שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סקארה (Sacara)
סאקרה- רשת של מוצרי טיפוח איפר לקים ועוד שיש לה כמה סניפים בארץ
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סקארה (Sacara)
טלפון של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 09:00-16:00
הפייסבוק של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
שם דף הפייסבוק הינו:
Sacara Israel – סקארה
האינסטגרם של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
sacara_il
ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
שם ערוץ היוטיוב הינו:
SACARA Official
אודות סאקרה – חברה למוצרי איפור
בשנת 2013 הקימו משה דוד ויעקב גולברי את סקארה, קוסמטיקה ישראלית שצברה תאוצה תוך זמן קצר וכבר היום 10 שנים אחרי לחברה יש עשרות חנויות בכל רחבי הארץ.
היא ידועה כרשת שמציעה מוצרים במחירים לכל כיס, תוך שמירה על איכותם.
החברה מפתחת מוצרים ייחודים לה מתוך רצון להביא ללקוח מוצרים שאין במקומות אחרים ולהיות מהחברות המובילות את החדשנות בעולם הטיפוח והיופי.
מוצרי החברה סאקארה
קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז, מוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.
נגישות בחנות הפיזית של סאקרה
סאקרה פועלת על מנת להנגיש את כל סניפי הרשת לאנשים עם מוגבלות, תוכלו לראות שילוט מתאים ודרכי גישה, התאמות לחרשים שיוכלו לשמוע בעזרת משדר למכשיר השמיעה שלהם, שם הם יכולים להגביר או להנמיך את הקול בהתאם לרמת השמיעה שלהם.
פטור מתור לאנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה של ביטוח לאומי או משרד הביטחון.
בכל סניפי הרשת תתאפשר כניסה עם חיית שירות.
נגישות באתר סאקרה
הם התאמצו להנגיש את האתר לגולשים עם מוגבלות פיזית, חושית וקוגניטיבית, אך אולי תיתקלו במקומות באתר שאינם מונגשים, במידה ונתקלתם תוכלו לפנות אל רכז הנגישות של האתר מר מאיר אטון, שהוא אחראי על כלל הפעילות השייכת לנגישות האתר.
- טלפון: 03-9618040
- נייד: 054-4594040
- מייל: meir@golbary.co.il
אתר סאקרה
אין חובה להירשם לאתר כדי לקנות בו תוכלו לגלוש לבחור פריטים ולבצע הזמנה כאורחים באתר, כן תצטרכו להשאיר מייל על מנת לקבל קבלה ואת פרטי המשלוח.
את המוצר שהזמנתם תקבלו תוך 5 ימי עסקים, עלות משלוח 24 שקלים על משלוח בהזמנה של מעל ל150 שקלים לא תצטרכו להוסיף תשלום בעבור המשלוח.
האתר מאובטח ויש לו חיסיון נתונים, הם אינם שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלכם.
החלפות והחזרות
במידה והזמנתם באתר וקיבלתם מוצר פגום תשלחו מייל לשירות הלקוחות ותצרפו תמונה ברורה של המוצר הפגום ואת פרטי ההזמנה שלכם, הם ייבחנו את הנושא ויחזרו אליכם.
קניתם מוצר ותרצו להחזיר, תוכלו להחזיר עד 14 ימי עסקים ולקבל זיכוי, (תוכלו לקבל זיכוי רק על מוצרים מעל 50 שקלים, מוצרים שמתחת לסכום זה תוכלו להחליף או לקבל הטבה לאתר) לאחר 14 ימי עסקים תוכלו לבצע החלפה בלבד, כמובן שהמוצרים חייבים להיות באריזה המקורית שלהם וסגורים, ללא כל שימוש או בדיקה של המוצר.
שירות לקוחות סאקרה
- שירות הלקוחות פעיל בימים ראשון עד חמישי בשעות 9:00 -15:00.
- סקארה ווצאפ 0523311540 הם יתנו לכם מענה תוך יום עסקים אחד
- סקארה טלפון 03-9618040
- אחרי שעות הפעילות תוכלו לפנות אליהם במייל info@sacara.co.il
- תוכלו גם למלא טופס באתר והם יחזרו אליכם בהקדם https://www.sacara.co.il/customer-service/contact-us
תמיכה באתר סאקרה
נתקלתם בבעיה ואתם צריכים את התמיכה של האתר? תוכלו לפנות לצוות התמיכה.
ימים ראשון עד חמישי שעות 9:00-16:00.
יש לכם עוד שאלות?
באתר קיים מאגר תשובות לשאלות נפוצות https://www.sacara.co.il/customer-service/q-a/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית חולים שניידר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חולים שניידר דף הבית בית חולים שניידר הוא מרכז לרופאת ילדים בישראל. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות בית הספר לעבודה הסוציאלית חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הספר לעבודה סוציאלית חיפה דף הבית בית הספר לעבודה סוציאלית חיפה הינו מוסד לימודי אשר נוסד בשנת 1966,

שירות לקוחות מי נועם טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מי נועם דף הבית מי נעם הינו תאגיד המוקם משנת 2004 והוא אחראי לספק שירותי מים וביוב לערים נוף

שירות לקוחות חיים ולדר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חיים ולדר דף הבית חיים וַלדֶר הוא יועץ חינוכי, סופר ופעיל לרווחת הילד. כתב עשרות ספרים לגיל הרך, לילדים,

שירות לקוחות אחוקים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אחוקים דף הבית אחוקים- עזרה בדרכים בהתנדבות עזרה לרכבים שנתקעו בדרך או בשטח ללא עלות כלל! מבט מהיר

שירות לקוחות אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע דף הבית אוניברסיטת בן-גוריון בנגב היא אוניברסיטה ישראלית בעיר באר שבע, אשר הוקמה
ביקורות על החברה
2 תגובות
שרות לאחר קניה אפס אין עם מי לדבר אין שירות חבל מאוד
אכן, אין עם מי לדבר.
שנת 2022. בושה.