נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עמותת המורים טלפון

>>
>>
שירות לקוחות עמותת המורים טלפון
צור קשר שירות לקוחות עמותת המורים טלפון

עמותת המורים הוקמה במטרה לדאוג לקידומם המקצועי והטיפוח של עובדי ההוראה. עמותת המורים מקדמת מגוון פעילויות העשרה, סדנאות והרצאות לעובדי ההוראה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של עמותת המורים

צור קשר שירות לקוחות עמותת המורים טלפון

טלפון של שירות הלקוחות של עמותת המורים

מספר הטלפון הינו:  

1-700-550-043

מייל של שירות הלקוחות של עמותת המורים

כתובת המייל הינה:

udi@itu1.com

צור קשר באתר של עמותת המורים

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3KX1t65

הפייסבוק של שירות הלקוחות של עמותת המורים

שם דף הפייסבוק הינו:

הסתדרות המורים בישראל

טלפונים נוספים של עמותת המורים שירות לקוחות

  1. ארגון המורים טלפון 03-7106777
  2. ארגון המורים שירות לקוחות טלפון 03-7106777
  3. הסתדרות המורים טלפון 2344*
  4. הסתדרות המורים אשמורת טלפון 1-700-550-043
  5. הסתדרות המורים הגמלאים טלפון 1-700-550-043
  6. הסתדרות המורים חיפה טלפון 1-700-550-043
  7. הסתדרות המורים תרבות ופנאי טלפון 2344*
  8. עמותת המורים טלפון 2344*
  9. קרן השתלמות ארגון המורים טלפון 2344*
  10. קרן השתלמות הסתדרות המורים טלפון 2344*

התאחדות המורים בישראל היא ארגון ללא מטרות רווח שהוקם בשנת 1949 על ידי משרד החינוך הישראלי. זוהי האגודה המקצועית הגדולה ביותר למורים בישראל והיא מייצגת למעלה מ-60,000 חברים ותחתיה הוקמה עמותת המורים. מטרת העמותה היא לקדם הוראה מצוינת ולתת שירותים לחבריה מכל מגזרי החינוך: בתי ספר ציבוריים, ממלכתיים דתיים, ממלכתיים חילונים ובתי ספר עצמאיים. העמותה מספקת שירותים כגון ניהול משא ומתן מול משרדי ממשלה על שכר המורים ותנאי העסקתם, מתן סיוע משפטי למורים העומדים לדין משמעתי או פיטורים מעבודתם וכו'.

למה כדאי למורים להצטרף לארגון המורים טלפון?

ארגון המורים טלפון מדורג בין כמה מארגוני העבודה המצליחים ביותר במדינה. הסיבה העיקרית לכך שאיגודי המורים נותרו לא רק קיימא, אלא גם בימינו, אלא גם אטרקטיביים למורים היא העובדה שהם אכן מספקים הטבות חשובות לחבריהם. והנה למה כדאי להצטרף לארגון המורים:

  • תמיכה כאשר חולים או נכים – דוגמאות לאופן שבו איגודי עובדים מסייעים למורים חולים או נכים כוללים משא ומתן על חזרה מדורגת לעבודה וגם התאמות למקום העבודה על מנת לספק התאמה מתאימה למורה חולה או מוגבל.

  • המורים הם המוקד היחיד של ארגון המורים טלפון – ישנם מספר איגודים גדולים במרחבי מדינת ישראל, אשר מייצגים עובדים ממקצועות שונים. בעוד שכמה איגודי עובדים שמרו על התמקדות חדה בקטגוריה ספציפית של עובדים, רבים לא. איגודי המורים היו נחושים בכך שלא התרחבו לייצג אנשים ממקצועות אחרים, אפילו עיסוקים מסוימים שעשויים להיות להם קשר משיק לחינוך ולהוראה. למרות שבתי ספר מקומיים ומחוזות בתי ספר רבים שואפים, לפחות במידה מסוימת, לשפר את מקצוע ההוראה ולתמוך באלו הנמצאים בו, לבתי הספר ולמחוזות בתי הספר יש אינטרסים מתחרים. בכך הכוונה היא שבתי ספר ומחוזות בתי ספר לרוב מוצאים את עצמם מעורבים בפעולת איזון אחת אחרי השנייה כשמדובר במורים.

  • פיתוח מקצועי מתמשך למורים – ארגון המורים טלפון הפך לספק קבוע של הזדמנויות להתפתחות מקצועית מתמשכת למורים. הזדמנויות אלו נועדו לעמוד בדרישות השכלה מתמשכת ופיתוח מקצועי שנקבעו באמצעות מועצות החינוך של המדינה ועל ידי מחוזות בתי הספר המקומיים. איגודי עובדים מיומנים במתן קשת רחבה של תכנות פיתוח מקצועי איכותי שמתגלה באופן עקבי כבעל ערך למורים.

  • משא ומתן על שכר והטבות למורים – יש משא ומתן על חבילות שכר והטבות. למרבה הצער, בכל הארץ נוצרים מצבים שבהם מורים באזור מסוים צריכים להיאבק על קבלת פיצויים הולמים והטבות מתאימות. הצלחה בחזית זו תלויה כמעט תמיד במאמצים המתואמים של איגודי המורים.

  • תמיכה משפטית למורים – קיים מתן סיוע ותמיכה משפטיים. ארגוני המורים מספקים ייעוץ משפטי וכן ייצוג במגוון מצבים. כמו למשל – ארגון המורים טלפון מספק ייצוג משפטי למורים המעורבים בתביעה כלשהי הנובעת מהלך העסקתם. איגודי עובדים גם מספקים למורים ייצוג משפטי אם הם עומדים בפני הליך משמעתי כלשהו.

  • הטבות והטבות כספיות למורים – חברות באיגוד מורים יכולה לכלול הנחות מקמעונאים ונותני שירותים שונים. הנחות אלו מכסות לעתים קרובות קשת רחבה של שירותים ומוצרים.

במה באות לידי ביטוי המעלות של הסתדרות המורים טלפון?

המעלות של הסתדרות המורים טלפון באות לידי ביטוי כלהלן:

  • מורים יכולים להשמיע קול במדיניות – הסתדרות המורים טלפון מאפשרת למורים בודדים להוות דגל בהוצאות להשכלה גבוהה. היא מעניקה להם קול בהחלטות מדיניות שבדרך כלל ימנעו את הקלט שלהם, אבל דורשות את ציותם. זה המורה שנמצא בכיתה כל יום במשרה מלאה, לא המנהל או הפוליטיקאי. הניסיון שלהם בקו החזית, כשמכניסים אותם למדיניות, יכול לעזור לילדים ללמוד ביעילות.

  • הסתדרות המורים טלפון מגנה על המורים מפני שינויים פוליטיים – כאשר הפוליטיקה של קהילה או מדינה משתנה, החינוך נוטה להיות מחלקה פופולרית שיש להתייחס אליה. בדור האחרון, מורים ראו מאמצים לקשור את משכורותיהם לבדיקת ביצועים, שינויים בתכנית הלימודים והשפעות שליליות אחרות על ראש התפקיד שלהם בכיוון שלהם בגלל שינויים פוליטיים. איגודי מורים עוזרים להפחית את ההשפעות שאכן מתרחשות, ומספקים חיץ המאפשר לכל מורה להמשיך ללמד.

  • הסתדרות המורים טלפון יוצרת אפשרות קביעות – קביעות היא מושג לא מובן בעולם החינוך הציבורי. לעתים קרובות רואים בזה מתן "עבודה לכל החיים" למורה, אבל זה קורה לעתים רחוקות. קביעות היא משאב המאפשר למורים, לאחר תקופת ניסיון, להבטיח זכויות הליך הוגן במסגרת העסקתם. זה מגן על מורים מפני העדפה כדי שיוכלו להמשיך ללמד את תלמידיהם.

  • זה יוצר איחוד – אנשים שעובדים יחד יכולים ליצור שינוי מהיר וטוב יותר מאנשים שעובדים בנפרד אחד מהשני. על ידי עבודה משותפת באיגוד מורים, כל מורה יכול לתמוך בכיתה ובמחוז משלו תוך שהוא מסוגל לתמוך בתלמידים ברמה המדינה או הלאומית בו זמנית. זוהי דרך יעילה לתת למורים להשפיע לטובה על החינוך הציבורי שילדים יכולים לקבל.

למה כדאי להצטרף להסתדרות המורים חיפה טלפון?

למרות שאיגודי עובדים קיימים מאז המאה השמונה עשרה כדי להגן על זכויות ובטיחות העובדים, עובדי ציבור נהנו מהמבנה רק לאחרונה. המטרה של איגוד ציבורי או פרטי זהה במהותה – לשפר את תנאי העבודה של כל עובד, לספק לו מערכת תלונות להגנה על העסקתם ולהבטיח שהבטיחות היא בראש סדר העדיפויות. האיגודים הראשונים של מורים החלו להיווצר בשנה שהייתה ממש לפני השפל הגדול. איגודי עובדים ציבוריים אלה הופיעו מכיוון שהשלטון המקומי נחשב בדרך כלל למעסיק, והם רצו לקבל כמה שיותר משאבים מהמורים שלהם תמורת הסכום הנמוך ביותר של כסף. למרות שהעלות של העלאת השכר נתמכת על ידי כספי משלם המסים ברוב הנסיבות, היתרונות והחסרונות של הסתדרות המורים חייבים להסתכל מעבר להשלכות הכספיות על כל צד. על התלמידים להיות גם כיתה בטוחה ויעילה המאפשרת להם ללמוד. כשאנחנו תומכים במורה, אז אנחנו גם מספקים משאבים לילדים בקהילות שלנו. והנה למה כדאי להצטרף אל הסתדרות המורים חיפה טלפון:

  • הסתדרות המורים חיפה טלפון מגנה על מורים מנקודות מבט פוליטיות מתפתחות – כאשר יש שינוי בכוח, אז סדרי העדיפויות של המפלגה הפוליטית החדשה משתלטים. רפובליקנים ודמוקרטים יכולים לראות את מטרת החינוך בדרכים שונות מאוד, המשפיעות על סביבת ההוראה הכוללת ועל ציפיות השכר הזמינות משנה לשנה. הנוכחות של הסתדרות מורים פועלת כדי להתמודד עם הבדלים אלה על ידי מתן בסיס עקבי ממנו ניתן לעבוד. מורים במחוזות שאינם איגודים ראו את ההעלאות והזדמנויות הקידום שלהם קשורות לביצועי מבחנים של תלמידים. לעיתים נדרשו שינויים בתכנית הלימודים, המחייבים עמידה בדוגמה דתית, חילוניות קיצונית ומטלות בעייתיות. איגודים לא יכולים לגרום לכל הנושאים הללו להיעלם, אבל הם בהחלט יכולים להפחית את ההשפעות השליליות שהם מנסים לגרום.

  • הסתדרות המורים חיפה טלפון מאפשר למורה להבטיח שהעבודה שלו תקבל הגנה הולמת – מורים בעלי הגנת האיגוד אינם זוכים אוטומטית לקביעות או למשרה שהם יכולים לשמור בכל מצב. נוכחות האיגוד מבטיחה שכל בעיה שתתרחש בבית הספר או במסגרת המוסדית תוכל לקבל ביקורת ראויה. ישנן קווים מנחים ספציפיים שכל הצדדים חייבים לעקוב אחריהם כדי להבטיח שהתוצאה הנכונה תתרחש. מורים אינם יכולים לאבד את עבודתם בגחמתו של פקיד מחוז או פקיד ממשלתי, בעוד שהמנהלים עדיין יכולים להטיל אחריות על עובדים עם ביצועים נמוכים למעשיהם.

  • עדיין יכולה להיות אפשרות לקביעות במצבים מסוימים – הקביעות נותנת למורה הזדמנות להימנע מהסכנות של מאסר על תנאי כאשר הוא מקבל עבודה במחוז בית ספר ציבורי. מבנה זה, אם נכלל במסגרת ההסכם הקיבוצי, מבטיח תהליך של זכויות המבטיח בדיקה מלאה של מצב התעסוקה אם איכות עבודתו של המורה עולה בספק. רוב המורים שעובדים במסגרות של בתי ספר ציבוריים יכולים להשיג קביעות בתוך כשלוש שנים, אם כי מוסדות מסוימים עשויים לדרוש בין חמש שנים לבין עשר שנים לפני הערכת מעמד העובד להטבה זו.

  • מורים יכולים לדבר על מדיניות מבלי לחשוש מתגמול – הנוכחות של הסתדרות המורים חיפה טלפון מאפשרת למורה להביע את מחשבותיו או דעותיו בפני ההנהלה שלו מבלי לחשוש מתגמול בדרך כלשהי. יתרון זה נותן לכל אחד הזדמנות להפוך לתומכים בסביבה חינוכית טובה יותר. מורים יכולים להתכנס בקול אחד כדי לדרוש שינויים שיועילו לתלמידיהם ללא חשש מהדרה או סיום. המורים הם העובדים שנמצאים כל הזמן בכיתה. הם האנשים שרואים ומבינים מה התלמידים דורשים כדי למקסם את ההזדמנויות החינוכיות שלהם. אם ישנה מחלוקת מה נחוץ, נוכחות האיגוד מאפשרת דיון בריא ללא חשש.

  • נוכחות הסתדרות המורים חיפה טלפון מסייעת לקרב בין מורים, מנהלים והורים – כאשר אנו מאמצים את הגיוון שאנו מביאים לשולחן באנושיות ההדדית שלנו, אז אפשר לתת לחוזקות שלנו ליצור כמה תוצאות פנטסטיות עבור הדור הבא. אנשים שיכולים לעבוד יחד בסביבה בטוחה יכולים לעבוד כדי ליצור שינויים משמעותיים שמקבלים יישום מהיר יותר בהשוואה לאלה שעובדים באופן עצמאי או בנפרד. הנוכחות של איגוד מאפשרת למורים לסנגר למען תלמידיהם, למצוא משאבים למחוז שלהם ולסייע לתמיכה מקומית, ממלכתית ולאומית, הכול בו זמנית. כשיש הסתדרות מורים שתומכת בבית ספר, אז זה נותן לכולם הזדמנות לדחוף לתוצאות חיוביות באמצעות חינוך ציבורי. אולי יהיו הטבות זמינות למורים בבטיחות ובשכר טובים יותר במקום העבודה, אבל התלמידים הם אלה שמנצחים עם גישה לתוכנית לימודים טובה יותר ולמידה יעילה יותר הזדמנויות ריצה.

  • אתם יכולים לעתים לנכות את דמי האיגוד מהמיסים שלכם כמורים – רוב המורים המצטרפים לאיגוד מקומי חייבים לשלם אגרות חודשיות כדי לקבל ייצוג זה. חלקם עשויים לגבות מעובדים חדשים דמי פתיחה במהלך תקופת ההכוונה הראשונית של עבודה חדשה. ייתכן שיש לקחת בחשבון גם דמי תחזוקה שנתיים. למרות שהעלות של הטבה זו יכולה להיות עד 5% מהשכר הכולל של המורה, החיובים הם לרוב בניכוי מס. הרווחים בשכר שמעניק איגוד יסייעו לקזז גם את העלות הזו. מורים שמקבלים ייצוג עקבי יכולים להרוויח כעשרה אחוזים יותר ממה שמרוויחים עובדים שאינם באיגוד. למרות שעלויות החברות יכולות להיות גבוהות, נוכחות הסתדרות המורים עדיין יוצרת הכנסה טובה יותר גם לאחר העמלות.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות מסעדת פופה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת פופה טלפון דף הבית מסעדת פופה הינה מסעדה קוסמופוליטית שמגישים בה מנות צרפתיות יוקרתיות, קוקטיילים ויין. מבט מהיר

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות מגזין בלייזר
שירות לקוחות חברות עיתונים

שירות לקוחות בלייזר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בלייזר דף הבית מגזין בלייזר הוא מוסף בגדי ים שנתי של בלייזר. במגזין מוצגות דוגמניות ישראליות בבגדי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של עמותת המורים

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של עמותת המורים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של עמותת המורים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עמותת המורים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של עמותת המורים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של עמותת המורים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.