נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ענק הבריכות טלפון

>>
>>
שירות לקוחות ענק הבריכות טלפון
white-צור-קשר-ושירות-לקוחות-ענק-הבריכות-טלפון_optimized

ענק הבריכות חנות ציוד לבריכות שחייה בשדה עוזיהו.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ענק הבריכות

white-צור-קשר-ושירות-לקוחות-ענק-הבריכות-טלפון_optimized

טלפון של שירות הלקוחות של ענק הבריכות

מספר הטלפון הינו:  

054-626-2114

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-16:00 

צור קשר באתר של ענק הבריכות

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3AYu0n6

שירות הלקוחות בכתובת של ענק הבריכות

כתובת החברה הינה

משק 71, שדה עוזיהו

הוואצפ של שירות הלקוחות של ענק הבריכות

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

054-6262114

צרו קשר עם ענק הבריכות

בשנים האחרונות היבוא המקביל תפס תאוצה בישראל ברמה בלתי נתפסת. המשמעות של יבוא מקביל היא שכמה יבואנים יכולים לייבא את אותו המותג במקביל וכך יש תחרות גם על המוצרים המיותרים בחוץ לארץ. ענק הבריכות היא אחת החברות שהצטרפה לעולם היבוא המקביל בתחום בריכות הגינה והיא החברה המייבאת ביבוא מקביל בריכות גינה של אינטקס ובסטווי, בין החברות המובילות בשוק הזה. בנוסף, ענק הבריכות מייבאת גם טרמפולינות וכלים ממונעים לילדים ומשווקת אותם בארץ. לענק הבריכות מגוון אמצעים ליצירת קשר וביניהם כמובן מספר הטלפון של השיווק והמכירות של החברה. מספר הטלפון של ענק הבריכות הוא 054-4508833.

מדיניות משלוחים ענק הבריכות

אמנם המחסן הלוגיסטי של ענק הבריכות נמצא במושב שדה עוזיהו אבל שיטוט קצר באתר החברה מבהיר כי אין אפשרות להגיע למקום ולקנות והרכישות הם אך ורק דרך אתר האינטרנט או הטלפון.  במקרה כזה כמובן שתרצו לדעת תוך כמה זמן יגיעו אליכם המוצרים שהזמנתם ועל מה מוכנה החברה המספקת את הסחורה להתחייב ועל מה לא. כמו כן כנראה שתרצו לדעת עד לאן יביא לכם השליח את המשלוח והאם בקומה שלכם תדרשו לשלם תשלום נוסף על העלאה או שהיא כלולה במחיר. את כל מה שקשור למדיניות המשלוחים של ענק הבריכות תוכלו למצוא בדף המיועד לכף באתר שלהם בכתובת: https://bit.ly/3I0NxYZ

התקנות בריכה של ענק הבריכות

באופן כללי בריכות גינה מגיעות כמו לגו בערך ויש סרטונים ברחבי הרשת על איך בונים בריכת גינה מכל הסוגים. עם זאת, לא כולם יכולים לעשות זאת, או מבחינת הזמן או מבחינה פיזית או שהם והרכבות אף פעם לא הסתדרו. בנוסף, ברכשיה בסכום כזה הרבה אנשים מעדיפים שיגיע איש מקצוע אליהם הביתה, יתקין את הבריכה בצורה בטוחה, יסביר להם איך מתחזקים ואיך מנקים וכמה כלור לשים ומתי להחליף פילטר. ענק הבריכות עובדת עם מתקינים חיצוניים אותם תוכלו להזמין והם מכירים את הבריכות וידעו להרכיב אותן כראוי ולייעץ לכם. באיזור המרכז והשרון תוכלו לפנות למתקין הבריכות כפיר בטלפון 052-3141192. באיזור הדרום עד אשדוד תוכלו לפנות למתקין הבריכות לירן במספר הטלפון 053-4542755. תוכלו לקרוא גם טיפים להרכבה עצמית בכתובת האתר: https://bit.ly/3X2BZZG

מדיניות אחריות של ענק הבריכות

נכון, החוק להגנת הצרכ קצת עוזר לנו לא ליפול בפח עם אנשים לא ראויים אבל אחריות זה כבר עניין אחר מול כל עסק ועסק בעצמו. לפני שתקנו מענק הבריכות כדאי שתראו איזה אחריות הוא נותן ולכמה זמן על כל מוצר ומוצר. כדאי לוודא שהאחריות מתאימה לכם ושלא כדאי לכם לשלם קצת יותר על אחריות מורחבת במקום אחר. גם אם כבר קניתם ומשהו קרה ונציגי השירות לא מוכנים לטפל בבעיה, תוכלו להכנס לאתר ולהוכיח להם שיש אחריות על הנזק שנגרם לכם והם מחויבים לתקנה. לחלק באתר בו מפורטים כל פרטי האחריות לחצו כאן: https://bit.ly/3RFHtbU

דרכים נוספות ליצירת קשר עם ענק הבריכות

באופן עקרוני אם תחפשו את הכתובת של ענק הבריכות תוכלו לכתוב בוויז ענק הבריכות מושב שדה עוזיהו והוא יוביל אתכם למחסנים של החברה שם תוכלו לאסוף סחורה שהזמנתם. חשוב לציין שבאתר החברה כתוב שהאפשרות לאסוף סחורה תסגר בחודש אוגוסט 2023. בנוסף, תוכלו למצוא באתר החברה גם מייל אך גם בנוגע אליו מדגישה החברה כי הוא אינו פעיל בכלל. אם אתם לא יודעים אם המייל שברשותכם הוא אותו המייל הלא פעיל, זוהי כתובת המייל הלא פעילה של ענק הבריכות: admin@poolz.co.il. לענק הבריכות שירות לקוחות פעיל גם בווטסאפ אליו תוכלו לפנות במספר: 054-4508833. בנוסף, תוכלו להשאיר גם פניה לענק הבריכות בתיבת הצור קשר באתר שלהם בקישור: https://www.poolz.co.il/contact.asp.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. הזמנתי משאבה ומסנן חול לבריכת אינטקס, קבלתי מסנן חול בלבד, לא כל שכן רשום בהזמנה משאבה ומסנן במפורש וגם נירשם באתר את המפרט הטכני של המשאבה. במשלוח מתקבל מסנן חול בלבד. מנסה ליצור קשר מאתמול אבל אין תגובה. אני מבצע החזר מוצר לפי חוק הגנת הקניה מרחוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ענק הבריכות

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ענק הבריכות רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ענק הבריכות. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ענק הבריכות, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ענק הבריכות, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ענק הבריכות, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.