נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סמארט אייר (Smart Air)

>>
>>
שירות לקוחות סמארט אייר (Smart Air) טלפון

סמארט אייר (Smart Air) הוא לא עוד אתר לחיפוש טיסות ומלונות. האתר הינו פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת להרכבת החופשה המושלמת באופן פשוט ונוח.

צור קשר שירות לקוחות סמארט אייר

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סמארט אייר (Smart Air)

צור קשר שירות לקוחות סמארט אייר

טלפון של שירות הלקוחות של סמארט אייר (Smart Air)

מספר הטלפון הינו:

03-5500990

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 09:30-17:00| ו': 09:30-13:00.

מייל של שירות הלקוחות של סמארט אייר (Smart Air)

כתובת המייל הינה:

 service@smartair.co.il

צור קשר באתר של סמארט אייר (Smart Air)

כתובת האתר הינה:

https://www.smartair.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של סמארט אייר (Smart Air)

שם דף הפייסבוק הינו:

Smartair

האינסטגרם של שירות הלקוחות של סמארט אייר (Smart Air)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

smartairfilters

סמארט-אייר

אתם מכירים את זה שאתם מתכננים לצאת לחופשה? עבר הרבה זמן מאז החופשה האחרונה שלכם, והנה היום אתם מוכנים לצאת למסע חדש ומרגש של מציאת והרכבת חופשה חלומית. רק מה.. ישנה בעיה שחוזרת על עצמה כל פעם מחדש, והיא חוסר היכולת להרכיב חופשה שתהיה באמת מושלמת, כל פעם יש משהו שהורס.. או שמחירי הטיסה יקרים מדי, או שאנחנו מוצאים טיסה זולה אבל הטיסה חזור מבאסת אותנו, ולא ניתן לשנות את כרטיס הטיסה חזור דרך אותה תעופה שמבצעת את הטיסה הלוך.

גם אם מצאנו וסגרנו את הטיסה המושלמת, עדין יש את עניין בית המלון, שתמיד ישנו הפער בין מה שמבטיחים לנו, ואיך שהתמונות נראות יפות כל כך באתר, ובין המציאות שטופחת על פנינו כאשר אנו מגיעים לבית המלון, ואז כבר מאוחר מדי כדי לשנות.

אז נכון שלא תמיד זה נורא, ובסופו של דבר אנו נהנים מהחופשה, משבירת השגרה, מלראות חו"ל כמו שאומרים.

הדבר היפה הוא שאכן ישנה אלטרנטיבה, ואפשרי כיום ליצור חופשה מושלמת.

 דרך יצירת קשר עם סמארט-אייר ושימוש במנועי החיפוש שלהם באתר, אתם בהחלט יכולים להרוויח בגדול.

הסיבה לכך טמונה בייחודיות של סמארט-אייר. בכך שהיא מביאה ללקוח בשורה חדשה, ואפשרות לחסכון גדול מאוד בכסף מבלי לגרוע מהחוויה וההנאה של החופשה.

סמארט-אייר מאפשרת שילוב חכם של טיסות דרך חברות תעופה שונות במקביל, למשל טיסה הלוך דרך תעופה אחת, וכרטיס חזור דרך חברה אחרת, וכך אנו מרוויחים מכל העולמות, גם מוצאים את הטיסה הזולה וגם את הדרך הנוחה ביותר עבורנו לטוס.

בנוסף סמארט-אייר מאפשרת עבור לקוחותיה מוקד שירות המורכב כולו מנציגים דוברי עברית, ומאפשרת ביצוע של עד 10 תשלומים ללא ריבית בהזמנות כרטיסי טיסה וחופשות המבוצעים דרכה.

שימו לב שבהזמנת חופשה מלאה הכוללת טיסה ומלון למגוון יעדים ברחבי העולם, ניתן לחסוך עד כעשרים אחוז במחיר יותר מאשר פירוק החופשה למרכיבים והזמנה בנפרד.

סמארט-אייר יצירת קשר

אם ברצונכם ליצור קשר עם סמארט-אייר כדי לקבל פרטים נוספים עבור האפשרויות העומדות לרשותכם, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות דרך מספר הטלפון הבא – 03-5500990 .

זמני פעילות מוקד השירות הטלפוני הינו בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00 ובימי שישי וערבי חג בין  השעות 09:00-13:00 .

במידה והנכם זקוקים ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של סמארט-אייר מעבר לשעות הפעילות, ניתן לעשות זאת על ידי יצירת קשר למספר הטלפון 03-5500990 ולהשאיר הודעה.

אם ברצונכם לשלוח מייל לסמארט-אייר, ניתן לעשות זאת דרך יצירת קשר עם המייל בכתובת service@smartair.co.il .

סמארט-אייר אתר אינטרנט

אחרי שהבנתם שיעילות, חסכון, וביטחון שדברים יעבדו כמו שצריך, אלו הדברים החשובים בשבילכם בהזמנה של החופשה הבאה. אתם רוצים להיכנס עכשיו אל אתר האינטרנט של סמארט-אייר בכתובת https://www.smartair.co.il/ .

באתר תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש עבור רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת חדרים בבתי מלון, או לחלופין סגירת חבילת נופש מלאה הכוללת טיסות ובתי מלון.

באתר תמצאו את המחירים המשתלמים ביותר עבור טיסות, בתי מלון וחבילות נופש.

כמובן שבאתר מופיעות כל הדרכים ליצירת קשר עם סמארט-אייר.

טיפ לסיום על סמארט אייר:

סמארט-אייר יודעת עד כמה הזמנת חופשה וסגירת כרטיסי טיסה, אלו דברים שחשוב שיהיו מלווים בראש שקט והרגשה טובה. לכן באתר האינטרנט של סמארט-אייר ישנו דף שאלות ותשובות המרכז בתוכו את כל השאלות שיכולות לעלות במהלך הזמנה ורכישה של טיסות וחבילות נופש. לכן מומלץ בחום לפני שיוצרים קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות, להיכנס ולעיין ברשימת השאלות והתשובות. ניתן לעשות זאת דרך לחיצה על הלינק הבא https://www.smartair.co.il/information/faq .

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. אין אפשרות לשוחח טלפנית. הצ'ט לא נותן תשובות לבעיה. שרות לקוחות גרוע שבגרועים.

  2. התרחקו מהם !! אי אפשר להשיג אותם
    העיקר לוקחים כסף ולא מספקים תמורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סמארט אייר (Smart Air)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של סמארט אייר (Smart Air) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סמארט אייר (Smart Air). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סמארט אייר (Smart Air), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סמארט אייר (Smart Air), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סמארט אייר (Smart Air), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.