נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עידן פלוס +

>>
>>
שירות לקוחות עידן פלוס + טלפון

עידן+ הוא מערך שידור טלוויזיה דיגיטלי קרקעי הפועל בישראל. קליטת השידורים מצריכה אנטנה וממיר דיגיטלי, או מקלט טלוויזיה המותאם לשיטת השידור הדיגיטלית. השידורים מופעלים על ידי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ומופצים לקליטה בחינם בכל מדינת ישראל.

צור קשר שירות לקוחות עידן פלוס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של עידן פלוס +

צור קשר שירות לקוחות עידן פלוס

טלפון של שירות הלקוחות של עידן פלוס +

מספר הטלפון הינו:

054-469-8000

מייל של שירות הלקוחות של עידן פלוס +

כתובת המייל הינה:

idanplus.tv@gmail.com

צור קשר באתר של עידן פלוס +

כתובת האתר הינה

https://www.idanplus.tv/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של עידן פלוס +

שם דף הפייסבוק הינו:

משתמשי עידן פלוס

האינסטגרם של שירות הלקוחות של עידן פלוס +

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

idanplus

הטוויטר של שירות הלקוחות של עידן פלוס +

חשבון הטוויטר הינו:

עידן פלוס

עידן פלוס שירות לקוחות

נמאס לכם לשלם מאות שקלים כל חודש לחברות התקשורת? הגיע הזמן לצאת מהקופסה, עם חבילת התקשורת של עידן פלוס תוכלו לחסוך בהוצאות. אם הינכם צופים רק בערוצים הסטנדרטיים, אינכם צריכים לשלם עוד ביוקר. בממיר של עידן פלוס תוכלו לצפות בערוצים הבסיסיים במחירים שווים במיוחד. מדובר על חיסכון משמעותי כל חודש, כזה שיאפשר לכם להיות רגועים הרבה יותר. 

בא לכם לשאול את הנציגים של עידן פלוס כמה שאלות טרם ההצטרפות? על מנת שזה יקרה יהיה עליכם לדעת מהו מספר הטלפון שלהם. עידן פלוס טלפון קיים, אך עדיין קשה מאוד למצוא את המספר הנכון. באתר שירות בקליק תוכלו למצוא את כל הדרכים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של עידן פלוס. כך תוכלו לבחור את הדרך שתהיה לכם הכי נוחה והכי טובה לשוחח איתם בהקדם האפשרי.

הכירו את הממיר שישנה את חייכם 

עד היום התרגלתם לראות טלוויזיה דרך אחת מהחברות הגדולות בשוק? הגיע הזמן להחליף את הדיסקט שגורם לכם להוציא כל חודש מאות שקלים כל חודש. עידן פלוס הוא הממיר האולטימטיבי בשבילכם, בטח אם אתם מאלה שרואים רק ערוצים סטנדרטיים. הממיר הוא ממיר רגיל, כזה שקולט ערוצים באיכות גבוהה. מה שמבדיל אותו מכל הממירים האחרים זה שהוא לא קולט ערוצי פרמיום על כל גווניהם. עם זאת ההוצאה הכספית על הכבלים הולכת להיות נמוכה בהרבה מההוצאה שהתרגלתם אליה עד כה. כבר למעלה מחצי מיליון ישראלים נהנים מחיסכון כספי שמגיע לאלפי שקלים כל שנה באופן קבוע.

עידן פלוס טלפון ומייל של שירות הלקוחות

התעוררה אצלכם שאלה שנוגעת לממירי עידן פלוס? בא לכם להתנסות בהתקנת ממיר שיחסוך לכם את ההוצאות באופן דרסטי? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות לשירות הלקוחות של עידן פלוס. עידן פלוס טלפון הינו: 054-469-8000 בו תוכלו לקבל מענה לכל שאלה שמעסיקה אתכם. שעות פעילות המוקד אינן ידועות, כדאי לנסות להשיגם בשעות העבודה המקובלות.

במקרה בו לא תקבלו מענה בטלפון, תוכלו לפנות לחברה דרך כתובת המייל. בחלק גדול מהמקרים תעדיפו לפנות לחברה במייל על מנת שהשיחה כולה תהיה מתועדת. בו בזמן לא לכולם יהיה את הזמן להמתין עד למענה של אחד הנציגים בטלפון. אז מהי כתובת המייל של עידן פלוס? כתובת המייל הינה: idanplus.tv@gmail.com.

אתר האינטרנט של עידן פלוס

חלק גדול מהמידע על הממיר המהפכני נמצא באתר האינטרנט של החברה. לא פעם לפני שאתם מחייגים אל עידן פלוס טלפון, פשוט תוכלו להעיף מבט באתר עצמו. באתר תמצאו מגוון רחב של מאמרים וקטעי מידע חשובים שיכולים לעשות לכם סדר. חלק מהשאלות שתרצו לשאול יהיו שאלות שנמצאות באתר עצמו עם תשובות מדויקות. כל זה נמצא בלחיצת כפתור אחת מכם, איך נכנסים לאתר? לוחצים על הקישור הבא: https://www.idanplus.tv/

שאלות ותשובות שלקוחות עידן פלוס עלולים לשאול

שאלה: למי מתאים ממיר עידן פלוס?

תשובה: הממיר מתאים בעיקר לישראלים שמאסו בתשלום הגבוה לחברות הכבלים. העלות האטרקטיבית יחד עם התמורה הנאה הופכים את הממיר הזה למושלם. בו בזמן חשוב להגיד כי הממיר מציג אך ורק ערוצים סטנדרטיים, כך שהוא לא מיועד לאלה שמעדיפים לצפות בערוצי פרמיום.

שאלה: כמה עולה לרכוש ממיר עידן פלוס?

תשובה: המחיר של ממיר עידן פלוס נע בין 250 עד 500 שקל בתשלום חד פעמי. אחרי רכישת הממיר תוכלו להנות מציפייה בכל הערוצים הסטנדרטיים בחינם. ההבדל במחיר בין ממיר אחד למשנהו נובע מהאיכות של הציפייה ומפיצ'רים נוספים. המטרה היא כמובן לגרום לכם להמשיך להנות מהציפייה בטלוויזיה גם עם הממיר החדש.

שאלה: איך מצטרפים לעידן פלוס עוד היום?

תשובה: השתכנעתם כי ממיר עידן פלוס הוא הממיר המושלם בשבילכם? מעולה, כעת כל מה שנותר לכם לעשות זה רק להצטרף לחצי מיליון ישראלים שכבר עשו זאת. לאחר חיוג אל עידן פלוס טלפון תוכלו לקבל הצעת מחיר מסודרת מנציגי החברה. הצעת המחיר תהיה הצעת מחיר אישית בהתאם לכל העדפות השונות שיש לכם בהקשר לציפייה. 

שאלה: מהי הזמינות של מוקד שירות הלקוחות?

תשובה: מוקד שירות הלקוחות של עידן פלוס לא פרסמו שעות או ימים בהם הם עובדים. עם זאת הנחת העבודה היא שהמוקד פועל בימים ובשעות הסטנדרטיים כמו כל המוקדים האחרים. אנו מציעים לכם לנסות להשיג את המוקדנים בימים ובשעות הקבועים. אם לא יהיה מענה, תמיד אפשר לשלוח הודעה לכתובת המייל: https://www.idanplus.tv/

מספר טיפים להתנהלות מול שירות לקוחות עידן פלוס לסיום:

  • חשוב להגיד כי ממיר עידן פלוס לא מתאים לכולם! אל תתפתו בגלל המחיר המפתה להצטרף לאלה שכבר עשו את הצעד הזה. הממיר קולט רק את הערוצים הבאים: 11 (כאן), 12 (קשת), 13 (רשת),  33, 23 (ילדים) ו-99 (ערוץ הכנסת). בעתיד המטרה היא כמובן להוסיף עוד ערוצים נוספים שניתן יהיה לצפות בהם.
     
  • אינכם מוכרחים להצטייד בממיר דיגיטלי פיזי, ניתן יהיה להשתמש בממיר המובנה. בטלוויזיות החדשות כבר מותקנים ממירים מובנים, כך שהם יחסכו לכם בלגן רב. יש כאלה שהצבת ממיר בסלון או בחדר השינה תהיה עבורם קו אדום מובהק. על ידי שיחה עם נציגי שירות הלקוחות של עידן פלוס תוכלו לקבל מענה לשאלות שלכם.
     
  • מתי פונים אל מוקד שירות הלקוחות של עידן פלוס? כל אחד יכול לקבוע באילו נושאים הוא מעוניין ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות. עידן פלוס טלפון נמצא כאן עבורכם, תוכלו להרגיש בנוח לשוחח עם הנציגים שעובדים למענכם. בו בזמן הסיבה המרכזית לפנייה למוקדי שירות הלקוחות תהיה בעיה בציפייה או רצון להצטרף למהפכה.

  • מה נותן לכם המידע באתר שירות בקליק? יכול להיות שאת המידע שנמצא באתר שירות בקליק תוכלו למצוא ברחבי האינטרנט בכל מיני אתרים שונים. אתר שירות בקליק הוקם כדי לרכז את כל המידע הרלוונטי תחת קורת גג אחת. השאיפה היא שתספיקו לשוטט בכמה אתרים עד שתמצאו את כל הפרטים ליצירת קשר עם עידן פלוס. בו בזמן נציין כי לאתר שירות בקליק אין קשר לעידן פלוס בשום צורה שהיא. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. גרוע מאוד ללא קליטה עידן פלוס משעה 19 בערב ועד השעות הקטנות של הלילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של עידן פלוס +

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של עידן פלוס + רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של עידן פלוס +. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עידן פלוס +, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של עידן פלוס +, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של עידן פלוס +, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.