נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נטוויז'ן (Netvision)

>>
>>
שירות לקוחות נטוויז'ן (Netvision) טלפון
נטוויזן שירות לקוחות לוגו

נטוויז'ן בע"מ (הידועה גם כ-"013 נטוויז'ן" ובשם באנגלית, "NetVision") היא חברה ישראלית המספקת שירותי אינטרנט, טלפוניה מקומית וטלפוניה בינלאומית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נטוויז'ן (Netvision)

נטוויזן שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של נטוויז'ן (Netvision)

מספר הטלפון הינו:  

1-800-071-071

זמינים בשעות ובימים:
ימים א-ה: 08:00-16:00 | יום ו : 08:00-13:00

טלפון נוסף לבירורים-3123*

מידע על סלקום חו"ל : 001*

מייל של שירות הלקוחות של נטוויז'ן (Netvision)

כתובת המייל הינה:

pniot-tzibur@013netvision.co.il

צור קשר באתר של נטוויז'ן (Netvision)

כתובת האתר הינה:

https://netvision.cellcom.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של נטוויז'ן (Netvision)

שם דף הפייסבוק הינו:

השוואת מחירי סלולר, אינטרנט וטלוויזיה

צור קשר בפקס של נטוויז'ן (Netvision)

מספר הפקס הינו:

03-7255858

על נטויז'ן (NetVision)

נטוויז'ן, שמוכרת לרבים גם בשם "013 נטוויז'ן", היא אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום של אספקת שירותי אינטרנט ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים. נטוויז'ן הוקמה בשנת 2007 ובשנת 2011 נרכשה על ידי סלקום. מאז שנת 2011 שירות הלקוחות נטוויז'ן ניתן באמצעות סלקום, כחלק מהשירות הכולל של סלקום ללקוחותיה.

שירותי האינטרנט של נטוויז'ן

מאז שנרכשה על ידי סלקום בשנת 2011, מספקת נטוויז'ן שירותי אינטרנט ללקוחותיה באמצעות נציגי השירות, התשתיות והטכנאים של סלקום. נטוויז'ן מציעה כך שירותי אינטרנט מהיר ועוצמתי בשם "סלקום Fiver", אשר ניתן באמצעות פריסת תשתית הסיב האופטי שנפרסת לאט לאט בכל רחבי ישראל. האינטרנט הביתי של סלקום Fiver הוא במהירות של עד 200 מגה בייט בחודש.

כמו כן, סלקום מציעה מוצרים משלימים כמו מרוויחי טווח, אשר מאפשרים להרחיב את טווח הקליטה של האינטרנט לכל החדרים השונים בית. מוצר זה מתאים במיוחד לבתים גדולים, שבהם לראוטר האינטרנט יש קושי להגיע עם קליטה טובה לכל קצוות הבית. שירות משלים נוסף הוא שירות אבטחת המידע של נורטון (Norton) אשר משתפת פעולה עם סלקום, ומציעה אפשרות להגן על רשת האינטרנט הביתית מפני התקפות סייבר שונות. שירות נוסף שמספקת נטוויז'ן באמצעות סלקום הוא סינון תכנים ביתי. לקוחות המעוניינים לוודא שהאינטרנט בביתם לא נגיש לתכנים שעלולים להיות פוגעניים לילדים (כמו תכנים למבוגרים בלבד, משחקי הימורים, וכדומה) – יכולים לרכוש את שירות סינון התכנים האינטרנטי של סלקום ובכך לישון בראש שקט שהילדים בבית לא חשופים לתכנים בעייתיים.

שירות עצמי באמצעות אתר האינטרנט של נטוויז'ן

באתר האינטרנט של סלקום, המציעה את שירותי האינטרנט של נטוויז'ן, ניתן לבצע פעולות רבות בשירות עצמי, כדי לחסוך את זמן ההמתנה לנציג בטלפון, וכדי להימנע מלהמתין לטכנאי. כך למשל, באתר האינטרנט ניתן לתאם מראש מועד לקראת מעבר דירה, והטכנאי יגיע במועד הקבוע מראש כדי לוודא שגם בבית החדש יהיה ללקוחות סלקום אינטרנט מהיר ורציף.

אפשרות נוספת שאפשר לבצע באתר האינטרנט של נטוויז'ן, של סלקום, הוא תיאום מועד הגעת טכנאי במקרים שבהם יש תקלה בשירות האינטרנט הביתי. במקרים שבהם האינטרנט מתנתק לפעמים, או שהקליטה של הראוטר היא לא טובה מספיק, צריך לתאם טכנאי. במקום להמתין לנציג השירות של נטוויז'ן על קו הטלפון, אפשר להיכנס לאתר האינטרנט ולתאם את הגעת הטכנאי במהירות ובפשטות.

יצירת קשר עם נטוויז'ן

באמצעות סלקום, לנטוויז'ן שירות לקוחות בטלפון מספר 1-800-013-013 או באמצעות טלפון 3031*. שירות לקוחות נטוויז'ן בנושא האינטרנט הביתי פועל בין הימים ראשון עד חמישי ובין השעות 8:00 בבוקר עד 16:00 אחר הצהריים, וכן בימי שישי וערבי חג בין השעות 8:00 בבוקר עד 13:00 בצהריים. כמו כן, מוקד סלקום של נטוויז'ן תמיכה טכנית פועל 24 שעות ביממה, כדי לספק ללקוחות נטוויז'ן את השירות הטוב ביותר.

שירות לקוחות נטוויז'ן פועל גם באמצעות הוואטסאפ, כדי לאפשר לכל אחד מלקוחות נטוויז'ן לקבל שירות בכל שעה ביום, בצורה מהירה ויעילה. שירות לקוחות נטוויז'ן בוואטסאפ פועל במספר הטלפון 052-4999123. כמו כן, ניתן להשאיר פרטים ולבקש שאחד מנציגי השירות של נטוויז'ן יחזור אליכם בהקדם האפשרי, באתר האינטרנט של סלקום בכתובת www.cellcom.co.il. כמו כן, באתר האינטרנט ניתן למצוא רשימה של מרכזי השירות של סלקום, ואת שעות הפתיחה והכתובת של כל אחד ואחד ממרכזי השירות הללו. במקרים שבהם לקוחות מעוניינים לפנות ישירות לנציג אנושי על מנת לקבל שירות, הם מוזמנים לפנות לאחד ממרכזי השירות הללו כדי לקבל שירות מהיר, אדיב ויעיל.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות פרביטל
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות פרביטל (Fervital) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פרביטל (Fervital) דף הבית פרביטל הינה החברה היבואנית והיצרנית מהגדולות בישראל. לפרביטל יכולות ייצור בלעדיות מהמתקדמות בעולם בכל

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של נטוויז'ן (Netvision)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של נטוויז'ן (Netvision) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של נטוויז'ן (Netvision). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של נטוויז'ן (Netvision), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של נטוויז'ן (Netvision), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של נטוויז'ן (Netvision), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.