שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סקארה (Sacara)
סאקרה- רשת של מוצרי טיפוח איפר לקים ועוד שיש לה כמה סניפים בארץ
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סקארה (Sacara)


טלפון של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 09:00-16:00
הפייסבוק של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
שם דף הפייסבוק הינו:
Sacara Israel – סקארה
האינסטגרם של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
sacara_il
ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של סקארה (Sacara)
שם ערוץ היוטיוב הינו:
SACARA Official
אודות סאקרה – חברה למוצרי איפור
בשנת 2013 הקימו משה דוד ויעקב גולברי את סקארה, קוסמטיקה ישראלית שצברה תאוצה תוך זמן קצר וכבר היום 10 שנים אחרי לחברה יש עשרות חנויות בכל רחבי הארץ.
היא ידועה כרשת שמציעה מוצרים במחירים לכל כיס, תוך שמירה על איכותם.
החברה מפתחת מוצרים ייחודים לה מתוך רצון להביא ללקוח מוצרים שאין במקומות אחרים ולהיות מהחברות המובילות את החדשנות בעולם הטיפוח והיופי.
מוצרי החברה סאקארה
קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז, מוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.
נגישות בחנות הפיזית של סאקרה
סאקרה פועלת על מנת להנגיש את כל סניפי הרשת לאנשים עם מוגבלות, תוכלו לראות שילוט מתאים ודרכי גישה, התאמות לחרשים שיוכלו לשמוע בעזרת משדר למכשיר השמיעה שלהם, שם הם יכולים להגביר או להנמיך את הקול בהתאם לרמת השמיעה שלהם.
פטור מתור לאנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה של ביטוח לאומי או משרד הביטחון.
בכל סניפי הרשת תתאפשר כניסה עם חיית שירות.
נגישות באתר סאקרה
הם התאמצו להנגיש את האתר לגולשים עם מוגבלות פיזית, חושית וקוגניטיבית, אך אולי תיתקלו במקומות באתר שאינם מונגשים, במידה ונתקלתם תוכלו לפנות אל רכז הנגישות של האתר מר מאיר אטון, שהוא אחראי על כלל הפעילות השייכת לנגישות האתר.
- טלפון: 03-9618040
- נייד: 054-4594040
- מייל: meir@golbary.co.il
אתר סאקרה
אין חובה להירשם לאתר כדי לקנות בו תוכלו לגלוש לבחור פריטים ולבצע הזמנה כאורחים באתר, כן תצטרכו להשאיר מייל על מנת לקבל קבלה ואת פרטי המשלוח.
את המוצר שהזמנתם תקבלו תוך 5 ימי עסקים, עלות משלוח 24 שקלים על משלוח בהזמנה של מעל ל150 שקלים לא תצטרכו להוסיף תשלום בעבור המשלוח.
האתר מאובטח ויש לו חיסיון נתונים, הם אינם שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלכם.
החלפות והחזרות
במידה והזמנתם באתר וקיבלתם מוצר פגום תשלחו מייל לשירות הלקוחות ותצרפו תמונה ברורה של המוצר הפגום ואת פרטי ההזמנה שלכם, הם ייבחנו את הנושא ויחזרו אליכם.
קניתם מוצר ותרצו להחזיר, תוכלו להחזיר עד 14 ימי עסקים ולקבל זיכוי, (תוכלו לקבל זיכוי רק על מוצרים מעל 50 שקלים, מוצרים שמתחת לסכום זה תוכלו להחליף או לקבל הטבה לאתר) לאחר 14 ימי עסקים תוכלו לבצע החלפה בלבד, כמובן שהמוצרים חייבים להיות באריזה המקורית שלהם וסגורים, ללא כל שימוש או בדיקה של המוצר.
שירות לקוחות סאקרה
- שירות הלקוחות פעיל בימים ראשון עד חמישי בשעות 9:00 -15:00.
- סקארה ווצאפ 0523311540 הם יתנו לכם מענה תוך יום עסקים אחד
- סקארה טלפון 03-9618040
- אחרי שעות הפעילות תוכלו לפנות אליהם במייל info@sacara.co.il
- תוכלו גם למלא טופס באתר והם יחזרו אליכם בהקדם https://www.sacara.co.il/customer-service/contact-us
תמיכה באתר סאקרה
נתקלתם בבעיה ואתם צריכים את התמיכה של האתר? תוכלו לפנות לצוות התמיכה.
ימים ראשון עד חמישי שעות 9:00-16:00.
יש לכם עוד שאלות?
באתר קיים מאגר תשובות לשאלות נפוצות https://www.sacara.co.il/customer-service/q-a/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות סטודיו נעים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סטודיו נעים טלפון דף הבית סטודיו נעים הוא מרכז לתנועה – יוגה, פילאטיס ומחול. יש לנו אחד-עשרה סניפים בתל

שירות לקוחות אמריקן פיצה מוצקין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמריקן פיצה מוצקין דף הבית אמריקן פיצה מוצקין הנה המסעדה הטובה עם מגוון פיצות ומאכלים. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות לבנה זוהרים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לבנה זוהרים דף הבית חנות זוהרים, ימי הולדת, מתנות ועוד. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת

שירות לקוחות גוב מאסטר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גוב מאסטר דף הבית לוח דרושים jobMaster – הקהילה המקצועית שלך, האתר היחידי עם עשרות אלפי הצעות עבודה ישירות

שירות לקוחות מסעדת שגב הרצליה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת שגב הרצליה דף הבית מסעדת שגב הרצליה הינה מסעדה המציעה מגוון מאכלים. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות בקטוכם טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בקטוכם דף הבית בקטוכם מספקת שרותי בדיקה אנליטיים וביולוגיים מתקדמים בתחומי המיקרוביולוגיה והכימיה, וזאת למגוון. מבט מהיר על דרכי
ביקורות על החברה

2 תגובות
שרות לאחר קניה אפס אין עם מי לדבר אין שירות חבל מאוד
אכן, אין עם מי לדבר.
שנת 2022. בושה.