נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נייק (Nike)

>>
>>
שירות לקוחות נייק (Nike) טלפון
צור קשר שירות לקוחות נייק

נייקי הוא תאגיד רב-לאומי אמריקאי שעוסק בייצור נעלי ספורט, ביגוד וציוד ספורט.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נייק (Nike)

צור קשר שירות לקוחות נייק

טלפון של שירות הלקוחות של נייק (Nike)

מספר הטלפון הינו:  

1-700-500-949

זמינים בשעות ובימים:
א'-ד': 9:00-16:00 | ה': 9:00-15:00

מספרי טלפון נוספים לבירורים: 

077-9720922 , זמינות 24/7

טלפון בינלאומי – +3102095820542

צור קשר באתר של נייק (Nike)

כתובת האתר הינה:

https://www.nike.com/il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של נייק (Nike)

שם דף הפייסבוק הינו:

Nike

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של נייק: 

רשימת טלפונים נוספים של נייק (Nike) שירות לקוחות

  1. נייק טלפון 1-700-500-949
  2. נייק בילו טלפון 03-538-6391
  3. נייק בילו סנטר טלפון 03-538-6391
  4. נייק הרצליה טלפון 09-955-0635
  5. נייק הרצליה פיתוח טלפון 09-955-0635
  6. נייק חולון טלפון 03-547-8297
  7. נייק ישראל טלפון 09-955-0635
  8. נייק סינמה סיטי ראשון לציון טלפון 03-506-0733
  9. נייק עודפים חולון טלפון 03-547-8297
  10. נייק עזריאלי טלפון 03-695-3033
  11. נייק שירות לקוחות טלפון 1-700-500-949
  12. נייקי ישראל טלפון 1-700-500-949
  13. שירות לקוחות נייק טלפון 1-700-500-949

נייק טלפון

נייקי הוא תאגיד רב לאומי המתמחה בייצור ומכירה של הנעלה, ביגוד, ציוד ואביזרים.
 נייקי נוסדה בשנת 1964 על ידי ביל באוורמן ופיל נייט. נייקי נרשמה כחברה ציבורית ב-30 במאי 1971. צמיחתה של החברה יוחסה ליכולתה לזהות ולספק את צרכי הצרכן באמצעות מוצרים חדשניים. החברה זכתה להכרה עולמית בזכות הנעליים שלה כמו קו נעלי הכדורסל של אייר ג'ורדן, נעלי ריצה כמו סדרת נייקי אייר מקס וסוגים אחרים של לבוש אתלטי כולל חולצות ומכנסיים קצרים. נייקי מחזיקה גם בחברות בנות כולל קול האן (נעליים), קונברס (נעליים), הארלי אינטרנשיונל (בגדי גלישה), אומברו (בגדי ספורט), סטארטר (ביגוד) ובואר הוקי (ציוד הוקי קרח). המוצר הראשון של נייקי היה נעל ריצה בשם נייקי. הם הוצגו לראשונה לעולם ב-1 בדצמבר 1972.

לאחר מכן הרחיבה החברה את עסקיה לכלול סוגים אחרים של נעליים והלבשה לפעילויות ספורט שונות כגון כדורסל וכדורגל. הם גם התחילו לתת חסות לספורטאים כמו מייקל ג'ורדן וטייגר וודס שנחשבים לתומכים האייקוניים ביותר שלהם. מטה נייקי נמצא ליד ביברטון, אורגון, כאשר מרכז ההפצה הראשי שלה ממוקם ליד ממפיס, טנסי. היא מעסיקה מעל 44,000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה גם חנויות קמעונאיות תחת השם Niketown. המותג נייקי מורכב כיום מיותר מ-200 מוצרים הנמכרים ברחבי העולם כולל הנעלה (נעלי ריצה), ביגוד (חזיות ספורט), אביזרים (בגדי ספורט) וכן ציוד לכדורגל, כדורסל, כדורגל (כדורגל), בייסבול וקריקט.

מה כדאי לדעת על המותג נייק בילו טלפון?

נייק בילו טלפון הוא מותג בינלאומי המייצר מגוון גדול של מוצרים לספורטאים כולל נעליים וביגוד כמו גם ציוד. המותג ידוע בעיקר במוצרים המסוגננים והאיכותיים שלו. החברה חזקה באותה מידה מבחינת שיווק. הוא שמר על תדמית מותג חזקה וייחודית. כמותג, נייק קשורה קשר עמוק לספורט ושואפת לעודד אוהדי ספורט בכל העולם. לוגו ה-swoosh של נייקי ניתן לזיהוי בקלות בקרב קהל המותגים ברחבי העולם. החברה התאגדה בשנת 1967 והיא המוכרת הגדולה ביותר של נעלי ספורט והלבשה בעולם כולו. הוא מציע מוצרים בשש קטגוריות עיקריות – ריצה, כדורסל NIKE, המותג ג'ורדן, כדורגל (כדורגל), אימונים ובגדי ספורט. מלבד ג'ורדן, מותגי בת נוספים של נייקי כוללים את קונברס והארלי.

בשנת 2019, לנייקי היו בסך הכל 1,152 חנויות קמעונאיות ברחבי העולם. נכון לשנת 2019, לנייקי 768 חנויות הממוקמות בשווקים בינלאומיים ו-384 בארצות הברית. המותג הצליח להתמקד במחקר ופיתוח כדי להביא לשוק מוצרים חדשניים כמו גם הנעלה והלבשה העשויים מחומר בר קיימא. היא ביצעה את רוב הייצור שלה במיקור חוץ. כ-124 מפעלי הנעלה ו-328 מפעלי הלבשה מייצרים מוצרי נייקי (2018). התחרות בענף הלבוש האתלטי גדלה מאוד. עם זאת, לנייקי יש יתרון על פני מתחרותיה בגלל מספר גורמים. עיצובים ייחודיים, איכות מוצר מעולה, חדשנות במוצר ובתהליכים ושיווק סייעו לה להשיג יתרון תחרותי חזק. הביצועים הפיננסיים שלה המשיכו לצמוח במהלך השנים, מה שבא לידי ביטוי באופן שבו ההכנסות של נייקי צמחו בחמש השנים האחרונות.

מה בדבר המטה של נייק בילו סנטר טלפון?

במטה עולמי של נייק בילו סנטר טלפון, מוצרים פורצי דרך לספורטאים מעוצבים, מפתחים, ממותגים ומשווקים. הדחף המתמיד של נייק לדמיין, להמציא ולספק את עתיד הספורט מתועל דרך חללי עבודה חדישים ומעבדות מחקר הבנויות על פילוסופיה משותפת של יצירה באמצעות שיתוף פעולה. זה יוצר את הסביבה האידיאלית לעובדים לאובססיה, לשתף פעולה ולחדש את עתיד הספורט. ממוקם ממש מחוץ למרכז פורטלנד, אורגון, נייקי WHQ כולל מתקנים ומאפיינים ללא תחרות, לרבות בריכת שחייה אולימפית, שלושה מגרשי כדורגל בגודל מלא, קילומטרים של מסלולי ריצה וצי אופניים לפי דרישה בנוסף לביקורים קבועים מהעולם. הספורטאים הגדולים ביותר.

גיוון והכלה – בנייק, מאמינים בכוח ההשראה של הספורט לשבור מחסומים, להתגבר על הבדלים ולקרב אנשים. על מנת לשרת כל ספורטאי במאות המדינות שבהן נייק עושים עסקים היא צריכה צוותים שמשקפים באמת את המגוון של הצרכנים שלה. היא מחויבת לטפח תרבות של הכלה וסביבה של העצמה וכבוד – מקום שבו כל אחד יכול להופיע במלואו כעצמו ולעשות את עבודתו בצורה הטובה ביותר בכל יום. נייק בילו סנטר טלפון מאמצת נקודות מבט שונות מכיוון שהיא יודעת שכל אחד מביא חוויות ורעיונות ייחודיים לצוות. לא משנה מאיפה היא באה, אהבה לספורט מאחדת אותה.

על הרשתות של נייק בילו סנטר טלפון – לנייקי שמונה רשתות עובדים, הידועות ביחד בשם NikeUNITED. הם כוללים: Ability Network, Ascend Network & Friends, Black Employee Network & Friends, Lationo & Friends Network, Native American Network & Friends, ותיקי צבא וחברים, Pride Network ונשים של Nike & Friends. קהילות אלה שנוצרו ומנוהלות על ידי עובדים מציעות משאבים למגוון רחב של אנשים ברחבי נייקי. כל העובדים מוזמנים ומעודדים להצטרף, להשתתף או להפוך למנהיגים בתוך הרשתות. רשתות NikeUNITED מפגישות עובדים ובני ברית המייצגים את החוויות, נקודות המבט והרעיונות הייחודיים של צוות העובדים הגלובלי המגוון שלה. רשתות משמשות לקידום הפיתוח של חבריהן, לקדם את המודעות התרבותית של נייקי ולהפגין את המחויבות שלה לגיוון ולהכלה בקהילות שבהן היא חיה ועובדת. לקונברס יש חמש רשתות עובדים, הידועות ביחד בשם Converse United. הם כוללים: רשת יכולת, רשת גיוון, חיילים משוחררים, רשת גאווה ונשים אוף קונברס. הרשתות הללו חוגגות, מרוממות ומעצימות את מה שמייחד כל אחד ממנה.

מה בדבר ההיסטוריה של נייק הרצליה טלפון?

מלכתחילה, נייק הרצליה טלפון היא מותג נעלי הספורט הנמכר ביותר בעולם, המחזיק בארבעים ושמונה אחוזים משוק ההנעלה האתלטי ושלושים ואחד אחוזים בעולם. אז הגיוני שחנויות נעלי ספורט יציגו יותר מהמותג הזה מכל מותג אחר. היצע וביקוש פשוטים. אבל איך נייק הגיעה להיות הנעל הנמכרת ביותר, ואיך היא שמרה על המקום הזה כל כך הרבה זמן? ראשית, קצת היסטוריה. נייקי הייתה ידועה במקור בשם Blue Ribbon Sports והיא נוסדה בשנת – 1964 באמצעות פיל נייט וביל באוורמן. נייט היה רץ באוניברסיטת אורגון, ובאוורמן היה מאמן המסלול שלו. באוורמן אהב להתעסק עם נעלי הריצה של הצוות שלו כדי לראות אם הוא יכול לשפר את הביצועים שלהם. באוורמן לא הצליח במיוחד עד שהתחבר לנייט, והם החלו לייבא נעליים מיפן. בשנת 1971, לאחר הצלחה צנועה, הם יצרו נעל אימון קלה משלהם עם עיצוב סוליית ה"וופל" המפורסם.

החברה נודעה בשם Nike, Inc. בשנת 1978 ונקראת על שם אלת הניצחון היוונית. אבל היו נעלי ספורט אחרות בסביבה באותה תקופה, אז איך נייק זינקה מעל כל השאר? מהלכים חכמים – ריצה וריצה למטרות פנאי הפכו פופולריות בשנות השבעים, ונייקי תפסה את הטרנד הזה ויצרה נעליים שעבדו היטב לריצה. הם גם התחילו את הטרנד של שימוש בספורטאים לשיווק הנעליים שלהם. בשנת – 1974 הם חתמו על הסכם עם רץ העילית סטיב פרפונטיין תמורת חמשת אלפים דולר. הגישה המדהימה שלו והצלחתו העצומה עזרו למתג את נייקי בעולם האתלטיקה. זה הוביל בסופו של דבר לעיצוב נעליים ייחודיות בשנות השמונים עבור מייקל ג'ורדן ובסופו של דבר עבור ספורטאים ידועים אחרים כמו טייגר וודס, פייטון מאנינג וסרינה וויליאמס. נעלי כדורסל של נייקי אייר – נייקי עשתה את דרכה לתעשיית הבידור כשג'ורדן התחילה לעשות פרסומות של נייקי עם ספייק לי.

שירי ראפ והיפ הופ התחילו להזכיר את נעלי נייקי. נלי הייתה הראשונה ב-1982 עם השיר "Air Force One". בשנת 2007, נייקי שיתפה פעולה עם קניה ווסט לשיתוף הפעולה הראשון שלהם עם ידוען שלא היה ספורטאי. (בימים אלה, קניה עבר לשותפות עם אדידס.) בנוסף לשותפות עם ספורטאים ובדרנים בודדים, נייקי נותנת חסות לצוותים ואירועים כחלק מיוזמות השיווק הנרחבות שלה. לפי CNN, אף חברה בעולם לא מוציאה כל כך הרבה כסף על חסויות ספורט כמו נייקי. הקמפיינים השיווקיים של נייקי מוכרים לעתים קרובות את היתרונות הרגשיים של המוצרים שלהם, מה שגורם לכם להרגיש כמו לנעול את הנעליים שלה יעזור לכם לחיות בריא יותר ולמצוא את הגדולה שלכם. פנייה לרגשות היא אחד הדברים הראשונים שלומדים בשיעורי שיווק, וברור שהשיווק של נייקי עובד. ממוקד עתיד – במהלך השנים, נייקי הסתעפה ליצור נעליים למגוון גדול של ענפי ספורט, כולל בייסבול, כדורסל, מעודדות, רכיבה על אופניים, גולף, לקרוס, ריצה, כדורגל, סופטבול, טניס, מסלול ספורט, אימונים וחדר כושר, כדורעף, יוגה , ואפילו סקייטבורד.

אז לא משנה איזה ספורט אתם אוהבים, נייק רוצה שתוכלו לבחור את המוצרים שלהם.  תחרות של מותגים אחרים מובילה את נייק להתמקד בחידושים חדשים ובטכנולוגיה חדשה, במטרה לעזור לספורטאים לבצע ביצועים טובים יותר. טכנולוגיית Nike Air מתחילה בשנת 1979, אך חלק מהפיתוחים האחרונים שלהם כוללים סריגים וחומרים קלים אחרים, ריפוד קצף ותמיכה חזקה יותר. נייקי מתמקדת בטכנולוגיה חדשה כדי לעזור לספורטאים לבצע ביצועים טובים יותר. בשנת 1999, נייק הייתה מותג נעלי הספורט הראשון שהציע עיצובים הניתנים להתאמה אישית באינטרנט. NIKEiD אפשרה לאנשים להתאים אישית את הנעליים שלהם כדי שיוכלו לקנות משהו ייחודי לטעמם. יישומים מקוונים אפשרו בחירה של סגנון, צבע, חומרים ואפילו טקסט על הנעליים. מותגי נעליים אחרים הלכו בעקבותיה של נייקי ומציעים כעת גם אפשרות להתאמה אישית.

מה ניתן לומר על החדשנות של נייק חולון טלפון?

חדשנות יכולה להיות מקור ליתרון תחרותי. בין אם מדובר במותג טכנולוגי, אופנה או מותג ספורט, חדשנות מציעה דרכים חדשות להתמודד עם אתגרים מובילים. יתרה מכך, חדשנות במוצר הפכה חשובה בשל ההעדפות המשתנות במהירות של הלקוחות. ההתמקדות החזקה של נייק חולון טלפון בחדשנות קשורה לאסטרטגיה העסקית שלה. היא משקיעה במחקר ופיתוח, כדי ללמוד על הטעם והטרנדים האופנתיים של הלקוחות. אנשים מחפשים מוצרים מסוגננים ועמידים. זו הסיבה שחדשנות היא מוקד ליבה של נייקי ומתחרותיה כמו אדידס ואנדר ארמור. יחד עם זאת, בהשוואה לאנדר ארמור, גם נייקי וגם אדידס אגרסיביות יותר לצמיחה והתרחבות. גודל ההשקעה שלהם במו"פ גדול בהרבה. השקעה במחקר ופיתוח סייעה לצבור נתח שוק גדול וגם הפופולריות של מוצרי נייקי גדלה. ברם, הביצועים הפיננסיים שלה הם גם עדות לכך שהשקעה במו"פ תעזור לכם לחזק את המותג שלכם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. קניתי בבילו סנטר נעלי ספורטבסכום של484.90שקל זה היה מונח עם המבצע של 50 אחוז בקופה המוכר נור אמר זה לא במבצע הוא שם אותם במבצע כי לא הינו מוצאים אותם בתאריך 29.07.2023יום שבת שעה 17.37 מקט196149222295 מיסר נוסף552030 כ00966 אבקש לפתור .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של נייק (Nike)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של נייק (Nike) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של נייק (Nike). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של נייק (Nike), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של נייק (Nike), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של נייק (Nike), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.