נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נטוצי (Natuzzi)

>>
>>
שירות לקוחות נטוצי (Natuzzi) טלפון

נטוצי כל מה שחדש בעולם העיצוב! טרנדים בעיצוב, סטיילינג עונתי, קולקציות ותערוכות, עיצוב תרבות ואומנות בבלוג התוכן של מותג הפאר האיטלקי.

צור קשר שירות לקוחות נאטוצי

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נטוצי (Natuzzi)

צור קשר שירות לקוחות נאטוצי

צור קשר באתר של נטוצי (Natuzzi)

כתובת האתר הינה

https://www.natuzzi.co.il/

  • מספרי טלפון ליצירת קשר:

נטוצי רמת גן- 03-6005151

נטוצי דיזיין סנטר – בני ברק- 03-5500883

נטוצי הרצליה פיתוח- 09-9554000

נטוצי חיפה- 04-8550567

נטוצי מעלה אדומים- 02-6799449

נטוצי באר שבע- 08-6420300

הפייסבוק של שירות הלקוחות של נטוצי (Natuzzi)

שם דף הפייסבוק הינו:

 Natuzzi

האינסטגרם של שירות הלקוחות של נטוצי (Natuzzi)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

natuzzi

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של נטוצי (Natuzzi)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

בלוג נטוצי

שירות לקוחות נטוצי

הבית שלנו הוא המקום בו אנחנו צריכים להרגיש הכי בנוח. ניתן לעשות את הדבר על ידי רכישת רהיטים בהם תוכלו להשתמש בהמשך הדרך. נטוצי היא מהחברות המובילות בישראל ואפילו בעולם כולו למען יצירת ספות, כיסאות נוחים ועוד. למעשה טוב לדעת כי האפשרויות של נטוצי מתחדשות להן מדי יום. אם אתם רוצים לשמוע על המוצרים החדשים, לנסות להבין כיצד ניתן להשתמש בהם, לדעת היכן בדיוק נמצאת ההזמנה שלכם, תוכלו לעשות את כול אלו בעזרת שימוש בדרכי התקשורת השונים. ניתן להשתמש באתר האינטרנט, במספר טלפון, בכתובת מייל אלקטרוני ועוד. האפשרות היא להשתמש בכמה דרכים תקשורת במקביל, עד אשר תמצאו את הפיתרון המתאים. 

טלפון, אינטרנט, מייל ועוד

האפשרות לקבל עזרה משירות הלקוחות של נטוצי היא פשוטה ונוחה ביותר. כול מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור בחירה אחת מיני רבות. תוכלו לצפות המוצרים החדשים שהחברה מייצרת מדי שבוע, להבין כיצד לרכוש אותם והאם הם נוחים לכם במידת הצורך. דרכי התקשרות אל נטוצי הן כאלה הנגישות לציבור מכלל שכבות הגיל והאוכלוסייה. זאת מתוך מחשבה כי למוצרים יש ביקוש רב ולכל יש להנגיש אותם עד כמה שאפשר.כבר שנים רבות שנטוצי מייצרת רהיטים לבתים רבים ברחבי ישראל. כך שאין צורך שתמנעו מעצמכם את היכולת לקבל גם כן את איכות גבוהה זאת. אם אתם לא מצליחים לקבל שירות הולם בעזרת אפשרות שירות לקוחות אחת, הרי שתוכלו לבחור אפשרות נוחה יותר. 

שימוש בטלפון בדיוק כשנוח לכם

נטוצי פתחה במיוחד בשבילכם את האפשרות להשתמש בשירות לקוחות טלפוני, במגוון דרכים. כעת ההמלצה היא למצוא כמה רגעים פנויים בשגרה שלכם ולהגיד את המספר. השירות פתוח בימי ראשון עד חמישי בשעות 08:00-17:00 כאשר המספר של סניף רמת גן הוא 03-600-5151. השימוש בטלפון יכול להתגלות כנוח במיוחד בשבילכם שכן הוא מחולק על פי סניפים. לכול סניף יש מספר אחר ובעזרתו תוכלו לדעת מהו המצב הקיים בזמן אמת בסניף עצמו. אם תרצו לדעת את מספר הטלפון של כול סניף וסניף, תוכלו להיכנס לגוגל מפס ולהיכנס לאפשרות של שיחת טלפון. יש להבין כי לעיתים המענה בסניף מסוים יכול להיות לא זמין או לקחת כמות זמן מסוימת. כך תוכלו להשתמש בדרך תקשורת נוספת בצורה מקבילה על מנת לקבל עוד עזרה .

אתר האינטרנט של נטוצי זמין לכם

אתר האינטרנט של נטוצי הוא https://www.natuzzi.com/il/he//contact-us כאשר כניסה אליו נותנת לכם לחוות את חווית הרכישה והשימוש כבר באתר עצמו. הדבר אומר שקיימים מוצרים מוחשיים, צבעוניים, בעלי תיאורים על היתרונות השונים הקיימים בכול מוצר ומוצר. טוב לדעת כי האתר בסך הכל משמש לצבירת מידע על המוצרים עצמם. אין צורך שתצאו מהבית ותבזבזו זמן רב על מנת לצפות ברהיטים, אשר יכולתם לדעת עליהם ממבט קצר על האתר עצמו.  האינטרנט הוא כלי מצוין גם ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של נטוצי. תוכלו ליצור פנייה ממוחשבת ומהירה המכילה את הפרטים השונים שלכם. הפנייה נשלחת בצורה מאובטחת ואמינה, כך שתוכלו לכלול את הפרטים האישיים שלכם על מנת לקבל כמה שיותר עזרה. יש לזכור כי נטוצי בסופו של יום היא חברה לרכישת ושליחת רהיטים, כך ששימוש נכון ועצמאי באתר מוביל אתכם להפוך ללקוחות עצמאיים לאורך זמן.

שאלות על שירות לקוחות נטוצי

שאלה: איך אפשר לצפות ברהיטים השונים של נטוצי?

תשובה: כנסו לאתר והגיעו אל גלריית התמונות של המוצרים. כול תמונה מכילה בתוכה תיאור שלם על המוצר עצמו.

שאלה: כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות ההובלות וההרכבה של נטוצי?

תשובה: לאחר שאתם מבצעים קניית רהיט כזה או אחר, תוכלו לבקש לקבל פרטי קשר של האדם האחראי על הבאת המוצר אליכם והרכבתו. למעשה זהו הכלי שלכם לוודא שהכול מתבצע כשורה.

שאלה: לכמה שנים תקפה האחריות של נטוצי על המוצרים השונים?

תשובה: לא ניתן להיגד מספר שנים קבוע אשר חל על כלל המוצרים של החברה, אך יש להבין כי ישנו רצון לדאוג לכם ולאיכות ההנאה שלכם בבית בו אתם גרים. ניתן לנצל את האחריות על ידי פנייה אל שירות הלקוחות.

טיפים לפני פנייה אל שירות הלקוחות של נטוצי

נטוצי מספקת סוגים שונים של רהיטים העשויים מעץ ומבד. עליכם להבין כי כאשר אנחנו מדברים על איכות הבית שלכם הרי שהדבר נמדד באיכות הרהיטים. כעת נבקש לתת לכם כמה רהיטים לבחירת מוצרים חכמה ונחה יותר בעזרת נטוצי. 

טיפ 1 – ספרו למוכרים על הצרכים שלכם ועל הבית בו אתם גרים החברה מייצרת ללקוחות השונים פתרונות ריהוט כבר שנים רבות, כך שסביר להניח כי תמצאו מענה לכול מקררה אשר יכול לקרות בהמשך הדרך.

טיפ 2 – נטוצים פותחת סניפים בכול רחבי הארץ, כעת אתם יכולים לקבוע פגישה ובזמן ומקום הנוחים לכם ולרכוש את הרהיט החדש והאיכותי לבית שלכם.

אולי יעניין אתכם גם:

-צור קשר שירות לקוחות בית יציב לוגו
שירות לקוחות מוסדות לימוד

שירות לקוחות בית יציב טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית יציב דף הבית בית יציב הוא בית מלון/אכסניה המשמש גם ככיתות לימוד ומוסד חינוך, בית יציב ממוקם בעיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של נטוצי (Natuzzi)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של נטוצי (Natuzzi) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של נטוצי (Natuzzi). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של נטוצי (Natuzzi), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של נטוצי (Natuzzi), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של נטוצי (Natuzzi), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.