נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עיריית נתניה טלפון

>>
>>
שירות לקוחות עיריית נתניה טלפון
צור-קשר-ושירות-לקוחות-עריית-נתניה-טלפון_optimized

עיריית נתניה כעיר הזוכה לתנופת התחדשות בכל תחומי החיים, גם כאן שמנו דגש בהנגשת המידע לקהילת התושבים, הצעירים והסטודנטים, התיירים והזירה העסקית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של עיריית נתניה

צור-קשר-ושירות-לקוחות-עריית-נתניה-טלפון_optimized

טלפון של שירות הלקוחות של עיריית נתניה

מספר הטלפון הינו:  

09-860-3126

צור קשר באתר של עיריית נתניה

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3GxmhNM

שירות הלקוחות בכתובת של עיריית נתניה

כתובת החברה הינה

הצורן 6 נתניה

הוואצפ של שירות הלקוחות של עיריית נתניה

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

052-6333106

מסנג'ר של שירות הלקוחות של עיריית נתניה

הפייסבוק של שירות הלקוחות של עיריית נתניה

שם דף הפייסבוק הינו:

עיריית נתניה

האינסטגרם של שירות הלקוחות של עיריית נתניה

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

netanya.city

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של עיריית נתניה

שם ערוץ היוטיוב הינו:

עיריית נתניה

שירות לקוחות עיריית נתניה

אם אתם גרים בעיר הגדולה והמתפתחת לה נתניה, סביר להניח כי רוב הזמן אתם חשים סיפוק גדול למדי משירות העירייה. אך ישנן פעמים בהן תצטרכו עזרה של גורמים כאלו ואחרים כדי לשפר את רמת החיים שלכם בהמשך הדרך. טוב לדעת כי עיריית נתניה הפכה את עצמה לנגישה במיוחד בשבילכם בעזרת שירות לקוחות נוח לשימוש במגוון אמצעי תקשורת. המאמר הבא יפרט לכם על דרכי השימוש שיהיו לכם נוחות למען קבלת פתרונות מהירים .

העירייה במרחק נגיעה

במהלך החיים שלנו אנחנו לרובב לא מבקשים ליצור קשר עם גורמים סמכותיים מסביב, מחשש שהדבר פשוט יקח יותר מדי זמן ויתיש אותנו. כך אנחנו מוצאים את עצמנו נשארים עם הבעיה ופשוט לא מצליחים להגיע לפיתרון. אך טוב לדעת כי המקרה של עיריית נתניה הוא אחר לגמרי.
מדובר בגוף רשמי הממשיך להיות שם בשביל התושבים השונים גם בתקופות לא פשוטות.
כיום ניתן להשתמש במספר טלפון, מייל אלקטרוני, אתר העירייה ורשתות חברתיות על מנת ליצור קשר. טוב לדעת כי אפשרות זאת עכשיו נגישה בשבילכם. עיריית נתניה טלפון ושאר מוקדי שירות הלקוחות נגישים לכם לאורך רוב ימי השבוע ושעות היממה. כעת אתם מוזמנים לפנות על מנת לקבל עזרה מיידית עד כמה שתצטרכו. אל תהססו לפנות.

שפרו את עירכם בעזרת הטלפון של עיריית נתניה

עיריית נתניה כעת מנגישה לכם משרדים רבים בצורה ישירה. אחת מצורות התקשורת היותר נוחות הקיימות כעת היא שימוש במספר הטלפון של המקום. כך תוכלו אפילו לדבר עם מחזיק תיק החינוך ולדאוג לילדים שלכם. מספר הטלפון הכללי של עיריית נתניה היא 02-8603126. אתם כבר תוכלו למצוא את המקום הטוב ביותר המתאים למקרה שלכם. נסו להבין מהי המחלקה הרוולנטית כאשר הטלפון מנגיש לכם בעצם את העירייה בעזרתו תוכלו לדווח על ליקויים, לשאול שאלות ולהפוך לתושבים חכמים יותר. המוקד פנוי בשעות 08:00-17:00 בימים א'-ה'. פנו לעצמכם זמן בלוז למען יצירת קשר עם המוקד. 

האינטרנט כדרך לצבירת מידע

עיריית נתניה דואגת לתחזק אתר אינטרנט במיוחד בשבילכם. האתר בעצם דואג ליצור מצב בו לא תצטרכו להגיע למשרדי העירייה או לחכות זמן רב לתשובה. כעת אתם יכולים להפוך לתושבים עצמאיים יותר. כנסו לכתובת האתר https://www.netanya.muni.il/ ונסו להבין מהי המחלקה הרלוונטית לכם ביותר. טוב לדעת כי מדובר על מצב בו העייריה דואגת מדי יום ליצור תמונת מצב מעודכנת בעזרת אתר האינטרנט. אם עיריית נתניה מוקד טלפון אינם מספקים לכם מענה, תוכלו להיכנס לאתר. 

המייל האלקטרוני לנגישות מלאה

מייל אלקטרוני הוא דרך מצוינת לקבלת תשובה על מגוון מקרים בהם אתם נמצאים. אין צורך לחכות זמן רב על הטלפון או להסתבך בלנסות למצוא מחלקה מתאימה. כול מה שצריך לעשות הוא לכתוב את הפנייה לכתובת המייל ולחכות לתשובה כאשר לרוב היא מגיעה לאחר יום עסקים. המחלקה הרלוונטית ידעו לענות לכם בעצמם וכך תקבלו תשובה אישית. הדרך להגיע אליהם ליצירת קשר במייל היא דרך הקישור הבא.

רשתות חברתיות לקבלת תכנים מעיריית נתניה

עיריית נתניה ממשיכה להנגיש את התכנים השונים שלה לתושבים המבקשים לדעת את הדבר.
כיום מדובר בדרך תקשורת מרכזית שרובנו משתמשים בה במהלך היום שלנו. כך שניתן להגיע למצב בו נצפה בתכנים הדיגיטליים גם מבלי שנחפש את הדבר. הדברים מופיעים שוב ושוב.
בנוסף תוכלו להשתמש ברשתות אלו על מנת ליצור פנייה למען לקבל תשובה. מדובר בדרך תקשורת הנגישה לאורך רוב שעות היממה והשבוע כאשר את התשובה תקבלו בצורה מידיית.
כעת אין צורך לחכות על הקו למען קבלת תשובה מעיריית נתניה טלפון. הטיקטוק, פייסבוק, טוויטר ועוד יכולים להיות רלוונטים למדי גם כן כעת.

ניתן להשיג אותם בקישורים הבאים:

  1. בפייסבוק https://www.facebook.com/netanya.muni/
  2. ביוטיוב https://www.youtube.com/channel/UCrH0nI-swnGxVm2H_QdT8-w
  3. באינסטגרם https://www.instagram.com/netanya.city/

שאלה: באילו עניינים ניתן לטפל בעזרת שיחת טלפון?

תשובה: דיווח על ליקויים, פתיחת פנייה על רצון לקבל עזרה , המשך טיפול במקרה מסוים.
הטלפון הוא אפשרות מצוינת לטיפול במקרה בצורה מיידית ומהירה. אך יש להבין כי לעיתים המענה הוא איטי. 

שאלה: איזה מידע ניתן למצוא באינטרנט?

תשובה: ניתן להסתכל על האינטרנט כמוקד בלתי נגמר של מידע ועזרה. כעת אתם יכולים להשתמש בדבר על מנת לקבל תשובה מהירה ונוחה  במידת הצורך. 

שאלה : אילו שירותים ניתן לבצע בעזרת האתר?

תשובה:האתר מאפשר לכם למלא טפסים מרחוק, ליצור פנייה אינטרנטית, להוציא הסדרי חנייה ועוד. כעת אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולגלות את התכנים הרבים המחכים לכם. 

טיפים להתנהלות מול עיריית נתניה לסיום

עיריית נתניה נמצאת שם בשביל התושבים שלה ברוב שעות היממה והשבוע. כך שניתן להגיד כי הדרכים סלולות בצורה טובה למדי. כעת אתם צריכים לבחור כיצד לפעול.

טיפ 1- אם אפשרות קשר אחת לא מספקת לכם למען קבלת תשובה , תוכלו להשתמש בדרך נוספת. אל תחכו זמן רב מדי.

טיפ 2 – המשיכו להיות בקשר עם העירייה גם לאחר קבלת עזרה. כך תוכלו לקבל עזרה בצורה רחבה יותר. עדיף להישאר מעודכנים מאשר לחכות לקבלת מידע עד אשר הדבר יקרה. 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות לוטודיל
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות לוטודיל טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לוטודיל דף הבית לוטודיל מבית נקודת שיווק וסחר, הנו מועדון חברים להגרלות אישיות וקבוצתיות, הפועל בהצלחה מזה למעלה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של עיריית נתניה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של עיריית נתניה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של עיריית נתניה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עיריית נתניה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של עיריית נתניה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של עיריית נתניה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.