נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עמידר הנהלה טלפון

>>
>>
שירות לקוחות עמידר הנהלה טלפון
צור-קשר-ושירות-לקוחות-עמידר_optimized

מבנה הנהלת החברה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של עמידר הנהלה

צור-קשר-ושירות-לקוחות-עמידר_optimized

טלפון של שירות הלקוחות של עמידר הנהלה

מספר הטלפון הינו:  

03-6935500

מייל של שירות הלקוחות של עמידר הנהלה

כתובת המייל הינה:

company@amidar.co.il

צור קשר באתר של עמידר הנהלה

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3J4Z1IO

שירות הלקוחות בכתובת של עמידר הנהלה

כתובת החברה הינה:

רח' הרוקמים 26 חולון

הפייסבוק של שירות הלקוחות של עמידר הנהלה

שם דף הפייסבוק הינו:

עמידר החדשה

שירות לקוחות עמידר

אין זה סוד כי מדינת ישראל הפכה למקום בו ישנה קושי הולך וגובר להשיג דירה בשביל האנשים השונים שצריכים אותה. לכן במהלך השנים נוצרה לה חברה ממשלתית אשר אמונה על יצירת פתרונות דיור ברי השגה לשכבות האוכלוסייה השונות. זוהי עמידר וכעת תוכלו למצוא את הדירות השונות שלה ברחבי מדינת ישראל. אם אתם או בן המשפחה שלכם צריך עזרה במציאת מקום מגורים, תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות של עמידר. כך תוכלו קבל את העזרה שאתם צריכים בדרך למימוש האפשרות שלכם לגור בכבוד. ניתן גם לפנות להנהלה בטלפון המתאים ובשעות העבודה בהן המשרד מתפקד. 

שירותים רבים, דרכים רבות ליצירת קשר

במהלך השנים, עמידר ביקשה לתת ללקוחות שלה אפשרויות רבות לדיור במקומות שונים בישראל. כך כאשר תיכנסו לאתר, תוכלו להיתקל בדיור ציבורי, סיוע בשכר דירה, אפשרות לבצע העברת זכויות ואישור זכויות בנכס. האתר מאפשר לכם לקבל שירותים רבים שתוכלו לבצע בעצמכם בצורה אינטרנטית מבלי שתצטרכו לחכות במשך זמן רב לאיש שירות כזה או אחר. יתרה מזאת,
האתר מכיל בתוכו מידע רב על הדירה שלכם וגם על דירות אחרות, כיוון שמדובר בשירות ממשלתי,
זהו מקרה בו ישנה חובה לספק לכם מידע מסוים העומד מאחורי החלטות שהחברה מבצעת.
לבסוף ניתן לפנות אל החברה הן בעזרת המייל והן בעזרת הטלפון.

שירות המותאם לאזור בו אתם גרים

כאמור, עמידר יוצרת פתרונות דיור בכול רחבי המדינה, כך לא קיימת יעילות אם ישנו שירות לקוחות אחד העוסק בכלל האזורים. כך החברה החליטה לפזר את האפשרויות בין המקומות השונים בה היא פועלת. האדם אשר יעזור לכם או יענה בשיחת הטלפון שתרימו, הוא אדם מומחה שמתעסק אך ורק בפתרונות הקיימים באזור שלכם. כך הוא יוכל לספק לכם תשובות מידיות ואמיתיות ולאחר מכן, תוכלו לדעת מתי הבקשה שלכם יכולה להתממש. שירות לקוחות של עמידר בעזרת טלפון,
יכול להתגלות בדיוק כדבר שאתם צריכים כעת, אנו מעודדים אתכם לפנות אליהם ולקבל עזרה.
יש להבין כי לעיתים קבלת המענה יכולה להתארך, הדבר תלוי במספר האנשים המתקשרים אל שירות הלקוחות.

כיצד שירות לקוחות עמידר התייעל במהלך השנים?

טוב לדעת כי ככול שהשנים עברו, העובדים בעמידר הבינו כי ישנו צורך להתייעל על מנת שהלקוחות שלה יוכלו לקבל את מבוקשם בצורה מהירה ויעילה. כך השירות התחיל לעבוד בכמה ערוצים. בערוץ האינטרנטי, בערוץ הטלפוני ובערוץ העצמאי. זאת מתוך הבנה כי בקשות לקבלת סיוע בשכר דירה, הן דבר אשר ההגשמה שלהן יכולה להתארך לה. על מנת שלא תבזבזו זמן על הניסיון ליצור את הפניות, החברה ביקשה לבנות בשבילכם שירות לקוחות כמה שיותר עשיר.
כך כול אחד יכול לקבל את העזרה בדיוק בדרך הנוחה לו.

הציבורים השונים המשתמשים בשירות הלקוחות

עמידר בכול יום ויום מקבלת מספר רב של פניות ממספר רב של אנשים. ישנן שכבות אוכלוסייה קבועות אשר הן אלו שבדרך כלל מבקשות לקבל עזרה בקבלת סיוע בפתרון מגורים.
אנשים מבוגרים, אנשים בעלי מוגבליות, עולים חדשים, כאלו בעלי פערי שפה, אנשים הגרים באזורים בעלי אפיון סוציו אקונומי נמוך יותר. כך שירות לקוחות עובד בצורה מגוונת לכל מי שצריך.
תוכלו למצוא אנשים המדברים בכמה שפות וכאלו שעובדים בשעות שונות על מנת להתאים את הדבר לשגרה שלכם. העובדים השונים מקבלים הכשרה על מנת לנהוג בבעיות שלכם בצורה סבלנית וחמימה.

האפשרות האידיאלית היא האפשרות המתאימה לכם

על מנת שתדעו מהי האפשרות שירות הלקוחות של עמידר הנוחה ביותר בשבילכם,
עליכם להתנסות בשימוש בדרכי התקשורת השונים הקיימים כעת. תוכלו להשתמש בצ'אט הרובוטי ולנסות לקבל פתרונות בצורה מיידית למגוון בעיות היכולות להיווצר בעת גלישה באתר.
ניתן למלא טפסים אינטרנטיים, לרשום את הפרטים שלכם ולצרף הוכחות במידת הצורך.
לבסוף תוכלו גם להרים טלפון ולבקש לקבל עזרה מעובד מסוים. נסו להחליט מהי האפשרות הטובה ביותר בשבילכם. במידת הצורך תוכלו לשלוח בקשה אינטרנטית לקבלת עזרה מהנהלה של עמידר. בעזרת הטלפון שלכם תוכלו לשפר את חווית הגלישה שלכם ולחזור אל האתר שוב ושוב.

כיצד להשתמש בשירות לקוחות אינטרנטי

כדי לקבל תשובה נוחה בעזרת שירות הלקוחות האינטרנטי, יש להבין כיצד ליצור פנייה בצורה הנכונה. כאשר תפנו אל המקום המתאים באינטרנט, תצטרכו למלא את הפרטים המלאיים שלכם,
לצרף מסמכים המשמשים בתור הוכחות, לרשום את הכתובת המדויקת שלכם ועוד.
אם לא תרשמו את הפרטים בצורה הנכונה ביותר, העבודה של שני הצדדים לא תוכל להתקיים בצורה טובה. השימוש בפרטים האישיים נעשה בצורה בטוחה כאשר האבטחה של האתר מתחדשת לה ככול שעובר הזמן. גם אם אתם פונים בעזרת שירות לקוחות טלפוני של עמידר, יש לדעת שגם במקרה זה תצטרכו לספק פרטים מלאים שלכם. רק לאחר שתספקו את כלל המידע, יהיה ניתן לעזור לכם בצורה רחבה למדי.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. מכובדי צר לי אבל מה שקורה אצלנו פשות חרפה.
    בחודש מרץ פתחתי פנניה על נזילה מים במרפסת שרות מהדירה מעלי.
    מאז אני במלחמות עם נציגכם שוגיעה מהנדס לבדוק.
    יש לנו בעיות קשות עם קצרים כתוצאה מכניסת מים לצנרת חשמל. נאלצתי להקפיץ חשמלאי באישון לילה מס פעמים.
    יום שני האחרון לפני 3 ימים קבלתי הודעה שאמש בשעות הבוקר יגעה נציג הקבלן לראות ולהכין תוכנית. כול היום ישבתי בבית גם השכנים מעלי שזו גם דירה שלכם וגם הדירת מתחתי.
    להד"ם אן קול ואן עונה ממתינים לגשם ואז כול הבנין יעוף באוויר בגלל חילחול המים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של עמידר הנהלה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של עמידר הנהלה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של עמידר הנהלה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עמידר הנהלה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של עמידר הנהלה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של עמידר הנהלה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.