נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ערוץ הספורט טלפון

>>
>>
שירות לקוחות ערוץ הספורט טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

ערוץ הספורט, אשר ידוע כספורט 5 וגם כערוץ הספורט של ישראל, הוא גוף שידור מסחרי מקבוצת התקשורת RGE, אשר מפעיל שישה ערוצי טלוויזיה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ערוץ הספורט

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

מייל של שירות הלקוחות של ערוץ הספורט

כתובת המייל הינה:

newmedia@sport5.co.il

צור קשר באתר של ערוץ הספורט

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/3LgrKwg

שירות הלקוחות בכתובת של ערוץ הספורט

כתובת החברה הינה

המדע 3, הרצליה

מסנג'ר של שירות הלקוחות של ערוץ הספורט

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ערוץ הספורט

שם דף הפייסבוק הינו:

ערוץ הספורט

האינסטגרם של שירות הלקוחות של ערוץ הספורט

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

sport_5

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של ערוץ הספורט

שם ערוץ היוטיוב הינו:

ערוץ הספורט

הטוויטר של שירות הלקוחות של ערוץ הספורט

חשבון הטוויטר הינו:

Sport5

הטיקטוק של שירות הלקוחות של ערוץ הספוט

שם חשבון הטיקטוק הינו:

sport5il 

שירות לקוחות ערוץ הספורט

אנשים רבים במדינת ישראל אוהבים ספורט. לצפות במשחקים, לשחק בהם בעצמם, לאהוד קבוצות מסוימות ועוד. לכן הרי שזה טבעי שאנשים יבקשו למצוא דרכים בעזרתם יוכלו לצפות בתכנים הספורטיביים השונים הקיימים סביב. על בסיס זה נוצר לו ערוץ הספורט אשר סובב סביב שידור של תכנים מכול רחבי העולם וגם ממדינת ישראל. יש לכם את האפשרות לרכוש את הערוץ עצמו וגם את חבילה שלמה של תכנים על פי מחירים שונים. אם אכן אתם מבקשים כעת לפנות אל שירות הלקוחות למען קבלת מידע, תוכלו לעשות זאת במגוון דרכים יעילות. במאמר הבא נבקש להסביר על השימוש הנכון בדרכים אלו. 

ערוץ אחד לכל אוהבי הספורט

אנשים רבים מוצאים את עצמם מגיעים למצב בו הם מבקשים לצרוך את התכנים הספורטיביים בעזרת ערוץ זה. כך שמדובר בגוף המתעסק מדי יום עם מספר גדול של לקוחות ומשתמשים.
טוב לדעת כי שירות הלקוחות הוא דבר אשר מתעדכן ומשתפר ככול שעובר הזמן.
בגלל שכול כך הרבה אנשים מבקשים להיות חלק מקהל הצופים, הערוץ יודע כיצד לתת להם פיתרון שיעזור להם בהמשך הדרך. אכן מדובר בכלי בידורי ממנו אנשים רבים מבקשים ליהנות ככול האפשר. כך שהבעיה בה נתקלתם או הרצון שאתם רוצים לבצע כעת, הם דברים שאחרים ביקשו לעשות כבר לפני כן. אנו מזמינים אתכם ליהנות מאפשרות זאת. 

שיחת טלפון כתקשורת נוחה

ניתן ליצור שיחת טלפון נוחה אל מוקד שירות הלקוחות של ערוץ הספורט. מדובר באפשרות שהיא זמינה לכל מי שצריך לאורך רוב שעות היממה והשבוע. אם אתם מבקשים לקבל מידע על התוכן הקיים בערוצים אלו, אם אתם רוצים לאותת על בעיה מסוימת, אם אתם מבקשים עזרה, תוכלו לפנות אל הטלפון הקיים. מאחורי המענה, יופיעו להם אנשים שיש להם ידע וניסיון בעבודה עם לקוחות הפונים אליהם בכול יום ויום. השירותים הנמצאים בערוץ הספורט הם דבר שנועדו בסופו של יום במיוחד בשבילכם, הצופים. כך שאם אתם מבקשים לשפר אותם, הרי שזה לגיטימי שתעשו זאת בעזרת פנייה אל שירות הלקוחות. 

פנייה מהירה בעזרת האינטרנט

אפשרות מהירה למדי אשר קיימת כיום בעידן הדיגיטאלי היא פנייה בעזרת האינטרנט.
כלי תקשורת זה בעצם נותן לכם את היכולת לקבל תשובה מהירה יותר, בנוסף לכך תוכלו לצרף לפנייה מסמכים ותמונות על מנת להוכיח בעיה הקיימת בשירות שקיבלתם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא טופס מסוים. תצטרכו לרשום את הפרטים האישיים שלכם, פרטים המעידים כי אכן אתם לקוחות של ערוץ הספורט ופרטים מדויקים על המקרה בו אתם מבקשים לקבל עזרה.
האינטרנט הוא אכן כלי שיותר ויותר אנשים משתמשים בו בצורה רחבה למדי.
שירות לקוחות יעיל הוא כזה הפועל בעזרת כלי און ליין שהם משתפרים ככול שהזמן עובר. 

מייל אישי להתכתבות נוחה

ערוץ הספורט מציע ללקוחות השונים הקיימים, את האפשרות להשתמש במייל אלקטרוני בעזרתו תוכלו לכתוב כמה פרטים על המנוי האישי ששייך לכם. כלי זה הוא נוח למדי לשימוש, מאחר שהוא זמין לכל מי שיש לו בעצם כתובת מייל אישית. אל המייל תוכלו לצרף מסמכים ותמונות במידת הצורך על מנת להוכיח נושאים מסוימים. כתובת זאת היא קלה לזיכרון ואף זהו דבר שאנשים רבים משתמשים בו מדי יום. כך שבהחלט ניתן לסמוך על שירות זה ועל היעילות שלו. התכתבות במייל יכולה להתקיים לאורך מספר ימים אך התשובה שתקבלו בהחלט יכולה לעזור לכם. 

שימוש חדשני ברשתות החברתיות

אחד מכלי התקשורת החדשניים שהפכו לנפוצים למדי בשנים האחרונות הוא הרשתות והחברתיות.
גם ערוץ הספורט מבקש לתקשר עם הלקוחות השונים שלו בעזרת שירות הודעות של מסנג'ר המגיע מהרשת החברתית של פייסבוק. תוכלו להיכנס לחשבון שלכם, ליצור פנייה הקשורה לעניין מסוים המתקיים ולקבל לרוב תשובה בצורה מהירה. לרוב גם הערוץ מעלה תכנים הקשורים לעולם הספורט אל הרשתות ההחברתיות לאורך רוב שעות היום. לעיתים ניתן לצפות במשחקים ובקטים מהם באתר עצמו. כך שישנו צורך לתחזק את האתר על מנת שתמשיכו להיות מרוצים לאורך זמן. 

שימוש רחב בכלי התקשורת השונים 

לקוחות חכמים הם כאלו שיודעים להפוך את הדרך שלהם להתקשרות עם שירותי לקוחות שונים ליעילה וחכמה יותר. אם אתם אכן נתקלים במצב בו אחד מכלי התקשורת בעזרתו אתם משתמשים פשוט לא נותן לכם אפשרות טובה יותר, אתם יכולים להשתמש באפשרות נוספת הקיימת כעת.
אנו ממליצים לכם לעיתים להשתמש בכמה כלים בצורה מקבילה, עד אשר תקבלו את התשובה שהיא הטובה לכם ביותר. ככול שהערוץ ממשיך להתקיים לו לאורך זמן, כך שירות הלקוחות שלו ימשיך להשתפר ולהפוך לנגיש לכול מי שצריך. כעת אתם יכולים לשפר את חווית הצפייה שלכם בעזרת שימוש חוזר בשירות הלקוחות. זהו הכלי לצרוך את תכני הספורט שקיימים סביב, בדרך שהיא נוחה לכם.  הרימו טלפון וקבלו שירות איכותי מאנשי שירות הלקוחות של ערוץ הספורט. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

6 תגובות

  1. חבל מאד, שערוץ כמו ערוץ ספורט הכי נחשב בארץ, הפך להיות בדיחה, פרשנים ברמה מאד נמוכה, לא אובייקטיביים, לא מקצועיים, הרבה פרשנים שמנצלים את המקרופון, ועושים תקשורת נמוכה מאד, לא מעניינת , אני לקוח של הערוץ במשך שנים רבות , הפסקתי לצפות בערוץ 5 רק בגלל שהערוץ לא מכבד את הצופים ופוגע באיטיליגנציה , והידע הספורטיבי שלנו, ערוץ ברמה מאד נמוכה, בגלל כל אוסף הפרשנים שאספתם, לא יודע מאיפה????????

  2. ערוץ הספורט הפך להיות ערוץ אוהדי מכבי חיפה ,שרון פרי מגיע עם חולצה ירוקה ואיתה בפאנל גוטמן ואוואט ,הם מדברים כמו אוהדים מהיציע ,לא כמו פרשנים מיקצועיים נטו ,ממש בדיחה ,ויש לכם עוד אחת שממש בושה לשמוע אותה רינת בר ,היא אומרת הכול הפוך גם אם זה לא נכון ,שפה רדודה ,לא מיקצועית ,ממש שכונה ,חבל מאוד

  3. האם אין אצלכם הגהה?
    אין עורך באתר?
    איך מפרסמים שמנצ'סטר סיטי תארח מחר את טוטנהאם
    ושביתר ירושלים תארח היום את קרית שמונה
    מקצוענות? מקצועיות?

  4. אישית להנהלת ערוץ הספורט.
    קשה לי מאוד להבין מדוע אתם מגבירים מדי פעם את העוצמה של שידוריכם, נושא שמאוד פוגע במכשירי הטלוויזיה.
    מקווה לקבל את תגובותיכם במהרה

    בכבוד רב

    עוזי אברהם

  5. חשבתי לשלוח מייל , להציע את מאיה רונן להגיש את ליגת האלופות. אני חושב שהיא ממש טובה . קורס קצר למשחק ועוד קורס לשחרור לחצים – כי היא ממש טובה ויודעת הרבה ולכן היא צריכה לנשום נכון ולקחת רגעים בין לבין. תבדקו אותה . אתם תיהנו !

  6. אני רוצה לדעת למה כל הצופים בישראל מעדיפים לצפות בדורטמונד נגד מילאן ואתם משדרים הכוכב האדום נגד יאנג בויז ביזיון

    כולם כותבים לכם בכל לשון של בקשה לשדר את דורטמונד נגד מילאן

    כתבתי את המייל של אמא שלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ערוץ הספורט

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ערוץ הספורט רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ערוץ הספורט. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ערוץ הספורט, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ערוץ הספורט, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ערוץ הספורט, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.