נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סמסונייט (Samsonite)

>>
>>
שירות לקוחות סמסונייט (Samsonite) טלפון

סמסונייט - יצרנית המזוודות הטובה והגדולה בעולם מ- 1910.

צור קשר שירות לקוחות סמסונייט

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סמסונייט (Samsonite)

צור קשר שירות לקוחות סמסונייט

מייל של שירות הלקוחות של סמסונייט (Samsonite)

כתובת המייל הינה:

 questions@samsonite.com

טלפון של שירות לקוחות | ווצאפ – 054-6696044

זמינות – א'-ה' : 9:00-22:00 | ו' : 9:00-15:00

צור קשר באתר של סמסונייט (Samsonite)

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/gvE67

האינסטגרם של שירות הלקוחות של סמסונייט (Samsonite)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

samsoniteusa

שם עמוד הפייסבוק הינו – Samsonite

הטיקטוק של שירות הלקוחות של סמסונייט (Samsonite)

שם חשבון הטיקטוק הינו:

צור קשר בפינטרסט של סמסונייט (Samsonite)

כתובת הפינטרסט הינה:

Samsonite

על סמסונייט

סמסונייט אחת מחברות הדגל העולמיות והיוקרתיות  בכל מה שקשור בתיקים ומזוודות, היא נוסדה בדנבר שבארצות הברית בשנת 1910 ע"י ג'סי שווידר, צעיר יהודי פולני.

בתקופה שהיא נוסדה, מי שנהנה מחווית נסיעה היו לרוב רק אנשים עמידים שיכלו להרשות לעצמם ועמדו בדרישות התשלום הגבוהות.

החזון של שוויצר היה להיות שם ומותג כ"יצרן המזוודות הגדול בעולם" ובאמת לאורך הזמן הם בנו את עצמם ואת שם המותג שלהם והפכו לאחד המותגים האיכותיים והגדולים ביותר בכל מה שקשור בתיקי נסיעות בפרט ובתיקים בכלל.

חשוב להם איכות המוצרים ועמידותם, שהעיצוב יהיה עדכני עם סגנון ייחודי שלהם המציג את יחודיות המותג ויוקרתו.

הם מציגים קולקציית מזוודות ותיקים מעוצבים באופן ייחודי, כדי לייצר מוצרים שאין עוד בשוק, הם מתאימים את עצמם ללקוח העסקי וכן ללקוח הפרטי.

תוכלו למצוא אצלהם מתיקי מחשב ליזמים ואנשי עסקים ועד מזוודות בכל הסגנונות, ואפילו מזוודות מעוצבות לילדים, שהילדים יכולים לשבת עליהם ולנסוע כמו בבימבה.

שירות לקוחות של סמסונייט

סמסונייט הוא מותג עולמי וחשוב להם לשמור על לקוחות מרוצים ואיכותיים וכן על שמם הטוב שנשמר במשך 100 שנים, שירות הלקוחות מספק מענה מהיר ויעיל לכל פניה, אם זה פניה בנושא פגמי ייצור, בעיה בתהליך הרכישה או כל דבר אחר. 

אם תמצאו פגם באחד המוצרים שרכשתם, הם יחליפו את המוצר או יבצעו תיקון, תוכלו לראות מה תקבלו בתעודת האחריות שלכם כאשר תקנו את המוצר, הוא נמצא באריזה המקורית של המוצר שרכשתם ושם תראו גם את משך תקופת האחריות ושאר תנאיה.

רולטיים הוא היבואן הרשמי של סמסונייט והם מעמידים לקהל לקוחותיהם מעבדת תיקונים מקצועית שמספקת חלקים מקוריים ושרות מקצועי.

אחריות סמסונייט ללקוחותיה

תעודת האחריות היא בינלאומית והיא מצורפת לכל המוצרים שלהם.

שם תוכלו לראות את דגם המוצר, את מועד רכישת הקניה ואת תוקף האחריות.

מוצרי סמסונייט הם איכותיים ביותר ולכן הם לא זולים, לכן כדאי מאוד לשמור על תעודת האחריות ולבדוק את המוצר ברגע שרכשתם אותו, שכל החלקים נמצאים ועובדים בצורה תקינה  ושהצבע והדגם תואמים את מה שרכשתם.

מוצרי החברות סמסונייט (Samsonite) ואמריקן טוריסטר (American Tourister) מזוודות ותיקים נבדקים בקפדנות ועומדים בתקנים מחמירים ביותר.

תקופת האחריות מפורטת בכתב-האחריות שבמוצר. האחריות -האחריות חלה רק על הרוכש הראשון או מקבל המתנה של המוצר.

שימו לב

האחריות אינה מכסה מספר דברים כמו נזקים שנגרמו בגלל שימוש לא נכון ואגרסיבי במוצר, תאונות, שברים, שימוש בחומרים הרסניים כמו חומצות, נזקי מים נזקים שנגרמו בעקבות הובלה, למשל בזמן טיסה.

וגם נזקים קוסמטים כמו שריטות, כתמים ושינויים במראה המוצר שלא פוגמים בשימושו.

כדי לקבל שירות בנוגע לאחריות, להחלפת המוצר או תיקונו תצטרכו להציג תעודת אחריות מלאה וחתומה הכוללת את מועד הרכישה, שם החנות או חשבונית מס קבלה מקורית שמעידה על דגם המוצר ומועד רכישתו. 

טיסה עם מזוודה של סמסונייט

המזוודות של סמסונייט הן מהיקרות והאיכותיות בשוק,הן עשויות מחומרים איכותיים וחזקים המתאימים לערכי המותג, אבל בזמן טיסה גם הן עלולות להיפגע, לכן שימו לב, כיוון שהאחריות לא מכסה נזק שנגרם בזמן הובלה/טיסה ומי שיצטרך לפצות אתכם זוהי התעופה, כדי לשים לב מיד בזמן קבל המזוודה אם נגרם נזק למוצר או שהוא אבד, במקרה שאבד פנו מיד למחלקת lost&found של התעופה במקרה של נזק יש להגיש תלונה לההובלה/ התעופה עדיף עוד לפני שיצאתם משדה התעופה ואפילו לפני שעברתם את המכס.

צור קשר עם סמסונייט

אם נתקלתם בבעיה ברכישה, פגם במוצר, או כל בעיה אחרת תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות, כמפורט מטה. 

שירות הלקוחות פועל:

בימים א'- ה בשעות 9:00-15:30

טלפון: 03-9223728

מייל: sam-service@roltime.co.il

דף פייסבוק: https://www.facebook.com/SamsoniteIsrael

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סמסונייט (Samsonite)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של סמסונייט (Samsonite) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סמסונייט (Samsonite). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סמסונייט (Samsonite), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סמסונייט (Samsonite), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סמסונייט (Samsonite), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.