שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סקארה (Sacara)
סאקרה- רשת של מוצרי טיפוח איפר לקים ועוד שיש לה כמה סניפים בארץ
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סקארה (Sacara)
טלפון של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 09:00-16:00
הפייסבוק של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
שם דף הפייסבוק הינו:
Sacara Israel – סקארה
האינסטגרם של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
sacara_il
ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
שם ערוץ היוטיוב הינו:
SACARA Official
אודות סאקרה – חברה למוצרי איפור
בשנת 2013 הקימו משה דוד ויעקב גולברי את סקארה, קוסמטיקה ישראלית שצברה תאוצה תוך זמן קצר וכבר היום 10 שנים אחרי לחברה יש עשרות חנויות בכל רחבי הארץ.
היא ידועה כרשת שמציעה מוצרים במחירים לכל כיס, תוך שמירה על איכותם.
החברה מפתחת מוצרים ייחודים לה מתוך רצון להביא ללקוח מוצרים שאין במקומות אחרים ולהיות מהחברות המובילות את החדשנות בעולם הטיפוח והיופי.
מוצרי החברה סאקארה
קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז, מוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.
נגישות בחנות הפיזית של סאקרה
סאקרה פועלת על מנת להנגיש את כל סניפי הרשת לאנשים עם מוגבלות, תוכלו לראות שילוט מתאים ודרכי גישה, התאמות לחרשים שיוכלו לשמוע בעזרת משדר למכשיר השמיעה שלהם, שם הם יכולים להגביר או להנמיך את הקול בהתאם לרמת השמיעה שלהם.
פטור מתור לאנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה של ביטוח לאומי או משרד הביטחון.
בכל סניפי הרשת תתאפשר כניסה עם חיית שירות.
נגישות באתר סאקרה
הם התאמצו להנגיש את האתר לגולשים עם מוגבלות פיזית, חושית וקוגניטיבית, אך אולי תיתקלו במקומות באתר שאינם מונגשים, במידה ונתקלתם תוכלו לפנות אל רכז הנגישות של האתר מר מאיר אטון, שהוא אחראי על כלל הפעילות השייכת לנגישות האתר.
- טלפון: 03-9618040
- נייד: 054-4594040
- מייל: meir@golbary.co.il
אתר סאקרה
אין חובה להירשם לאתר כדי לקנות בו תוכלו לגלוש לבחור פריטים ולבצע הזמנה כאורחים באתר, כן תצטרכו להשאיר מייל על מנת לקבל קבלה ואת פרטי המשלוח.
את המוצר שהזמנתם תקבלו תוך 5 ימי עסקים, עלות משלוח 24 שקלים על משלוח בהזמנה של מעל ל150 שקלים לא תצטרכו להוסיף תשלום בעבור המשלוח.
האתר מאובטח ויש לו חיסיון נתונים, הם אינם שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלכם.
החלפות והחזרות
במידה והזמנתם באתר וקיבלתם מוצר פגום תשלחו מייל לשירות הלקוחות ותצרפו תמונה ברורה של המוצר הפגום ואת פרטי ההזמנה שלכם, הם ייבחנו את הנושא ויחזרו אליכם.
קניתם מוצר ותרצו להחזיר, תוכלו להחזיר עד 14 ימי עסקים ולקבל זיכוי, (תוכלו לקבל זיכוי רק על מוצרים מעל 50 שקלים, מוצרים שמתחת לסכום זה תוכלו להחליף או לקבל הטבה לאתר) לאחר 14 ימי עסקים תוכלו לבצע החלפה בלבד, כמובן שהמוצרים חייבים להיות באריזה המקורית שלהם וסגורים, ללא כל שימוש או בדיקה של המוצר.
שירות לקוחות סאקרה
- שירות הלקוחות פעיל בימים ראשון עד חמישי בשעות 9:00 -15:00.
- סקארה ווצאפ 0523311540 הם יתנו לכם מענה תוך יום עסקים אחד
- סקארה טלפון 03-9618040
- אחרי שעות הפעילות תוכלו לפנות אליהם במייל info@sacara.co.il
- תוכלו גם למלא טופס באתר והם יחזרו אליכם בהקדם https://www.sacara.co.il/customer-service/contact-us
תמיכה באתר סאקרה
נתקלתם בבעיה ואתם צריכים את התמיכה של האתר? תוכלו לפנות לצוות התמיכה.
ימים ראשון עד חמישי שעות 9:00-16:00.
יש לכם עוד שאלות?
באתר קיים מאגר תשובות לשאלות נפוצות https://www.sacara.co.il/customer-service/q-a/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות מכון פיזיותרפיה מכבי מודיעין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון פיזיותרפיה מכבי מודיעין דף הבית מכון פיזיותרפיה מכבי מודיעין – טיפולים בבעיות אורתופדיות, ליקויי יציבה, פציעות ספורט, בעיות

שירות לקוחות מלון ברגר טבריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון ברגר טבריה דף הבית מלון ברגר נמצא בלב העיר טבריה ומאפשר גישה נוחה ומהירה לכל האטרקציות הטיולים והבילויים

שירות לקוחות אריסטון (Ariston) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אריסטון (Ariston) דף הבית אריסטון- אתר של מוצרי חשמל הזולים ביותר מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות בית ספר עמל רמלה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר עמל רמלה דף הבית בית ספר עמל רמלה הוא מוסד לימודי עירוני. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות קרנות השוטרים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קרנות השוטרים דף הבית "קרנות השוטרים" מאגדת כ- 40000 עמיתים ופועלת במגוון תחומים ומעניקה שירותים לעמיתה בתחומי רווחה,

שירות לקוחות פפריקה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פפריקה דף הבית פפריקה, מסעדה ים תיכוני בפתח תקווה. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פפריקה טלפון של
ביקורות על החברה
2 תגובות
שרות לאחר קניה אפס אין עם מי לדבר אין שירות חבל מאוד
אכן, אין עם מי לדבר.
שנת 2022. בושה.