נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סופר דוש קניון בת ים

>>
>>
שירות לקוחות סופר דוש קניון בת ים טלפון
צור קשר ושירות לקוחות סופר דוש טלפון

סופר דוש קניון בת ים- רשת סופר גדולה שנמצאת בעיר בת ים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סופר דוש קניון בת ים

צור קשר ושירות לקוחות סופר דוש טלפון

טלפון של שירות הלקוחות של סופר דוש קניון בת ים

מספר הטלפון הינו:  

074-7187000

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

שירות הלקוחות בכתובת של סופר דוש קניון בת ים

כתובת החברה הינה:

קניון בת ים, בת ים

הפייסבוק של שירות הלקוחות של סופר דוש קניון בת ים

שם דף הפייסבוק הינו:

סופר דוש

האינסטגרם של שירות הלקוחות של סופר דוש קניון בת ים

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

superdush_supermarket

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. ברצונילומר לכם שאני קונה ותיקה שקונה אצלכם כל שבוע ואם הקניה לא גדולה משתדלת לא ללכת לסניף חולון למרות שאני חולונית.מאחר ויש הרבה תלונות בעיקר על מחלקת ירקות. היום נכנסתי לחולון ועשיתי קניה רציתי מלון הצלונים היו כולם פצועים רקובים עם עדת יתושים מעליה ניגשתי לקופה הראשית קראו לאדון וחיכיתי כל כך הרבה בסוף הלכתי. סיגריות אמרו שאין להם מאחר והם לא מקבלים אספקה.מתלוננת היום מאחר ותמיד תמיד במחלקת ירקות יש דברים ישנים בעיקר חצילים ואני מבקשת מהאחראי על הירקות הוא אומר זה מה שיש ותמיד אני קונה כל שבוע לפחות 6 חצילים.מצטערת שכך המצב זה לא צריך כך להתנהל גם שקונה אני פיצוחים בקופסא סגורה זה לא טרי. אנא טפלו בענין אתם משקיעים הרבה כסף על םרסומת וזה קצת מקלקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סופר דוש קניון בת ים

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של סופר דוש קניון בת ים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סופר דוש קניון בת ים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סופר דוש קניון בת ים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סופר דוש קניון בת ים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סופר דוש קניון בת ים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.