטח קטן – מיני ברים נראים יקרים ומתוחכמים. הם סמל בסגנון קלאסי במגזינים לבית רבים שבני האדם מזהים ומעריכים. הם מוסיפים אווירה של אלגנטיות וחיות לכל חלל, מה שהופך אותם לתכונה מצוינת בבית שלכם. מה שמפתיע הוא שאנשים רבים מתרשמים שמיני בר הוא יקר ליצירה או שהוא מתאים רק במהלך מסיבות שבהן אתם עשויים לארח. למרות שהם נפוצים לבידור, מיני ברים מציעים יותר לחלל שלכם מאשר רק מקום למפגשים חברתיים. הם מדהימים ובאמת מעלים את המשיכה והערך של החדר שלך מבלי לשבור את הכסף. הם גם נפלאים לבתים קטנים יותר ולחללים קטנים. הם מציעים אלטרנטיבה מצוינת עבור אלה שגרים בדירות ורוצים בר מלא או חלל בילוי.

  • מושלם לאירוח – כמובן, המשיכה העיקרית של מיני בר מי נועם טלפון היא לבידור. הם חביבים במיוחד למסיבה ומעודדים חברותיות וכיף. אם אתם נהנים ממפגשים ואירוח אירועים בביתכם, מיני בר ישפר מאוד את החוויה. כמו כן, אתם יכולים להיות יצירתיים עם הרהיט הזה לכל ימות השנה ולשלב אותו בהמון אירועים. מה שיפה במיני ברים הוא שאפשר לקשט לעונות השנה או למסיבות נושא. הרבגוניות הזו היא מה שהופך את המיני בר למושלם עבור כל משק בית.

  • השתמשו בעגלה להכנת מיני בר – אם אתם מחפשים להקים מיני בר בבית שלכם, אתם ממש לא יכולים להשתבש עם עגלה מסוגננת. עגלות הן נפלאות כי הן ניידות, כלומר אתם יכולים להגדיר את עמדת המיני בר שלכם בכל מקום שתרצו. לא רק זה, אלא שגם עגלות בר רבות מגיעות עם פתרונות אחסון ייחודיים ומציעות שטח דלפק נוסף – ומי לא צריך את זה? עגלות בר מתכת הן דרך מצוינת להוסיף תחושה תעשייתית לחלל שלכם. אם אתם מרגישים יותר כפריים, תבחרו עגלת מיני בר עם חלק עליון מעץ כדי להוסיף קצת קסם ארצי. בנוסף לכך, אתם יכולים לבחור עגלות בר עשויות עם מבטאים זהב כדי להוסיף קצת גלאם לחלל המגורים שלכם.

  • שולחן דגש כמיני בר – דרך נוספת ליישם מיני בר בחלל שלכם היא לבחור בפתרון נייח יותר. שולחנות מי נועם טלפון יוצרים מיני ברים פנטסטיים משום שהם בדרך כלל גדולים יותר מעגלות בר ומתאימים היטב לאירוח. אתם יכולים להגדיר את השולחן שלכם במטבח, בפינת האוכל או בסלון שלכם ולהציב אותו על קיר מבטא או ליד חלק מעיצוב הקיר הטוב ביותר שלכם. שולחנות הדגשה מגיעים במספר צורות, גדלים וצבעים כדי להתאים בצורה הטובה ביותר לחלל שלכם. הם כוללים גם פתרונות אחסון מגוונים יותר כאשר המיני בר אינו בשימוש. אם אתם רוצים דווקא תחושה מודרנית, בחרו בסגנון שולחן פשטני שיתאים לעיצוב המינימלי יותר. אם אתם נהנים מעיצובים כפריים, שולחנות עץ עשירים עם דלתות הזזה הם בחירה מצוינת לאווירת החווה.

כיצד תקשטו את המיני בר של נועם 1 טלפון?

ברגע שיש לכם את המיני בר של נועם 1 טלפון, תצטרכו לקשט אותו. אתם תמיד יכולים לקשט עם עונות השנה, להשתמש במיני בר שלכם כשטח שולחן נוסף כאשר הוא אינו בשימוש. לחלופין, אתם יכולים להניח כמה מהמשקאות האהובים עליכם למבוגרים על מגש קטן מעל עם כמה כוסות יין בקרבת מקום. אחד הדברים הטובים ביותר במיני בר, כמובן, הוא שאתם יכולים גם לנצל את שטח האחסון שלו כדי לשמור על כל המשקאות, הכוסות והתוספים שלכם מאובטחים ובטוחים. כמה מיני ברים מציגים את האחסון הזה, המאפשר לכם להתמקד ביצירת תכונה פנטסטית לבית שלכם על ידי הדגשת הפריטים הטובים ביותר שלכם.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות כפר הנוקדים
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות כפר הנוקדים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כפר הנוקדים דף הבית הכפר הוקם בשנת 1991 ומאז אירח אלפי קבוצות ומשפחות מהארץ ומהעולם. הכפר הוא המקום המושלם

קרא עוד »

ביקורות על החברה

14 תגובות

  1. ירון אין שרות שיחות מתנתקות אין תגובה שמשאירים מס לחזרה ביזיון

  2. https://www.prog.co.il/threads/%D7%90%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%91%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%A5.774806/page-2

    שתבינו מה אתם מפסידים מהשרות הזבל שלכם
    יש לי 9 אחים ולבעלי עוד 6
    ולכולם המלצתי לעשות נעם2 עכשיו אחרי השרות הגרוע
    אתם הולכים להפסיד 15 לקוחות אמיתיים !! שהיו מביאים עוד לקוחות
    חרדים!! תפסיקו להיות פראירים

  3. חברה!
    אתם מוזמנים להציץ באתרים לראות איך נדפקנו

    1. מכשיר נועם 2 גרוע מאד, כנראה עשו לי עסקת הונאה!!! כבר מיום ההתקנה התחיל לעשות בעיות ואין עם מי לדבר.
      השירות גם על הפנים מחכים בין שעה לשעתיים עד שעונים, בוואצ'אפ חוזרים אליך אחרי כשבוע, למייל לא מתייחסים. מכשיר שנקנה ב ₪4000 לא מתפקד.
      מבקש את המנהל/ת והפקידות לא מעבירות אותי, אין ברירה צריך להגיש תביעה משפטית. מי רוצה להצטרף אלי?
      0502560915 אמיר

  4. גנבים ממדרגה ראשונה. לקחו ממני 400 שח לפילטר …פילטר עולה 70שח. המכשיר לא מוציא מיים מטפטף מיים. לוקח 10 דקות למלא כוס. והוא בקושי חצי שנה אצלי. עולה פי 3 ממכשירים דומים בשוק. והשירות לקוחות מזעזע!!!

  5. נמיני בר החל לזול באמצע הלילה וכל תוכן המים נשפך על רצפת המטבח.
    פניתי מיד לשרות גם במייל וגם בטלפון.
    למייל לט הגיבו עד כה.
    בשרות הטלפוני נתנו תור ל-2/2/2023 . ורשמו אותי ברשימת ההמתנה.
    לא היה מסוגלים להסביר איך מפעל כזה לא מסוגל לתת עזרה S.O.S למי שנשאר בלי מים חמימם או קרים למשך שבועיים.
    המוקדנית לא רצתה להעביר אותי למנהלת השרות או המנהל מעליה.
    אני רואה בשרות הזה מחדל חמור ורוצה שלקורא תהיה מודעות לרמת השרות
    ברור שיש מחסור בטכנאים או שיש יותר מדי תקלות.

  6. שלום
    אבקש לשלוח מחר טכנאי
    אין לנו זרימה של מים חמים
    קבעתם לי טכנאי בתאריך 16.3.23
    מה נעשה עד אז ובקרוב שבת.
    המכשיר פגום מההתחלה אולי תחליפו אותו.

  7. החברה עם השירות הכי גרוע EVER. לא עונים, לא חוזרים בטלפון ולא מבטלים עסקה כבר חודשיים. פשוט בלתי יאמן.

  8. השרות שלכם הוא שערורייתי. אני מחכה למעלה מ-45 דקות לשיחה עם נציג שרות. זה בהחלט בלתי מתקבל על הדעת. האתלר שלכם לא מעודכן, אין כתובת מייל, הצ'ט הוא באנגלית (מה פתאום אנגלית?) והשעות שמצויינות בו אינן נכונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של נועם 1

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של נועם 1 רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של נועם 1. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של נועם 1, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של נועם 1, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של נועם 1, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.